Renfe comprarà rodalies nous el 2018

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).

Re: Renfe comprarà rodalies nous el 2018

EntradaAutor: sag470 » Diumenge 03/12/2017 20:28

Totalment d'acord. Ara per ara, amb les 14 447 són dignes succesores de les 440, encara que sigui igual.
Ja pensarem del seu succesor a partir del 2022.
Avatar de l’usuari
sag470
N8
N8
 
Entrades: 1113
Membre des de: Divendres 28/12/2007 17:49
Ubicació: Muntanyola

Re: Renfe comprarà rodalies nous el 2018

EntradaAutor: Renfe451 » Dijous 14/12/2017 22:42

Refloto que aquest fil ja que ha aparegut una notícia important sobre els futurs candidats al concurs per l'adquisició de nou material de Rodalies i Regionals de cara el 2018.

Stadler Rail ha anunciat oficialment que es presentarà al concurs per l'adquisició de nous trens que organitzarà Renfe. L'anunci s'ha fet coincidint amb el 120 aniversari de la planta d'Albuixech on han asistit les principals autoritats de la Generalitat Valenciana, així també com el mateix president de Renfe i la subsecretària del Ministeri de Foment. Segons la notícia que ha publicat el diari Expansión, el fabricant suís hauria oferit a la operadora, el FLIRT (un dels més venuts a Europa i EUA amb més de 1.400 unitats) i el WINK, nou model de la gamma que s'ha llançat recentment i que és una mescla de GTW i FLIRT, però més lleuger.

Si Stadler guanyés, la producció es faria íntegrament al País Valencià. Fora d'aquest assumpte, el concurs de la nova sèrie 115 d'FGC del qual Stadler Rail està molt ben posicionat, es podria resoldre durant les properes setmanes, així que en breu sabrem si Stadler es queda definitivament amb la nova sèrie de la línia B-V.

Amb la incorporació d'Stadler a la cursa pels nous trens de Renfe, queda ben visible que Stadler vol penetrar-se amb força al mercat espanyol. CAF i Talgo també opten el concurs, però hi han certs problemes que els podrien afectar: CAF últimament té molts problemes amb els 449/599 de Renfe que han patit moltes avaries. Els 120 tampoc es salven. I Talgo no té cap experiència més enllà de trens de llarga distància.
Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
 
Entrades: 1916
Membre des de: Dimarts 01/08/2006 12:12
Ubicació: Barcelona / Cubelles (Garraf, El Penedès)

Anterior

Torna a: Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants