Com anar a... ? / ¿Cómo ir a...? (Dubtes sobre transport)

Tot el que no es pugui englobar als apartats anteriors.
Todo lo que no se pueda englobar en los apartados anteriores.
Respon
Avatar de l’usuari
genissimon
N10
N10
Entrades: 3142
Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Re: Com anar a Bigues i Riells?

Entrada Autor: genissimon » Divendres 30/12/2016 14:49

fgc113 ha escrit:La setmana que ve he d'anar a Bigues i Riells des de l'estació de Sants de Barcelona. Tinc entés que l'estació de tren més propera al poble és la de La Garriga. Hi ha algun autobús que vaja des de La Garriga fins a Bigues? O és millor que agafe un autobús des de Barcelona (si és que hi ha)?
Sagalés

Salut !!


Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.

Avatar de l’usuari
sag470
N9
N9
Entrades: 1896

Entrada Autor: sag470 » Divendres 30/12/2016 22:14

De la Garriga a Bigues només hi ha la 342, pero només hi ha un servei a les 21.10 (21.20 als cap de setmana). Segons les hores i les preses, R3 o R4 o L5 + 323 o e7. Jo el que faria és 50+323, sense pressa esclar.



Avatar de l’usuari
El Maño amañado
N7
N7
Entrades: 463
Ubicació: Sant Martí (Barcelona).

Entrada Autor: El Maño amañado » Dissabte 31/12/2016 0:17

fgc113 ha escrit:La setmana que ve he d'anar a Bigues i Riells des de l'estació de Sants de Barcelona. Tinc entés que l'estació de tren més propera al poble és la de La Garriga. Hi ha algun autobús que vaja des de La Garriga fins a Bigues? O és millor que agafe un autobús des de Barcelona (si és que hi ha)?
Si fos jo, faria lo més ràpid i àgil que és: Rodalies R3 o R4 Sants > Sagrera i agafar el Sagalés cap a Bigues i Riells. La parada de la Sagalés es troba en Meridiana - Hondures (has de sortir per la boca on hi ha el vestíbul que es comuniquen Renfe y Metro L1 y L5). Des de Barcelona hi han un munt de busos, sobretot el laborables! Els caps de setmana sol anar a una mitja de cada hora.



Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3941
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Dissabte 31/12/2016 0:27

Sense cap dubte, amb la e7 aniràs sense problemes.
Horaris e7 http://www.sagales.com/uploads/20161107 ... ce6b38.pdf


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

Avatar de l’usuari
fgc113
N8
N8
Entrades: 1033
Ubicació: Borriana-les Alqueries (C6)

Entrada Autor: fgc113 » Dissabte 31/12/2016 22:35

Moltes gràcies a tots per l'ajuda.

Aprofite per a desitjar al fòrum un feliç 2017!


Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dissabte 31/12/2016 23:40

Igualment, bon any a tots!!!!



Adrià Grande
N5
N5
Entrades: 110

Entrada Autor: Adrià Grande » Dimarts 22/08/2017 21:19

Hola. Si no us importa necessito que algú em respongui a un dubte que tinc:

Vull fer un recorregut circular començant a Sants, després vaig cap a Martorell, agafo la R8 cap a Granollers i finalment torno a Sants.

La pregunta es: Encara que travessi 3 zones durant el recorregut, si no surto de les estacions em servirà amb un bitllet senzill de zona 1? Gràcies



Granolleri

Entrada Autor: Granolleri » Dimarts 22/08/2017 23:54

Adrià Grande ha escrit:Hola. Si no us importa necessito que algú em respongui a un dubte que tinc:

Vull fer un recorregut circular començant a Sants, després vaig cap a Martorell, agafo la R8 cap a Granollers i finalment torno a Sants.

La pregunta es: Encara que travessi 3 zones durant el recorregut, si no surto de les estacions em servirà amb un bitllet senzill de zona 1? Gràcies
La (segona) resposta és no.

La normativa deixa ben clar que neccesites un bitllet per a les zones que travessaràs, i per tant neccesites un bitllet de 3 zones.
Tampoc es poden fer viatges de caire circular amb un sol bitllet, per tant neccesitaràs almenys un bitllet d'anar i tornar. De fet, si vas fins a Martorell i fins a Granollers enlloc de transbordar a Castellbisbal i Mollet, et recomanaria que fessis servir tres bitllets: un per al Barcelona-Martorell, un per al Martorell-Granollers i un darrer per al Granollers-Barcelona, ja que no aniries per la ruta més curta i ràpida.

Si has de fer més viatges aquell dia, podries considerar la possibilitat de comprar una T-Dia de 3 zones.



Adrià Grande
N5
N5
Entrades: 110

Entrada Autor: Adrià Grande » Dimecres 23/08/2017 13:34

Granolleri ha escrit:
Adrià Grande ha escrit:Hola. Si no us importa necessito que algú em respongui a un dubte que tinc:

Vull fer un recorregut circular començant a Sants, després vaig cap a Martorell, agafo la R8 cap a Granollers i finalment torno a Sants.

La pregunta es: Encara que travessi 3 zones durant el recorregut, si no surto de les estacions em servirà amb un bitllet senzill de zona 1? Gràcies
La (segona) resposta és no.

La normativa deixa ben clar que neccesites un bitllet per a les zones que travessaràs, i per tant neccesites un bitllet de 3 zones.
Tampoc es poden fer viatges de caire circular amb un sol bitllet, per tant neccesitaràs almenys un bitllet d'anar i tornar. De fet, si vas fins a Martorell i fins a Granollers enlloc de transbordar a Castellbisbal i Mollet, et recomanaria que fessis servir tres bitllets: un per al Barcelona-Martorell, un per al Martorell-Granollers i un darrer per al Granollers-Barcelona, ja que no aniries per la ruta més curta i ràpida.

Si has de fer més viatges aquell dia, podries considerar la possibilitat de comprar una T-Dia de 3 zones.


Em refereixo a fer el recorregut sense sense sortir de l'estació, es a dir, quan arribo a Martorell, no surto de l'estació, només surto del tren per agafar la R8, no passo el bitllet per ningun lloc. I a Granollers igual: surto del tren, espero a que arribi la R2 i pujo, no surto en ningun moment de l'estació



Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dimecres 23/08/2017 16:09

Adrià Grande ha escrit:
Granolleri ha escrit:
Adrià Grande ha escrit:Hola. Si no us importa necessito que algú em respongui a un dubte que tinc:

Vull fer un recorregut circular començant a Sants, després vaig cap a Martorell, agafo la R8 cap a Granollers i finalment torno a Sants.

La pregunta es: Encara que travessi 3 zones durant el recorregut, si no surto de les estacions em servirà amb un bitllet senzill de zona 1? Gràcies
La (segona) resposta és no.

La normativa deixa ben clar que neccesites un bitllet per a les zones que travessaràs, i per tant neccesites un bitllet de 3 zones.
Tampoc es poden fer viatges de caire circular amb un sol bitllet, per tant neccesitaràs almenys un bitllet d'anar i tornar. De fet, si vas fins a Martorell i fins a Granollers enlloc de transbordar a Castellbisbal i Mollet, et recomanaria que fessis servir tres bitllets: un per al Barcelona-Martorell, un per al Martorell-Granollers i un darrer per al Granollers-Barcelona, ja que no aniries per la ruta més curta i ràpida.

Si has de fer més viatges aquell dia, podries considerar la possibilitat de comprar una T-Dia de 3 zones.


Em refereixo a fer el recorregut sense sense sortir de l'estació, es a dir, quan arribo a Martorell, no surto de l'estació, només surto del tren per agafar la R8, no passo el bitllet per ningun lloc. I a Granollers igual: surto del tren, espero a que arribi la R2 i pujo, no surto en ningun moment de l'estació
Encara que no surtis, si t'enxampen pringaràs.

Si vols economitzar una mica, en comptes de canviar de línia a Martorell fes-ho a Castellbisbal.


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Miquel
Administrador
Entrades: 4417
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dimecres 23/08/2017 18:48

Jo diria que són més de 3 zones.

Barcelona - Castellbisbal = 2 zones. (Z1-> Z2B)
Castellbisbal - Granollers Centre = +3 zones (Z2B -> Z2C -> Z2D -> Z3D)
Granollers - Barcelona = + 2 zones (Z3D -> Z2D -> Z1)

Técnicament el viatge és aquest: Z1-> Z2B -> Z2C -> Z2D -> Z3D -> Z2D -> Z1


El metro de Barcelona amb motoristes!

Metropondikas
N5
N5
Entrades: 108

Entrada Autor: Metropondikas » Dimecres 23/08/2017 22:48

Bona nit,

Sense voler fer apologia del frau, em fa l'efecte que, en l'improbable cas que passi algú a demanar-te el bitllet, no tindria ni idea de les ones travessades, del que t'hauria de cobrar, etc....

Salutacions,
MANEL



Adrià Grande
N5
N5
Entrades: 110

Entrada Autor: Adrià Grande » Dijous 24/08/2017 0:00

Vaja.

Bueno tenia aquest dubte perquè també es veritat que la seguretat a Rodalies està fatal. Us dono exemples de quan vaig agafar l'R4 per anar a l'Arboç:

-A les estacions de Sant Feliu i Cornellà van entrar 3 persones a l'estació pujant per un mur ja que aquelles estacions no estan remodelades i no hi son aquells característics barrots que hi ha ara a totes les estacions remodelades. El pitjor es que a St. Feliu i havia un guarda de seguretat i no es va adonar de les persones que es colaven.

-A totes les estacions després de Martorell(sense comptar Vilafranca) estaven absentes, ningun guarda. Això va provocar que tothom que baixava a aquelles estacions es lliurava de validar el bitllet.

-De fet jo mateix quan vaig anar a l'Arboç jo vaig entrar a l'estació de Catalunya utilitzant un bitllet d'una zona (portava diners per si venia un revisor poder pagar l'equivalent a un bitllet de 4 zones). Que va passar? No hi havia revisors, i com que l'estació de l'Arboç entre que en dies laborables(vaig anar un Dijous) està completament desolada i hi ha un tros de paret demolida per poder sortir-hi, em va valer un bitllet senzill de zona 1 per arribar al poble.


Rodalies ha de millorar la seguretat perquè tothom pagui, així tindran mes calés per millorar més estacions :D



Avatar de l’usuari
fgc113
N8
N8
Entrades: 1033
Ubicació: Borriana-les Alqueries (C6)

Entrada Autor: fgc113 » Dijous 24/08/2017 0:06

Adrià Grande ha escrit: -De fet jo mateix quan vaig anar a l'Arboç jo vaig entrar a l'estació de Catalunya utilitzant un bitllet d'una zona (portava diners per si venia un revisor poder pagar l'equivalent a un bitllet de 4 zones). Que va passar? No hi havia revisors, i com que l'estació de l'Arboç entre que en dies laborables(vaig anar un Dijous) està completament desolada i hi ha un tros de paret demolida per poder sortir-hi, em va valer un bitllet senzill de zona 1 per arribar al poble.
Doncs vas cometre frau i, si haguera passat un interventor, t'hauria cobrat la sanció de 50 € (o cent si no pagues al moment). No es pot viatjar sempre amb un bitllet d'una zona per molt que portes els diners "per si hi ha control".


Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.

Adrià Grande
N5
N5
Entrades: 110

Entrada Autor: Adrià Grande » Dijous 24/08/2017 2:27

fgc113 ha escrit:
Adrià Grande ha escrit: -De fet jo mateix quan vaig anar a l'Arboç jo vaig entrar a l'estació de Catalunya utilitzant un bitllet d'una zona (portava diners per si venia un revisor poder pagar l'equivalent a un bitllet de 4 zones). Que va passar? No hi havia revisors, i com que l'estació de l'Arboç entre que en dies laborables(vaig anar un Dijous) està completament desolada i hi ha un tros de paret demolida per poder sortir-hi, em va valer un bitllet senzill de zona 1 per arribar al poble.
Doncs vas cometre frau i, si haguera passat un interventor, t'hauria cobrat la sanció de 50 € (o cent si no pagues al moment). No es pot viatjar sempre amb un bitllet d'una zona per molt que portes els diners "per si hi ha control".

No et creguis. A vegades en els trens hi han uns "revisors especials" que et pregunten si tens bitllet i si no tens et fan pagar un bitllet senzill que ells porten per l'equivalent de zones que recorris i perquè puguis sortir de l'estació, ja que hi ha estacions que no tenen venta de bitllets. Això vaig veure jo a la R3 a partir de la Garriga



Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dijous 24/08/2017 9:44

Molt bé, Adrià, però les pirules aquestes (que gairebé tothom n'hem fet) no s'expliquen en un fòrum com aquest. Aquí diem com s'ha de fer correctament.

Rinxant el rínxol, pregunta per al Miquel: per anar de Martorell a Granollers amb la R8 són cinc zones? Tenint en compte que es travessen tres subzones de la corona 2...


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Granolleri

Entrada Autor: Granolleri » Dijous 24/08/2017 10:05

Platanito ha escrit:Rinxant el rínxol, pregunta per al Miquel: per anar de Martorell a Granollers amb la R8 són cinc zones? Tenint en compte que es travessen tres subzones de la corona 2...
Sí, són cinc zones amb un títol integrat. Amb un títol només de tren, tres zones (2, 3 i 3a)
Adrià Grande ha escrit:No et creguis. A vegades en els trens hi han uns "revisors especials" que et pregunten si tens bitllet i si no tens et fan pagar un bitllet senzill que ells porten per l'equivalent de zones que recorris i perquè puguis sortir de l'estació, ja que hi ha estacions que no tenen venta de bitllets. Això vaig veure jo a la R3 a partir de la Garriga
Revisors especials? El revisor en aquestes estacions de la R3 cobra bitllet normal perquè no hi ha venda de bitllets en moltes d'aquestes estacions, però si no et cobra la multa.

Si tant vols anar sí o sí amb una zona, sincerament no sé perquè ens preguntes si ho pots fer... si després et posen la multa de 50 euros no ens vinguis plorant.



Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dijous 24/08/2017 15:13

L'autèntica pregunta és: pots fer legalment el recorregut plantejat amb un sol bitllet de sis zones?


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3941
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Dijous 24/08/2017 16:19

El millor que pots fer, es adquirir una T-Dia de 6 zones, son 22 i escaig euros, amb dos viatges d'anada i tornada a Rodalies, de cap a cap, ja l'amortitzes.

Es el que faig jo cada vegada que vull baixar a Barcelona, i utilitzar més d'un tipus de transport. Ja només des d'on visc, ja son 5 zones.
T'estalvies problemes, i et pots moure per qualsevol transport integrat, fins i tot a la L9 sud, que t'inclou un viatge d'anada i tornada a l'aeroport.


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

Miquel
Administrador
Entrades: 4417
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dijous 24/08/2017 18:22

Platanito ha escrit:L'autèntica pregunta és: pots fer legalment el recorregut plantejat amb un sol bitllet de sis zones?
Teòricament hauria de ser possible fer un R4+R8+R2 (fent l'enllaç a Castellbisbal i Mollet) amb un títol de 5 zones (anar a Granollers tècnicament seria un viatge de 7 zones). Sempre que l'estació d'origen i la de destí siguin diferents i no hi hagi un control de temps entre la validació i la sortida (pel tema horaris).

Altre cosa es si passa el revisor, vegi que has entrat a Sants i estàs baixant de Mollet, òbviament el primer que es pensa es que fas frau ja que llevat alguns de nosaltres en aquests dies tontos que sovint tenim :D , ningú altre faria aquest recorregut.

Tot i així, caldria potser preguntar-ho a l'ATM.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Respon

Torna a “Transport en general / Transporte en general”