Obres a Gràcia i Sarrià FGC

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.

Re: Obres a Gràcia i Sarrià FGC

EntradaAutor: Lluis » Dimecres 22/11/2017 22:54

A Sarrià avui hi havia escales mecàniques a mig muntar, a l'andana central, uns 10 m més endavant que les que ja hi ha.
"Les vaques volen? Si ho diu La Retaguadia. Creu-t'ho."... I així tot.
Lluis
N5
N5

Entrades: 148
Membre des de: Divendres 17/10/2014 19:37
Ubicació: Sants Estació

EntradaAutor: local » Divendres 12/01/2018 13:34

Ahir vaig passar per l'estació de Sarrià, no l'havia trepitjat des que van acabar el vestíbul nou.

Vaig estar-me una estona al vestíbul i vaig notar uns tremolors molt forts que no recordo que estiguessin abans. No sé si coincidien amb el pas dels trens, suposo que sí. No vag preguntar a la cap d'estació pels tremolors perquè vaig veure que ningú s'esverava i tothom feia via com sempre.

Algú més ha notat el que he explicat? Quina pot ser la causa? Gràcies.
local
N4
N4

Entrades: 72
Membre des de: Dimarts 31/03/2015 9:57

EntradaAutor: Miquel » Divendres 12/01/2018 19:51

local ha escrit:Ahir vaig passar per l'estació de Sarrià, no l'havia trepitjat des que van acabar el vestíbul nou.

Vaig estar-me una estona al vestíbul i vaig notar uns tremolors molt forts que no recordo que estiguessin abans. No sé si coincidien amb el pas dels trens, suposo que sí. No vag preguntar a la cap d'estació pels tremolors perquè vaig veure que ningú s'esverava i tothom feia via com sempre.

Algú més ha notat el que he explicat? Quina pot ser la causa? Gràcies.

Els cotxes passant per damunt el sostre. Sempre que hi he estat, ha fet el mateix soroll, inclosa a l'andana.
El metro de Barcelona amb motoristes!
Miquel
N10
N10

Entrades: 3638
Membre des de: Dilluns 14/05/2007 19:17
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: 122-042-132 » Divendres 12/01/2018 20:08

Aquest sorolls hi son des de l'any 1976, quan es va inaugurar el soterrament de la nova estació de Sarrià, sempre els he escoltat. Son producte del pas per la Via Augusta dels vehicles motoritzats, en passar per les juntes de dilatació de la llosa de cobriment de la nau de l'estació. No representen cap problema fent un bon manteniment dels recolzaments de la llosa. Salut!
122-042-132
N8
N8

Entrades: 1012
Membre des de: Diumenge 05/10/2008 12:30
Ubicació: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)

Anterior

Torna a: Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants