Propostes ferroviàries per a l'àrea de Barcelona

Propostes dels usuaris per a fer millores a les xarxes ferroviàries existents o per crear-ne de noves / Propuestas de los usuarios para hacer mejoras en las redes ferroviarias existentes o para crear nuevas

Re: Propostes ferroviàries per a l'àrea de Barcelona

EntradaAutor: Aeduh » Dimecres 11/04/2018 21:25

Tienes ese mapa a mano o sabes donde encontrarlo?
Ciutadans de Catalunya, ja soc aquí!
Aeduh
N5
N5
 
Entrades: 143
Membre des de: Dimarts 03/10/2017 19:50
Ubicació: Volpelleres

Re: Propostes ferroviàries per a l'àrea de Barcelona

EntradaAutor: robertotlh » Dijous 12/04/2018 0:23

França451 ha escrit:Una idea que proponía era crear la RG2 desde Girona hasta Martorell por la UAB. Eso refuerza a la R8, que ya podemos alargarla hasta San Celoni y Vilafranca, para no crear saturación en Granollers con los R2 sur.
Y la R7 la puedes convertir perfectamente en circular como proponía Adeduh.



Trobo que es una bona idea. Jo aniria més enllà. Explotaria la RT2,R8 i aquesta hipotètica RG2 com una sola línia.
RT2 Cambrils - Vilafranca
R8 Vilafranca - Granollers
RG2 Girona- Granollers
El recorregut complet el podrien fer unes 10/12 expedicions dia/sentit i la resta de serveis només recorrerien la R8
robertotlh
N6
N6
 
Entrades: 200
Membre des de: Dijous 15/10/2015 14:47

Re: Propostes ferroviàries per a l'àrea de Barcelona

EntradaAutor: Aeduh » Diumenge 06/05/2018 20:28

Ampliació L7 i estació nova a la línia del Vallès


Sempre m'ha agradat molt la zona del Tibidabo, i crec que per revitalitzar-la com pol turístic i apropar-la a la resta de la ciutat s'hauria d'apropar la L7 fins a la base del funicular i integrar aquest a la xarxa de la ATM, com passa al funicular de Vallvidrera. A més, això no impediria el pla de fer un segon túnel sota Collserola, cosa que de totes formes no es una idea que m'atraigui especialment.
I com he dit altres vegades, ajunto la estació nova que penso que necessita la xarxa del Vallès, tenint en compte totes les discussions que ja hem fet sobre la saturació de la lineia i tal. Seria més pel llarg termini.

Imatge
Aeduh l’ha editat per darrera vegada el dia: Divendres 11/05/2018 3:20, en total s’ha editat 1 vegada.
Ciutadans de Catalunya, ja soc aquí!
Aeduh
N5
N5
 
Entrades: 143
Membre des de: Dimarts 03/10/2017 19:50
Ubicació: Volpelleres

Re: Propostes ferroviàries per a l'àrea de Barcelona

EntradaAutor: Miquel » Diumenge 06/05/2018 21:12

Aeduh ha escrit:Ampliació L7 i estació nova a la línia del Vallès


Sempre m'ha agradat molt la zona del Tibidabo, i crec que per revitalitzar-la com pol turístic i apropar-la a la resta de la ciutat s'hauria d'apropar la L7 fins a la base del funicular i integrar aquest a la xarxa de la ATM, com passa al funicular de Vallvidrera. A més, això no impediria el pla de fer un segon túnel sota Collserola, cosa que de totes formes no es una agrada que m'atraigui especialment.
I com he dit altres vegades, ajunto la estació nova que penso que necessita la xarxa del Vallès, tenint en compte totes les discussions que ja hem fet sobre la saturació de la lineia i tal. Seria més pel llarg termini.

Imatge

Penso que de prolongar L7, aquesta seria més eficient trencant a l'esquerra direcció Bellesguard, la Teknon i tot el conjunt de centres educatius del costat Anglí. Tenir allà una estació de la línia del Vallès podria anar força bé per unir una mica de forma horitzontal la part alta del districte, i evitaria baixar fins a Gràcia per pujar per l'altre ramal, tot i que a nivell tècnic per estar en plena rampa no se si seria possible.
D'igual manera, fer arribar L7 al funicular del Tibidabo no li veig la punta quan allà amunt no hi ha pas demanda (n'hi hauria moltíssima més dotant de tren la zona de Bellesguard - Sarrià Alt). Per si fos poc, tenim el Tramvia Blau que és el transport que hauria d'absorbir aquesta demanda, funcionant amb el mateix horari que l'autobús i tornant a estar integrat.

El segon túnel pel Vallès, gairebé que també és més productiu per on volen fer-lo (corredor Vallès - Mundet), ja que així s'obre un nou corredor vertical a la part dreta de Barcelona, que bona falta fa.
El metro de Barcelona amb motoristes!
Miquel
N10
N10
 
Entrades: 3687
Membre des de: Dilluns 14/05/2007 19:17
Ubicació: Barcelona

Re: Propostes ferroviàries per a l'àrea de Barcelona

EntradaAutor: Aeduh » Diumenge 06/05/2018 21:39

Estic molt a favor d'unir horizontalment la zona alta, però això es podria fer reformant la L12.

Si es fa un tunel sota Collserola té sentit que la L7 vagi recta cap al munt passant per la base del funicular de Tibidabo.
El Tramvia Blau es molt mono però mai m'ha agradat la seva localització. La gent no vol anar fins al tibidabo pagant ticket de metro, de tram i de funicular, dos dels quals no estan integrats a la ATM i costen dinerillo.
Es bastant radical, pero a mi m'agradaria canviar la localització del tram a Montjuic seguint aquest itirenari que vaig proposar fa un temps i deixar que el transport públic fins al Tibidabo fagi una trajecte molt més recte i fluid.

Aeduh ha escrit:Imatge
Ciutadans de Catalunya, ja soc aquí!
Aeduh
N5
N5
 
Entrades: 143
Membre des de: Dimarts 03/10/2017 19:50
Ubicació: Volpelleres

Re: Propostes ferroviàries per a l'àrea de Barcelona

EntradaAutor: Carlos González » Dilluns 07/05/2018 22:48

Personalment, estic en contra de fer el túnel d'Horta... s'hauria de mantenir els parcs naturals com estan...

Ara, no sé si es necessari o no el Túnel d'Horta, no he anat mai a la línia del Vallès o sigui que no puc opinar amb exactitud. Sé només que està saturada, però si el problema és la capacitat, no hi ha més opcions com aquesta idea que es pensava fer per reduïr la capacitat d'FGC la suposada cua de maniobres???

Parlant de la cua de maniobres, es suposava que la idea era que quan hi estigues la cua, com a segona infraestructura era fer tal Túnel d'Horta???

Salutacions.
¡VIVA EL ROCK PROGRESIVO! :music

Álbum: Mike Rutherford-Smallcreep's Day
Avatar de l’usuari
Carlos González
N9
N9
 
Entrades: 1316
Membre des de: Dimarts 24/03/2015 19:35
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

Re: Propostes ferroviàries per a l'àrea de Barcelona

EntradaAutor: mfuentesll2 » Dimarts 08/05/2018 1:28

La cua de maniobres l'únic que aconseguiria ara mateix (i no es poc) és evitar el cisellament de Pl. Catalunya. El problema és que estem arribant al punt en el que les freqüències entre Gràcia i Pl.Cat són de 90 segons en hora punta, i menys d'això és molt difícil aconseguir. Per tant fa falta trobar formes d'augmentar la capacitat de la línia quan ja no es pugui aconseguir disminuint la freqüència i aquí és on entraria en joc el túnel d'Horta.
mfuentesll2
N2
N2
 
Entrades: 12
Membre des de: Dilluns 15/01/2018 18:48

Re: Propostes ferroviàries per a l'àrea de Barcelona

EntradaAutor: robertotlh » Dimarts 08/05/2018 11:26

Aeduh ha escrit:Estic molt a favor d'unir horizontalment la zona alta, però això es podria fer reformant la L12.

Si es fa un tunel sota Collserola té sentit que la L7 vagi recta cap al munt passant per la base del funicular de Tibidabo.
El Tramvia Blau es molt mono però mai m'ha agradat la seva localització. La gent no vol anar fins al tibidabo pagant ticket de metro, de tram i de funicular, dos dels quals no estan integrats a la ATM i costen dinerillo.
Es bastant radical, pero a mi m'agradaria canviar la localització del tram a Montjuic seguint aquest itirenari que vaig proposar fa un temps i deixar que el transport públic fins al Tibidabo fagi una trajecte molt més recte i fluid.

Aeduh ha escrit:Imatge

Per això hi ha l autobús i amb un viatge puges a dalt de tot.

Per acabar amb la saturació de FGC Vallés em semblaria una bona idea fer la cua de maniobres i un altre tunel el mes paral.lel possible entre Sarrià i Pl. Catalunya. Els dos túnels serien unidireccionals. El tunel actual per trens que pugen i el nou per als que baixen. Durant un temps el nou tunel operaria de forma bidireccional absorvint la totalitat del servei, mentre a l actual es reforma per complet per ampliar les andanes de les estacions a trens de 5 o 6 cotxes. Crec que es molt complicat ampliar andanes amb la configuració actual per això parlo de reforma completa. Amb això tens infraestructura dimensionada per 100 anys més
robertotlh
N6
N6
 
Entrades: 200
Membre des de: Dijous 15/10/2015 14:47

Re: Propostes ferroviàries per a l'àrea de Barcelona

EntradaAutor: Aeduh » Dimarts 08/05/2018 14:39

La gracia del Tramvia a Montjuic no seria la seva funcionalitat sino l'encant i l'atractiu turístic (com el Tramvia Blau). Treure turistes del centre i apropar-los a la zona.
I sobre la doble via al Vallès, segurament no cap per molts dels llocs, com l'area de l'eixample on, per nomes guanyar 2 3 metres a les andanes de Provença estan tenint que fer treballs a les fundacions del edificis del voltant. O la zona de Sarria, on la L9 tindrà un tram paral·lel a la FGC.
Ciutadans de Catalunya, ja soc aquí!
Aeduh
N5
N5
 
Entrades: 143
Membre des de: Dimarts 03/10/2017 19:50
Ubicació: Volpelleres

Re: Propostes ferroviàries per a l'àrea de Barcelona

EntradaAutor: Carlos González » Dimarts 08/05/2018 15:14

mfuentesll2 ha escrit:La cua de maniobres l'únic que aconseguiria ara mateix (i no es poc) és evitar el cisellament de Pl. Catalunya. El problema és que estem arribant al punt en el que les freqüències entre Gràcia i Pl.Cat són de 90 segons en hora punta, i menys d'això és molt difícil aconseguir. Per tant fa falta trobar formes d'augmentar la capacitat de la línia quan ja no es pugui aconseguir disminuint la freqüència i aquí és on entraria en joc el túnel d'Horta.


No sé si havien dit, però suposo que a la fi, el que potser sigui més probable és que la L7 sigui llançadora de Gràcia, la L6 seguirà igual i la L12 igual.
¡VIVA EL ROCK PROGRESIVO! :music

Álbum: Mike Rutherford-Smallcreep's Day
Avatar de l’usuari
Carlos González
N9
N9
 
Entrades: 1316
Membre des de: Dimarts 24/03/2015 19:35
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

Re: Propostes ferroviàries per a l'àrea de Barcelona

EntradaAutor: mfuentesll2 » Dimarts 08/05/2018 15:19

Carlos González ha escrit:
mfuentesll2 ha escrit:La cua de maniobres l'únic que aconseguiria ara mateix (i no es poc) és evitar el cisellament de Pl. Catalunya. El problema és que estem arribant al punt en el que les freqüències entre Gràcia i Pl.Cat són de 90 segons en hora punta, i menys d'això és molt difícil aconseguir. Per tant fa falta trobar formes d'augmentar la capacitat de la línia quan ja no es pugui aconseguir disminuint la freqüència i aquí és on entraria en joc el túnel d'Horta.


No sé si havien dit, però suposo que a la fi, el que potser sigui més probable és que la L7 sigui llançadora de Gràcia, la L6 seguirà igual i la L12 igual.

El problema segueix sent el mateix, els trens van al màxim de la seva capacitat i si la gent que baixa de la L7 a Pl.Catalunya a Gràcia es quedarà a terra perquè la gent no podrà pujar als trens.
mfuentesll2
N2
N2
 
Entrades: 12
Membre des de: Dilluns 15/01/2018 18:48

Re: Propostes ferroviàries per a l'àrea de Barcelona

EntradaAutor: Carlos González » Dimarts 08/05/2018 19:44

Doncs llavors el que s'hauria de fer és la cua de maniobres, desdoblament al tram de Sarrià-Pl. Catalunya o pensar en fer una variant per el Vallès.
Clar que es més fàcil dir-ho que pensar-ho i fer-ho... el que passa és que encara oficialment no s'ha dit res al respecte.
¡VIVA EL ROCK PROGRESIVO! :music

Álbum: Mike Rutherford-Smallcreep's Day
Avatar de l’usuari
Carlos González
N9
N9
 
Entrades: 1316
Membre des de: Dimarts 24/03/2015 19:35
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

Re: Propostes ferroviàries per a l'àrea de Barcelona

EntradaAutor: Miquel » Dimarts 08/05/2018 21:21

Carlos González ha escrit:Doncs llavors el que s'hauria de fer és la cua de maniobres, desdoblament al tram de Sarrià-Pl. Catalunya o pensar en fer una variant per el Vallès.
Clar que es més fàcil dir-ho que pensar-ho i fer-ho... el que passa és que encara oficialment no s'ha dit res al respecte.

Es que cal fer una ruta nova sí o sí. L'augment de demanda ve del Vallès i la infraestructura actual no pot absorbir-la amb uns mínims (i a 20-30 anys vista ja ni en parlem). Òbviament podem posar 10 trens més fent que circulin més lents o usar sistemes automàtics per dur els trens a distància de seguretat. Però doncs ja ens allunyem del que hauria de ser una xarxa ràpida, i l'actual línia ja es prou lenta si la comparem amb les alternatives viàries o fins i tot amb la competència directa.

La cua de maniobres és necessària en el sentit en que elimina els cisallaments a la sortida de l'estació, i els trasllada a dins, on tota maniobra pot ser demorada amb més calma. Directament aporta oxigen i evitarà molts dels petits retards de minut-dos minuts que es produeixen avui dia. Alhora, incrementarà la capacitat de l'estació de Catalunya (que amb la eliminació de la via 5, ja es va minvar en el seu dia).

Ara bé, el tram actual, especialment Balmes no es pot desdoblar, i segurament Via Augusta tampoc. El tram dins Collserola, en superfície tampoc pot desdoblar-se. Pel que caldrà fer en aquest cas, un nou túnel sencer de punta a punta.
La proposta dels PDI es fer el túnel d'Horta que sortint de Mundet aniria al Vallès.

De Mundet a l'estació de Sant Cugat en línia recta surten 6,7Km, a una velocitat de 75-85Km/h (i sense fer parades!) en 5-6min creuariem a banda i banda de la muntanya. A tall d'exemple Sant Cugat - Sarrià són 15 minuts si no hi ha congestió. De Mundet a Catalunya via L3 hi ha uns 15-17 minuts aproximadament.

Això fa que la comunicació entre el Vallès i Barcelona sigui molt més competitiva. La importància de no fer un traçat nou pel mateix lloc es que pel mateix preu, obres un nou corredor vertical a tota la part dreta de Barcelona (avui inexistent: Mundet - Horta - Guinardó - Sagrada Família - Glòries/Marina - Poblenou (o on es vulgui portar)), i comuniques el Vallès i Barcelona (i Santa Coloma, Badalona, Sant Adrià) amb uns temps de viatge molt inferiors als actuals (Feu un Rubí - Vall d'Hebron per exemple per anar a l'hospital), o qualsevol estudiant del Vallès per anar a UB a Mundet. O el mateix a la inversa, des de gairebé qualsevol punt de la ciutat per anar a la UAB. Són autèntiques excursions de més d'una hora ja que dins Barcelona, d'allà on siguis, has d'anar al centre a agafar FGC, i amb això ja perds 20-30 minuts. Després encara et queda fer tot el trajecte amb FGC fins el teu destí. Llevat que t'agradi perdre el temps, o no tinguis més remei, doncs al final vas en cotxe.

Amb això fas que els S1 i S2 vagin pel nou traçat a més velocitat i més ràpid. I els S5-S6-S7 monopolitzen la línia de Sarrià usant l'espai alliberat, Catalunya no patirà tant, i es pot doblar l'oferta, ja que els ramals a Sabadell i Terrassa encara tenen espai per creixer. I segons com fins i tot podria plantejar-se portar L6 a Les Planes si sobra espai (la demanda del Vallès es partiria en dos pels ramals, i no caldria tanta oferta).
El metro de Barcelona amb motoristes!
Miquel
N10
N10
 
Entrades: 3687
Membre des de: Dilluns 14/05/2007 19:17
Ubicació: Barcelona

Re: Propostes ferroviàries per a l'àrea de Barcelona

EntradaAutor: Aeduh » Dimarts 08/05/2018 22:16

El problema del túnel + trajecte d'horta és que no respon a cap llaç o trajecte natural urbanistic, economic, cultural... La via dels vallés es una espècie de columna de Barcelona, i la llínia és antiga, i la ciutat s'ha configurat sencera al voltant d'aquesta. Acaba a Provença/Diagonal i Plaça Catalunya, on els usuaris de Vallès a trasvasen totes les linies de Metro i Rodalies (menys la L2 i L4). La d'Horta seria un trajecte antinatural, la gent del Vallès (sobretot Sant Cugat) no vol acabar en aquella zona de Barcelona.

El que es podria fer és un segon túnel Sant Cugat a Avinguda Tibidabo, suprimir algunes de les estacions de la L7, i refer la L7 en Tram desde Gràcia/Plaça Molina, que hi ha espai, i potser fins i tot fusionar-lo amb el Tramvia Blau.

Si no el que s'ha de fer sens dubte és la cua de maniobres, que es va paral.litzar perquè implicaria obrir Plaça Catalunya i tant Hereu com Trias com la Colau no han volgut obrir aquesta caixa de Pandora. Però amb això fet, una nova L7 en tot cas com a llançadora fins a Gràcia, nous sistemes de senyalització, i els nous 15 trens nous, es podria acabar arribant a tener freqüències de metro a hores punta.

Com a extra, puc dir que fer obres a la Via Augusta per fer una tercera via a Sant Gervasi, la Bonanova i Les Tres Torres per agilitzar encara més el tràfic L6/S1-S2 no sé si es pot fer però estaria molt bé.

De totes formes he de dir que moltes vegades quan els trens estan plens les freqüències no són tant altes com a l'hora punta. Com a exemple extrem, fa poc era divendres a les 23-24 de la nit i hi havia gent sense poder-se sentar-se, amb freqüències de 22-45 mins.
Ciutadans de Catalunya, ja soc aquí!
Aeduh
N5
N5
 
Entrades: 143
Membre des de: Dimarts 03/10/2017 19:50
Ubicació: Volpelleres

Re: Propostes ferroviàries per a l'àrea de Barcelona

EntradaAutor: Miquel » Dimarts 08/05/2018 23:06

Aeduh ha escrit:El problema del túnel + trajecte d'horta és que no respon a cap llaç o trajecte natural urbanistic, economic, cultural... La via dels vallés es una espècie de columna de Barcelona, i la llínia és antiga, i la ciutat s'ha configurat sencera al voltant d'aquesta. Acaba a Provença/Diagonal i Plaça Catalunya, on els usuaris de Vallès a trasvasen totes les linies de Metro i Rodalies (menys la L2 i L4). La d'Horta seria un trajecte antinatural, la gent del Vallès (sobretot Sant Cugat) no vol acabar en aquella zona de Barcelona.

El que es podria fer és un segon túnel Sant Cugat a Avinguda Tibidabo, suprimir algunes de les estacions de la L7, i refer la L7 en Tram desde Gràcia/Plaça Molina, que hi ha espai, i potser fins i tot fusionar-lo amb el Tramvia Blau.

Si no el que s'ha de fer sens dubte és la cua de maniobres, que es va paral.litzar perquè implicaria obrir Plaça Catalunya i tant Hereu com Trias com la Colau no han volgut obrir aquesta caixa de Pandora. Però amb això fet, una nova L7 en tot cas com a llançadora fins a Gràcia, nous sistemes de senyalització, i els nous 15 trens nous, es podria acabar arribant a tener freqüències de metro a hores punta.

Com a extra, puc dir que fer obres a la Via Augusta per fer una tercera via a Sant Gervasi, la Bonanova i Les Tres Torres per agilitzar encara més el tràfic L6/S1-S2 no sé si es pot fer però estaria molt bé.

De totes formes he de dir que moltes vegades quan els trens estan plens les freqüències no són tant altes com a l'hora punta. Com a exemple extrem, fa poc era divendres a les 23-24 de la nit i hi havia gent sense poder-se sentar-se, amb freqüències de 22-45 mins.

La gent del vallès, així com la d'altres comarques va a Barcelona, Barcelona no es Plaça Catalunya. Perquè l'enllaç Provença - Diagonal està als limits sempre? Perque la gent del vallès baixa a Barcelona i el primer punt on pot usar alguna cosa per dirigir-se al seu destí és L5, que el porten a costat i costat de la ciutat.

La línia que ha d'usar el túnel d'Horta NO inicia a Mundet, inicia al centre (o part baixa) de Barcelona, perquè la travessa. De fet, s'havia comentat alguna vegada que la cua de maniobres de Plaça Catalunya fos l'inici d'aquesta nova línia, fent que els trens facin un llaç, tant bon punt baixen pugen cap amunt per l'altre costat.

Hem de veure també que els criteris de mobilitat de fa 100 anys (tant fa que sigui ja l'herència d'FGC com d'Adif) són a dia d'avui (i ho seràn més en un futur) obsolets. La ciutat, l'AMB ha crescut i la xarxa ferroviaria no s'ha adaptat ni s'està adaptant a aquesta realitat. La xarxa de metro no pot (ni ha d'obsorvir) en exclusiva tot el passatge d'aportació a les línies suburbanes o de rodalies, tot al contrari, són aquestes les que han de començar a travessar les ciutats per d'altres llocs, per generar més intermodalitat i disminuir els temps de trajecte globals (no el local de la línia X, ja que avui el normal es que facis enllaç per fer el teu viatge). Vaja, com han fet a tot el planeta menys Barcelona.
La realitat de tot aquest desgavell la veiem cada dia amb l'ús del vehicle privat que entra a Barcelona de fora. Ja sabem tots com va la C-58, la B-30 o els mateixos túnels, i de retruc, la Ronda ja que són les úniques coses que han sorgit per resoldre els problemes de mobilitat (carreteres).

Tenim un problema, i es que els recorreguts ferroviaris actuals, no són ni útils, ni competitius (i ho seran encara menys d'aquí a 50 anys).
El metro de Barcelona amb motoristes!
Miquel
N10
N10
 
Entrades: 3687
Membre des de: Dilluns 14/05/2007 19:17
Ubicació: Barcelona

Re: Propostes ferroviàries per a l'àrea de Barcelona

EntradaAutor: Aeduh » Dimarts 08/05/2018 23:18

Això últim ho deia sabent que el túnel d'horta començaria a Plaça Catalunya. És veritat que les línies suburbanes han de tenir més protagonisme, però no hem d'oblidar que Barcelona és una ciutat molt més densa que la resta d'Europa. És molt més fàcil que trens suburbans creuin ciutats com Berlin que Barcelona. Si volem noves linies suburbanes per Barcelona comencem per fer la linia de la Diagonal, desde Cornellà-Esplugues fins a Diagonal-Monumental - Sagrera.

Edit: Si ens posem a fer obres, crec que no seria mala idea suprimir La Bonanova i Les Tres Torres i crear una estació al mig de les dos on sí que parin els S1 i S2, i amb això suprimir la L6 (Sant Gervasi/Pl Molina ja és part de la L7). Adjunto un post que acaben de fer aquí https://bcnmovilidad.com/2018/05/08/un- ... a-los-fgc/ i que diuen una cosa semblant
Ciutadans de Catalunya, ja soc aquí!
Aeduh
N5
N5
 
Entrades: 143
Membre des de: Dimarts 03/10/2017 19:50
Ubicació: Volpelleres

Re: Propostes ferroviàries per a l'àrea de Barcelona

EntradaAutor: trensmat » Dijous 10/05/2018 18:17

Aquí tienen mi proyecto de las líneas S9/S99 de FGC que conectaran con Mataró, Granollers y Cardedeu.

Espero que os guste mi propuesta para poder hacer un debate.
Fitxers adjunts
S9-S99.png
S9-S99.png (20.8 KiB) S’ha visualitzat 370 vegades
http://www.flickr.com/photos/trensmat

A Tarragona i Lleida volem els mateixos serveis que Girona.
ImatgeImatge Imatge
Avatar de l’usuari
trensmat
N9
N9
 
Entrades: 1497
Membre des de: Dimecres 06/05/2009 17:10
Ubicació: Mataró(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla

Re: Propostes ferroviàries per a l'àrea de Barcelona

EntradaAutor: Adrià Grande » Dijous 10/05/2018 21:28

trensmat ha escrit:Aquí tienen mi proyecto de las líneas S9/S99 de FGC que conectaran con Mataró, Granollers y Cardedeu.

Espero que os guste mi propuesta para poder hacer un debate.




Les parades de Orrius, Sant Carles i Santa Agnés de Malanyanes sobren
Adrià Grande
N4
N4
 
Entrades: 63
Membre des de: Dijous 15/06/2017 17:57

Re: Propostes ferroviàries per a l'àrea de Barcelona

EntradaAutor: Carlos González » Dijous 10/05/2018 22:17

trensmat ha escrit:Aquí tienen mi proyecto de las líneas S9/S99 de FGC que conectaran con Mataró, Granollers y Cardedeu.

Espero que os guste mi propuesta para poder hacer un debate.


Està bé, ara el que cal és saber si es farà realitat i el cost i la demanda, que jo no sé com de demandat és, per cert...
Quin programa utilitzes per dibuixar els termòmetres??
¡VIVA EL ROCK PROGRESIVO! :music

Álbum: Mike Rutherford-Smallcreep's Day
Avatar de l’usuari
Carlos González
N9
N9
 
Entrades: 1316
Membre des de: Dimarts 24/03/2015 19:35
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

Re: Propostes ferroviàries per a l'àrea de Barcelona

EntradaAutor: Aeduh » Divendres 11/05/2018 3:19

Tenint en compte que la Gene ja té els planols fets per les expropiacions per on passarà la linia orbital, consensuats amb els ajuntaments de la zona i tal...
Aquest projecte S9 S99 és impossible que es fagi.
Ciutadans de Catalunya, ja soc aquí!
Aeduh
N5
N5
 
Entrades: 143
Membre des de: Dimarts 03/10/2017 19:50
Ubicació: Volpelleres

AnteriorSegüent

Torna a: Propostes ferroviàries / Propuestas ferroviarias

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants