Reforma de la sèrie 2000

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
Avatar de l’usuari
fgc113
N8
N8
Entrades: 1033
Ubicació: Borriana-les Alqueries (C6)

Re: Reforma de la sèrie 2000

Entrada Autor: fgc113 » Dimarts 09/01/2018 19:36

Miquel ha escrit:
Renfe445 ha escrit:
Miquel ha escrit:Sí. Però no se, si el mecanisme de la porta s'avaria, la part electrònica falla o volen provar o ves a saber, imagino que necessiten posar la clau de quadre per activar el mecanisme original. Imagino que pot anar per allà la cosa.
Yo creo que tiene pinta de ser banco de pruebas para que en un futuro se puedan sustituir todas las palancas por botones.
No crec. Les palanques ja fan la seva funció i canviar-ho a tota la sèrie 2000, 2100, 3000, 4000 i 500 són molts diners per cap benefici. Te més pinta a facilitar l'obertura de la porta a persones amb cadira de rodes, ja que el botó està a una alçada raonablement inferior.

En tot cas, ja veurem com surt de tallers la UT 2017-2020, que segurament deu ser ja a Sant Genís. Si aquesta, i a mitjans d'any la 2013-2016 no porten el botó a totes les portes, jo crec que podrem descartar totalment que tinguin pas cap intenció de fer-ho.
La substitució de les palanques per botons es farà només a les portes adaptades (les dels extrems de cada tren) per a acomplir la llei d'accessibilitat.


Metrovalència et recorda que viatjar sense títol de transport validat suposa el pagament d'un suplement de cent euros.

Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4436
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dimarts 09/01/2018 19:55

Miquel ha escrit:No crec. Les palanques ja fan la seva funció i canviar-ho a tota la sèrie 2000, 2100, 3000, 4000 i 500 són molts diners per cap benefici. Te més pinta a facilitar l'obertura de la porta a persones amb cadira de rodes, ja que el botó està a una alçada raonablement inferior.
En este caso mucho mejor si sólo se sustituye en las puertas del extremo. La ubicación del botón en una zona baja es lógico para que sea más fácil la apertura.



David.F.C.M.B.1000
N6
N6
Entrades: 293
Ubicació: barcelona

Entrada Autor: David.F.C.M.B.1000 » Dimarts 09/01/2018 22:01

Renfe445 ha escrit:
Miquel ha escrit:No crec. Les palanques ja fan la seva funció i canviar-ho a tota la sèrie 2000, 2100, 3000, 4000 i 500 són molts diners per cap benefici. Te més pinta a facilitar l'obertura de la porta a persones amb cadira de rodes, ja que el botó està a una alçada raonablement inferior.
En este caso mucho mejor si sólo se sustituye en las puertas del extremo. La ubicación del botón en una zona baja es lógico para que sea más fácil la apertura.
alos 3000 y 4000 yo pienso que no valdria la pena invertir en ellos para ponerles los botones ya que no creo que vayan a durar muchos años mas... en cambio los 2000, 2100 y 500 si lo veo bien ya que son trenes que les queda mucha vida por delante :roll:



Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4436
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dimarts 09/01/2018 22:38

David.F.C.M.B.1000 ha escrit:alos 3000 y 4000 yo pienso que no valdria la pena invertir en ellos para ponerles los botones ya que no creo que vayan a durar muchos años mas... en cambio los 2000, 2100 y 500 si lo veo bien ya que son trenes que les queda mucha vida por delante :roll:
En el caso de los 3000 y 4000 serían más puertas ya que son trenes de dos y tres coches. Y tienen que durar muchos años más, hombre. :)



davroca5
N7
N7
Entrades: 573
Contacta:

Entrada Autor: davroca5 » Dimecres 10/01/2018 16:34

David.F.C.M.B.1000 ha escrit:
Renfe445 ha escrit:
Miquel ha escrit:No crec. Les palanques ja fan la seva funció i canviar-ho a tota la sèrie 2000, 2100, 3000, 4000 i 500 són molts diners per cap benefici. Te més pinta a facilitar l'obertura de la porta a persones amb cadira de rodes, ja que el botó està a una alçada raonablement inferior.
En este caso mucho mejor si sólo se sustituye en las puertas del extremo. La ubicación del botón en una zona baja es lógico para que sea más fácil la apertura.
alos 3000 y 4000 yo pienso que no valdria la pena invertir en ellos para ponerles los botones ya que no creo que vayan a durar muchos años mas... en cambio los 2000, 2100 y 500 si lo veo bien ya que son trenes que les queda mucha vida por delante :roll:
Tal y como esta la cosa, con un mejor mantenimiento te duran 10 años más. Son buenos trenes.


Salut!
#volemL9

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 10/01/2018 19:15

La reforma dels trens se sol fer a la meitat de la vida útil prevista. Si els 2000 van començar a circular el 1992, podeu comptar que aguantaran uns 25 anys més.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Miquel
Administrador
Entrades: 4417
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dimarts 27/03/2018 22:46

Avui he vist la 2017-2020 ja en servei! No duia pas el canvi en les portes d'accés a PMR, pel que imagino que els botons a la 2021-2024 és una prova pilot.

2001-2004: Reformada i en Servei.
2005-2008: Reformada i en Servei.
2009-2012: Reformada i en Servei.
2013-2016: En Reforma
2017-2020: Reformada i en Servei.
2021-2024: Reformada i en Servei.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Miquel
Administrador
Entrades: 4417
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dijous 07/06/2018 23:55

La unitat 2001-2004 ha estat vinilada completament als laterals amb publicitat de Spotify!


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4436
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Divendres 08/06/2018 0:55

Miquel ha escrit:La unitat 2001-2004 ha estat vinilada completament als laterals amb publicitat de Spotify!
¡Están por todos los lados estos del Spotify! :o :o :o

¡No tienen suficientes abonados al Premium!



Miquel
Administrador
Entrades: 4417
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dimecres 01/08/2018 20:28

Doncs aquesta tarda he vist ja en servei la unitat 2013-2016, pel que tots els trens de la sèrie 2000 han estat reformats.

Una reforma que ha anat també de banc de proves en diferents unitats, el desbloqueig de portes i botons d'obertura a les portes PMR.

Del desbloqueig, al final s'ha instal·lat a tota la sèrie. I sobre els botons, aquest tren ja s'ha estrenat també amb aquests posats, i addicionalment també se li ha posat a la unitat 2009-2012. Pel que la prova sembla ser que ha sortit correctament i suposo que s'anirà instal·lant als 3 trens que falten en els propers mesos.


El metro de Barcelona amb motoristes!

davroca5
N7
N7
Entrades: 573
Contacta:

Entrada Autor: davroca5 » Dijous 02/08/2018 1:49

Moltes gràcies per la info, Miquel!


Salut!
#volemL9

Miquel
Administrador
Entrades: 4417
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dijous 02/08/2018 20:20

De res, un plaer portar-vos novetats de tota la reforma de 3000 (en el seu dia) i 2000 de L3!

Ara ja m'he quedat """sense feina""", com a mínim fins que els 3000 aguantin! xD

Mentrestant, estaré al tanto del tema botons, així que actualitzo llista de nou. :D

2001-2004: Reformada i en Servei.
2005-2008: Reformada i en Servei.
2009-2012: Reformada i en Servei. [Botó Portes PMR]
2013-2016: Reformada i en Servei. [Botó Portes PMR]
2017-2020: Reformada i en Servei.
2021-2024: Reformada i en Servei. [Botó Portes PMR]


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4436
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dijous 02/08/2018 22:40

Miquel ha escrit:De res, un plaer portar-vos novetats de tota la reforma de 3000 (en el seu dia) i 2000 de L3!

Ara ja m'he quedat """sense feina""", com a mínim fins que els 3000 aguantin! xD

Mentrestant, estaré al tanto del tema botons, així que actualitzo llista de nou. :D

2001-2004: Reformada i en Servei.
2005-2008: Reformada i en Servei.
2009-2012: Reformada i en Servei. [Botó Portes PMR]
2013-2016: Reformada i en Servei. [Botó Portes PMR]
2017-2020: Reformada i en Servei.
2021-2024: Reformada i en Servei. [Botó Portes PMR]
Cuando se empiecen a reformar los 2100 (espero que nunca pase) :D estarás en nómina otra vez. :)

También quiero decir que han hecho un trabajo realmente bueno con el botón. Estéticamente queda como si fuera algo muy provisional, pero el funcionamento es excelente, muy fluido, es como si hubieran salido las puertas así de fábrica.



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5690
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Divendres 03/08/2018 9:01

Renfe445 ha escrit:Estéticamente queda como si fuera algo muy provisional, pero el funcionamento es excelente, muy fluido, es como si hubieran salido las puertas así de fábrica.
Eso sí, probablemente un 95% largo de personas lo percibirán, en base a la parte en negrita, como "una chapuza". Así somos.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Miquel
Administrador
Entrades: 4417
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dimarts 14/08/2018 17:52

Actualitzo llista, amb un quart tren amb el botonet.

2001-2004: Reformada i en Servei.
2005-2008: Reformada i en Servei. [Botó Portes PMR] <--
2009-2012: Reformada i en Servei. [Botó Portes PMR]
2013-2016: Reformada i en Servei. [Botó Portes PMR]
2017-2020: Reformada i en Servei.
2021-2024: Reformada i en Servei. [Botó Portes PMR]


El metro de Barcelona amb motoristes!

Miquel
Administrador
Entrades: 4417
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Diumenge 19/09/2021 22:43

Unes petites novetats.

Les UT 2013-2016 i la 2017-2020 han estat les primeres 2000 reformades a les que se les hi ha posat el vinil vermell a les portes. Imagino que caurà a la resta de la sèrie en les properes setmanes.

Francament, 3000, 4000 i 2000 semblava que s'havien quedat al marge d'aquest canvi, probablement pel poc temps de vida que els hi queden, tot i que com suposo que els 2000 es retiraran dels darrers, probablement hagin començat per aquests per acabar d'aprofitar la inversió per aquest any i poc que els hi queda.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Miquel
Administrador
Entrades: 4417
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dimarts 21/09/2021 17:28

I avui he vist les UT 2001-2004 i 2021-2024 ja amb portes vermelles. Vist com de ràpid van, suposo que els altres dos trens, si no les tenen ja, deuen ser a punt. Estré atent aviam si això acaba esquitxant els 3000.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
M1171-M1172-M1169...
N6
N6
Entrades: 269
Ubicació: Esperant al M1171-M1172--M1169-R1418-M1170

Entrada Autor: M1171-M1172-M1169... » Divendres 08/10/2021 1:47

No crec que 3000 i 4000 ho rebin, el que sí que cal fotografiar molt és el 2160, amb portes vermelles mantenint el blanc original.
Sandy


Atenció! Atención! Attention!
És perillós abocar-se.
Es peligroso asomarse
Do not lean out of the windows

Avatar de l’usuari
M1171-M1172-M1169...
N6
N6
Entrades: 269
Ubicació: Esperant al M1171-M1172--M1169-R1418-M1170

Entrada Autor: M1171-M1172-M1169... » Dimecres 25/05/2022 23:53

El 2008 també té mapes nous.
Sandy


Atenció! Atención! Attention!
És perillós abocar-se.
Es peligroso asomarse
Do not lean out of the windows

Avatar de l’usuari
M1171-M1172-M1169...
N6
N6
Entrades: 269
Ubicació: Esperant al M1171-M1172--M1169-R1418-M1170

Entrada Autor: M1171-M1172-M1169... » Dissabte 26/11/2022 10:43

M1171-M1172-M1169... ha escrit:
Dimecres 25/05/2022 23:53
El 2008 també té mapes nous.
Ara ja els tenen tots.
Sandy


Atenció! Atención! Attention!
És perillós abocar-se.
Es peligroso asomarse
Do not lean out of the windows

Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”