Propostes ferroviàries per a l'àrea de Barcelona

Propostes dels usuaris per a fer millores a les xarxes ferroviàries existents o per crear-ne de noves / Propuestas de los usuarios para hacer mejoras en las redes ferroviarias existentes o para crear nuevas
Respon
Avatar de l’usuari
Carlos González
N9
N9
Entrades: 1876
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

Re: Propostes ferroviàries per a l'àrea de Barcelona

Entrada Autor: Carlos González » Dijous 04/01/2018 21:24

Cert que hi passen molts busos, perquè van cap a Pl. Espanya, el TRAM per la Gran Via s'ha de deixar per altre moment i com a segon termini, hi han infraestructures més importants que aquesta....

Miquel ha escrit:pots fer que les línies 46, 65, 165, L70, L72, L80, L81, L86, L87, L94 i L95 evitin arribar a la Gran Via finalitzant el recorregut a l'estació intermodal esmentada. S'evitaria així tenir la cua enorme de busos cap a Plaça Espanya
Amb això si que discrepo, i molt, els busos que passen per la Gran Via (46, 65, 165, L70, L72, L80, L81, L86, L87, L94 i L95), sense comptar els L70 i L72 ja que a Sant Boi arribes amb tren a Pl. Espanya, la resta de les línies no.

Sóc usuari dels L70 i L72, i tant com el tren i el bus em van bé per anar allà a BCN o al Carrefour del Prat si he d'anar a comprar, si dius de descongestionar aquest tram si passen els busos amb el recorregut de tota la vida com el suposat tramvia, d'acord.... El que fa falta és fer una estació d'autobusos per Pl. Espanya, però això és un altre història.


Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13

Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4

Miquel
Administrador
Entrades: 4417
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dijous 04/01/2018 21:57

Carlos González ha escrit:Cert que hi passen molts busos, perquè van cap a Pl. Espanya, el TRAM per la Gran Via s'ha de deixar per altre moment i com a segon termini, hi han infraestructures més importants que aquesta....

Miquel ha escrit:pots fer que les línies 46, 65, 165, L70, L72, L80, L81, L86, L87, L94 i L95 evitin arribar a la Gran Via finalitzant el recorregut a l'estació intermodal esmentada. S'evitaria així tenir la cua enorme de busos cap a Plaça Espanya
Amb això si que discrepo, i molt, els busos que passen per la Gran Via (46, 65, 165, L70, L72, L80, L81, L86, L87, L94 i L95), sense comptar els L70 i L72 ja que a Sant Boi arribes amb tren a Pl. Espanya, la resta de les línies no.

Sóc usuari dels L70 i L72, i tant com el tren i el bus em van bé per anar allà a BCN o al Carrefour del Prat si he d'anar a comprar, si dius de descongestionar aquest tram si passen els busos amb el recorregut de tota la vida com el suposat tramvia, d'acord.... El que fa falta és fer una estació d'autobusos per Pl. Espanya, però això és un altre història.
A Plaça Espanya no cal fer una estació d'autobusos, el que cal fer es evitar que entrin desenes de línies d'autobús per un mateix lloc. Jo la resta no se en que discrepes més enllà de comentar que uses dos línies per anar a un parell de llocs.
La L70 i L72 també paren actualment a la parada que pot fer d'enllaç amb Rodalies/Metro a el Prat, per tant, no li veig el problema. I sí, el tramvia faria exactament el mateix recorregut que fan 11 línies de bus entre El Prat - Rodalies i Plaça Espanya.
I com que ja hi hauria tramvia, no cal que hi hagi 11 línies de bus fent el mateix, per tant, aquestes 11 poden finalitzar el recorregut perfectament al Prat, i fer un servei d'aportació al Tramvia, Metro o Rodalies des de els seus punts d'origen actuals al Baix Llobregat.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
Carlos González
N9
N9
Entrades: 1876
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

Entrada Autor: Carlos González » Dijous 04/01/2018 22:07

Tens ja un exemple, hi ha el TRAM per Torreblanca i hi passen també un munt de línies de bus per la N-340.... i per això no paren per Consell Comarcal......

Aquestes 11 línies de bus poden aportar a llocs on no pararien el tramvia si ho fan per allà.... jo personalment, no crec que faci falta fer un tramvia per la Gran Via, fa falta per la Diagonal (i més infraestructures d'altres serveis com, RENFE, FGC i el Metro de BCN)


Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13

Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4

Miquel
Administrador
Entrades: 4417
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dijous 04/01/2018 22:25

Carlos González ha escrit:Tens ja un exemple, hi ha el TRAM per Torreblanca i hi passen també un munt de línies de bus per la N-340.... i per això no paren per Consell Comarcal......
Jo aquí no se que m'expliques. Agafo el mapa i veig tant el tramvia com les línies de bus van directe de "Sant Feliu | Consell Comarcal" fins a "Torreblanca".
Consell Comarcal que és a 270 metres de la parada del tramvia Torreblanca. I uns 260 des de l'estació terminal.
Carlos González ha escrit:Aquestes 11 línies de bus poden aportar a llocs on no pararien el tramvia si ho fan per allà.... jo personalment, no crec que faci falta fer un tramvia per la Gran Via, fa falta per la Diagonal (i més infraestructures d'altres serveis com, RENFE, FGC i el Metro de BCN)
I amb aquest criteri, perquè si a el tramvia a la Diagonal i no entre el Prat i Espanya? El perjudici és idèntic a tots dos llocs. Ja t'avanço que el tramvia a la Diagonal farà menys parades que el bus actual.

Si neguem tramvies perquè la distància entre parades és uns metres més gran i ens fa caminar 2 minuts més. Escolta, ja podem tancar les dues xarxes de tramvia i posar línies de bus que parin cada 100 metres per a tenir a tothom contentat. No vagi a ser que el sobreesforç de caminar 200 metres de més en el pitjor dels casos ens faci agafar el cotxe, "per favor"!


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
Carlos González
N9
N9
Entrades: 1876
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

Entrada Autor: Carlos González » Dijous 04/01/2018 22:41

Perdona, xato, però dels busos de Soler i Sauret que passen per Torreblanca paren alguns per la Diagonal de BCN.... compartint tant bus i TRAM, i compartir bus amb TRAM amb un trajecte molt demandat com per exemple la Gran Via no crec que sigui un crim (excepte als busos de la T2 de Sant Joan Despí que això si que no té molt de sentit :D )

Crec que vols entendre el que vols, Miquel..... He dit sense fer-te demagògia que crec que no fa falta fer-la, almenys per ara.... i no perquè digui la frase de "no hi calers", perquè això és relatiu. Primer, perquè hi han altres infraestructures promeses i promeses que encara no s'han fet i dubto que es facin amb l'actitud de guanyar vots. Segon, si ja hi ha fums amb fer el tramvia per Diagonal, per Gran Via hi haurà també. Tercer, que és una opinió, si es errònea per tu doncs felicitats.

En cap moment he dit que estigui en contra del tramvia per la Gran Via, el que estic en contra és que tallis el traçat de sempre dels busos del Baix Llobregat direcció Pl. Espanya....

Punt i final.


Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13

Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4

Miquel
Administrador
Entrades: 4417
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dijous 04/01/2018 23:26

Carlos González ha escrit:Perdona, xato, però dels busos de Soler i Sauret que passen per Torreblanca paren alguns per la Diagonal de BCN.... compartint tant bus i TRAM, i compartir bus amb TRAM amb un trajecte molt demandat com per exemple la Gran Via no crec que sigui un crim (excepte als busos de la T2 de Sant Joan Despí que això si que no té molt de sentit :D )
Vale, aquí doncs m'estas parlant que els busos no segueixen el mateix recorregut que el tramvia. D'acord, doncs aquí no pots eliminar els busos ja que no comparteixen recorregut. De fet, no ho fan.

És el cas del tram El Prat - Plaça Espanya? No.
Carlos González ha escrit:Crec que vols entendre el que vols, Miquel..... He dit sense fer-te demagògia que crec que no fa falta fer-la, almenys per ara.... i no perquè digui la frase de "no hi calers", perquè això és relatiu. Primer, perquè hi han altres infraestructures promeses i promeses que encara no s'han fet i dubto que es facin amb l'actitud de guanyar vots. Segon, si ja hi ha fums amb fer el tramvia per Diagonal, per Gran Via hi haurà també. Tercer, que és una opinió, si es errònea per tu doncs felicitats.
Aviam si ho entenc.
Preguntes el següent:
Carlos González ha escrit:Si s'arriba a fer el tramvia per la Gran Via, em pregunto on pararà com a recorregut final, per on para el H12 o per l'Hospital de Bellvitge, per on creieu millor??? Salutacions
Molt bé, doncs jo et dic que aquí no, que continuin fins al Prat, que es la sortida natural de tota línia de bus que passa per allà. I ara em dius no se què de que no hi ha calers, que hi ha altres preferències i promeses, que si guanyar vots... Hola? Però si has preguntat tu fins on creiem que ens semblava millor! Per 2Km més de recorregut canviem totalment el sentit?
Carlos González ha escrit: En cap moment he dit que estigui en contra del tramvia per la Gran Via, el que estic en contra és que tallis el traçat de sempre dels busos del Baix Llobregat direcció Pl. Espanya....
Per què? No argumentes res, i poses exemples confosos de coses que no tenen res a veure. I jo el que interpreto del que dius es que no vols al cap i a la fi per nostàlgia, i no per cap altre criteri més tècnic.

Què agafes? L70 per anar a Ildefons Cerdà ara, doncs demà agafaràs el L70 fins al Prat, i canviaràs al tramvia fins a Ildefons Cerdà. Tramvia que com només n'hi haurà d'una línia i amb una freqüència de 3-4-5 minuts, arribaries abans i tot que amb bus actualment. I fins a Plaça Espanya ni t'explico. Baixes del bus al Prat, vas a prendre un cafè i tornes a per el tramvia i tot i així arribes abans que amb el bus avui dia.

Insisteixo, llevat del component emocional de "m'han escapçat la meva línia", on és el problema si milloraria infinitament el temps de trajecte, la puntualitat i la capacitat del corredor entre El Prat i Plaça Espanya? (A banda de crear un intercanviador com Déu mana de Bus-Metro-Rodalies).

Podriem estar parlant de si es pot posar una línia de tramvia per la C31 o no, que si el descampat ja te amo o no i per tant impossible, que si el trànsit o l'entrada a Hospitalet i bla bla bla. Però no, en comptes de fixar-te amb els detalls i la complexitat real d'aquesta proposta per dir que no. Marxes a Sant Feliu a posar-me un exemple d'alguna cosa que no te res a veure amb el que parlo. Passes per la Diagonal on te el mateix problema que a la Gran Via i aquí sí però al Prat no. I a dir-me que dues línies d'aquestes les uses per anar a x lloc i tal.
De veritat?
Carlos González ha escrit: Punt i final.
Sense comentaris....


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
robertotlh
N7
N7
Entrades: 324

Entrada Autor: robertotlh » Divendres 05/01/2018 1:06

Hi hagi pau. Fem el tranvia i l estació d autobusos al Gornal, on també hi hauria intercanvi amb Renfe i FGC i ni els busos creuen tota la Gran Via, ni cal construir un tranvia fins el Prat



Avatar de l’usuari
Aeduh
N6
N6
Entrades: 307
Ubicació: Volpelleres

Entrada Autor: Aeduh » Divendres 05/01/2018 1:30

No negaré que un tram per la Gran Via ajudaria a apropar emocionalment la zona de la Fira a la resta de Barcelona. És una àrea on els darrers 20 anys s'ha posat molta pasta però tinc la impressió que la ciutadania encara li dona l'esquena a aquesta zona. A més, està el centre comercial Gran Via 2.
Però la idea de fer-lo passar per Aragó i Roma m'atrau igual o més...


Ciutadans de Catalunya, ja soc aquí!

Avatar de l’usuari
Carlos González
N9
N9
Entrades: 1876
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

Entrada Autor: Carlos González » Divendres 05/01/2018 1:34

Si jo no estic nerviós, per mi hi haurà sempre pau..... És cert que ara penso que no fa falta aquest tram en comparació amb altres projectes ferroviaris, però això no vol dir que estigui en contra d'aquest projecte de fer el tramvia per Gran Via.

Em sembla més acertat fer-ho per Gornal, el que no sé si per on hi ha l'estació de RENFE i FGC o per on acaba la H12, tens raó amb això que has dit que no creuen tota Gran Via, ja que els busos que em referia son els que acaben a Pl. Espanya....

Que seguiré pensant que tals busos han de ser en aquest recorregut.


Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13

Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4

Avatar de l’usuari
Aeduh
N6
N6
Entrades: 307
Ubicació: Volpelleres

Entrada Autor: Aeduh » Dissabte 06/01/2018 15:30

Un altre tema: el tercer túnel de Rodalies de Barcelona (quart amb el del AVE).
He fet el mapa amb paint amb imatge de openrailwaymap.org. Els túnels nous son taronja amb la línia vermella fina.
Tots sabem que una part important del problema etern de la gestió de Rodalies es l'embut que hi ha entre Sants i Sagrera, i encara que nous sistemes de senyalització ajudin a arreglar el problema, el fet que tants trens han de passar per aquest espai és un handicap per que algun dia la gestió de Rodalies sigui impecable, o al menys tan bona com la de FGC.
Aquesta és una proposta maximalista. Està composada per dos túnels. Un túnel adicional desde Sants fins a Sagrera que fent una mini filigrana hi tot just cap entre els metros i l'altre túnel, i el túnel de la Diagonal que arribaria fins a Zona Universitaria i Castelldefels, i un nus ferroviari a Aragó-Diagonal. Aquest segon túnel ja està planejat per un futur, el primer ho he fet jo i no sé si existeix com a proposta.

Aquí un link perquè la imatge es talla a la dreta: https://imgur.com/nJtfkQR

Edit: He tornat a posar la imatge amb un canvi: un tercer tros de túnel desde Sagrera fins a Glòries -> Estació de França. No sé si avui dia es pensa fer alguna cosa amb aquesta estació a llarg termini perquè està en un lloc bastant incòmode i poc útil, però poso el túnel because why not.

Imatge


Ciutadans de Catalunya, ja soc aquí!

Avatar de l’usuari
Carlos González
N9
N9
Entrades: 1876
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

Entrada Autor: Carlos González » Dissabte 06/01/2018 21:24

Bueno... el 3er túnel tard o d'hora s'ha de fer, jo personalment ho faria passant el 3er túnel per Bellvitge passant per les Corts i Gràcia (Fer-ho passar per Travessera de Gràcia), però això es qüestió de gustos.

Si es fa el túnel per la Diagonal passant per Castelldefels-Zona Universitària, jo crec que hauria de passar un altre línia o altres serveis que no pas només una línia o un servei de Rodalia....


Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13

Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4

Avatar de l’usuari
Aeduh
N6
N6
Entrades: 307
Ubicació: Volpelleres

Entrada Autor: Aeduh » Dissabte 06/01/2018 22:28

Si va per la Travessera de Gràcia tan a dalt després crec que seria complicat que s'acoplés a la resta de vies abans de Sagrera.
El que sí que podria ser viable és Travessera de les Corts fins a Francesc Macià (on es vol fer una estació) i tirar avall per la Diagonal fins al creuament que poso.
Però per altre costat, aquest túnel es fa també per apropar millor el trio Viladecans, Gavà i Castelldefels amb Sant Boi (i Cornellà, Esplugues...)

http://www.elperiodico.com/es/barcelona ... lar-516130
Aquest article detalla bé com anava a ser la configuració del projecte abans que la crisi ho parés tot.


Ciutadans de Catalunya, ja soc aquí!

Avatar de l’usuari
Carlos González
N9
N9
Entrades: 1876
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

Entrada Autor: Carlos González » Dissabte 06/01/2018 23:40

Parlant dels Rodalies..... sense fer res nou, tinc pensat una proposta per millorar els serveis de Rodalies sense fer grans canvis.....

Tenint en compte que cal el Salt de Moltó de Torrassa i el Ramal de les Aigües (I aquest segon hi existeix), crec es podria fer els següents serveis sense cap problema o sense un cost important per fer menys saturat els túnels...

R1 Sant Vicenç de Calders-Maçanet-Massanes (per Mataró) (Línia de la costa) [Túnel de Pl. Catalunya]
R2 Sant Vicenç de Calders-Maçanet-Massanes (per Vilanova i la Geltrú i Granollers Centre) [Túnel P. de Gràcia]
R3 Sant Vicenç de Calders-Vic (per Vilafranca del Penedès) [Túnel de Pl. Catalunya/Meridiana]
R4 Aeroport-Manresa [Túnel P. de Gràcia]
R7 Línia Circular (Per Cerdanyola-Sant Cugat-Pl. Catalunya) [Túnel de Pl. Catalunya/Meridiana]
R8 Sant Vicenç de Calders-Maçanet Massanes (Per Sant Cugat) [No passa per Barcelona]


A diferència del pla pensat per Foment o per la Generalitat.... aquest ho pensava per evitar cisallaments del que està pensat fer-ho, la R2 podria fer menys parades per el Garraf ja que podria compartir traçat amb la R1, i aquesta, podria fer la resta de parades. Fer així un R2 allargant per SVC i Maçanet, ja que podrien fer que els actuals R2Sud arribin fins a Reus fent un rodalia semidirecte i els actuals R2Nord (o uns trens servei R11 allargats a l'Aeroport) per Girona.....

El meu dubte és si el traçat de la R1 per tota la costa és bona idea o per precaució de no fer cisallaments per allà, ja que la idea és fer que els trens de Passeig de Gràcia passin R2, R4 i regionals continuat del tram de Granollers i la costa sud, i per Pl. Catalunya fer els trens de Pl. Catalunya passant per la R1, R3, R7 continuat per Vilafranca, tram de la Meridiana i Maresme per la R1....

Què penseu??


Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13

Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4

Avatar de l’usuari
Carlos González
N9
N9
Entrades: 1876
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

Entrada Autor: Carlos González » Diumenge 07/01/2018 12:01

Aeduh ha escrit:Si va per la Travessera de Gràcia tan a dalt després crec que seria complicat que s'acoplés a la resta de vies abans de Sagrera.
.
És cert, a més la millor solució d'aquesta forma és fer una estació d'enllaç per el carrer de Sant Antoni Maria Claret amb altres vies i connectant amb les vies que hi han per la Meridiana, però......
Aeduh ha escrit:El que sí que podria ser viable és Travessera de les Corts fins a Francesc Macià (on es vol fer una estació) i tirar avall per la Diagonal fins al creuament que poso.
Aquesta és millor opció que la que he esmentat.
Aeduh ha escrit:Però per altre costat, aquest túnel es fa també per apropar millor el trio Viladecans, Gavà i Castelldefels amb Sant Boi (i Cornellà, Esplugues...)
El tram de Cornellà-Castelldefels s'ha de fer, jo ja ho he dit moltes vegades, que s'ha de fer, enlloc de Molí Nou, ha de passar per l'estació de Sant Boi. I si arriba el cas de que no hi hagi el tercer túnel, el que es pot fer és que aquest nou tram sigui per la R1 o per un servei que passi per Pl. Catalunya....


Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13

Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4

Avatar de l’usuari
robertotlh
N7
N7
Entrades: 324

Entrada Autor: robertotlh » Diumenge 07/01/2018 13:25

Carlos González ha escrit:Parlant dels Rodalies..... sense fer res nou, tinc pensat una proposta per millorar els serveis de Rodalies sense fer grans canvis.....

Tenint en compte que cal el Salt de Moltó de Torrassa i el Ramal de les Aigües (I aquest segon hi existeix), crec es podria fer els següents serveis sense cap problema o sense un cost important per fer menys saturat els túnels...

R1 Sant Vicenç de Calders-Maçanet-Massanes (per Mataró) (Línia de la costa) [Túnel de Pl. Catalunya]
R2 Sant Vicenç de Calders-Maçanet-Massanes (per Vilanova i la Geltrú i Granollers Centre) [Túnel P. de Gràcia]
R3 Sant Vicenç de Calders-Vic (per Vilafranca del Penedès) [Túnel de Pl. Catalunya/Meridiana]
R4 Aeroport-Manresa [Túnel P. de Gràcia]
R7 Línia Circular (Per Cerdanyola-Sant Cugat-Pl. Catalunya) [Túnel de Pl. Catalunya/Meridiana]
R8 Sant Vicenç de Calders-Maçanet Massanes (Per Sant Cugat) [No passa per Barcelona]


A diferència del pla pensat per Foment o per la Generalitat.... aquest ho pensava per evitar cisallaments del que està pensat fer-ho, la R2 podria fer menys parades per el Garraf ja que podria compartir traçat amb la R1, i aquesta, podria fer la resta de parades. Fer així un R2 allargant per SVC i Maçanet, ja que podrien fer que els actuals R2Sud arribin fins a Reus fent un rodalia semidirecte i els actuals R2Nord (o uns trens servei R11 allargats a l'Aeroport) per Girona.....

El meu dubte és si el traçat de la R1 per tota la costa és bona idea o per precaució de no fer cisallaments per allà, ja que la idea és fer que els trens de Passeig de Gràcia passin R2, R4 i regionals continuat del tram de Granollers i la costa sud, i per Pl. Catalunya fer els trens de Pl. Catalunya passant per la R1, R3, R7 continuat per Vilafranca, tram de la Meridiana i Maresme per la R1....

Què penseu??
La R3 es la linia que ha de recorrer el Cornella-Castelldefels. No cal ferla arribar a Sant Vicenç. Com mes llargues son les línies més possibilitats d incidències i més dificultats de gestió en cas que aquestes es produeixin.

Sobre el tercer túnel, crec que s ha fer sobre la base del Cornellà Castelldefels i connectat a la línia de Vilafranca a Cornellà. Això donaria flexibilitat d explotació permetent encaminar hi trens tant desde la costa com desde l interior



Avatar de l’usuari
Carlos González
N9
N9
Entrades: 1876
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

Entrada Autor: Carlos González » Diumenge 07/01/2018 14:24

Era una proposta per serveis ja existens si hi ha el salt de moltó, estic d'acord amb el tram de Cornellà-Castelldefels, però la R3 té baixes freqüències en comparació amb la R1, R2 i R4..... pensa que per la línia de Vilafranca no hi han tantes freqüències en comparació amb Cornellà-Castelldefels, que aniria molta gent i estaria bé un tren d'altes freqüències....

A més... pensa que la idea NO es fer només trens direcció SVC vagin completament fins a Vic..... la idea és que per la part de l'Alt Penedès vagin fins a Granollers-Canovelles uns serveis i després altres que poden parar per Martorell, trens més directes per Vic.....

Que el mateix passa actualment amb la R4 i la R3 també... o com R1 que alguns serveis paren a l'Hospitalet i altres a Molins de Rei.... que per cert... no ho sé ben bé, però es vol renovar o treure'n les vies que finalitzen alguns trens allà???


Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13

Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4

Avatar de l’usuari
Aeduh
N6
N6
Entrades: 307
Ubicació: Volpelleres

Entrada Autor: Aeduh » Diumenge 07/01/2018 17:18

I creieu que l'Estació de França com a parada de Rodalies està destinada a desaparèixer?


Ciutadans de Catalunya, ja soc aquí!

Avatar de l’usuari
Aeduh
N6
N6
Entrades: 307
Ubicació: Volpelleres

Entrada Autor: Aeduh » Diumenge 07/01/2018 23:59

Per cert, la linia projectada de Barcelona diagonal Castelldefels podria ser una S-10 encara que no sigui dels FGC. S significa suburbà al cap i al fi, tendria sentit que s'anomenés així i seria una forma de pressió o indicació perquè algun dia en el futur llunyà FGC es fusioni amb Rodalies...


Ciutadans de Catalunya, ja soc aquí!

Avatar de l’usuari
trensmat
N9
N9
Entrades: 1593
Ubicació: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla

Entrada Autor: trensmat » Dilluns 08/01/2018 19:10

Mi nuevo proyecto de la nueva línea S10 Granollers Centre - Mataró de FGC.

Con paradas:
Granollers Centre
La Roca del Vallés
Argentona Estació
Mataró Nord
Rocafonda
Mataró

Aquí os dejo un enlace, espero que os guste porque lo he hecho con este programa http://jpwright.net/subway/.
https://drive.google.com/file/d/1okDoEv ... sp=sharing


http://www.flickr.com/photos/trensmat

A Tarragona i Lleida volem els mateixos serveis que Girona.
ImatgeImatge Imatge

Avatar de l’usuari
Carlos González
N9
N9
Entrades: 1876
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

Entrada Autor: Carlos González » Dilluns 08/01/2018 21:20

La idea m'agrada, apart de que caldria fer amb el pas del anys un tren per Granollers i Mataró, s'hauria de fer més parades per Mataró.....

Però aquest traçat, apart de que està projectada a més, la volen fer com un servei de RENFE. A llarg termini està pensat fer traçats nous per que comenci a existir la Línia Orbital Ferroviària (LOF) i que inclou aquest traçat.

Salutacions


Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13

Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4

Respon

Torna a “Propostes ferroviàries / Propuestas ferroviarias”