Reforma de la sèrie 2000

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).

Re: Reforma de la sèrie 2000

EntradaAutor: fgc113 » Dimarts 09/01/2018 20:36

Miquel ha escrit:
Renfe445 ha escrit:
Miquel ha escrit:Sí. Però no se, si el mecanisme de la porta s'avaria, la part electrònica falla o volen provar o ves a saber, imagino que necessiten posar la clau de quadre per activar el mecanisme original. Imagino que pot anar per allà la cosa.

Yo creo que tiene pinta de ser banco de pruebas para que en un futuro se puedan sustituir todas las palancas por botones.

No crec. Les palanques ja fan la seva funció i canviar-ho a tota la sèrie 2000, 2100, 3000, 4000 i 500 són molts diners per cap benefici. Te més pinta a facilitar l'obertura de la porta a persones amb cadira de rodes, ja que el botó està a una alçada raonablement inferior.

En tot cas, ja veurem com surt de tallers la UT 2017-2020, que segurament deu ser ja a Sant Genís. Si aquesta, i a mitjans d'any la 2013-2016 no porten el botó a totes les portes, jo crec que podrem descartar totalment que tinguin pas cap intenció de fer-ho.

La substitució de les palanques per botons es farà només a les portes adaptades (les dels extrems de cada tren) per a acomplir la llei d'accessibilitat.
#RodaliesDignesC6
L10 a la Zona Franca, L2 a l'Aeroport i tram central de la L9.
No al tercer carril i sí a la LAV València - Castelló.
Regionals i rodalies dignes a Castelló
No al tancament de la línia convencional Vandellòs - Tarragona!
Avatar de l’usuari
fgc113
N8
N8
 
Entrades: 875
Membre des de: Dilluns 09/06/2014 14:05
Ubicació: Borriana-les Alqueries (C6)

Re: Reforma de la sèrie 2000

EntradaAutor: Renfe445 » Dimarts 09/01/2018 20:55

Miquel ha escrit:No crec. Les palanques ja fan la seva funció i canviar-ho a tota la sèrie 2000, 2100, 3000, 4000 i 500 són molts diners per cap benefici. Te més pinta a facilitar l'obertura de la porta a persones amb cadira de rodes, ja que el botó està a una alçada raonablement inferior.

En este caso mucho mejor si sólo se sustituye en las puertas del extremo. La ubicación del botón en una zona baja es lógico para que sea más fácil la apertura.
Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
 
Entrades: 3182
Membre des de: Dijous 16/08/2012 19:33
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©

Re: Reforma de la sèrie 2000

EntradaAutor: David.F.C.M.B.1000 » Dimarts 09/01/2018 23:01

Renfe445 ha escrit:
Miquel ha escrit:No crec. Les palanques ja fan la seva funció i canviar-ho a tota la sèrie 2000, 2100, 3000, 4000 i 500 són molts diners per cap benefici. Te més pinta a facilitar l'obertura de la porta a persones amb cadira de rodes, ja que el botó està a una alçada raonablement inferior.

En este caso mucho mejor si sólo se sustituye en las puertas del extremo. La ubicación del botón en una zona baja es lógico para que sea más fácil la apertura.


alos 3000 y 4000 yo pienso que no valdria la pena invertir en ellos para ponerles los botones ya que no creo que vayan a durar muchos años mas... en cambio los 2000, 2100 y 500 si lo veo bien ya que son trenes que les queda mucha vida por delante :roll:
David.F.C.M.B.1000
N6
N6
 
Entrades: 224
Membre des de: Diumenge 11/10/2015 19:57
Ubicació: barcelona

Re: Reforma de la sèrie 2000

EntradaAutor: Renfe445 » Dimarts 09/01/2018 23:38

David.F.C.M.B.1000 ha escrit:alos 3000 y 4000 yo pienso que no valdria la pena invertir en ellos para ponerles los botones ya que no creo que vayan a durar muchos años mas... en cambio los 2000, 2100 y 500 si lo veo bien ya que son trenes que les queda mucha vida por delante :roll:

En el caso de los 3000 y 4000 serían más puertas ya que son trenes de dos y tres coches. Y tienen que durar muchos años más, hombre. :)
Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
 
Entrades: 3182
Membre des de: Dijous 16/08/2012 19:33
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©

Re: Reforma de la sèrie 2000

EntradaAutor: davroca5 » Dimecres 10/01/2018 17:34

David.F.C.M.B.1000 ha escrit:
Renfe445 ha escrit:
Miquel ha escrit:No crec. Les palanques ja fan la seva funció i canviar-ho a tota la sèrie 2000, 2100, 3000, 4000 i 500 són molts diners per cap benefici. Te més pinta a facilitar l'obertura de la porta a persones amb cadira de rodes, ja que el botó està a una alçada raonablement inferior.

En este caso mucho mejor si sólo se sustituye en las puertas del extremo. La ubicación del botón en una zona baja es lógico para que sea más fácil la apertura.


alos 3000 y 4000 yo pienso que no valdria la pena invertir en ellos para ponerles los botones ya que no creo que vayan a durar muchos años mas... en cambio los 2000, 2100 y 500 si lo veo bien ya que son trenes que les queda mucha vida por delante :roll:


Tal y como esta la cosa, con un mejor mantenimiento te duran 10 años más. Son buenos trenes.
Salut!
#volemL9
Avatar de l’usuari
davroca5
N7
N7
 
Entrades: 491
Membre des de: Dissabte 01/06/2013 16:47
Ubicació: Tutututú. Pròxima estació: Can Boixeres

Vida útil

EntradaAutor: Guigui » Dimecres 10/01/2018 20:15

La reforma dels trens se sol fer a la meitat de la vida útil prevista. Si els 2000 van començar a circular el 1992, podeu comptar que aguantaran uns 25 anys més.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
 
Entrades: 23800
Membre des de: Diumenge 26/02/2006 19:02
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Re: Reforma de la sèrie 2000

EntradaAutor: Miquel » Dimarts 27/03/2018 22:46

Avui he vist la 2017-2020 ja en servei! No duia pas el canvi en les portes d'accés a PMR, pel que imagino que els botons a la 2021-2024 és una prova pilot.

2001-2004: Reformada i en Servei.
2005-2008: Reformada i en Servei.
2009-2012: Reformada i en Servei.
2013-2016: En Reforma
2017-2020: Reformada i en Servei.
2021-2024: Reformada i en Servei.
El metro de Barcelona amb motoristes!
Miquel
N10
N10
 
Entrades: 3687
Membre des de: Dilluns 14/05/2007 19:17
Ubicació: Barcelona

Anterior

Torna a: Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant