Xarxa quadriculada a Barcelona

Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.

Us afecta la reducció de parades de les obres del Retbus?

Si, a mi em treuen la/les més propera/es que tinc:-(
10
14%
Si, alguna que feia servir de tant en tant
12
17%
Si, em treuen una que em molestava al davant de casa!
2
3%
No, no m'afecta gens
43
62%
Altres (expliqueu)
2
3%
 
Vots totals : 69

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

EntradaAutor: albert28 » Divendres 24/11/2017 19:42

Des de quan l'H10 escurça camí per Josep Tarradellas quan ve d'Av. Roma cap Badal? M'ha donat la.impressio que el conductor ho fa si veu congestió en el semàfor que dóna Av. Roma amb Tarragona i sap que li dóna temps al semàfor de Tarradellas amb Numància per a creuar

Per cert, el 109 duu la destinació en gran al estil les línies NXB, això d'implementar la a les demés no entenc...
Avatar de l’usuari
albert28
N9
N9
 
Entrades: 1391
Membre des de: Dimecres 10/11/2010 20:29

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

EntradaAutor: Renfe445 » Divendres 24/11/2017 20:54

En teoría se va implementando conforme una línea cambia sus destinos.

¡Pero no! La 42 que ha cambiado sigue siendo indicada con los dos destinos, poniendo el precioso, hermoso, maravilloso, estupendo, "Besòs/Verneda". :x
Renfe445
N10
N10
 
Entrades: 2958
Membre des de: Dijous 16/08/2012 19:33
Ubicació: En algún rincón de este vasto universo.

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

EntradaAutor: m.h.t. » Divendres 24/11/2017 22:11

Un detall que se'ns va passar per alt: la B20 finalment va per St. Ramon de Penyafort i no per Rbla. Prim, com estava anunciat inicialment.

El canvi ha estat exigit per l'Ajuntament de St. Adrià a petició de l'AAVV de La Mina, per tal de no perdre l'anterior ruta de l'H14. Ho trobo un encert.

TUSGSAL ho ha resolt a les tires de les parades tapant amb cinteta blanca "Rbla. Prim" del termòmetre. L'AMB ha corregit la tira del web. He avisat de nou als de TMB perquè tornin a corregir el mapa de la Xarxa de Bus.
Salvem l'Estació de França!
Avatar de l’usuari
m.h.t.
N8
N8
 
Entrades: 880
Membre des de: Diumenge 30/08/2009 17:37
Ubicació: Badalona

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

EntradaAutor: França451 » Dissabte 25/11/2017 20:51

Dado que no sé cómo se suben imágenes al foro, y el tutorial no me pudo servir de mucho, os dejo el texto que acabo de escribir hace unos minutos, y que quisiera compartir con todo el Foro. (Se lo he enviado al Arxiu Históric de Roquetes, por si les interesa). Las fotos constan de una imagen del 32, otra del D40 en medio, y una del V29.

LA PEQUEÑA GRAN REINA.

LUNES por la mañana. Es una mañana como otra cualquiera en Barcelona. Como cada mañana, Pablo Pérez, con su impecable camisa blanca y una chaqueta de lana, coge el autobús en Camélies, para ir al trabajo. Pensando en la próxima reunión que tendría a las doce, llega a la parada a las 7:45, puntual, como cada mañana.

Una muchacha vestida de rojo con una gorra, entrega unos folletos. Pablo, distraído, con los cascos puestos, coge uno y se lo guarda en su maletín rápidamente. Llega el bus, puntual como cada mañana. Pablo se extraña de que sea un bus largo, con remolque, pero no dice nada. Saluda al conductor, pica su billete y se va a sentar al fondo del coche.

A las 8:15 pasadas, Pablo comienza a escuchar un gran revuelo en la parte delantera del autobús. Casi se estaba quedando dormido. No había apenas podido pegar ojo la noche anterior, pensando en la jornada que comenzaba aquel trece de noviembre. Ya habían pasado la Plaza de la República, y como cada mañana desde hacía ya tres semanas, el autobús seguía la calle Artesanía recto. Se quitó los cascos a tiempo de escuchar que el conductor anunciaba por altavoz que en la parada siguiente, Artesanía- Vía Favéncia, se tenían que bajar todos los que subieran al barrio de Roquetes, ya que ese autobús no subía más allá de la Vía Favéncia. Pablo se extrañó, pero al llegar a la siguiente parada se bajó, junto con un grupo de personas cabreadas. El conductor cerró puertas una vez que se hubieron bajado todos los que iban al barrio, y siguió su camino. Pablo observó que cruzaba la Vía Favéncia y se incorporaba a la misma por la izquierda. Extrañado pensó que se había equivocado de línea, pero no podía ser. Había hecho hasta allí el mismo recorrido que siempre, y no conocía otra línea que hiciera un trayecto similar.

Un minuto después, el grupo de personas que estaban allí, en aquel palo de parada, vieron aparecer un bus repleto hasta los topes con el indicador “ROQUETES” en la delantera. Pablo y el resto de usuarios se subieron al abarrotado bus, picó su billete y avanzó un poco por el pasillo abarrotado de viajeros, aún intranquilo por si había cogido el autobús correcto. El Ding-Ding de parada anunció con voz clara y perceptible, “Alcántara-Garigliano”. ‘Bien’, pensó Pablo. Era la línea correcta.

Al llegar a su parada, Pablo se bajó del autobús, y al mirarlo detenidamente, vio algo que no le cuadraba: “V29”. Encontró a otra chica con chaleco rojo en su parada, la cual le preguntó si conocía las nuevas líneas que habían entrado en servicio esa misma mañana. Pablo le respondió que no, y escuchó un breve resumen que le explicó la chica. Le entregó otro folleto, y Pablo le dio las gracias y fue hacia su trabajo, pensativo.
¿Nuevas líneas? De lo que le había explicado la chica, recordó que el bus que le había transportado hasta el barrio de Roquetes, no pasaba por su casa. Entonces, ¿de dónde venía esa línea? ¿Por qué habían hecho ese cambio que no entendía?

Han pasado casi dos semanas desde la entrada de la Fase Cinco punto uno de la Nova Xarxa de Bus. En Nou Barris, hubo mucho revuelo y expectación por la entrada en servicio de dos polémicas líneas, ya que la que sustituía a la mítica línea 32, ya no subiría al barrio. Se ha creado en su lugar una nueva línea, la V29, cuya principal línea de referencia que también desaparece es la Santmartinenca 26. Nova Xarxa de bus ha fusionado los trazados de la línea 26 entre Pujades y Virrey Amat y la 32 entre Virrey Amat y Roquetes, y la ha prolongado hasta la playa de Llevant, en la Ronda Litoral. Le ha puesto una frecuencia parecida al desaparecido 32, y ha mejorado la frecuencia del difunto 26, línea que circulaba cada 30-40 minutos en un día laborable.

Roquetes, el barrio mítico de Nou Barris, el barrio que fue construido piedra a piedra por manos de sus propios vecinos, el barrio que ha crecido y se ha convertido en un barrio más de Barcelona, con Metro, mercado, servicios sociales, escuelas, etc, ha perdido la conexión directa que tenía con los barrios de Guinardó, Grácia, Sarriá y la parte alta del Eixample. Pero a cambio, ha conectado con los barrios de la Sagrera, por la Meridiana, el centro histórico de Sant Martí, el Maresme y el Centro Comercial de Diagonal Mar, además de llegar hasta la mismísima puerta de una de las playas de Barcelona: la de Llevant. Roquetes, uno de los olvidados de Nou Barris, ya tenía una línea que le llevaba a la estación de RENFE de Sant Andreu Arenal: el 11, pero sus 25-30 minutos de frecuencia en laborable y su lentitud de recorrido por Paseo Valldaura y el barrio de Can Dragó, lo hacen poco atractivo. Roquetes también tiene dos líneas de barri de Sagalés que conectan con la estación de RENFE de Torre Baró, pero su escasa frecuencia y que hay que ir a cogerlas a Vía Julia sentido Vallbona, hacen que muy pocos vecinos, casi nadie, usaran esas líneas, que por otro lado no son directas. Rodalies de Catalunya ha dado la espalda a este barrio en lo que a comunicaciones se refiere, y pese a estar cerca de dos estaciones ferroviarias, las comunicaciones a dichas estaciones o a otras de alrededor hacen que el trayecto resulte imposible a nivel de rapidez y efectividad.

Desde el 13 de noviembre, hay una línea que en unos 20 minutos, un tiempo récord hasta el momento, permite llegar a la estación ferroviaria de La Sagrera, y a la línea 1 de Metro, algo que antes sólo se podía hacer con las líneas 11 y 60, y el bus de barri 127. Una vez pasada ésta, aproximadamente en cinco minutos más llegamos al centro de Sant Martí, y con la línea 2 de Metro, a las puertas del Maresme, otra región de la provincia de Barcelona que no tenía comunicación directa con Nou Barris y Roquetes. El centro de Sant Martí, tenía una línea de autobús que acababa en el barrio del Congrés, la 26, con una frecuencia de 35-40 minutos, que la hacía poco o nada útil. En este sentido, las gentes de este barrio no sólo ganan en tiempo, al llegar a su barrio una línea con mucha más frecuencia, sino que la velocidad de ésta resulta mucho más elevada, ya que tiene muchas menos paradas y sentido Virrey Amat se ahorra la vuelta por el Onze de Setembre, y llega a la misma plaza de Virrey Amat y al metro.

Por el otro extremo, los distritos de Nou Barris y de Sant Martí Centro, tienen dos conexiones directas más: una playa de Barcelona, la playa de Llevant, donde el bus llega hasta la misma Ronda Litoral, y Diagonal Mar, parando en la puerta del lateral de Calle Joseph Plà (Porta 4).

Tanto Roquetes como Llucmajor, en el centro de Nou Barris, disponen de una conexión directa en 30 minutos con el corredor sur de la línea 4 de metro, en las estaciones de Selva de Mar (25 minutos aproximadamente) y Maresme | Fórum (30 minutos), algo que antes sólo se podía hacer usando la línea 4 prácticamente de extremo a extremo. Un vecino de Roquetes que iba habitualmente a comprar al centro Comercial Alcampo (Diagonal Mar), tenía que hacer todo este recorrido o bien bajando a Vía Julia a coger la L4 o haciendo trasbordo en Trinitat Nova: el trasbordo es largo y los trenes no están coordinados, sobre todo en fin de semana. Dicho trayecto duraba una hora en el mejor de los casos. Dicho vecino se enteró de que se crearía una nueva línea de autobús entre Roquetes y Diagonal Mar, lo cual le reduciría enormemente el tiempo. Las conexiones con el Maresme y Sant Martí también se reducirían, ya que la alternativa, la V27 desde el vecino barrio de Canyelles, es una línea muy lenta y masificada, lo cual hace inútil que se plantee como alternativa.

El 13 de noviembre ha sido un día histórico para Roquetes. Ha perdido una conexión directa con la zona alta de Barcelona, y con la estación de Sants, si bien puede acceder a través de la nueva línea D40 (vía Favéncia- Plaça Espanya) y tiene seis paradas en cada sentido para trasbordar a esta línea (entre Vía Favéncia y Virrey Amat), pero ha ganado conexiones que antes no tenía, o eran muy defectuosas en lo que se refiere a rapidez, inmediatez y efectividad. Nova Xarxa de Bus le ha dado al barrio el corredor vertical natural que le corresponde por geografía, como los vecinos de un determinado barrio les corresponde por cercanía un CAP: dos estaciones ferroviarias, la línea 1 de metro, el Centro de Sant Martí (y una puerta directa al Maresme) y la zona sur de línea 4, además del Centro Comercial de Diagonal Mar, en el otro extremo de la ciudad tocando a la playa.

Unos habrán sido beneficiados y otros perjudicados. Como bien dice el refrán, nunca llueve a gusto de todos. Bien es cierto que TMB podría perfectamente haber subido los articulados de la D40 a la parte alta de la calle Les Torres (final de la línea 27), pero por alguna razón lo descartaron y llevaron la D40 a Canyelles, en el cruce de Guineueta Vella con Antonio Machado (detrás de la V27 y la 47). Pero a cambio ha dotado al barrio de Roquetes de conexiones antes inexistentes o impensables, con una línea con una buena frecuencia, los mismos coches que circulaban en la línea 32 y una línea rápida, con pocas paradas y final de regulación en la puerta del Centro Comercial Diagonal Mar. Ahora, el barrio puede elegir entre La Maquinista, en Sant Andreu (líneas 127 y la semifantasmal línea 60), o Diagonal Mar, en el extremo nordeste de Sant Martí (Línea 4 sur y Trambesós).

No han sido pocas las críticas que ha supuesto para Nou Barris la desaparición del 32. Mientras, pocas alabanzas ha recibido la nueva línea V29, que a pesar de todo en su segunda semana de vida, ha tenido un buen nivel de usuarios en todos los barrios por los que pasa. Parece que la pequeña recién nacida sin embargo, no ha sido acogida con agrado en muchos sitios. Esperemos con el paso del tiempo vaya creciendo y siendo más aceptada gracias a sus puntos fuertes, que son muchos, y sea una de las líneas más destacadas de uno de los extremos de Barcelona en su parte este. Tiempo al tiempo.
Aeropó èh er grá ar cú de l' Htasiò de Fransa. I Chagrera TÁ èh aqueh fantahma senh coyón, que no ha pogú deborái-la.
França451
N8
N8
 
Entrades: 1066
Membre des de: Diumenge 17/07/2011 20:23
Ubicació: Enc L2 y Bcneta L4, 33,34,50,51,H10,B24 y 45,59,D20,V15,39 TMB,Clot Aragò y Estaciò de França

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

EntradaAutor: jlr » Diumenge 26/11/2017 1:54

albert28 ha escrit:Des de quan l'H10 escurça camí per Josep Tarradellas quan ve d'Av. Roma cap Badal? M'ha donat la.impressio que el conductor ho fa si veu congestió en el semàfor que dóna Av. Roma amb Tarragona i sap que li dóna temps al semàfor de Tarradellas amb Numància per a creuar

Per cert, el 109 duu la destinació en gran al estil les línies NXB, això d'implementar la a les demés no entenc...


Deu ser per això i a més a més hi ha obres. El cap de setmana passat vaig passar amb un H10 i va fer aquest recorregut.
jlr
N5
N5
 
Entrades: 113
Membre des de: Dimecres 14/12/2005 22:26
Ubicació: Badalona

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

EntradaAutor: albert28 » Dimarts 05/12/2017 22:06

Per cert, ara el 109 circula tant cap Hosp. Clínic i Zona Franca Sants (en la parada 3569 (on parava el 78) i 3126 respectivament) i la del 78 ara és la 3168 que es troba just davant del hotel que queda a la banda del C/Tarragona, just abans del semàfor i desprès d'on s'aturen els autocars que paren uns minuts a pujar/baixar gent del autocar al hotel i viceversa... qui ha sigut l'il·luminat de colocar-la allà?

PD: a la web de TMB al mapa de la linia no consta la parada a Sants sentit Hosp. Clínic.
PD 2: per a més INRI, a AMB el nom posat és Estació de Sants - Dorecció Hospital Clínic, a TMB sembla si que està bé https://www.tmb.cat/es/barcelona/autobu ... arada/3569
Avatar de l’usuari
albert28
N9
N9
 
Entrades: 1391
Membre des de: Dimecres 10/11/2010 20:29

Re: Xarxa quadriculada a Barcelona

EntradaAutor: França451 » Dimecres 06/12/2017 19:23

Allí había una salida de parking o algo así, y la quitaron para poner la cabecera del 78. El iluminao que se le ocurrió semejante idea debió pensar que la antigua terminal del 109 como parada final del 78 estaba bien para conectar con la estación de autobuses, pero como el(___O___) para conectar con cualquiera de las entradas de la Estación de Sants y como dejaron en el lateral la CJ, las dos paradas del 109 y la cabecera del 27, evidentemente ya no cabía más... Debe ser que cuando el 109 acababa en Sants, la parada del lateral, compartida con el CJ era un estorbo que parasen allí los dos a la vez y por eso la parada del 109 la separaron. Evidentemente si en la cabecera del CJ estorba el 109, no van a dejar el 78 allí para molestar al 109, por lo que como no queda espacio, o nos lo llevamos al hotel o lo mandamos a la estación de autobuses internacionales. Dado que esta parada quedaba lejos no sólo de las salidas de la estación sino también de la vista de ambas (si no conoces la zona no sabes que hay una parada allí), era más fácil ponerla en un sitio visible y lo más visible que se les ocurrió o pudieron ponerlo fue delante de la salida del párking del Torre Catalunya.

¿Proponéis un sitio mejor? En Nicaragüa con Rosselló, por ejemplo, donde les encanta meter el H10 cada vez que hay desvíos? Está super cerca. Al ladito mismo, oye. :bleah :bleah :bleah Bajas del bus y ya entras en la estación.
Aeropó èh er grá ar cú de l' Htasiò de Fransa. I Chagrera TÁ èh aqueh fantahma senh coyón, que no ha pogú deborái-la.
França451
N8
N8
 
Entrades: 1066
Membre des de: Diumenge 17/07/2011 20:23
Ubicació: Enc L2 y Bcneta L4, 33,34,50,51,H10,B24 y 45,59,D20,V15,39 TMB,Clot Aragò y Estaciò de França

Re: Canvis de recorregut de línies de bus de l'AMB

EntradaAutor: Ecomobisostrans » Dijous 07/12/2017 2:17

Vaia cagada amb el V21...

Imatge

Ja que no el volen a Marina no podia seguir recte per Padilla fins al tunel de la Rovira, enlloc de fer-lo tornar a Marina i un altre cop a Padilla?
Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
 
Entrades: 3561
Membre des de: Dimecres 11/05/2005 9:59
Ubicació: Barcelona

Re: Canvis de recorregut de línies de bus de l'AMB

EntradaAutor: Ecomobisostrans » Dijous 07/12/2017 2:17

Vaia cagada amb el V21...

11.12.2017
A partir de esta fecha, la línea V21 cambia el recorrido definitivamente a carrer de la Marina. Paradas alternativas: 216 - Padilla - Rosselló y 1140 - Padilla - Mallorca.

mapa

Ja que no el volen a Marina no podia seguir recte per Padilla fins al tunel de la Rovira, enlloc de fer-lo tornar a Marina i un altre cop a Padilla?
Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
 
Entrades: 3561
Membre des de: Dimecres 11/05/2005 9:59
Ubicació: Barcelona

Re: Canvis de recorregut de línies de bus de l'AMB

EntradaAutor: El Maño amañado » Dijous 07/12/2017 13:52

Ecomobisostrans ha escrit:Vaia cagada amb el V21...

Imatge

Ja que no el volen a Marina no podia seguir recte per Padilla fins al tunel de la Rovira, enlloc de fer-lo tornar a Marina i un altre cop a Padilla?


Buah, cada cop tenen menys llums... En comptes de ser una Vertical com hauria de ser, el foten a donar voltes perquè sí, perquè els hi surt d'allà baix. Amb dos c*llons!
I tot això, quina és la causa per aquest desviament?
Avatar de l’usuari
El Maño amañado
N7
N7
 
Entrades: 422
Membre des de: Dimecres 12/10/2016 11:21
Ubicació: Sant Martí (Barcelona).

V21

EntradaAutor: Javi M » Dijous 07/12/2017 15:06

Si fos un desviament provisional, et diria que per temes del mercat de Nadal que allà hi munten.

Com que és permanent, suposo que tindrà a veure amb la "pacificació" del trànsit a l'entorn de la Sagrada Familia. A Barcelona, sempre fent les coses cap per avall: en comptes d'aplicar restriccions al trànsit privat, les apliquem primer al transport públic!
Avatar de l’usuari
Javi M
N9
N9
 
Entrades: 1499
Membre des de: Dimecres 18/11/2009 17:49

Re: Canvis de recorregut de línies de bus de l'AMB

EntradaAutor: iFercat » Divendres 08/12/2017 15:01

El Maño amañado ha escrit:
Ecomobisostrans ha escrit:Vaia cagada amb el V21...

Imatge

Ja que no el volen a Marina no podia seguir recte per Padilla fins al tunel de la Rovira, enlloc de fer-lo tornar a Marina i un altre cop a Padilla?


Buah, cada cop tenen menys llums... En comptes de ser una Vertical com hauria de ser, el foten a donar voltes perquè sí, perquè els hi surt d'allà baix. Amb dos c*llons!
I tot això, quina és la causa per aquest desviament?

Home les voltes (la primera) es obligada perqe tallen el carrer, qe vols qe facin que segueixin recte per un carrer tallat?
iFercat
N6
N6
 
Entrades: 202
Membre des de: Dijous 22/07/2010 16:04

Re: Canvis de recorregut de línies de bus de l'AMB

EntradaAutor: Javi M » Divendres 08/12/2017 16:45

iFercat ha escrit:qe vols qe facin que segueixin recte per un carrer tallat?


Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Javi M
N9
N9
 
Entrades: 1499
Membre des de: Dimecres 18/11/2009 17:49

En Santa Coloma también.

EntradaAutor: Renfe445 » Divendres 08/12/2017 17:37

Renfe445
N10
N10
 
Entrades: 2958
Membre des de: Dijous 16/08/2012 19:33
Ubicació: En algún rincón de este vasto universo.

Re: Canvis de recorregut de línies de bus de l'AMB

EntradaAutor: França451 » Dissabte 09/12/2017 17:51

Y el Intercambiador de Sagrada Família ahora cómo diablos se supone que va?
Aeropó èh er grá ar cú de l' Htasiò de Fransa. I Chagrera TÁ èh aqueh fantahma senh coyón, que no ha pogú deborái-la.
França451
N8
N8
 
Entrades: 1066
Membre des de: Diumenge 17/07/2011 20:23
Ubicació: Enc L2 y Bcneta L4, 33,34,50,51,H10,B24 y 45,59,D20,V15,39 TMB,Clot Aragò y Estaciò de França

Re: Canvis de recorregut de línies de bus de l'AMB

EntradaAutor: albert28 » Dissabte 09/12/2017 19:14

No seria bona idea amb aquest desviament aprofitar per fer parada a València a la parada 784 on paren H10,19,34,33,51 i 50 https://www.tmb.cat/es/barcelona/autobu ... parada/784 ?
Avatar de l’usuari
albert28
N9
N9
 
Entrades: 1391
Membre des de: Dimecres 10/11/2010 20:29

Re: Canvis de recorregut de línies de bus de l'AMB

EntradaAutor: iFercat » Dissabte 09/12/2017 20:39

Javi M ha escrit:
iFercat ha escrit:qe vols qe facin que segueixin recte per un carrer tallat?


Imatge

Imatge



No podeu estar parlant enserio.

El tall es perque posen pilones i demes per evitar atentats (apart de pacificar) no es un simple carrer peatonal on podran entrar vehicles avegades, estara totalment tallat.

Les fotos que esteu mostrant no tenen absolutament re a veure amb el que sera.

Segon, aixo depen del ajuntament no de TMB directament (per mol que TMB sigui del ajuntament).
iFercat
N6
N6
 
Entrades: 202
Membre des de: Dijous 22/07/2010 16:04

Re: Canvis de recorregut de línies de bus de l'AMB

EntradaAutor: Renfe451 » Dissabte 09/12/2017 21:34

iFercat ha escrit:
No podeu estar parlant enserio.

El tall es perque posen pilones i demes per evitar atentats (apart de pacificar) no es un simple carrer peatonal on podran entrar vehicles avegades, estara totalment tallat.

Les fotos que esteu mostrant no tenen absolutament re a veure amb el que sera.

Segon, aixo depen del ajuntament no de TMB directament (per mol que TMB sigui del ajuntament).


T'estan parlant en sèrio, altra cosa és que ho vegis que t'ho diuen en broma, i aquestes fotos són reals.

Com bé ha dit en Renfe445, no cal anar-se'n tant lluny, com en el cas de Sta. Coloma de Gramanet. I en qualsevol racó normal d'Europa el TP (bus, tramvia, el que sigui) seguiria circulant sense cap problema per monuments concorreguts, reservant el pas exclusivament a transports públics i/o vehicles policials, ambulàncies, etc. Només n'hi hauria prou amb que hi haguéssin pilones automàtiques que baixin/pugin cada X temps.
Avatar de l’usuari
Renfe451
N9
N9
 
Entrades: 1916
Membre des de: Dimarts 01/08/2006 12:12
Ubicació: Barcelona / Cubelles (Garraf, El Penedès)

Re: Canvis de recorregut de línies de bus de l'AMB

EntradaAutor: fgc113 » Dissabte 09/12/2017 23:04

Renfe451 ha escrit:Com bé ha dit en Renfe445, no cal anar-se'n tant lluny, com en el cas de Sta. Coloma de Gramanet. I en qualsevol racó normal d'Europa el TP (bus, tramvia, el que sigui) seguiria circulant sense cap problema per monuments concorreguts, reservant el pas exclusivament a transports públics i/o vehicles policials, ambulàncies, etc. Només n'hi hauria prou amb que hi haguéssin pilones automàtiques que baixin/pugin cada X temps.

Com és el cas del centre de Castelló de la Plana, en què diversos carrers tenen pilones que només s'abaixen amb una targeta que tenen els residents i els serveis d'emergència. A més, pels carrers on passa el TRAM, hi ha uns detectors de pes que li obren automàticament el pas. Per exemple, al carrer Colón.
#RodaliesDignesC6
L10 a la Zona Franca, L2 a l'Aeroport i tram central de la L9.
No al tercer carril i sí a la LAV València - Castelló.
Regionals i rodalies dignes a Castelló
No al tancament de la línia convencional Vandellòs - Tarragona!
Avatar de l’usuari
fgc113
N8
N8
 
Entrades: 837
Membre des de: Dilluns 09/06/2014 14:05
Ubicació: Borriana-les Alqueries (C6)

V5

EntradaAutor: SrYeri » Diumenge 10/12/2017 15:47

No sé si hi ha un fil com aquest per a aquelles línies que sí son NXB. Si existeix, no l’he sapigut trobar...
La línia V5, amb les freqüències que té ara, amb prou feines porta a gent dreta a hores punta de dia feiner. Cert que és una línia que fa poc que es va posar en marxa, però als pocs dies de quan van posar la 50 per Sants, ja portava el mateix passatge que la resta de línies.
Crec que la V5 porta més vehicles dels que necessita, i que es podrien aprofitar per augmentar freqüències a línies que ho demanen a crits, com la 50, la 91, o per a què la 70 i la 91 circulin els diumenges i festius.
SrYeri
N4
N4
 
Entrades: 43
Membre des de: Dilluns 28/11/2016 0:18

AnteriorSegüent

Torna a: Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 4 visitants