Troben amiant a les UT 442

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).

Troben amiant a les UT 442

EntradaAutor: escursso » Diumenge 04/03/2018 22:08

Al fer la una reparació d'una unitat, han detectat que aquests trens porten components amb amiant. A veure que passa ara amb ells.

http://ferroguia.es/alertan-del-peligro ... omponente/

Salutacions.
escursso
N5
N5
 
Entrades: 95
Membre des de: Diumenge 06/07/2008 18:57
Ubicació: Tiana

Re: Troben amiant a les UT 442

EntradaAutor: robertotlh » Dilluns 05/03/2018 17:51

Jo optaria per la mateixa solució que va optar FGC fa uns anys. Llogar material suís de segona mà per mantenir el servei mentre es licita nou material per la línia
robertotlh
N6
N6
 
Entrades: 208
Membre des de: Dijous 15/10/2015 14:47

Re: Troben amiant a les UT 442

EntradaAutor: Ganz » Diumenge 11/03/2018 13:58

robertotlh ha escrit:Jo optaria per la mateixa solució que va optar FGC fa uns anys. Llogar material suís de segona mà per mantenir el servei mentre es licita nou material per la línia


El problema, llavors, és que és molt probable que el material suís també porti amiant. Cal no oblidar que les 442 estan basades directament de les Be 4/4 del LEB, a Lausanne, per exemple...

En el cas que no es pogués desamiantar la unitat per ser massa complicat, realment la millor opció seria, al meu parer, comprar material nou per la línia i enviar una 442 al museu. Per tal de preservar l'atractiu turístic de la línia, comprar a Stadler material derivat de les ABDeh 8/8 comprades recentment pel BOB (Interlaken), amb finestres practicables, adaptades a PMR, amb furgó i amb un cert grau de comfort podria ser una opció a tenir present...
Avatar de l’usuari
Ganz
N6
N6
 
Entrades: 286
Membre des de: Dilluns 07/05/2012 13:30
Ubicació: Ginebra

Re: Troben amiant a les UT 442

EntradaAutor: sag470 » Diumenge 11/03/2018 20:56

A veure com acaba el cas, pero de ben segur que Renfe complentava la seva substitució en la próxima compra. Porten anys planificat pero sense decidir res.

El problema ve de quin material els rellevarà. Veig 3 opcions:
1. Dins la comanda de Cercanías (presumiblement Civia), hagi una part adaptada a ample mètric.
2. Dins la comanda per Feve, hagi unitats per Cotos.
3. Comanda pròpia per alta muntanya. Opcions com les GTW de Stdaler o el lleig AM800 de Caf, en versió eléctrica.

No se perque, pero crec que la intenció és la primera opció.
Avatar de l’usuari
sag470
N8
N8
 
Entrades: 1206
Membre des de: Divendres 28/12/2007 17:49
Ubicació: Muntanyola

Re: Troben amiant a les UT 442

EntradaAutor: ortegote » Dilluns 12/03/2018 20:38

sag470 ha escrit:A veure com acaba el cas, pero de ben segur que Renfe complentava la seva substitució en la próxima compra. Porten anys planificat pero sense decidir res.

El problema ve de quin material els rellevarà. Veig 3 opcions:
1. Dins la comanda de Cercanías (presumiblement Civia), hagi una part adaptada a ample mètric.
2. Dins la comanda per Feve, hagi unitats per Cotos.
3. Comanda pròpia per alta muntanya. Opcions com les GTW de Stdaler o el lleig AM800 de Caf, en versió eléctrica.

No se perque, pero crec que la intenció és la primera opció.


No tinc ni idea de que faran pero sempre s'ha parlat de fer un CIVIA de via metrica.
Salutacions.
Avatar de l’usuari
ortegote
N8
N8
 
Entrades: 915
Membre des de: Dimarts 25/06/2013 18:11
Ubicació: a prop d' ADIF

Re: Troben amiant a les UT 442

EntradaAutor: genissimon » Dimarts 13/03/2018 11:42

ortegote ha escrit:
sag470 ha escrit:A veure com acaba el cas, pero de ben segur que Renfe complentava la seva substitució en la próxima compra. Porten anys planificat pero sense decidir res.

El problema ve de quin material els rellevarà. Veig 3 opcions:
1. Dins la comanda de Cercanías (presumiblement Civia), hagi una part adaptada a ample mètric.
2. Dins la comanda per Feve, hagi unitats per Cotos.
3. Comanda pròpia per alta muntanya. Opcions com les GTW de Stdaler o el lleig AM800 de Caf, en versió eléctrica.

No se perque, pero crec que la intenció és la primera opció.


No tinc ni idea de que faran pero sempre s'ha parlat de fer un CIVIA de via metrica.
Salutacions.


Que no facin provatures com quan, als anys 60 del segle XX, van provar un automotor Naval (*) a la línia i la cosa, de ben poc, no acaba en tragèdia.

* Un dels unificats de la línia Catalans, de les línies del País Basc o dels de Linares.

Salut !!
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Camions de la N-340 i N-240 per l'autopista.
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Avatar de l’usuari
genissimon
N9
N9
 
Entrades: 2458
Membre des de: Dimecres 05/04/2006 12:43
Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Re: Troben amiant a les UT 442

EntradaAutor: ortegote » Dimarts 13/03/2018 20:38

genissimon ha escrit:
ortegote ha escrit:
sag470 ha escrit:A veure com acaba el cas, pero de ben segur que Renfe complentava la seva substitució en la próxima compra. Porten anys planificat pero sense decidir res.

El problema ve de quin material els rellevarà. Veig 3 opcions:
1. Dins la comanda de Cercanías (presumiblement Civia), hagi una part adaptada a ample mètric.
2. Dins la comanda per Feve, hagi unitats per Cotos.
3. Comanda pròpia per alta muntanya. Opcions com les GTW de Stdaler o el lleig AM800 de Caf, en versió eléctrica.

No se perque, pero crec que la intenció és la primera opció.


No tinc ni idea de que faran pero sempre s'ha parlat de fer un CIVIA de via metrica.
Salutacions.


Que no facin provatures com quan, als anys 60 del segle XX, van provar un automotor Naval (*) a la línia i la cosa, de ben poc, no acaba en tragèdia.

* Un dels unificats de la línia Catalans, de les línies del País Basc o dels de Linares.

Salut !!


Buenas,
No probaron uno, tuvieron 6 automotores matriculados del 3006 al 3011 y debido a esos problemas de Freno solo los usaron en el tramo de Navacerrada a Los Cotos.
Saludos.
Avatar de l’usuari
ortegote
N8
N8
 
Entrades: 915
Membre des de: Dimarts 25/06/2013 18:11
Ubicació: a prop d' ADIF

Re: Troben amiant a les UT 442

EntradaAutor: mfuentesll2 » Dimecres 25/04/2018 0:02

A les 442 ara s'hi han de sumar les 470 i les 448 (i suposo que la 444 de Mora pero son pures suposicions). La presència en si no suposa un perill pel passatger, el problema es a l'hora de fer el manteniment si es manipula l'element que el conté. Suposo que a les properes R que es passin les tindran més temps per substituir les resistències que el contenen i descontaminar.
mfuentesll2
N2
N2
 
Entrades: 15
Membre des de: Dilluns 15/01/2018 18:48


Torna a: Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

cron