Guigui ha escrit:De Rodalies de Catalunya:
Línia R3. Circulació interrompuda entre Les Franqueses i Gr.Canovelles, per atropellament persona, s'estableix servei alternatiu per carretera
Diari de Girona, 2 d'agost de 2017 ha escrit:Interrompuda durant una hora la circulació de trens a l'R1 entre Blanes i Mataró per una incidència a la catenària
Els trens han acumulat retards de més de mitja hora
[...]
Miquel ha escrit:Collons, i el CTC no podia ordenar invertir la marxa passat Glòries? Hagués entrat pel ramal Mataró de El Clot però millor això que perdre mitja hora...
fgc113 ha escrit:Miquel ha escrit:Collons, i el CTC no podia ordenar invertir la marxa passat Glòries? Hagués entrat pel ramal Mataró de El Clot però millor això que perdre mitja hora...
Si l'itinerari està establert incorrectament, el maquinista ha de detindre el tren quan se n'adone i posar-se en contacte amb el PM. De totes maneres, és possible passar de la línia de Mataró a la de Granollers després d'el Clot? A l'estació segur que no, perquè és baixador i no té agulles.
m.h.t. ha escrit:Ahir, des del tren cap a l'Aeroport, vaig veure un St. Celoni aturat a Bifurcació Aragó mig ficat a la derivació cap a ramal Glòries (Est. de França). Al arribar a Pg. de Gràcia vaig pensar que potser ho havia vist malament.![]()
Avui, em trobo amb això a Twitter:
Abril74 ha escrit:Aquesta situació jo la vaig viure en un R1 cap a Maçanet fa un parell d'anys, CTC ens desviava per la Bifurcació de l'Arc de Triomf cap a St. Arenal hi vam tenir la sort que el Maquinista es va adonar el moment que es desviava el Tren per error hi va avisar a la Central, per lo qual van poder maniobrar enrere hi tornar a la seva ruta.
Adolescent barceloní ha escrit:Abril74 ha escrit:Aquesta situació jo la vaig viure en un R1 cap a Maçanet fa un parell d'anys, CTC ens desviava per la Bifurcació de l'Arc de Triomf cap a St. Arenal hi vam tenir la sort que el Maquinista es va adonar el moment que es desviava el Tren per error hi va avisar a la Central, per lo qual van poder maniobrar enrere hi tornar a la seva ruta.
El RGC de Renfe contempla maniobrar marxa enrere? O en aquest cas es va fer canvi de cabina per anar enrere?
trenesrenfe123 ha escrit:Ara no sé si ha estat un "despiste"... veient el Twitter de @Rodalies, potser el tren tenia una incidència tècnica de veritat i en comptes de deixar-lo tirat en plena via dels túnels de Barcelona, van decidir enviar-lo a Estació de França per transbordar a un altre tren, que allà sempre n'hi ha de reserva...
m.h.t. ha escrit:
Es veu que algú al CTC s'ha despistat amb el canvi d'agulles i ha enviat el St. Celoni a Est. de França.Els passatgers van haver de canviar allà de tren per fer inversió de marxa cap a Clot.
Adolescent barceloní ha escrit:Abril74 ha escrit:Aquesta situació jo la vaig viure en un R1 cap a Maçanet fa un parell d'anys, CTC ens desviava per la Bifurcació de l'Arc de Triomf cap a St. Arenal hi vam tenir la sort que el Maquinista es va adonar el moment que es desviava el Tren per error hi va avisar a la Central, per lo qual van poder maniobrar enrere hi tornar a la seva ruta.
El RGC de Renfe contempla maniobrar marxa enrere? O en aquest cas es va fer canvi de cabina per anar enrere?
Renfe451 ha escrit:Adolescent barceloní ha escrit:Abril74 ha escrit:Aquesta situació jo la vaig viure en un R1 cap a Maçanet fa un parell d'anys, CTC ens desviava per la Bifurcació de l'Arc de Triomf cap a St. Arenal hi vam tenir la sort que el Maquinista es va adonar el moment que es desviava el Tren per error hi va avisar a la Central, per lo qual van poder maniobrar enrere hi tornar a la seva ruta.
El RGC ja fa cosa d'uns mesos que es va suprimir. Ara s'ha substituït per una nova normativa.
Torna a: Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants