PDI 2011-2020

Tot el que no es pugui englobar als apartats anteriors.
Todo lo que no se pueda englobar en los apartados anteriores.

Re: PDI 2011-2020

EntradaAutor: Carlos González » Dijous 12/10/2017 14:27

Oriolix ha escrit:130m de desnivell en 2,5 km són un 5,2% quan el màxim del metro deu ser un 4%. Entenc que no caldria tampoc un funicular, i només caldria que l'estació de Can Ruti estigués a més profunditat, o fer el recorregut una mica més llarg.

Sobre la L13, el problema és que ja ha desaparegut del PDI i per això caldria buscar alternatives.

canruti.gif


Tampoc crec que ara per ara calgui, jo crec que la parada final per la L2 ha de ser Badalona Pompeu Fabra.
¡VIVA EL ROCK PROGRESIVO! :music

Álbum: Mike Rutherford-Smallcreep's Day
Avatar de l’usuari
Carlos González
N8
N8
 
Entrades: 1041
Membre des de: Dimarts 24/03/2015 19:35
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

Re: PDI 2011-2020

EntradaAutor: Adrià Grande » Dijous 12/10/2017 21:54

Jo tinc un dubte.

Encara són possibles les ampliacions del tram a Torribera, Sant Boi, la línia Francesc Macià-Ciutadella per Comte Urgell, Paral·lel, Colom..., i la línia Ciutadella-Fòrum per Av. Icària, Carmen Amaya, Pg del Calvell... ?
Adrià Grande
N3
N3
 
Entrades: 32
Membre des de: Dijous 15/06/2017 17:57

Re: PDI 2011-2020

EntradaAutor: Carlos González » Dijous 12/10/2017 21:59

Adrià Grande ha escrit:Jo tinc un dubte.

Encara són possibles les ampliacions del tram a Torribera, Sant Boi, la línia Francesc Macià-Ciutadella per Comte Urgell, Paral·lel, Colom..., i la línia Ciutadella-Fòrum per Av. Icària, Carmen Amaya, Pg del Calvell... ?


En el seu moment, es pensava passar el TRAM fins a l'estació de Sant Boi, però ho va descartar l'ajuntament per que ja havia la L12, que el final no es va fer.....
Per Sant Boi, apart de descartat el metro allà, no s'ha donat com oficial una proposta d'ampliació més de metro o tramvia fins allà, ara per ara se sap que està pensat per trens de Rodalies amb un nou traçat de Cornellà-Castelldefels
¡VIVA EL ROCK PROGRESIVO! :music

Álbum: Mike Rutherford-Smallcreep's Day
Avatar de l’usuari
Carlos González
N8
N8
 
Entrades: 1041
Membre des de: Dimarts 24/03/2015 19:35
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

Re: PDI 2011-2020

EntradaAutor: Adrià Grande » Dijous 12/10/2017 23:15

Carlos González ha escrit:
Adrià Grande ha escrit:Jo tinc un dubte.

Encara són possibles les ampliacions del tram a Torribera, Sant Boi, la línia Francesc Macià-Ciutadella per Comte Urgell, Paral·lel, Colom..., i la línia Ciutadella-Fòrum per Av. Icària, Carmen Amaya, Pg del Calvell... ?


En el seu moment, es pensava passar el TRAM fins a l'estació de Sant Boi, però ho va descartar l'ajuntament per que ja havia la L12, que el final no es va fer.....
Per Sant Boi, apart de descartat el metro allà, no s'ha donat com oficial una proposta d'ampliació més de metro o tramvia fins allà, ara per ara se sap que està pensat per trens de Rodalies amb un nou traçat de Cornellà-Castelldefels


Gràcies. Ho deia perquè si entres a la viquipèdia posa que està en estudi. I saps si de les propostes de TRAM que he esmentat anteriorment se'n sap quelcom?
Adrià Grande
N3
N3
 
Entrades: 32
Membre des de: Dijous 15/06/2017 17:57

Re: PDI 2011-2020

EntradaAutor: Carlos González » Dijous 12/10/2017 23:34

Adrià Grande ha escrit:Gràcies. Ho deia perquè si entres a la viquipèdia posa que està en estudi. I saps si de les propostes de TRAM que he esmentat anteriorment se'n sap quelcom?


Crec que està més pensat per "fer-ho" per la Diagonal el TRAM que les ampliacions anomenades, més ben dit que el TRAM a la Digaonal i el traçat de Laureà Miró serien les que s'executaria, ho dic entre cometes perquè hi ha tanta polèmica amb el TRAM sí, i TRAM no que no sé si es veurà realitat.
¡VIVA EL ROCK PROGRESIVO! :music

Álbum: Mike Rutherford-Smallcreep's Day
Avatar de l’usuari
Carlos González
N8
N8
 
Entrades: 1041
Membre des de: Dimarts 24/03/2015 19:35
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

Re: PDI 2011-2020

EntradaAutor: Adrià Grande » Dijous 12/10/2017 23:45

Em referia a això:


https://ca.wikipedia.org/wiki/Tram_de_Barcelona#Ampliacions_de_la_xarxa

Mirat la part que posa en estudi. Alguna d'aquestes es possible o són fum?
Adrià Grande
N3
N3
 
Entrades: 32
Membre des de: Dijous 15/06/2017 17:57

Re: PDI 2011-2020

EntradaAutor: Carlos González » Dijous 12/10/2017 23:54

Adrià Grande ha escrit:Em referia a això:


https://ca.wikipedia.org/wiki/Tram_de_Barcelona#Ampliacions_de_la_xarxa

Mirat la part que posa en estudi. Alguna d'aquestes es possible o són fum?


Tot i que es cert que la PDI es mostra, jo diria que unes ampliacions son un fum..... A més, tampóc en sabria dir-te molt, no conec gaire el tema de tramvies
¡VIVA EL ROCK PROGRESIVO! :music

Álbum: Mike Rutherford-Smallcreep's Day
Avatar de l’usuari
Carlos González
N8
N8
 
Entrades: 1041
Membre des de: Dimarts 24/03/2015 19:35
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

Re: PDI 2011-2020

EntradaAutor: El Maño amañado » Divendres 13/10/2017 10:48

Oriolix ha escrit:Amb la nova ampliació de L1 a Badalona, crec que s'obre la possibilitat de fer una extensió cap a can Ruti. Concretament, la parada de Bufalà quedarà a 2,5km de l'hospital. Es podria fer una derivació de la mateixa L-1 o fer un metro lleuger Bufalà-Can Ruti, com el de la L11, de Trinitat Nova a Can Cuiàs que fa 2,3km

Crec que aquests 2,5 km de metro (lleuger o no) queden justificats per la importància de Can Ruti. Una altra cosa és demanar-nos a qui se li va acudir la idea lluminosa de fer un hospital de primer nivell al mig de la muntanya i allunyat de tot.


No sé fins a quin punt és del tot adequat fer un Metro fins a Can Ruti... Ho dic, més que res, pel tema busos. Actualmente pugen bastants línies cap a Can Ruti i malgrat estar en una cota alta, està millor comunicat amb Badalona i altres localitats que Ciutat Meridiana respecte Barcelona i la resta.

Si bé és cert, un Metro a lo L11 sería lo més adient, començant en Badalona Renfe i passant per Pompeu Fabra, Bufalà, Canyet i després tira cap amunt. L'única pega que trobo és la demanda de gent entre Badalona Renfe i Pompeu Fabra (i en un futur, Bufalà amb la L1). Pensem que això és Badalona, que passem pel centre i aquí hi viu molta gent! Ho dic per si s'hauria de posar més cotxes o no (en comptes de dos com a la L11, posar-hi 3 o 4. Lo que seria un 500 en doble).

I després vindria el tema de la freqüència. Ho posem com a un Metro de línia convencional, com a la L11 o una cosa mitjana? I segons això, en via única o en doble?
Avatar de l’usuari
El Maño amañado
N7
N7
 
Entrades: 408
Membre des de: Dimecres 12/10/2016 11:21
Ubicació: Sant Martí (Barcelona).

Re: PDI 2011-2020

EntradaAutor: Renfe445 » Divendres 13/10/2017 11:35

Concretamente a Can Ruti suben seis líneas de dia: B6, B26 y B27 desde Pompeu Fabra, B19 y B24 desde Bufalà, y B12 desde Montcada. Por la noche llega la N11.
Els músics són les millors persones del món. Jaco Pastorius.

deviantART
flickr Twitter
Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
 
Entrades: 2859
Membre des de: Dijous 16/08/2012 19:33
Ubicació: En algún rincón de este vasto universo.

Re: PDI 2011-2020

EntradaAutor: juna » Divendres 13/10/2017 12:30

Adrià Grande ha escrit:Jo tinc un dubte.

Encara són possibles les ampliacions del tram a Torribera, Sant Boi, la línia Francesc Macià-Ciutadella per Comte Urgell, Paral·lel, Colom..., i la línia Ciutadella-Fòrum per Av. Icària, Carmen Amaya, Pg del Calvell... ?


En ordre segons prioritats i terminis actuals

PDI:
- Diagonal
- Laureà Miro (Esplugues- Sant Just)
- Port de Badalona
- Estació de França - World Trade Center
- Sant Feliu centre - Quatre Camins
- Arc de Triomf -Urquinaona

El perllongament de la T1 cap a Sant Boi i Viladecans es va plantejar quan es va construir el Trambaix, i continuant l'eix de la C-245.
Als caps d'uns anys s'ha decidit fer una línia de bus, però el tramvia no està descartat en la mesura que hi hagi una alta demanda en l'eix un cop el BRT estigui operatiu.

El tramvia pel litoral per avinguda Icària  és una proposta de mitjans de la dècada passada. No s'havia tingut cap noticia fins que fa unes setmanes un article al Periodico ho tornava a posar sobre la taula per resoldre la creixent congestió a L4 i als autobusos que es dirigeixen a les platges.

Respecte a una línia de tramvia pel carrer Urgell sorgeix quan es busquen alternatives a la connexió de les 2 xarxes per la Diagonal. Tanmateix podrien operar les 2 connexions a llarg termini.

El perllongament a Torribera pel riu Besòs va ser proposat el 2008. No hi ha hagut més notícies des de llavors.
juna
N1
N1
 
Entrades: 7
Membre des de: Dissabte 31/12/2016 20:23

Re: PDI 2011-2020

EntradaAutor: Miquel » Divendres 13/10/2017 18:22

Renfe445 ha escrit:Concretamente a Can Ruti suben seis líneas de dia: B6, B26 y B27 desde Pompeu Fabra, B19 y B24 desde Bufalà, y B12 desde Montcada. Por la noche llega la N11.

S'entén que el dia que facin el ferrocarril fins allà, el nombre de busos es reduirà. Si hi ha tantes línies de bus es precisament perquè no hi ha un servei millor.

Carlos González ha escrit:Tot i que es cert que la PDI es mostra, jo diria que unes ampliacions son un fum..... A més, tampóc en sabria dir-te molt, no conec gaire el tema de tramvies

Cap ampliació del PDI és fum. El PDI 2001-2010 és el que es volia fer en una suposada època de vaques grasses. La resta de PDI només han incorporat les actuacions que a curt-mitjà termini podrien realitzar-se en funció dels pressupostos.

Això no vol dir que les ampliacions del primer PDI desapareguin per sempre, si no que ara per ara són al calaix per al dia en que hi hagi diners (i ganes). (L1 fins Sant Boi, L2 a Casagemes, L12/R3 a Castelldefels, L13, ampliacions del Trambaix i Trambesòs, etc)
El metro de Barcelona amb motoristes!
Miquel
N10
N10
 
Entrades: 3584
Membre des de: Dilluns 14/05/2007 19:17
Ubicació: Barcelona

Re: PDI 2011-2020

EntradaAutor: Oriolix » Divendres 13/10/2017 18:53

El Maño amañado ha escrit:
Oriolix ha escrit:Amb la nova ampliació de L1 a Badalona, crec que s'obre la possibilitat de fer una extensió cap a can Ruti. Concretament, la parada de Bufalà quedarà a 2,5km de l'hospital. Es podria fer una derivació de la mateixa L-1 o fer un metro lleuger Bufalà-Can Ruti, com el de la L11, de Trinitat Nova a Can Cuiàs que fa 2,3km

Crec que aquests 2,5 km de metro (lleuger o no) queden justificats per la importància de Can Ruti. Una altra cosa és demanar-nos a qui se li va acudir la idea lluminosa de fer un hospital de primer nivell al mig de la muntanya i allunyat de tot.


No sé fins a quin punt és del tot adequat fer un Metro fins a Can Ruti... Ho dic, més que res, pel tema busos. Actualmente pugen bastants línies cap a Can Ruti i malgrat estar en una cota alta, està millor comunicat amb Badalona i altres localitats que Ciutat Meridiana respecte Barcelona i la resta.

Si bé és cert, un Metro a lo L11 sería lo més adient, començant en Badalona Renfe i passant per Pompeu Fabra, Bufalà, Canyet i després tira cap amunt. L'única pega que trobo és la demanda de gent entre Badalona Renfe i Pompeu Fabra (i en un futur, Bufalà amb la L1). Pensem que això és Badalona, que passem pel centre i aquí hi viu molta gent! Ho dic per si s'hauria de posar més cotxes o no (en comptes de dos com a la L11, posar-hi 3 o 4. Lo que seria un 500 en doble).

I després vindria el tema de la freqüència. Ho posem com a un Metro de línia convencional, com a la L11 o una cosa mitjana? I segons això, en via única o en doble?


Jo faria com la L11, amb via única amb doble via en un punt central per permetre el creuament, que es podria fer afegint una estació intermèdia al barri del Canyet, a la banda nord de la B-20. El nombre de vagons i freqüències s'hauria de determinar a partir del volum actual de viatgers que utilitzen les 6 línies de bus.

I per estalviar, jo només faria el tram des de Can Ruti fins a Bufalà, des d'on es podrà connectar ràpidament amb la resta de la xarxa. Així recordem que Bufalà quedarà a 2 parades de Renfe, a 1 parada de Pompeu Fabra de L2, i a 3 parades de Fondo de L9.
Avatar de l’usuari
Oriolix
N6
N6
 
Entrades: 239
Membre des de: Dissabte 09/10/2010 0:07

Re: PDI 2011-2020

EntradaAutor: Carlos González » Divendres 13/10/2017 20:01

Miquel ha escrit:Cap ampliació del PDI és fum. El PDI 2001-2010 és el que es volia fer en una suposada època de vaques grasses. La resta de PDI només han incorporat les actuacions que a curt-mitjà termini podrien realitzar-se en funció dels pressupostos.

Això no vol dir que les ampliacions del primer PDI desapareguin per sempre, si no que ara per ara són al calaix per al dia en que hi hagi diners (i ganes). (L1 fins Sant Boi, L2 a Casagemes, L12/R3 a Castelldefels, L13, ampliacions del Trambaix i Trambesòs, etc)


Mmm... Ja veig, em pensava què desepareixien de l'existència "x"proposta.

Bueno, personalment crec que varies ampliacions s'haurien de modificar.

No vull dir què siguin una caqueta, el que em refereixo que es podrien trobar alternatives amb "menys cost" o amb un traçat més recte i directe, si parlem de serveis de Rodalies i trens suburbans.


(Exemple: Cornellà-Castelldefels fer passar per l'estació FGC Sant Boi... No per la Coope)
¡VIVA EL ROCK PROGRESIVO! :music

Álbum: Mike Rutherford-Smallcreep's Day
Avatar de l’usuari
Carlos González
N8
N8
 
Entrades: 1041
Membre des de: Dimarts 24/03/2015 19:35
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

Re: PDI 2011-2020

EntradaAutor: metring » Dissabte 14/10/2017 10:04

Sobre el tema de Can Ruti i el transport, obriré fil a Propostes, perquè val la pena tractar-ho apart.
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
 
Entrades: 22393
Membre des de: Dissabte 04/03/2006 14:28
Ubicació: Fabra i Puig

Anterior

Torna a: Transport en general / Transporte en general

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants