Perquè nomĂ©s se circularĂ per via Ăşnica, i per evitar mĂ©s retards als trens de la R4 i mercaderies, s'opta per finalitzar la maltractada RT2 a Sant Vicenç. Ara bĂ©, que sigui una altre decisiĂł temporal o temporalment definitiva com el tema d'Hospitalet de l'Infant estĂ per veure.Carlos González ha escrit:Han parlat a TV3 que per el tercer carril que es farĂ a l'Arboç es pensa retallar la RT2 i que acabi a Sant Vicenç de Calders o alguna cosa aixĂ...
AlgĂş sap el per quin motiu o si es aixĂ?? Salutacions.
Afectacions a Tarragona amb el Corredor Mediterrani
Re: Afectacions a Tarragona amb el Corredor Mediterrani
El metro de Barcelona amb motoristes!
- Carlos González
- N9

- Entrades: 1930
- Membre des de: 24 març 2015, 18:35
- UbicaciĂł: Sant Boi de Llobregat
Re: Afectacions a Tarragona amb el Corredor Mediterrani
Això no sé si té que veure... però què penseu de l'Estació central??? (Aquesta que es diu que servirà per connectar l'aeroport de Reus i que està pensat fer connectar-la amb el polèmic TRAMCamp i diuen de fer parar allà autobusos)
Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13
Mapa ferroviario de Cataluña (2035): https://www.google.com/maps/d/edit?hl=c ... 58418&z=13
Mapa ferroviario de Cataluña (2035): https://www.google.com/maps/d/edit?hl=c ... 58418&z=13
- Carlos González
- N9

- Entrades: 1930
- Membre des de: 24 març 2015, 18:35
- UbicaciĂł: Sant Boi de Llobregat
Re: Afectacions a Tarragona amb el Corredor Mediterrani
Han parlat a TV3 que per el tercer carril que es farĂ a l'Arboç es pensa retallar la RT2 i que acabi a Sant Vicenç de Calders o alguna cosa aixĂ...
AlgĂş sap el per quin motiu o si es aixĂ?? Salutacions.
AlgĂş sap el per quin motiu o si es aixĂ?? Salutacions.
D'acord, grà cies per solucionar el dubte, però com s'ho faran llavors?? Hauran de retallar també la R4 fins a Martorell per a que puguin posar el tercer carril suposo, no?Miquel ha escrit:Perquè només se circularà per via única, i per evitar més retards als trens de la R4 i mercaderies, s'opta per finalitzar la maltractada RT2 a Sant Vicenç. Ara bé, que sigui una altre decisió temporal o temporalment definitiva com el tema d'Hospitalet de l'Infant està per veure.
Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13
Mapa ferroviario de Cataluña (2035): https://www.google.com/maps/d/edit?hl=c ... 58418&z=13
Mapa ferroviario de Cataluña (2035): https://www.google.com/maps/d/edit?hl=c ... 58418&z=13
-
mfuentesll2
- N5

- Entrades: 125
- Membre des de: 15 gen. 2018, 17:48
Re: Afectacions a Tarragona amb el Corredor Mediterrani
El tema es que no Ă©s el mateix tindre estacions de pas que una estaciĂł cap de lĂnea.
Re: Afectacions a Tarragona amb el Corredor Mediterrani
http://rodalies.gencat.cat/es/sobre-rod ... l/PatRT2R4Carlos González ha escrit:Han parlat a TV3 que per el tercer carril que es farĂ a l'Arboç es pensa retallar la RT2 i que acabi a Sant Vicenç de Calders o alguna cosa aixĂ...
AlgĂş sap el per quin motiu o si es aixĂ?? Salutacions.
- trensmat
- N9

- Entrades: 1593
- Membre des de: 06 maig 2009, 17:10
- UbicaciĂł: MatarĂł(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla
Re: Afectacions a Tarragona amb el Corredor Mediterrani
La lĂnea fĂ©rrea de la costa se desmantelará de "forma inmediata" cuando entre en marcha el Corredor
https://www.diaridetarragona.com/amp/co ... ssion=true
https://www.diaridetarragona.com/amp/co ... ssion=true
Re: Afectacions a Tarragona amb el Corredor Mediterrani
Buenas,
Hace gracia posar un Tranvia, como si fuera facil, bueno si lo es si mantenemos la via actual y ponemos los Tranvias de Cadiz, pero aqui los alcaldes y la generalitat querran todo tranviario o nada y ya sabemos como esta el tema dinerito asi que el Tranvia no se vera en breve quizas muchos años despues tiempo suficiente para desmantelar y nunca mas volver a ver un tren por ese trazado, el ejemplo de Tortosa lo conocemos todos.
Saludos.
Hace gracia posar un Tranvia, como si fuera facil, bueno si lo es si mantenemos la via actual y ponemos los Tranvias de Cadiz, pero aqui los alcaldes y la generalitat querran todo tranviario o nada y ya sabemos como esta el tema dinerito asi que el Tranvia no se vera en breve quizas muchos años despues tiempo suficiente para desmantelar y nunca mas volver a ver un tren por ese trazado, el ejemplo de Tortosa lo conocemos todos.
Saludos.
- trensmat
- N9

- Entrades: 1593
- Membre des de: 06 maig 2009, 17:10
- UbicaciĂł: MatarĂł(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla
Re: Afectacions a Tarragona amb el Corredor Mediterrani
Exactamente hacer un tranvĂa no es un trabajo fácil.ortegote ha escrit:Buenas,
Hace gracia posar un Tranvia, como si fuera facil, bueno si lo es si mantenemos la via actual y ponemos los Tranvias de Cadiz, pero aqui los alcaldes y la generalitat querran todo tranviario o nada y ya sabemos como esta el tema dinerito asi que el Tranvia no se vera en breve quizas muchos años despues tiempo suficiente para desmantelar y nunca mas volver a ver un tren por ese trazado, el ejemplo de Tortosa lo conocemos todos.
Saludos.
- Carlos González
- N9

- Entrades: 1930
- Membre des de: 24 març 2015, 18:35
- UbicaciĂł: Sant Boi de Llobregat
Re: Afectacions a Tarragona amb el Corredor Mediterrani
L'ALCALDE PERE GRANADOS MOLT SATISFET PER LA RESOLUCIĂ“ DEL SĂŤNDIC SOBRE EL DESMANTELLAMENT DE LA LĂŤNIA DEL TREN
L'alcalde de Salou, Pere Granados, molt satisfet amb la resoluciĂł del SĂndic de Greuges sobre el desmantellament de la lĂnia del tren, que insta a la Generalitat i el Govern de l'Estat a instal.lar un tramvia en el tram actual PortAventura-l'Hospitalet de l'Infant.
En la resposta de l'Ajuntament de Salou al SĂndic de Greuges en data 26 de Febrer, ja s'esmenta literalment la previsiĂł d'una nova connexiĂł des de Salou fins el ramal que va de Tarragona a la xarxa del Corredor. A mĂ©s, d'estar prevista la implantaciĂł d'un Tren Tram que uniria les principals ciutats de la costa, aixĂ com amb l'interior, i que el propi planejament municipal ja tĂ© previst amb el projecte d'Eix CĂvic reservant espai per a aquest nou mitjĂ de transport pĂşblic.
http://www.salou.cat/ca/noticies/lalcal ... a-del-tren
Això és el que comenta el maco d'en Granados... al final no sé què passarà amb el tram de Salou-Cambrils, que facin alguna cosa, evidenment s'hauria de millorar la via fent millors el passos a nivell, de fet si haguéssin pensat en desdoblar i millorar l'estat del traçat no s'haurien embolicat tant...
L'alcalde de Salou, Pere Granados, molt satisfet amb la resoluciĂł del SĂndic de Greuges sobre el desmantellament de la lĂnia del tren, que insta a la Generalitat i el Govern de l'Estat a instal.lar un tramvia en el tram actual PortAventura-l'Hospitalet de l'Infant.
En la resposta de l'Ajuntament de Salou al SĂndic de Greuges en data 26 de Febrer, ja s'esmenta literalment la previsiĂł d'una nova connexiĂł des de Salou fins el ramal que va de Tarragona a la xarxa del Corredor. A mĂ©s, d'estar prevista la implantaciĂł d'un Tren Tram que uniria les principals ciutats de la costa, aixĂ com amb l'interior, i que el propi planejament municipal ja tĂ© previst amb el projecte d'Eix CĂvic reservant espai per a aquest nou mitjĂ de transport pĂşblic.
http://www.salou.cat/ca/noticies/lalcal ... a-del-tren
Això és el que comenta el maco d'en Granados... al final no sé què passarà amb el tram de Salou-Cambrils, que facin alguna cosa, evidenment s'hauria de millorar la via fent millors el passos a nivell, de fet si haguéssin pensat en desdoblar i millorar l'estat del traçat no s'haurien embolicat tant...
Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13
Mapa ferroviario de Cataluña (2035): https://www.google.com/maps/d/edit?hl=c ... 58418&z=13
Mapa ferroviario de Cataluña (2035): https://www.google.com/maps/d/edit?hl=c ... 58418&z=13
Aquest darrer mes:
Entre L'Arboç i El Vendrell (R4):
[des del tren]
-Avui ja hem circulat per la via habitual direcció Sant Vicenç. Han canviat les travesses de tot el tram, i instal.lat un cert nombre de nous pals d'electrificació.
-A la vĂa direcciĂł Barcelona, hi ha travesses per a triple rail tirades al costat de la via al llarg de tot el tram.
Al Vendrell (R4):
[des del tren]
-Via 1 (general direcció Sant Vicenç), encara tallada.
-Continuen les obres de modificaciĂł del gĂ lib dinĂ mic de l'andana de via 1. Ja els queda relativament poc (possiblement hagin de canviar de lloc els teleindicadors, i segurament hauran de retallar la marquesina).
-Els trens segueixen circulant per vies 2 i 4. La via 6 (desviada sense andana) estĂ tallada.
-S'estan fent les cimentacions per a nous pals d'electrificació (segurament amb pòrtics).
Entre El Vendrell i Sant Vicenç de Calders (R4):
[des del tren]
-Continuen les obres de canvi de travesses, es circula en via Ăşnica, per la via habitual direcciĂł Barcelona.
-A la via de l'esquerra (direcciĂł Barcelona), hi ha travesses per a triple rail tirades al costat de la via al llarg de tot el tram.
Entre Sant Vicenç de Calders i Torredembarra (R15/R16):
[des del tren]
-És l'Ăşnic tram entre RubĂ/El Papiol i Vila-seca on no hi ha cap rastre d'obres.
Entre Torredembarra i Altafulla (R15/R16):
[des del tren]
-A la via direcciĂł Tarragona hi ha travesses per a triple rail tirades al costat de la via al llarg de tot el tram.
Entre Altafulla i Tarragona (R15/R16):
[des del tren]
-A la via direcciĂł Tarragona hi ha travesses per a triple rail tirades al costat de la via al llarg del tram entre Altafulla i La MĂłra.
-Entre La MĂłra i Tarragona no hi ha res.
A Tarragona (R15/R16):
[des del tren]
-A l'entrada de Tarragona costat Altafulla estan fent cimentacions per a nous pals de catenà ria, més o menys a l'alçada de l'amfiteatre romà .
Entre Tarragona i Tarragona-ClassificaciĂł (R15/R16):
[des del tren]
-En certs punts s'observen travesses de triple rail tirades al costat de la via. No a tot arreu, no hi ha massa espai. Especialment entre el carrer Pere Martell i el riu.
A Tarragona-ClassificaciĂł (R15):
[des del tren]
-Estan fent cimentacions per a nous pals de catenĂ ria.
Entre Tarragona i Tres Camins (R16):
[des del tren]
-Hi ha travesses per a triple rail tirades al costat de la via al llarg de tot el tram.
-Entre Tres Camins i Port Aventura no hi ha res de nou fet (i en teoria, no hi faran res).
Entre Tarragona-ClassificaciĂł i Vila-seca (R15):
[des del tren]
-Hi ha travesses per a triple rail tirades al costat de totes dues vies al llarg de tot el tram.
Entre Vila-seca i BifurcaciĂł Vila-seca (R15):
[des del tren]
-Hi ha travesses per a triple rail tirades al costat de totes dues vies al llarg de tot el tram.
-L'agulla per fer el moviment Vila-seca-Cambrils encara no estĂ instal.lada, estĂ desmuntada a l'estaciĂł de Vila-seca de fa temps.
-Estan construïnt un nou ramal per permetre trens entre Tarragona per una banda (Vila-seca, vaja), i Camp de Tarragona, Lleida i Saragossa per l'altra. Està molt poc avançat, a bona part del tram només hi ha moviment de terres, i no hi ha rail instal.lat ni res que se li assembli. A la banda més propera al tram Vandellòs-Camp de Tarragona la plataforma sà que està feta, amb un pont i tot.
A Camp de Tarragona:
-Es habitual de veure-hi la composició de proves Talgo BT. Fa proves entre Camp de Tarragona i Vandellòs (o L'Ametlla de Mar?), passant pel canviador d'ample de La Boella.
[des del tren]
-Avui ja hem circulat per la via habitual direcció Sant Vicenç. Han canviat les travesses de tot el tram, i instal.lat un cert nombre de nous pals d'electrificació.
-A la vĂa direcciĂł Barcelona, hi ha travesses per a triple rail tirades al costat de la via al llarg de tot el tram.
Al Vendrell (R4):
[des del tren]
-Via 1 (general direcció Sant Vicenç), encara tallada.
-Continuen les obres de modificaciĂł del gĂ lib dinĂ mic de l'andana de via 1. Ja els queda relativament poc (possiblement hagin de canviar de lloc els teleindicadors, i segurament hauran de retallar la marquesina).
-Els trens segueixen circulant per vies 2 i 4. La via 6 (desviada sense andana) estĂ tallada.
-S'estan fent les cimentacions per a nous pals d'electrificació (segurament amb pòrtics).
Entre El Vendrell i Sant Vicenç de Calders (R4):
[des del tren]
-Continuen les obres de canvi de travesses, es circula en via Ăşnica, per la via habitual direcciĂł Barcelona.
-A la via de l'esquerra (direcciĂł Barcelona), hi ha travesses per a triple rail tirades al costat de la via al llarg de tot el tram.
Entre Sant Vicenç de Calders i Torredembarra (R15/R16):
[des del tren]
-És l'Ăşnic tram entre RubĂ/El Papiol i Vila-seca on no hi ha cap rastre d'obres.
Entre Torredembarra i Altafulla (R15/R16):
[des del tren]
-A la via direcciĂł Tarragona hi ha travesses per a triple rail tirades al costat de la via al llarg de tot el tram.
Entre Altafulla i Tarragona (R15/R16):
[des del tren]
-A la via direcciĂł Tarragona hi ha travesses per a triple rail tirades al costat de la via al llarg del tram entre Altafulla i La MĂłra.
-Entre La MĂłra i Tarragona no hi ha res.
A Tarragona (R15/R16):
[des del tren]
-A l'entrada de Tarragona costat Altafulla estan fent cimentacions per a nous pals de catenà ria, més o menys a l'alçada de l'amfiteatre romà .
Entre Tarragona i Tarragona-ClassificaciĂł (R15/R16):
[des del tren]
-En certs punts s'observen travesses de triple rail tirades al costat de la via. No a tot arreu, no hi ha massa espai. Especialment entre el carrer Pere Martell i el riu.
A Tarragona-ClassificaciĂł (R15):
[des del tren]
-Estan fent cimentacions per a nous pals de catenĂ ria.
Entre Tarragona i Tres Camins (R16):
[des del tren]
-Hi ha travesses per a triple rail tirades al costat de la via al llarg de tot el tram.
-Entre Tres Camins i Port Aventura no hi ha res de nou fet (i en teoria, no hi faran res).
Entre Tarragona-ClassificaciĂł i Vila-seca (R15):
[des del tren]
-Hi ha travesses per a triple rail tirades al costat de totes dues vies al llarg de tot el tram.
Entre Vila-seca i BifurcaciĂł Vila-seca (R15):
[des del tren]
-Hi ha travesses per a triple rail tirades al costat de totes dues vies al llarg de tot el tram.
-L'agulla per fer el moviment Vila-seca-Cambrils encara no estĂ instal.lada, estĂ desmuntada a l'estaciĂł de Vila-seca de fa temps.
-Estan construïnt un nou ramal per permetre trens entre Tarragona per una banda (Vila-seca, vaja), i Camp de Tarragona, Lleida i Saragossa per l'altra. Està molt poc avançat, a bona part del tram només hi ha moviment de terres, i no hi ha rail instal.lat ni res que se li assembli. A la banda més propera al tram Vandellòs-Camp de Tarragona la plataforma sà que està feta, amb un pont i tot.
A Camp de Tarragona:
-Es habitual de veure-hi la composició de proves Talgo BT. Fa proves entre Camp de Tarragona i Vandellòs (o L'Ametlla de Mar?), passant pel canviador d'ample de La Boella.
NOTA DE PREMSA | Obres tercer rail El Vendrell-L'Arboç
Rodalies de Catalunya (10/06/2018)
Adif inicia una nueva fase de las obras para la implantaciĂłn del ancho internacional
NUEVA FASE: DEL 10/6 AL 06/10/18
SUSTITUCIÓN TRAVIESAS ENTRE EL VENDRELL Y L'ARBOÇ
Horarios de las lĂneas R4 y RT2 a partir del 10/06 (PDF)
Avui (08/07/2018)
A L'Arboç (R4):
[des del tren]
-Tancada la via 2 (principal direcció Barcelona), s'entén que per obres, tot i que no hi havia ni rastre de les mateixes. Entenc que els trens direcció Barcelona circulen per la via 4 (la desviada de l'edifici de viatgers), tot i que no ho he pogut comprovar.
Entre L'Arboç i El Vendrell (R4):
[des del tren]
-La renovaciĂł de la via direcciĂł Barcelona estĂ avançadĂssima, ja han renovat quasi tot el tram entre L'Arboç i El Vendrell.
-Es circula per via única (per la via habitual direcció Sant Vicenç).
-De tot el tram entre RubĂ/El Papiol i Vila-seca, aquest Ă©s el mĂ©s avançat, de carrer.
Al Vendrell (R4):
[des del tren]
-Què bèsties!, han tornat a posar en servei la via 1, amb el gĂ lib dinĂ mic sense corregir, pero l'andana sĂ. Resultat: el forat que hi ha entre tren i andana Ă©s tan gran, que una persona despistada fĂ cilment pot caure a la via.
Entre El Vendrell i Sant Vicenç de Calders (R4):
[des del tren]
-Hem circulat molt a poc a poc.
A Altafulla-Tamarit:
[des del tren]
-Iniciada la cimentaciĂł de nous pals d'electrificaciĂł pel costat Torredembarra de l'estaciĂłn, a la zona fora d'andana, i atenciĂł, respectant l'espai de l'antiga via desviada, que va ser eliminada en ser rebaixada a baixador amb el ripat (fa uns 20 anys). Se suposa que tornarĂ a ser estaciĂłn i la via desviada reapareixerĂ , amb la qual cosa hi haurĂ obres sĂ o sĂ.
[des del tren]
-Tancada la via 2 (principal direcció Barcelona), s'entén que per obres, tot i que no hi havia ni rastre de les mateixes. Entenc que els trens direcció Barcelona circulen per la via 4 (la desviada de l'edifici de viatgers), tot i que no ho he pogut comprovar.
Entre L'Arboç i El Vendrell (R4):
[des del tren]
-La renovaciĂł de la via direcciĂł Barcelona estĂ avançadĂssima, ja han renovat quasi tot el tram entre L'Arboç i El Vendrell.
-Es circula per via única (per la via habitual direcció Sant Vicenç).
-De tot el tram entre RubĂ/El Papiol i Vila-seca, aquest Ă©s el mĂ©s avançat, de carrer.
Al Vendrell (R4):
[des del tren]
-Què bèsties!, han tornat a posar en servei la via 1, amb el gĂ lib dinĂ mic sense corregir, pero l'andana sĂ. Resultat: el forat que hi ha entre tren i andana Ă©s tan gran, que una persona despistada fĂ cilment pot caure a la via.
Entre El Vendrell i Sant Vicenç de Calders (R4):
[des del tren]
-Hem circulat molt a poc a poc.
A Altafulla-Tamarit:
[des del tren]
-Iniciada la cimentaciĂł de nous pals d'electrificaciĂł pel costat Torredembarra de l'estaciĂłn, a la zona fora d'andana, i atenciĂł, respectant l'espai de l'antiga via desviada, que va ser eliminada en ser rebaixada a baixador amb el ripat (fa uns 20 anys). Se suposa que tornarĂ a ser estaciĂłn i la via desviada reapareixerĂ , amb la qual cosa hi haurĂ obres sĂ o sĂ.
En DamiĂ Calvet (TiS) a favor del desmantellament
Aquest matĂ en DamiĂ Calvet, conseller de Terriori i Sostenibilitat ha assistit a L'Entrevista de La Xarxa (emesa per diverses TVs i rĂ dios locals del paĂs). N'he pogut veure el tram final, quan tocaven el tema de Tarragona i el Corredor Mediterrani.
Doncs bé. El conseller es mostra a favor del desmantellament perquè, diu, "és una fractura" per a Cambrils i Salou...
A mĂ©s, ha obert la porta a "substituĂŻr les vies actuals per una lĂnia de bus", al·legant que Ă©s un mitjĂ mĂ©s lleuger i "els busos poden ser elèctrics".
Per tant, es comença a tancar la porta al projecte del TramCamp, que es venia intuïnt amb el desmantellament tan imminent sense projecte substitutori.
El conseller diu que "s'ha d'escoltar als alcaldes". Però, als passatgers no, és clar...
Aquestes afirmacions contrasten del tot amb el segĂĽent punt de l'entrevista, quan li pregunten per l'AVE i les estacions del Camp de Tarragona i l'Aeroport de Reus. El conseller afirma que "el ferrocarril ha d'estar a on estĂ la gent"
(contradicciĂł amb l'anterior) i confirma l'estaciĂł de l'Aeroport de Reus. 
Teniu l'entrevista sencera aquĂ. El tema de Tarragona es tracta al tram final:
http://www.alacarta.cat/lentrevista/not ... mia-calvet
Doncs bé. El conseller es mostra a favor del desmantellament perquè, diu, "és una fractura" per a Cambrils i Salou...
Per tant, es comença a tancar la porta al projecte del TramCamp, que es venia intuïnt amb el desmantellament tan imminent sense projecte substitutori.
El conseller diu que "s'ha d'escoltar als alcaldes". Però, als passatgers no, és clar...
Aquestes afirmacions contrasten del tot amb el segĂĽent punt de l'entrevista, quan li pregunten per l'AVE i les estacions del Camp de Tarragona i l'Aeroport de Reus. El conseller afirma que "el ferrocarril ha d'estar a on estĂ la gent"
Teniu l'entrevista sencera aquĂ. El tema de Tarragona es tracta al tram final:
http://www.alacarta.cat/lentrevista/not ... mia-calvet
Salvem l'Estació de França!
- Carlos González
- N9

- Entrades: 1930
- Membre des de: 24 març 2015, 18:35
- UbicaciĂł: Sant Boi de Llobregat
Re: En DamiĂ Calvet (TiS) a favor del desmantellament
SĂ© que els politics menteixen, nomĂ©s escriurĂ© el que ha dit a l'entrevista, diu que estan "repensant" que fer amb el tram de Salou-Cambrils, sĂ, ha dit de fer una lĂnia de bus, però tambĂ© ha dit fer una lĂnia de tren-tramvia... o sigui que el projecte del TRAMCamp no tĂ© les "portes tancades".m.h.t. ha escrit: Doncs bĂ©. El conseller es mostra a favor del desmantellament perquè, diu, "Ă©s una fractura" per a Cambrils i Salou...A mĂ©s, ha obert la porta a "substituĂŻr les vies actuals per una lĂnia de bus", al·legant que Ă©s un mitjĂ mĂ©s lleuger i "els busos poden ser elèctrics".
![]()
Per tant, es comença a tancar la porta al projecte del TramCamp, que es venia intuïnt amb el desmantellament tan imminent sense projecte substitutori.
Que sigui cert o no que al final sigui aixĂ, ja Ă©s un altre cosa... però deixem el pas del temps a veure com acabarĂ la cosa amb aquest tram i la reacciĂł dels habitants...
Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13
Mapa ferroviario de Cataluña (2035): https://www.google.com/maps/d/edit?hl=c ... 58418&z=13
Mapa ferroviario de Cataluña (2035): https://www.google.com/maps/d/edit?hl=c ... 58418&z=13
- Carlos González
- N9

- Entrades: 1930
- Membre des de: 24 març 2015, 18:35
- UbicaciĂł: Sant Boi de Llobregat
Re: Propostes ferroviĂ ries per a Catalunya (fora de Barcelon
Un dubte... es suposa que la variant de Vandellòs i la resta del traçat fins a CastellĂł/València es suposa que serĂ en tercer carril o en ample UIC... però què pasarĂ amb els R16? TambĂ© estĂ pensat fer un tercer carril entre Tarragona i Martorell, actualment passa per Tortosa/Ulldecona passant per la lĂnia Barcelona-Vilanova-Valls però aquest tĂ© un ample diferent...
Què faran al final... que els R16 parin per Camp de Tarragona passant per el traçat d'AVE fins a Sants???
https://www.tarragona.cat/la-ciutat/not ... cer-carril
A la diapositiva 7 he vist que pensen fer això, espero que pugui ser d'aquesta manera, millor això que res... però llavors la R16 la faran desviar per Vilafranca???
Què faran al final... que els R16 parin per Camp de Tarragona passant per el traçat d'AVE fins a Sants???
https://www.tarragona.cat/la-ciutat/not ... cer-carril
A la diapositiva 7 he vist que pensen fer això, espero que pugui ser d'aquesta manera, millor això que res... però llavors la R16 la faran desviar per Vilafranca???
Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13
Mapa ferroviario de Cataluña (2035): https://www.google.com/maps/d/edit?hl=c ... 58418&z=13
Mapa ferroviario de Cataluña (2035): https://www.google.com/maps/d/edit?hl=c ... 58418&z=13
- trensmat
- N9

- Entrades: 1593
- Membre des de: 06 maig 2009, 17:10
- UbicaciĂł: MatarĂł(R1 Nord) Algimia ciudad (C5 Nord) Valencia pintor Sorolla
Re: Propostes ferroviĂ ries per a Catalunya (fora de Barcelon
Segons tinc entès hauran 8 trens de la lĂnia R16 que faran el trajecte Tortosa - Camp de Tarragona - Barcelona Sants i 12 trens entre Tortosa - Tarragona - Barcelona EstaciĂł de FrançaCarlos González ha escrit:Un dubte... es suposa que la variant de Vandellòs i la resta del traçat fins a CastellĂł/València es suposa que serĂ en tercer carril o en ample UIC... però què pasarĂ amb els R16? TambĂ© estĂ pensat fer un tercer carril entre Tarragona i Martorell, actualment passa per Tortosa/Ulldecona passant per la lĂnia Barcelona-Vilanova-Valls però aquest tĂ© un ample diferent...
Què faran al final... que els R16 parin per Camp de Tarragona passant per el traçat d'AVE fins a Sants???
https://www.tarragona.cat/la-ciutat/not ... cer-carril
A la diapositiva 7 he vist que pensen fer això, espero que pugui ser d'aquesta manera, millor això que res... però llavors la R16 la faran desviar per Vilafranca???
- Carlos González
- N9

- Entrades: 1930
- Membre des de: 24 març 2015, 18:35
- UbicaciĂł: Sant Boi de Llobregat
Re: Afectacions a Tarragona amb el Corredor Mediterrani
Però si es canvia l'ample per Castelló i Vandellòs... els trens actuals de la R16, o millor dit, els trens de Tortosa ja no poden passar ja per el traçat de sempre... o el tindran que fer per via LAV per Camp de Tarragona per coll***, o bé que facin aquest tercer carril de Sant Vicenç-Castellbisbal, aprofitant l'enllaç de LAV de l'Arboç a la convencional de Vilafranca. (Que també es diu de fer-ho)
Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13
Mapa ferroviario de Cataluña (2035): https://www.google.com/maps/d/edit?hl=c ... 58418&z=13
Mapa ferroviario de Cataluña (2035): https://www.google.com/maps/d/edit?hl=c ... 58418&z=13
Re: Afectacions a Tarragona amb el Corredor Mediterrani
Carlos González ha escrit:Però si es canvia l'ample per Castelló i Vandellòs... els trens actuals de la R16, o millor dit, els trens de Tortosa ja no poden passar ja per el traçat de sempre... o el tindran que fer per via LAV per Camp de Tarragona per coll***, o bé que facin aquest tercer carril de Sant Vicenç-Castellbisbal, aprofitant l'enllaç de LAV de l'Arboç a la convencional de Vilafranca. (Que també es diu de fer-ho)
Sempre hi haurĂ 2 amples
121 per Camp de Tarragona (els que siguin)
447/448/449 per Tarragona (els que siguin)
- Carlos González
- N9

- Entrades: 1930
- Membre des de: 24 març 2015, 18:35
- UbicaciĂł: Sant Boi de Llobregat
Re: Afectacions a Tarragona amb el Corredor Mediterrani
No m'esteu entenen... l'ample de Castelló i la variant de Vandellòs es suposa que serà en ample internacional, oi?? Repasem la R16, el tram de Sant Vicenç-Vilanova-BCN Sants de quin ample és?? Ample ibèric... Llavors ja adéu a la R16 de sempre.
El tren regional R16 ja no circularĂ per Vilanova mĂ©s perquè l'ample Ă©s ibèric, i fins a CastellĂł i la variant de Vandellòs es suposa que serĂ en ample internacional... I no nomĂ©s serĂ afectada aquesta lĂnia regional per el tema del maleĂŻt tram de Salou, ni tenint en compte les freqüències baixes de la R15 i R14, es perdrĂ les freqüències de pas de la R16 per el tram de Vilanova. Sino que ja no hi haurĂ parada la R16 per Tarragona Ciutat. Perquè passarĂ sĂ o sĂ per Camp de Tarragona (o bĂ© si fessin un bypass de LAV per Tarragona Ciutat), i seguidament anat per via LAV fins a Sants, pel fet de que aquest trajecte Ă©s del mateix ample que es suposa que serĂ per la variant de Vandellòs. A mĂ©s... com dimonis fan funcionar això dels canviadors d'amples???, per Figueres hi passa això i encara no entenc com va.
Digueu-me si es pot fer trens convencionals directes per BCN-Tolosa o BCN-Perpinyà ... Em dirieu que no perquè hi han amples diferents...
El tren regional R16 ja no circularĂ per Vilanova mĂ©s perquè l'ample Ă©s ibèric, i fins a CastellĂł i la variant de Vandellòs es suposa que serĂ en ample internacional... I no nomĂ©s serĂ afectada aquesta lĂnia regional per el tema del maleĂŻt tram de Salou, ni tenint en compte les freqüències baixes de la R15 i R14, es perdrĂ les freqüències de pas de la R16 per el tram de Vilanova. Sino que ja no hi haurĂ parada la R16 per Tarragona Ciutat. Perquè passarĂ sĂ o sĂ per Camp de Tarragona (o bĂ© si fessin un bypass de LAV per Tarragona Ciutat), i seguidament anat per via LAV fins a Sants, pel fet de que aquest trajecte Ă©s del mateix ample que es suposa que serĂ per la variant de Vandellòs. A mĂ©s... com dimonis fan funcionar això dels canviadors d'amples???, per Figueres hi passa això i encara no entenc com va.
Digueu-me si es pot fer trens convencionals directes per BCN-Tolosa o BCN-Perpinyà ... Em dirieu que no perquè hi han amples diferents...
Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13
Mapa ferroviario de Cataluña (2035): https://www.google.com/maps/d/edit?hl=c ... 58418&z=13
Mapa ferroviario de Cataluña (2035): https://www.google.com/maps/d/edit?hl=c ... 58418&z=13



