Nous radars

Cotxes, motos, bicis, etc. i infrastructures associades (autopistes i autovies).
Coches, motos, bicis, etc. e infraestructuras asociadas (autopistas y autovías).

Re: Nou sistema de control de velocitat sense radar

EntradaAutor: genissimon » Dijous 03/08/2017 12:56

Regió-7, 3 d'agost de 2017 ha escrit:Trànsit anuncia que instal·larà un radar nou a la C-16 després de l'estiu
El tram de Cercs de l'eix del Llobregat està pendent d'estrenar dos radars
[...]
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Camions de la N-340 i N-240 per l'autopista.
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
genissimon
N9
N9

Entrades: 2386
Membre des de: Dimecres 05/04/2006 12:43
Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Re: Nous radars

EntradaAutor: awe » Dissabte 05/08/2017 15:14

Sagrerenc ha escrit:Avui he anat de Blanes a Girona per la N-II i he vist que han instal·lat un munt de radars mòbils, cada 1-2 km n'hi ha un. Estan situats en una capsa perfectament senyalitzada i pintada de color groc fosforescent. El que no sé és si en totes les capses hi ha radars, suposo que els aniran canviant de lloc. Fa 3 setmanes vaig fer aquest mateix trajecte i diria que no hi eren.

En general són caixes buides, però molt de tant en tant n'hi ha una d'equipada. Per tant no pots fiar-te de que sigui buida, és la ruleta russa. La probabilitat que hi hagi radar a dins és baixa, però és possible.
awe
N7
N7

Entrades: 533
Membre des de: Dissabte 14/05/2005 13:49
Ubicació: Tossa de Mar

EntradaAutor: UT440_132M » Diumenge 06/08/2017 13:48

Es un fet força habitual que aquestes caixes, estiguin repartides en un petit tram d'alguna carretera. En el meu cas, que utilitzo cada dia la C-17, almenys un o dos cops per setmana, instal·len aquestes caixes entre Tona i Vic, sentit Ripoll. En un tram de 8 km. pots trobar-te tranquil·lament quatre caixes. Ara endevina quina és la que porta el radar. Com han dit, es jugar-se-la.

I canviant de tema. Ahir vaig fixar-me, que el radar de la C-25, que hi ha a l'altura de Vic nord, sentit Manresa, no està senyalitzat. Segons tinc entès, els radars fixos, s'han de senyalitzar sempre. Aquest sembla que amb les obres del desdoblament es van descuidar senyalitzar-lo.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

http://www.nouferrocat.foroactivo.com
UT440_132M
N10
N10

Entrades: 3482
Membre des de: Dilluns 03/03/2008 18:18
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59

EntradaAutor: fgc113 » Diumenge 06/08/2017 15:03

A la N-340, al sud de l'Hospitalet de l'Infant, em vaig fixar també que hi havia caixes de radars, moltes buides.
#RodaliesDignesC6
L10 a la Zona Franca, L2 a l'Aeroport i tram central de la L9.
No al tercer carril i sí a la LAV València - Castelló.
Regionals i rodalies dignes a Castelló!
fgc113
N8
N8

Entrades: 816
Membre des de: Dilluns 09/06/2014 14:05
Ubicació: Borriana-les Alqueries (C6)

EntradaAutor: albert28 » Diumenge 06/08/2017 15:26

Hi ha radars de tram a l'A-2 fora de servei o que encara no estiguin en actiu? M'he fixat aquesta setmana hi ha zones que està la estructura però no sé si estan funcionant com radar de tram ja que no hi ha cap cartell abans d'arribar a la zona.
albert28
N9
N9

Entrades: 1346
Membre des de: Dimecres 10/11/2010 20:29

EntradaAutor: ortegote » Dilluns 14/08/2017 11:44

albert28 ha escrit:Hi ha radars de tram a l'A-2 fora de servei o que encara no estiguin en actiu? M'he fixat aquesta setmana hi ha zones que està la estructura però no sé si estan funcionant com radar de tram ja que no hi ha cap cartell abans d'arribar a la zona.

Hi han 2 el de Tarrega si funciona i no te cartelleria i el de Jorba No funciona i tampoc te cartelleria.

Pero si t'hi fixes al tram Vilanova/Cubelles hi han uns quants i no tots tenen el cartell.

Jo de moment l'unic amb cartell que conec esta pels voltants de Sabadell, apart de el de la ronda de Dalt.
Salutacions.
ortegote
N8
N8

Entrades: 792
Membre des de: Dimarts 25/06/2013 18:11
Ubicació: a prop d' ADIF

EntradaAutor: albert28 » Dilluns 14/08/2017 22:41

ortegote ha escrit:
albert28 ha escrit:Hi ha radars de tram a l'A-2 fora de servei o que encara no estiguin en actiu? M'he fixat aquesta setmana hi ha zones que està la estructura però no sé si estan funcionant com radar de tram ja que no hi ha cap cartell abans d'arribar a la zona.

Hi han 2 el de Tarrega si funciona i no te cartelleria i el de Jorba No funciona i tampoc te cartelleria.

Pero si t'hi fixes al tram Vilanova/Cubelles hi han uns quants i no tots tenen el cartell.

Jo de moment l'unic amb cartell que conec esta pels voltants de Sabadell, apart de el de la ronda de Dalt.
Salutacions.

Si funcionen han de colocar cartelleria, oi?
El de tram de ronda i a l'AP-7 està indicat a ambdós sentits...
albert28
N9
N9

Entrades: 1346
Membre des de: Dimecres 10/11/2010 20:29

Anterior

Torna a: Vehicles privats / Vehículos privados

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant