FGC amplia serveis a Olesa i a Esparreguera

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

FGC amplia serveis a Olesa i a Esparreguera

Entrada Autor: metring » Dimecres 26/07/2017 13:58

Llegiu la nota que apareix a la piulada, es reobre l'aeri! (sembla, parlen de cessió...)



Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4436
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dimecres 26/07/2017 14:04

metring ha escrit:Llegiu la nota que apareix a la piulada, es reobre l'aeri! (sembla, parlen de cessió...)
No sé... La explicación oficial me parece algo ambigua.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 26/07/2017 14:10

Renfe445 ha escrit:
metring ha escrit:Llegiu la nota que apareix a la piulada, es reobre l'aeri! (sembla, parlen de cessió...)
No sé... La explicación oficial me parece algo ambigua.
Eh que si?

Vosaltres què enteneu?



Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4436
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dimecres 26/07/2017 14:14

metring ha escrit: Eh que si?

Vosaltres què enteneu?
Que mencionan lo del Aeri pero para "otros usos"...



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 26/07/2017 14:17

Renfe445 ha escrit:
metring ha escrit: Eh que si?

Vosaltres què enteneu?
Que mencionan lo del Aeri pero para "otros usos"...
Per a fer tirolina? Per a estendre roba? :x



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 26/07/2017 14:20

Diuen a Twitter :



Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4436
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dimecres 26/07/2017 14:25

Por eso decían algo de "para uso de la ciudadanía" o algo parecido. :)
metring ha escrit:Per a fer tirolina? Per a estendre roba? :x
Aunque sería muy rentable que en un cable sea tirolina y en otro un tendedero gigante. :D



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 26/07/2017 14:27

Al final del PDF ho expliquen millor, però clar, dir en una altra banda que queda a disposició dels ajuntaments és confús.



oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Dimecres 26/07/2017 17:44

Segons es diu en el PDF adjunt es cedeixen les estacions de l'aeri als respectius ajuntaments, de forma gratuïta, per a que no quedin buides i sense ús.
Parlen de que alguns elements de l'aeri s'aprofitaran per a fer-los servir en la remodelació del telecabina de la Vall de Núria, sense especificar quins.

Finalment diuen que les pilones sí que es quedaran a on són de cara a un futur si es plantegen reobrir l'aeri que ja hi siguin.


Salutacions,

Oriol

davida
N9
N9
Entrades: 1793
Contacta:

Entrada Autor: davida » Dimecres 26/07/2017 19:24

Podien fer a l'estacio de l'Aeri a Esparraguera un monument a la especulació immobiliària per recordar a tots que les infraestructures son per servir als ciutadans no per la especulació. Amb una estació a Esparreguera on tothom sap que tindria que estar avui encara funcionaria.
Milios euros tirats a la basura gracies a la especulació.



Avatar de l’usuari
ortegote
N8
N8
Entrades: 1231
Ubicació: a prop d' ADIF
Contacta:

Entrada Autor: ortegote » Dimecres 26/07/2017 22:03

davida ha escrit:Podien fer a l'estacio de l'Aeri a Esparraguera un monument a la especulació immobiliària per recordar a tots que les infraestructures son per servir als ciutadans no per la especulació. Amb una estació a Esparreguera on tothom sap que tindria que estar avui encara funcionaria.
Milios euros tirats a la basura gracies a la especulació.
Exactamente paso eso, colocaron la estacion en lo que hiba a ser un nuevo futuro barrio de esparraguera con no se cuantas casas y nose cuantos habitantes nuevos y al final nada de nada les peto la burbuja y la gente del centro de esparraguera tenia lejos la estacion y claro en este caso la Hispano Igualadina ofrecia y ofrecera un servicio mas rapido que bajar a por el Tren y despues montarse en el caracol de FGC que aparte de lento para en Todas las estaciones y tardas mucho a Barcelona, vale que quizas no todo el mundo deba llegar a Barcelona pero se quedaron muy cortos de viajeros y por eso cerraron el Aeri.

Hubo mala prevision y una nefasta manera de ofertar este Aeri para no se a mi entender ofertar el Tren para ir a Manresa o a otros destinos que no fueran Barcelona y quizas asi este Aeri hoy en dia daria un servicio, la lastima no lo sabremos jamas.

Por cierto en vez de enviarlo a Nuria que lo desmonten y lo vuelvan a montar en Capellades, quizas alli si se use un poco mas.
Saludos.



Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3941
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Dijous 27/07/2017 0:48

Pel que tinc entès, seran les cabines que aniran a parar al Telecabina de Núria. Aquelles cabines clamen un canvi urgent, algunes fins i tot queden amb les portes obertes ben bé un pam. Desconec quin sistema feia servir aquest aeri d'Esparreguera. Però si era Dopplemyer, caldrà canviar tota la infraestructura del Telecabina Coma del Clot, ja que si mal no recordo, fa servir un sistema Pulsé.

Aquest seria el sistema Dopplemyer


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Dijous 27/07/2017 3:42

UT440_132M ha escrit:Pel que tinc entès, seran les cabines que aniran a parar al Telecabina de Núria. Aquelles cabines clamen un canvi urgent, algunes fins i tot queden amb les portes obertes ben bé un pam. Desconec quin sistema feia servir aquest aeri d'Esparreguera. Però si era Dopplemyer, caldrà canviar tota la infraestructura del Telecabina Coma del Clot, ja que si mal no recordo, fa servir un sistema Pulsé.

Aquest seria el sistema Dopplemyer
Espero que posin alguna cabina més, a part d'aquestes dues. El gran problema des de fa uns anys al Telecabina de Coma del Clot és que a l'anar les cabines juntes, fins que no arribaven les següents t'has d'esperar ben be uns minuts, i en dies d'afluència a l'estiu es feia bastanta cua. En canvi, amb un sistema de cabines continues i equidistants entre elles crec que es podria guanyar molta fluidesa. Ara bé, com diuen, per això s'hauria de canviar sencer el sistema del telecabina, i es necessitarien unes reformes importants també a les estacions (en el sistema de TC desembragable, el circuit del cable es a una velocitat constant, i les cabines a l'arribar a les estacions es "desenganxen" del cable, i mitjançant un suport guia i uns pneumàtics, són mogudes a través d'aquest suport -el mateix funcionament que els telecadires moderns de les estacions d'esquí).
Tot i això diria que l'aeri d'Esparraguera no feia servir aquest sistema, ja que eren dues úniques cabines que mai arribaven a fer la volta completa al circuit, sino que era més aviat com un telefèric.


Salutacions,

Oriol

Avatar de l’usuari
genissimon
N10
N10
Entrades: 3142
Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Entrada Autor: genissimon » Dijous 27/07/2017 13:44

Diari de Girona, 27 de juliol de 2017 ha escrit: Ferrocarrils de la Generalitat renova el telecabina de Vall de Núria
Per al projecte s'utilitzaran les cabines de l'Aeri Olesa de Montserrat a Esparraguera, en desús des del 2012
[...]


Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.

oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Dijous 27/07/2017 14:38

genissimon ha escrit:
Diari de Girona, 27 de juliol de 2017 ha escrit: Ferrocarrils de la Generalitat renova el telecabina de Vall de Núria
Per al projecte s'utilitzaran les cabines de l'Aeri Olesa de Montserrat a Esparraguera, en desús des del 2012
[...]
De l'aeri Olesa- Esparraguera quedaran només la infraestructura bàsica: estacions, pilones (i no sé si el motor), doncs s'emporten cablejat i cabines.
Enric Ticó diu que <<en cap cas es tanca definitivament l'aeri>>, quan l'únic que fan es deixar alla les pilones de la vergonya, per recordar els milions d'€ que van ser llançats en aquest aeri.


Salutacions,

Oriol

Avatar de l’usuari
foronda 141
N8
N8
Entrades: 848
Ubicació: Poblenou

Entrada Autor: foronda 141 » Dijous 27/07/2017 14:40

L'actual telecabina de Nuria consta de 8 cabines per 6 personas cada una.
Es cert que estan en molt mal estat, pro no entenc com funcionará només amb las dues cabinas del de Olesa.



Avatar de l’usuari
genissimon
N10
N10
Entrades: 3142
Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Entrada Autor: genissimon » Dijous 03/08/2017 12:30

Regió-7, 3 d'agost de 2017 ha escrit: L’aeri que no vola
Ja deuen saber aquell acudit del candidat que es presenta en un poble i diu: «si m’elegiu com a diputat, tindreu un pont». «És que aquí no hi ha riu!», responen els presents. «Doncs també tindreu un riu», replica el candidat, impertorbable.
[...]


Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.

Avatar de l’usuari
Carlos González
N9
N9
Entrades: 1876
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

Entrada Autor: Carlos González » Dijous 03/08/2017 19:46

Si l'aeri torna a posar-se en marxa, serà bo que per el traçat Lleida-Cervera-Igualada... passi per Esparreguera parant per l'aeri, així els dos serveis estàn connectats


Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13

Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4

Miquel
Administrador
Entrades: 4417
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Divendres 04/08/2017 9:54

Carlos González ha escrit:Si l'aeri torna a posar-se en marxa, serà bo que per el traçat Lleida-Cervera-Igualada... passi per Esparreguera parant per l'aeri, així els dos serveis estàn connectats
No es pot desviar una línia de regionals per a servir un Telefèric que portaria dos persones (per això està tancat), i que ves a saber quin és el seu destí. Aquesta línia ha de parar a Martorell i prou, que te un bonic intercanviador a mig fer i infrautilitzat.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
ortegote
N8
N8
Entrades: 1231
Ubicació: a prop d' ADIF
Contacta:

Entrada Autor: ortegote » Divendres 04/08/2017 10:03

Miquel ha escrit:
Carlos González ha escrit:Si l'aeri torna a posar-se en marxa, serà bo que per el traçat Lleida-Cervera-Igualada... passi per Esparreguera parant per l'aeri, així els dos serveis estàn connectats
No es pot desviar una línia de regionals per a servir un Telefèric que portaria dos persones (per això està tancat), i que ves a saber quin és el seu destí. Aquesta línia ha de parar a Martorell i prou, que te un bonic intercanviador a mig fer i infrautilitzat.
Buenas,
Muchacho que Carlos esta hablando de ciencia Ficcion Trenera y de linea nueva no de desviar nada actual, solo pide que si se construyera esa linea de LLeida-Cervera-Igualada en ancho iberico pasase por Esparraguera y ya de paso que se pudiera conectar con ese Aeri para que gente de Olesa y alrededores pudieran ir a pillar ese Tren para ir por ejemplo a Lleida sin tener que ir por la via actual de Manresa.

Tampoco seria dificil es mas seria natural que esa linea que propone Carlos seguiria a Martorell y en ese caso si te doy la razon ya que la estacion de martorell central de FGC/ADIF es para mi la vergüenza ferroviaria de la que casi nadie habla, ya que podriamos tener un intercanviador a pie de anden o por lo menos mucho mas facil entre FGC y Rodalies de Catalunya, pero nada todos calladitos y la obra sin hacerse.

Saludos.



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”