A Figueres:-Obra del pas inferior finalitzada (fa temps que ho havia avisat Granollerí? ja no me'n recordo...).
A Sant Jordi Desvalls:-Obra de reforma finalitzada!

-Han recrescut totes dues andanes al llarg de 200m, és a dir, tota la seva longitud excepte un petit tram costat Camallera/Figueres. Ara hi cap una doble de 449 o de 465, i ja no s'ha de fer alpinisme.
-El pas a nivell entre vies ha estat traslladat uns 30 metres direcció Camallera/Figueres, ara queda just al final de la part recrescuda de l'andana.
-Paviment de ciment blanc, vores d'andana de tipus podotàctil negre.
-Nova minimarquesina a l'andana direcció Figueres, quasi idèntica a la de l'andana direcció Barcelona.
-Quatre nous bancs, de ciment, dos per andana, dels quals un per andana situat a sota la marquesina i al racó més resguardat del vent.
-Nou enllumenat de LEDs.
-Cartelleria, validadora i megafonia són les de sempre.
-En resum, nit i dia respecte a com era abans.
-Tot i que l'edifici de viatgers segueix amenaçant ruina, com sempre.
A Girona:-Obra de reforma finalitzada!

-Han recrescut totes dues andanes al llarg de 200m, que és justament la part coberta per les marquesines.
-Aniria bé que anéssin revisant les dues marquesines, que hi ha cada gotera/catarata que tela marinera.
-No m'ha agradat gens la nova connexió a l'aire lliure i pel carrer amb l'accés a les andanes AV. En un dia fred i plujós com avui, la cosa demana a crits una interconnexió subterrània, sense haver de sortir al carrer. Ok, és pasta, d'acord. Pero no tanta com això.
A Tarragona:-Obres ja bastant avançades.
-Andana de vies 2/6 ja totalment oberta, amb l'enllumenat funcionant. S'ha perllongat costat Barcelona, s'ha recrescut, i s'ha enxamplat el doble de com era abans. Bancs i papereres ja instal.lats.
-Via 4 eliminada, ja que l'ampliació de l'andana de la via 2 se l'ha menjada: la via 6 passa a realitzar les funcions que abans feia la via 4.
-Les restes de la via 4 entre l'extrem costat Barcelona de l'andana i les agulles està en procés de desmantellament.
-Andana de via 1/3 ja oberta en tota la seva longitud, excepte a la zona del pas inferior, i a la capçalera de l'andana costat Barcelona, on les parts més allunyades de la via 1 encara s'estan repavimentant. S'ha recrescut. Bancs i papereres en curs d'instal.lació.
-Andana de via 5 finalitzada. S'ha recrescut.
-El pas a nivell entre andanes s'ha desplaçat cap a l'extrem de l'andana costat Barcelona.
-Ascensors i escales mecàniques encara en curs d'instal.lació, és la part menys avançada.
-Pas inferior en curs de finalització, ja té el terra podotàctil, però queden les parets per acabar de revestir.
-Nous teleindicadors (model Adif) a l'andana de vies 2/6, encara no funcionen.
-Nou teleindicador (model Adif) a l'andana de via 1, encara no funciona. Els teleindicadors vells de l'andana de via 1 (el propi de l'andana i el que informa de properes sortides) encara no s'han retirat, tot i que fa temps que no funcionen.
-L'accés entre el carrer i l'andana ara (de moment, de les vies 1, 3 i 5, quan acabin els ascensors, les vies 2 i 6 també) és sense cap esglaó. Si el tren és adaptat a PMR, des del carrer a l'interior del tren també és sense cap esglaó.

-Amb una sola excepció: l'andana de les vies 6/8, que queda sense recréixer i sense adaptar.