Què es pot fer amb el 400 de La Sagrera??
Re: Vehicles històrics, avui
Atenció: volen treure el 400:
https://w3.tmb.cat/perfil-contractant/c ... t/14739611
Estat
Data de publicació
24-11-2017 09:53
Empresa Contractant
Ferrocarril Metropolità de Barcelona, SA
Número d'expedient
14739611
Descripció breu
Retirada tren històric sèrie 400 del taller Sagrera
Descripció ampliada
Transport del cotxe M427, que pertany a la sèrie 400 (actualment ubicat en el taller Sagrera i en desús des de fa temps), a les instal·lacions de TRIANGLE FERROVIARI de Metro, zona de magatzematge de vehicles històrics (accedint per la cotxera de Metro de L2), per que resti allà fins que sigui reconstruïda.
Per a realitzar el transport, serà necessari el desmuntatge parcial d'alguns dels equips de tren (en funció del tipus de gòndola o camió que executi la tasca):
* Desmuntatge de bogies i equips sota bastidor.
* Desmuntatge de resistències i equips sobre sostre.
cap inclús la possibilitat de que s'hagi de tallar alguna part estructural del tren, per permetre el pas per la porta d'accés de camions al taller Sagrera.
Aquest transport, ha de contemplar les limitacions en quant a la maniobra de sortida del taller Sagrera:
* Dimensions de la porta d'accés a tallers Sagrera pel carrer Josep Estivill número 47 (4.30m alçada x 3.40m).
* Maniobres amb girs de 90º dins del Taller Sagrera. Els moviments dins de taller han de ser molt controlats, per evitar topades amb la infraestructura muntada.
Un cop les parts del tren arribin al taller del Triangle Ferroviari, aquestes romandran desmuntades, correctament identificades i ben col·locades per facilitar en un futur la reconstrucció del tren.
S'annexa documentació sobre gàlib i pes del cotxe a transportar.
L'oferta s'ha d'enviar a l'adreça de correu electrònic: serveis@tmb.cat
Tipus de licitació
Serveis
Procediment
Obert
Publicitat
Al Perfil del Contractant
Termini presentació ofertes
01-12-2017 10:00
Persones de contacte
Informació tècnica
Ivan Majó
Responsable Unitat Tallers Centrals Material Mòbil
imajo@tmb.cat
93 214 80 41
Informació d'àmbit general
Silvia González
Aprovisionaments
serveis@tmb.cat
93 298 71 14
https://w3.tmb.cat/perfil-contractant/c ... t/14739611
Estat
Data de publicació
24-11-2017 09:53
Empresa Contractant
Ferrocarril Metropolità de Barcelona, SA
Número d'expedient
14739611
Descripció breu
Retirada tren històric sèrie 400 del taller Sagrera
Descripció ampliada
Transport del cotxe M427, que pertany a la sèrie 400 (actualment ubicat en el taller Sagrera i en desús des de fa temps), a les instal·lacions de TRIANGLE FERROVIARI de Metro, zona de magatzematge de vehicles històrics (accedint per la cotxera de Metro de L2), per que resti allà fins que sigui reconstruïda.
Per a realitzar el transport, serà necessari el desmuntatge parcial d'alguns dels equips de tren (en funció del tipus de gòndola o camió que executi la tasca):
* Desmuntatge de bogies i equips sota bastidor.
* Desmuntatge de resistències i equips sobre sostre.
cap inclús la possibilitat de que s'hagi de tallar alguna part estructural del tren, per permetre el pas per la porta d'accés de camions al taller Sagrera.
Aquest transport, ha de contemplar les limitacions en quant a la maniobra de sortida del taller Sagrera:
* Dimensions de la porta d'accés a tallers Sagrera pel carrer Josep Estivill número 47 (4.30m alçada x 3.40m).
* Maniobres amb girs de 90º dins del Taller Sagrera. Els moviments dins de taller han de ser molt controlats, per evitar topades amb la infraestructura muntada.
Un cop les parts del tren arribin al taller del Triangle Ferroviari, aquestes romandran desmuntades, correctament identificades i ben col·locades per facilitar en un futur la reconstrucció del tren.
S'annexa documentació sobre gàlib i pes del cotxe a transportar.
L'oferta s'ha d'enviar a l'adreça de correu electrònic: serveis@tmb.cat
Tipus de licitació
Serveis
Procediment
Obert
Publicitat
Al Perfil del Contractant
Termini presentació ofertes
01-12-2017 10:00
Persones de contacte
Informació tècnica
Ivan Majó
Responsable Unitat Tallers Centrals Material Mòbil
imajo@tmb.cat
93 214 80 41
Informació d'àmbit general
Silvia González
Aprovisionaments
serveis@tmb.cat
93 298 71 14
- Fran-Ikarus
- N11
- Entrades: 5702
- Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contacta:
Sembla que les coses han canviat, no?
Ai, llegir això de "tallar"...
Ai, llegir això de "tallar"...
metring ha escrit:Atenció: volen treure el 400:
https://w3.tmb.cat/perfil-contractant/c ... t/14739611
Estat
Data de publicació
24-11-2017 09:53
Empresa Contractant
Ferrocarril Metropolità de Barcelona, SA
Número d'expedient
14739611
Descripció breu
Retirada tren històric sèrie 400 del taller Sagrera
Descripció ampliada
Transport del cotxe M427, que pertany a la sèrie 400 (actualment ubicat en el taller Sagrera i en desús des de fa temps), a les instal·lacions de TRIANGLE FERROVIARI de Metro, zona de magatzematge de vehicles històrics (accedint per la cotxera de Metro de L2), per que resti allà fins que sigui reconstruïda.
Per a realitzar el transport, serà necessari el desmuntatge parcial d'alguns dels equips de tren (en funció del tipus de gòndola o camió que executi la tasca):
* Desmuntatge de bogies i equips sota bastidor.
* Desmuntatge de resistències i equips sobre sostre.
cap inclús la possibilitat de que s'hagi de tallar alguna part estructural del tren, per permetre el pas per la porta d'accés de camions al taller Sagrera.
Aquest transport, ha de contemplar les limitacions en quant a la maniobra de sortida del taller Sagrera:
* Dimensions de la porta d'accés a tallers Sagrera pel carrer Josep Estivill número 47 (4.30m alçada x 3.40m).
* Maniobres amb girs de 90º dins del Taller Sagrera. Els moviments dins de taller han de ser molt controlats, per evitar topades amb la infraestructura muntada.
Un cop les parts del tren arribin al taller del Triangle Ferroviari, aquestes romandran desmuntades, correctament identificades i ben col·locades per facilitar en un futur la reconstrucció del tren.
S'annexa documentació sobre gàlib i pes del cotxe a transportar.
L'oferta s'ha d'enviar a l'adreça de correu electrònic: serveis@tmb.cat
Tipus de licitació
Serveis
Procediment
Obert
Publicitat
Al Perfil del Contractant
Termini presentació ofertes
01-12-2017 10:00
Persones de contacte
Informació tècnica
Ivan Majó
Responsable Unitat Tallers Centrals Material Mòbil
imajo@tmb.cat
93 214 80 41
Informació d'àmbit general
Silvia González
Aprovisionaments
serveis@tmb.cat
93 298 71 14
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
El desmunten, poder el tallen i de cap a les catacumbes del triangle a agafar pols fins que mai a algú li doni per restaurar-lo. Espero que no siguin les darreres setmanes amb el darrer cotxe de la sèrie 400 sencer, però m'enganyaria si pensés que "tot anirà bé".
El metro de Barcelona amb motoristes!
- Fran-Ikarus
- N11
- Entrades: 5702
- Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contacta:
Comparteixo les teves males sensacions, perquè del possible...Miquel ha escrit:El desmunten, poder el tallen i de cap a les catacumbes del triangle a agafar pols fins que mai a algú li doni per restaurar-lo. Espero que no siguin les darreres setmanes amb el darrer cotxe de la sèrie 400 sencer, però m'enganyaria si pensés que "tot anirà bé".
"perquè sigui reconstruïda"
...al redactat...
"per que resti allà fins que sigui reconstruïda"
...podria semblar que només hi ha quatre paraules de diferència, però en realitat són tot un món...
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
-
- N6
- Entrades: 293
- Ubicació: barcelona
Hola, el 400 que loan puesto al lado del 1100 que tambien esta en las catacumbas, donde hay dos vias una de ellas la ocupa el 1100 ???
- Fran-Ikarus
- N11
- Entrades: 5702
- Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contacta:
M'autocito per dir, una mica de broma (però és el que diu literalment el text redactat) que, com que "el cotxe M427" és masculí, "que sigui reconstruida" només pot fer esment, gramaticalment parlant, a "la zona de magatzematge de vehicles històrics" o bé a "la sèrie 400"Fran-Ikarus ha escrit:del possible...
"perquè sigui reconstruïda"
...al redactat...
"per que resti allà fins que sigui reconstruïda"
...podria semblar que només hi ha quatre paraules de diferència, però en realitat són tot un món...
"Transport del cotxe M427, que pertany a la sèrie 400 (actualment ubicat en el taller Sagrera i en desús des de fa temps), a les instal·lacions de TRIANGLE FERROVIARI de Metro, zona de magatzematge de vehicles històrics (accedint per la cotxera de Metro de L2), per que resti allà fins que sigui reconstruïda."
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
- Fran-Ikarus
- N11
- Entrades: 5702
- Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contacta:
Han aparegut unes fotos recents (d'aquest passat cap de setmana, diria) d'una visita d'algú a Sagrera, on es veu el 400 tot graffitejat (en alguns casos incorporant l'any "de l'artístic element": 2010), i, que jo hagi vist, sense plaques (malgrat hagi llegit que, sent el 425, porta les del 433; en què quedem?)
Bé, en tot cas, que allà continua.
Bé, en tot cas, que allà continua.
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
- Fran-Ikarus
- N11
- Entrades: 5702
- Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contacta:
Per tot arreu (dos exemples aquí sota) jo havia vist sempre "425":
http://www.transport.cat/wiki/index.php ... vaci.C3.B3
http://www.amartorell.com/html2/public/ ... tent=85830
Ves a saber si ja han adjudicat fa mesos la tasca d'endur-se d'allà el 427, i no l'executen perquè no el troben
http://www.transport.cat/wiki/index.php ... vaci.C3.B3
http://www.amartorell.com/html2/public/ ... tent=85830
Ves a saber si ja han adjudicat fa mesos la tasca d'endur-se d'allà el 427, i no l'executen perquè no el troben
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
Ara ja us ho podem dir en obert: a la passada reunió del C. A. van explicar que, degut a la impossibilitat de poder treure'l per les vies o per la taulada, es desmuntarà per tornar-lo a muntar, les peces es numeraran i guardaran en capses precintades, per tal de reconstruir-lo. De fer, han començat els treballs aquesta mateixa setmana. Esperen que per al centenari del Metro, el tren estigui muntat de nou.
-
- N6
- Entrades: 293
- Ubicació: barcelona
el que si podrian sacar mas facilmente es la composicion 1100 que esta separada, una parte de tres coches que esta en las catacumbas del triangle y de dos coches en las cocheras de vallhebron L5 y no lo sacan porque no quieren porque igual que los han dejado alli lo pueden sacar lo que pasa es que no les interesa el patrimonio historico , el 1100 podria volver a correr ya que lleva casi 10 años parado... el 100 y el 400 lo dudo pero almenos podrian estar estaticos y que tanto mayores cono jovenes en general podamos disfrutar de lo que era antes el metro...metring ha escrit:Ara ja us ho podem dir en obert: a la passada reunió del C. A. van explicar que, degut a la impossibilitat de poder treure'l per les vies o per la taulada, es desmuntarà per tornar-lo a muntar, les peces es numeraran i guardaran en capses precintades, per tal de reconstruir-lo. De fer, han començat els treballs aquesta mateixa setmana. Esperen que per al centenari del Metro, el tren estigui muntat de nou.
- Fran-Ikarus
- N11
- Entrades: 5702
- Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contacta:
Vistos certs precedents, jo ja gairebé em conformo amb que pel centenari del Metro (o de la L1) no hagin perdut cap peça o fins i tot caixa sencera...metring ha escrit:Ara ja us ho podem dir en obert: a la passada reunió del C. A. van explicar que, degut a la impossibilitat de poder treure'l per les vies o per la taulada, es desmuntarà per tornar-lo a muntar, les peces es numeraran i guardaran en capses precintades, per tal de reconstruir-lo. De fer, han començat els treballs aquesta mateixa setmana. Esperen que per al centenari del Metro, el tren estigui muntat de nou.
Perquè ja ho estic veient: "després d'una anàlisi de les restes, perdò, peces emmagatzemades, hem arribat a la conclusió que no es pot tornar a muntar amb uns mínims de rigidesa, seguretat i blablabla..."
Pel 1100 ja hi ha un tema específic:David.F.C.M.B.1000 ha escrit:el que si podrian sacar mas facilmente es la composicion 1100 que esta separada, una parte de tres coches que esta en las catacumbas del triangle y de dos coches en las cocheras de vallhebron L5
viewtopic.php?f=23
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
O es marquin un altre Tramvia Blau, o ara diguin que no hi ha pressupost, iFran-Ikarus ha escrit:Vistos certs precedents, jo ja gairebé em conformo amb que pel centenari del Metro (o de la L1) no hagin perdut cap peça o fins i tot caixa sencera...metring ha escrit:Ara ja us ho podem dir en obert: a la passada reunió del C. A. van explicar que, degut a la impossibilitat de poder treure'l per les vies o per la taulada, es desmuntarà per tornar-lo a muntar, les peces es numeraran i guardaran en capses precintades, per tal de reconstruir-lo. De fer, han començat els treballs aquesta mateixa setmana. Esperen que per al centenari del Metro, el tren estigui muntat de nou.
Perquè ja ho estic veient: "després d'una anàlisi de les restes, perdò, peces emmagatzemades, hem arribat a la conclusió que no es pot tornar a muntar amb uns mínims de rigidesa, seguretat i blablabla..."
Esperem que el muntin de nou. Tenen 8 anys per davant encara...
I aviam què en diuen del 300, que ja aquesta primavera no ha sortit a córrer...
El metro de Barcelona amb motoristes!
Pel que sembla el 400 ja no existeix de la forma en que el coneixíem. Fotos que m'han fet arribar. Desconec l'autor.
Hasta siempre serie 1000
També m'han arribat a mi, esperava el permís per publicar, però ja està. Esperem que no es quedin els trossos in eternum desmuntats.
Apa, que el cacau que deu haver representat treure el sostre pel carrer... És Josep Soldevila?