Trenes que no serán retirados por falta de PMR en 2020

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
David.F.C.M.B.1000
N6
N6
Entrades: 293
Ubicació: barcelona

Trenes que no serán retirados por falta de PMR en 2020

Entrada Autor: David.F.C.M.B.1000 » Dimarts 24/10/2017 18:14

Hola abro este tema para saber que trenes se salvaran de ser retirados antes de 2020 por no estar adaptados a pmr, se que las 447 se están reformando pero se llegaran a reformar todas??? Y las 446 ??? :nose



Avatar de l’usuari
sag470
N9
N9
Entrades: 1896

Entrada Autor: sag470 » Diumenge 29/10/2017 4:08

La mayoria se mantendran.
En Cercanias, ya lo estan los Civia, y se estan refromando las 447. Los 446 quedan en duda, ya que se esta probando para adaptar, pero el anuncio de nuevo material podria no hacerlo.
En Regionales, ya lo estan los 449, 599, 121. Respecto las 448, 598 y 594, se han adaptado algunas y se prevee que se adaptan aquellas unidades que no pasen a AMF. Los 592 y 596 no está previsto adaptarlas, por lo que presumiblemente, sean renovadas con el nuevo material.
En Larga Distancia estan adaptadas todos las unidades, excepto los coches 2000, que supongo que no se reemplazaran.



albe6
N8
N8
Entrades: 1035
Ubicació: Almacelles (Lleida)

Entrada Autor: albe6 » Diumenge 29/10/2017 23:47

sag470 ha escrit: En Larga Distancia estan adaptadas todos las unidades, excepto los coches 2000, que supongo que no se reemplazaran.
Exacto.
Los IC que van con coches 2000 (el Camino de Santiago Vigo / A Coruña - Bilbao / Irún) y algun que otro Madrid - València por Alcázar (convencional) pasaran a ir con 121
En cuanto a UT's, ya lo ha comentado sag470.



davida
N9
N9
Entrades: 1793
Contacta:

Entrada Autor: davida » Dilluns 30/10/2017 9:44

Les 446 crec que son aptes per Pmr a les linies ex-Bpt de rodalies Bilbao. On les andanes son altes i tenen l'esglao eliminat.



albe6
N8
N8
Entrades: 1035
Ubicació: Almacelles (Lleida)

Entrada Autor: albe6 » Dilluns 30/10/2017 10:36

davida ha escrit:Les 446 crec que son aptes per Pmr a les linies ex-Bpt de rodalies Bilbao. On les andanes son altes i tenen l'esglao eliminat.
Si, però també al nucli de Bilbao estan en proves 446 amb plataforma per la C3 (Bilbao - Orduña).
Si aquesta prova es considera satisfactòria, es posa plataforma a tota la sèrie



RogBcn07
N3
N3
Entrades: 28

Entrada Autor: RogBcn07 » Dilluns 30/10/2017 12:00

Vaya gastos cuando Europa en la mitad no tiene PMR.. Así va España .



Avatar de l’usuari
trensmat
N9
N9
Entrades: 1593
Ubicació: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla

Entrada Autor: trensmat » Dilluns 30/10/2017 14:06

El problema d'aquesta decisió és que deixant a molta gent discapacitada o gent gran amb cadira de rodes desamparada, les unitats 448, 450, 451 i 470 no estan adaptades per gent amb mobilitat reduïda.

Per desgràcia Renfe els importa més reforçar un producte deficitari com es l'AVE per tots i deixar morir el ferrocarril convencional.

Per acabar m'agradaria molt que veure més trens amb PMR a les línies R13, R14 i R15 perquè molts usuaris d'aquestes línies que tenen mobilitat reduïda pràcticament no poden pujar al tren, es mes el servei Atendo a l'estacions com Vila-seca o les Borges Blanques pràcticament no existeix.


http://www.flickr.com/photos/trensmat

A Tarragona i Lleida volem els mateixos serveis que Girona.
ImatgeImatge Imatge

Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”