Corredor Mediterrani

Serveis de RENFE fora de Catalunya i resta de companyies i països, així com temes ferroviaris sense ubicació geogràfica concreta.
Servicios de RENFE fuera de Cataluña y resto de compañías y paises, así como temas ferroviarios sin ubicación geográfica concreta.

Re: Corredor Mediterrani

EntradaAutor: 437.001 » Dijous 01/03/2018 22:11

ortegote ha escrit:
437.001 ha escrit:No us ho perdeu, ara va Foment i licita els estudis per la LAV València-Castelló.

No hi ha qui els entengui.

Des de Murcia a Tarragona ens tenen fregits a obres inacabables, mal fetes, mal pensades, i a sobre amb problemes greus de nimbysme (Salou/Cambrils/Mont-roig/Hospitalet, Murcia, Cartagena).

Evidentment els diversos governs del PPSOE en tenen la culpa, però també les dues Generalitats i la Regió de Murcia, les diverses autoritats locals, per viure als núvols, i fins i tot un bon grapat de particulars nimbys.


Lo primero y esencial era el Corredor Mediterraneo en ancho UIC y apto a 200km/h, cosa realizable sin mucha inversion.

La verdad es que no se en que momento se les encendio la bombilla y querer crear una LAV paralela no solo de Valencia a Castellón ya que llegaria a Tarragona.
Para hacerlo todo mas rocambolesco he visto al conseller Rull y otros politicos catalanes pedir lo mismo una LAV de Tarragona a Valencia y despues se quejan de que si se tira el dinero desde Madrid, etc etc etc.

Una LAV Paralela no es necesria pero si es el modelo de Infraestructura español actual asi que al final mas chapuza o menos terminaran haciendola, lapidando nuestro dinero como siempre.

Saludos.


Entre Valencia y Castellón sí puede ser necesaria: hay interferencia con la C6 de Cercanías.
De hecho estaba proyectada, y a poquísimo de iniciar obras la congelaron.
Lo que no es de recibo es hacer el pifostio del 3er raíl Valencia-Castellón y obras asociadas, y luego la LAV.

Una delasernada más.
437.001
N10
N10
 
Entrades: 4561
Membre des de: Diumenge 29/05/2005 21:05
Ubicació: Tarragona

Re: Corredor Mediterrani

EntradaAutor: Carlos González » Diumenge 04/03/2018 23:08

Tinc un dubte sobre el tercer carril a Castellbisbal, si no m'equivoco, es suposa o es suposava que el tram del nou corredor Mediterrani fos en ample UIC i per la línia de Tarragona-Vilafranca en ample mixte, no?...

El meu dubte és que passarà amb la R16 o els trens de Tortosa fins a EdF passant per Vilanova ja que l'ample seria diferent... Deixaràn de circular?
¡VIVA EL ROCK PROGRESIVO! :music

Álbum: Mike Rutherford-Smallcreep's Day
Avatar de l’usuari
Carlos González
N9
N9
 
Entrades: 1351
Membre des de: Dimarts 24/03/2015 19:35
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

Re: Corredor Mediterrani

EntradaAutor: albe6 » Dilluns 05/03/2018 10:47

La variant del CM s'obre en ibèric i després s'instal·larà 3r carril, quan aquest es posi de Castellbisbal en avall.

En principi el ramal de Tortosa seguirà en ibèric; simplement haurà d'anar per la variant si s'acaba aixecant el traçat actual.
albe6
N8
N8
 
Entrades: 859
Membre des de: Divendres 17/02/2012 21:15
Ubicació: Almacelles (Lleida)

Re: Corredor Mediterrani

EntradaAutor: Carlos González » Dilluns 05/03/2018 11:03

albe6 ha escrit:La variant del CM s'obre en ibèric i després s'instal·larà 3r carril, quan aquest es posi de Castellbisbal en avall.

En principi el ramal de Tortosa seguirà en ibèric; simplement haurà d'anar per la variant si s'acaba aixecant el traçat actual.


Entenc, ho preguntaba perquè en els projectes es mostrava que seria en ample ibèric i que farien el tercer carril a Castellbisbal i amb el CM també. Per això dubtava.
¡VIVA EL ROCK PROGRESIVO! :music

Álbum: Mike Rutherford-Smallcreep's Day
Avatar de l’usuari
Carlos González
N9
N9
 
Entrades: 1351
Membre des de: Dimarts 24/03/2015 19:35
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

Re: Avui (08/07/2018)

EntradaAutor: trensmat » Dilluns 09/07/2018 22:30

437.001 ha escrit:A L'Arboç (R4):
[des del tren]

-Tancada la via 2 (principal direcció Barcelona), s'entén que per obres, tot i que no hi havia ni rastre de les mateixes. Entenc que els trens direcció Barcelona circulen per la via 4 (la desviada de l'edifici de viatgers), tot i que no ho he pogut comprovar.

Entre L'Arboç i El Vendrell (R4):
[des del tren]

-La renovació de la via direcció Barcelona està avançadíssima, ja han renovat quasi tot el tram entre L'Arboç i El Vendrell.
-Es circula per via única (per la via habitual direcció Sant Vicenç).
-De tot el tram entre Rubí/El Papiol i Vila-seca, aquest és el més avançat, de carrer.

Al Vendrell (R4):
[des del tren]

-Què bèsties!, han tornat a posar en servei la via 1, amb el gàlib dinàmic sense corregir, pero l'andana sí. Resultat: el forat que hi ha entre tren i andana és tan gran, que una persona despistada fàcilment pot caure a la via. :boig2

Entre El Vendrell i Sant Vicenç de Calders (R4):
[des del tren]

-Hem circulat molt a poc a poc.

A Altafulla-Tamarit:
[des del tren]

-Iniciada la cimentació de nous pals d'electrificació pel costat Torredembarra de l'estación, a la zona fora d'andana, i atenció, respectant l'espai de l'antiga via desviada, que va ser eliminada en ser rebaixada a baixador amb el ripat (fa uns 20 anys). Se suposa que tornarà a ser estación i la via desviada reapareixerà, amb la qual cosa hi haurà obres sí o sí.

Jo Avui he agafat l'Euromed València - Barcelona i les obres del tercer fil entre València - Castelló de la Plana de moment no afecten tant als trens LD amb la seva velocitat.

Però hi han moltes queixes per els usuaris de Rodalies i Mitja Distancia.
http://www.flickr.com/photos/trensmat

A Tarragona i Lleida volem els mateixos serveis que Girona.
ImatgeImatge Imatge
Avatar de l’usuari
trensmat
N9
N9
 
Entrades: 1512
Membre des de: Dimecres 06/05/2009 17:10
Ubicació: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla

Re: Avui (08/07/2018)

EntradaAutor: fgc113 » Dilluns 09/07/2018 22:42

trensmat ha escrit:Jo Avui he agafat l'Euromed València - Barcelona i les obres del tercer fil entre València - Castelló de la Plana de moment no afecten tant als trens LD amb la seva velocitat.

Però hi han moltes queixes per els usuaris de Rodalies i Mitja Distancia.

Llevat que hi ha una LTV a 160 km/h entre València i Castelló allà on abans es podia anar a 200, encara no hi ha més afectacions. La causa és que encara no han tocat res dels desviaments per a adaptar-los al tercer fil, i les poques LTV que van posar quan van canviar les travesses van durar poc.
#RodaliesDignesC6
L10 a la Zona Franca, L2 a l'Aeroport i tram central de la L9.
No al tercer carril i sí a la LAV València - Castelló.
Regionals i rodalies dignes a Castelló
No al tancament de la línia convencional Vandellòs - Tarragona!
Avatar de l’usuari
fgc113
N8
N8
 
Entrades: 889
Membre des de: Dilluns 09/06/2014 14:05
Ubicació: Borriana-les Alqueries (C6)

Anterior

Torna a: Ferrocarril en general

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 2 visitants