Propostes Ferroviàries al País Valencià/Com Valenciana.

Propostes dels usuaris per a fer millores a les xarxes ferroviàries existents o per crear-ne de noves / Propuestas de los usuarios para hacer mejoras en las redes ferroviarias existentes o para crear nuevas
Avatar de l’usuari
fgc113
N8
N8
Entrades: 1033
Ubicació: Borriana-les Alqueries (C6)

Re: Propostes Ferroviàries al País Valencià/Com Valenciana.

Entrada Autor: fgc113 » 31 gen. 2017, 16:07

Carlos González ha escrit:I d'allargar a Rafelbunyol fins a l'estació de Puçol (L3) és bona idea o no?
En altres fòrums ja s'ha proposat alguna vegada, igual que prolongar la L1 des de Castelló de la Ribera fins a Xàtiva. Personalment crec que seria molt beneficiós per a millorar la connexió entre Renfe i FGV, i a més és un tram curt i barat de fer. Ara, del rodalia al metro només es pot transbordar Sant Isidre (C3 i C4 amb L1, L2 i L7) i a Xàtiva (C1, C2, C3, C5, C6 amb L3, L5 i L9 a l'eixida de l'estació del Nord), a Bailén (amb L7, a 5 minuts de l'estació del Nord) i Plaça Espanya (amb L1 i L2, a cinc minuts de l'Estació del Nord). Si apurem molt, també a Marítim-Serrería, que està a quinze minuts caminant de l'estació del Cabanyal i és terminal de les línies L5, L6, L7 i L8.


Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.

437.001
N10
N10
Entrades: 5046
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » 23 juny 2017, 02:55

Carlos González ha escrit:I d'allargar a Rafelbunyol fins a l'estació de Puçol (L3) és bona idea o no?
Millor El Puig.



Avatar de l’usuari
Carlos González
N9
N9
Entrades: 1923
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

Entrada Autor: Carlos González » 23 juny 2017, 10:19

437.001 ha escrit:
Millor El Puig.
A veure, dona motius....



Avatar de l’usuari
El Maño amañado
N7
N7
Entrades: 463
Ubicació: Sant Martí (Barcelona).

Entrada Autor: El Maño amañado » 27 jul. 2017, 19:51

A mi lo que em mata és la C4 de Rodalies. Com pot ser que encara estigui en actiu una línia de dues estacions i amb una freqüència tan penosa de 35', segons tinc entès!?
A més... Tenint al mateix poble l'altre estació de Xirivella de la C3, per què la mantenen?

Si fos el 2005 quan encara arribava a Riba-Roja, vale. Però, ara... Per no parlar del canvi amb el Metro! Trobo bé que arribi el Metro, no obstant... Tant els hi costava fer-lo arribar a l'antiga estació de Renfe? No, per ells és millor deixar-lo a les afores del poble. Toca't els ous!



Avatar de l’usuari
fgc113
N8
N8
Entrades: 1033
Ubicació: Borriana-les Alqueries (C6)

Entrada Autor: fgc113 » 28 jul. 2017, 10:15

La C4 arribava a Llíria fins a l'any (crec) 1985. Després la van retallar al tram Riba-roja de Túria - València-Estació del Nord, més tard arribava només fins a Quart de Poblet i, per últim, es va quedar amb dues estacions: Vara de Quart i Xirivella-l'Alter, coincidint amb l'obertura de la nova línia de FGV i les obres de l'arribada de la LAV, que van obligar a tallar la circulació entre Vara de Quart i l'Estació del Nord. Més tard es va canviar la capçalera de Vara de Quart a Sant Isidre per transbordar al metro. Si encara existix la línia és perquè l'alcalde de Xirivella va voler. El que s'hauria de fer és construir el nou baixador de la C3 i tancar definitivament la C4, que no utilitza ningú. De fet, l'única vegada que la vaiga agafar (al febrer, crec) vaig anar sol en els dos viatges i el maquinista em va dir que era el primer passatger del dia (i això que eren les 12!). Em va convidar a anar en cabina. :D

Però en els últims mesos, a causa de la falta crònica de maquinistes, s'ha servit la major part dels dies... amb taxi. I amb els horaris d'estiu (del 24 de juliol al 3 de setembre) està suprimida.


Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.

Avatar de l’usuari
Carlos González
N9
N9
Entrades: 1923
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

Entrada Autor: Carlos González » 10 set. 2017, 20:12

Dubte, jo quan veig el plànol del Metro de València, veig que s'anomenen tant les línies de metro/suburbà i les de tramvia.... personalment, veig una mica embolic això... No és ben bé una proposta ferroviària, però no deixa de ser una proposta per facilitar al usuari, perquè no fan que els tramvies es puguin anomenar TRAMValència o alguna cosa així per separar tant els serveis de tramvia i els serveis de metro/trens suburbans???



Avatar de l’usuari
fgc113
N8
N8
Entrades: 1033
Ubicació: Borriana-les Alqueries (C6)

Entrada Autor: fgc113 » 10 set. 2017, 20:52

Al plànol sí que es diferencia: les línies de tramvia (4, 6 i 8) estan representades amb la vora més fosca. A la pràctica, ni a la cartelleria, ni als teleindicadors ni a la megafonia es fa cap distinció. De totes maneres, no crec que siga molt necessari crear cap marca nova.


Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.

Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4545
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » 10 set. 2017, 20:59

No hace falta distinguir.

Hace pocos años la línea 5 era de Marítim–Serreria al Aeroport, con ramal a Torrent Avinguda y el tranvía hasta Neptú.

Y a toda red de tranvía tiene que llamarse TRAMnosequé? Así parece que la empresa Tramnet se está haciendo con el control de todas las líneas de tranvía del país... :x


Crònica del Transport al Barcelonès Nord
frankrodriguez.net
Bitte seien Sie achtsam. Andere brauchen ihren Sitzplatz vielleicht notwendiger.

oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » 11 set. 2017, 12:41

I quina diferència hi ha en saber si la línia que vols agafar es de tramvia o de metro? Si al final porta al lloc on es vol anar, no hi veig més problema.
Jo no canviaria res.


Salutacions,

Oriol

Avatar de l’usuari
Carlos González
N9
N9
Entrades: 1923
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

Entrada Autor: Carlos González » 11 set. 2017, 12:50

A veure, que tampóc era una cosa important, només era un comentari, a Barcelona està separat el tramvia i el metro, veuria bé que les línies de tramvia d'allà a València es digui T1 o T2 com sigui, però sense separar d'operador, clar està, i clar que no es tan important, i potser no estigui en lo correcte.



Avatar de l’usuari
Aeduh
N6
N6
Entrades: 307
Ubicació: Volpelleres

Entrada Autor: Aeduh » 02 abr. 2018, 15:50

http://www.adif.es/es_ES/infraestructur ... nciana.pdf

Adif acaba de publicar una espècie de PDI per les Rodalies de València i Alicante.


Ciutadans de Catalunya, ja soc aquí!

Avatar de l’usuari
trensmat
N9
N9
Entrades: 1593
Ubicació: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla

Entrada Autor: trensmat » 21 oct. 2018, 18:26

Tinc una proposta per la línia C-3 de Rodalia de València aquí la teniu.

C-3 Xirivella-L'Alter - València FSL - Port de Sagunt, també electrificaria el tram entre Xirivella-L'Alter i València Font de Sant Lluís.

C-3B CC Bonaire-Aldaia Nord - València FSL - València Joaquín Sorolla, estaría ve fer arribar el ferrocarril al Centre Comercial Bonaire ja que el servei d'autobusos interurbà dona una volta per València que depenent del trànsit el trajecte pot durar una hora i quart.

La línia C-3 Xirivella-L'Alter - València FSL - Port de Sagunt tindría 6 trens al dia (3 d'anada i 3 de tornada) i la línia C-3B CC Bonaire-Aldaia Nord - València FSL - València Joaquín Sorolla tindría 4 trens al dia (2 d'anada i 2 de tornada).

Espero que us agradi aquesta proposta per salvar la línia C-3.
Fitxers adjunts
C3 i C3B.png
C3 i C3B.png (26.21 KiB) Visualitzat 25261 cops


http://www.flickr.com/photos/trensmat

A Tarragona i Lleida volem els mateixos serveis que Girona.
ImatgeImatge Imatge

França451
N9
N9
Entrades: 2425
Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
Ubicació: Tota TUS excepte: 11,80,23
Contacta:

Entrada Autor: França451 » 21 oct. 2018, 20:46

trensmat ha escrit:Tinc una proposta per la línia C-3 de Rodalia de València aquí la teniu.

C-3 Xirivella-L'Alter - València FSL - Port de Sagunt, també electrificaria el tram entre Xirivella-L'Alter i València Font de Sant Lluís.

C-3B CC Bonaire-Aldaia Nord - València FSL - València Joaquín Sorolla, estaría ve fer arribar el ferrocarril al Centre Comercial Bonaire ja que el servei d'autobusos interurbà dona una volta per València que depenent del trànsit el trajecte pot durar una hora i quart.

La línia C-3 Xirivella-L'Alter - València FSL - Port de Sagunt tindría 6 trens al dia (3 d'anada i 3 de tornada) i la línia C-3B CC Bonaire-Aldaia Nord - València FSL - València Joaquín Sorolla tindría 4 trens al dia (2 d'anada i 2 de tornada).

Espero que us agradi aquesta proposta per salvar la línia C-3.
Querrás decir la C4, que es la que va a Xirivella-l'Alter.
La C3 va a Buñol


Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...

Avatar de l’usuari
trensmat
N9
N9
Entrades: 1593
Ubicació: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla

Entrada Autor: trensmat » 22 oct. 2018, 08:26

França451 ha escrit:
trensmat ha escrit:Tinc una proposta per la línia C-3 de Rodalia de València aquí la teniu.

C-3 Xirivella-L'Alter - València FSL - Port de Sagunt, també electrificaria el tram entre Xirivella-L'Alter i València Font de Sant Lluís.

C-3B CC Bonaire-Aldaia Nord - València FSL - València Joaquín Sorolla, estaría ve fer arribar el ferrocarril al Centre Comercial Bonaire ja que el servei d'autobusos interurbà dona una volta per València que depenent del trànsit el trajecte pot durar una hora i quart.

La línia C-3 Xirivella-L'Alter - València FSL - Port de Sagunt tindría 6 trens al dia (3 d'anada i 3 de tornada) i la línia C-3B CC Bonaire-Aldaia Nord - València FSL - València Joaquín Sorolla tindría 4 trens al dia (2 d'anada i 2 de tornada).

Espero que us agradi aquesta proposta per salvar la línia C-3.
Querrás decir la C4, que es la que va a Xirivella-l'Alter.
La C3 va a Buñol
Exacto, disculpa las molestias


http://www.flickr.com/photos/trensmat

A Tarragona i Lleida volem els mateixos serveis que Girona.
ImatgeImatge Imatge

Respon

Torna a “Propostes ferroviàries”