Ricard Font, nou president de FGC

Serveis de RENFE fora de Catalunya i resta de companyies i països, així com temes ferroviaris sense ubicació geogràfica concreta.
Servicios de RENFE fuera de Cataluña y resto de compañías y paises, así como temas ferroviarios sin ubicación geográfica concreta.
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Ricard Font, nou president de FGC

Entrada Autor: metring » Dimarts 10/07/2018 14:27

Acabem de llegir això :



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 10/07/2018 15:23

122-042-132 ha escrit:Ricard Font, si us plau, Metring
El corrector del mòbil, quina llauna! Sé perfectament que es diu Font.

I ara, algun comentari més enllà del tema escriptura? Estaría també bé, si us plau...



Avatar de l’usuari
robertotlh
N7
N7
Entrades: 324

Entrada Autor: robertotlh » Dimarts 10/07/2018 16:35

A veure, balanç:

:ok

- Queia bé. Interactuava amb els aficionats a Twitter
- Ha ressuscitat la linia de la Pobla
- Ha inaugurat les ampliacions de Terrassa i Sabadell
- Ha renovat el material a la linia del Vallès
- Ha impulsat la connexió Espanya-Gracia
- Ha obtingut llicència d operador a la RFIG obrint la porta a operar a xarxa d ADIF
- Ha millorat els índexs de cobertura, estalviant diners al contribuent

:avall

- No ha fet res per millorar els temps de la línia Llobregat-Anoia.
- Cap intent seriós d establir-hi serveis semidirectes
- Cap projecte per millorar-ne el traçat
- Cap mesura per reduir la saturació a la línia del Vallès
- Cap idea per reduir-la en el futur apart del faraònic Túnel d Horta.
- TramBages tancat al calaix dels projectes oblidats.
- Manté oberta una línia de metro de 500 metres que a peu son 5 minuts però no ha abordat el seu perllongament natural fins a Esplugues
- Tunel de maniobres de Plaça Catalunya també al calaix



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 10/07/2018 17:05

robertotlh ha escrit:A veure, balanç:

:ok

- Queia bé. Interactuava amb els aficionats a Twitter
- Ha ressuscitat la linia de la Pobla
- Ha inaugurat les ampliacions de Terrassa i Sabadell
- Ha renovat el material a la linia del Vallès
- Ha impulsat la connexió Espanya-Gracia
- Ha obtingut llicència d operador a la RFIG obrint la porta a operar a xarxa d ADIF
- Ha millorat els índexs de cobertura, estalviant diners al contribuent

:avall

- No ha fet res per millorar els temps de la línia Llobregat-Anoia.
- Cap intent seriós d establir-hi serveis semidirectes
- Cap projecte per millorar-ne el traçat
- Cap mesura per reduir la saturació a la línia del Vallès
- Cap idea per reduir-la en el futur apart del faraònic Túnel d Horta.
- TramBages tancat al calaix dels projectes oblidats.
- Manté oberta una línia de metro de 500 metres que a peu son 5 minuts però no ha abordat el seu perllongament natural fins a Esplugues
- Tunel de maniobres de Plaça Catalunya també al calaix
Enhorabona pel teu missatge tant treballat i complet



Avatar de l’usuari
ortegote
N8
N8
Entrades: 1231
Ubicació: a prop d' ADIF
Contacta:

Entrada Autor: ortegote » Dimarts 10/07/2018 17:56

robertotlh ha escrit:A veure, balanç:

:ok

- Queia bé. Interactuava amb els aficionats a Twitter
- Ha ressuscitat la linia de la Pobla
- Ha inaugurat les ampliacions de Terrassa i Sabadell
- Ha renovat el material a la linia del Vallès
- Ha impulsat la connexió Espanya-Gracia
- Ha obtingut llicència d operador a la RFIG obrint la porta a operar a xarxa d ADIF
- Ha millorat els índexs de cobertura, estalviant diners al contribuent

:avall

- No ha fet res per millorar els temps de la línia Llobregat-Anoia.
- Cap intent seriós d establir-hi serveis semidirectes
- Cap projecte per millorar-ne el traçat
- Cap mesura per reduir la saturació a la línia del Vallès
- Cap idea per reduir-la en el futur apart del faraònic Túnel d Horta.
- TramBages tancat al calaix dels projectes oblidats.
- Manté oberta una línia de metro de 500 metres que a peu son 5 minuts però no ha abordat el seu perllongament natural fins a Esplugues
- Tunel de maniobres de Plaça Catalunya també al calaix
Buenas,
Estoy de acuerdo contigo al 100% pero añadiria en lo malo que destrozo material historico y en lo bueno que ha impulsado en Nuria un proceso para dotar de mas plazas a los trenes y comprar una locomotora más,
Saludos.



Avatar de l’usuari
Carlos González
N9
N9
Entrades: 1876
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

Entrada Autor: Carlos González » Dimarts 10/07/2018 18:24

robertotlh ha escrit:A veure, balanç:

:ok

- Queia bé. Interactuava amb els aficionats a Twitter
- Ha ressuscitat la linia de la Pobla
- Ha inaugurat les ampliacions de Terrassa i Sabadell
- Ha renovat el material a la linia del Vallès
- Ha impulsat la connexió Espanya-Gracia
- Ha obtingut llicència d operador a la RFIG obrint la porta a operar a xarxa d ADIF
- Ha millorat els índexs de cobertura, estalviant diners al contribuent

:avall

- No ha fet res per millorar els temps de la línia Llobregat-Anoia.
- Cap intent seriós d establir-hi serveis semidirectes
- Cap projecte per millorar-ne el traçat
- Cap mesura per reduir la saturació a la línia del Vallès
- Cap idea per reduir-la en el futur apart del faraònic Túnel d Horta.
- TramBages tancat al calaix dels projectes oblidats.
- Manté oberta una línia de metro de 500 metres que a peu son 5 minuts però no ha abordat el seu perllongament natural fins a Esplugues
- Tunel de maniobres de Plaça Catalunya també al calaix
Es pot dir més alt, però no més clar...


Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13

Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4

Avatar de l’usuari
122-042-132
N9
N9
Entrades: 1631
Ubicació: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)

Entrada Autor: 122-042-132 » Dimarts 10/07/2018 18:56

Els punt positius els soscric tots

En relació als negatius:

- Cap mesura per reduir la saturació a la línia del Vallès
- Cap idea per reduir-la en el futur apart del faraònic Túnel d Horta.

En aquests punts no hi estic gens d'acord; s´ha impulsat el disseny i compra de 15 noves unitats que arribaran, les primeres, a finals del 2019, s'està treballant en la implantació del nou sistema de control de trànsit ferroviari ETCS que permetra frequències de 90 segons.

I els temes de grans obres, ens trobem amb greus problemes de tresoreria.

De fet tot aquest punts que anoteu, també els podem anotar en el bo i en el dolent de la gestió, no només d'Ell (Ricard Font) com a màxim respònsable sino també a L'Enric Tico, com a màxim responsable de Ferrocarrils, que, en general, crec que han fet entre els dos una bona feina, un com a secretari d'Infraestructures al Departament de Territori i En Tico especificament com màxim responsable de FGC, des de 2011.

L'Enric Ticó, a l'any 1996 fou nomenat Director General de Ports i Transports, càrrec que ocupà durant vuit anys. Recordeu la cuca d'En Ticó?. Salut!

Gràcies per la feina ben feta, Enric Tico.

I benvingut Ricard Font



Granolleri

Entrada Autor: Granolleri » Dimarts 10/07/2018 23:42

I quin ha sigut el motiu per destituïr Enric Ticó?



Avatar de l’usuari
robertotlh
N7
N7
Entrades: 324

Entrada Autor: robertotlh » Dimecres 11/07/2018 0:42

122-042-132 ha escrit:
En aquests punts no hi estic gens d'acord; s´ha impulsat el disseny i compra de 15 noves unitats que arribaran, les primeres, a finals del 2019, s'està treballant en la implantació del nou sistema de control de trànsit ferroviari ETCS que permetra frequències de 90 segons.
Si afegeixes més trens a un ferrocarril saturat no en disminueixes la saturació, ans al contrari. I no crec que per cobrir una reducció de l interval de pas de 107 a 90 segons facin falta tans trens. Crec que veurem una reconfiguració de linies fent desapareixer la L6, retallant la L7 i posant mes S1 i S2, sino, no se m acut com fer cabre els 15 trens. Fins que no vegi com s ho maneguen, per mi posar mes trens em sembla mes un error que un encert. A veure si em fan canviar d opinió



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dimecres 11/07/2018 12:13

robertotlh ha escrit:
122-042-132 ha escrit:
En aquests punts no hi estic gens d'acord; s´ha impulsat el disseny i compra de 15 noves unitats que arribaran, les primeres, a finals del 2019, s'està treballant en la implantació del nou sistema de control de trànsit ferroviari ETCS que permetra frequències de 90 segons.
Si afegeixes més trens a un ferrocarril saturat no en disminueixes la saturació, ans al contrari. I no crec que per cobrir una reducció de l interval de pas de 107 a 90 segons facin falta tans trens. Crec que veurem una reconfiguració de linies fent desapareixer la L6, retallant la L7 i posant mes S1 i S2, sino, no se m acut com fer cabre els 15 trens. Fins que no vegi com s ho maneguen, per mi posar mes trens em sembla mes un error que un encert. A veure si em fan canviar d opinió
A més trens, menys gent esperant a les andanes. La clau està en poder-los apropar més l'un a l'altre, amb un sistema de senyalització de cantonament virtual.



Avatar de l’usuari
122-042-132
N9
N9
Entrades: 1631
Ubicació: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)

Entrada Autor: 122-042-132 » Dimecres 11/07/2018 17:02

Us vull fer arribar la carta de comiat de l'Enric Ticó, i que m'ha fet arribar avui mateix

Estimats,
Estimades,

He estat gairebé 8 anys a Ferrocarrils. Han estat uns anys difícils, en plena crisi econòmica, amb dificultats de tot tipus però plens de reptes i d’il·lusió.

Malgrat la situació general del país, crec que des de Ferrocarrils hem fet una feina impressionant: l’impuls de les modificacions legals per assolir una progressiva autonomia de gestió; el nou Contracte Programa que ens assegura estabilitat i recursos per als propers anys; els perllongaments de Terrassa i Sabadell; les noves Unitats 113 i 114; l’assumpció d’Espot, Port Ainé i Vallter. Tot això he procurat fer-ho sense perdre mai la perspectiva de posar les persones al centre de les nostres actuacions, tant pel que fa al personal que treballa a Ferrocarrils com a les persones usuàries i els clients.

En resum, han estat uns bons anys, i una gran tasca feta pel conjunt de treballadors i treballadores de Ferrocarrils de la Generalitat.

Ara emprenc nous reptes professionals. Com sempre, amb il·lusió i compromís. Queden moltes coses per inventar, per discutir, per tirar endavant. Us vull agrair tot l’ajut que he rebut per part vostra durant aquests anys al capdavant de Ferrocarrils. Em sento en deute amb vosaltres.

També us vull demanar disculpes –sé que sona a tòpic, però la vida que arrosseguem no sempre ens permet fer les coses bé, ho sento de debò – si alguna vegada us he fallat. Cap problema, la vida és llarga i tenim (tinc) temps de rectificar.

Us estic agraït, si em necessiteu per a qualsevol cosa, el meu telèfon (xxx) i el meu correu (presidencia@feteia.org) són a la vostra disposició.

Us desitjo sort, encerts, i errors, que no deixen de ser un primer pas per futurs encerts... i salut!


Enric Ticó



oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Dimecres 11/07/2018 19:34

122-042-132 ha escrit:Us vull fer arribar la carta de comiat de l'Enric Ticó, i que m'ha fet arribar avui mateix

Estimats,
Estimades,

He estat gairebé 8 anys a Ferrocarrils. Han estat uns anys difícils, en plena crisi econòmica, amb dificultats de tot tipus però plens de reptes i d’il·lusió.

Malgrat la situació general del país, crec que des de Ferrocarrils hem fet una feina impressionant: l’impuls de les modificacions legals per assolir una progressiva autonomia de gestió; el nou Contracte Programa que ens assegura estabilitat i recursos per als propers anys; els perllongaments de Terrassa i Sabadell; les noves Unitats 113 i 114; l’assumpció d’Espot, Port Ainé i Vallter. Tot això he procurat fer-ho sense perdre mai la perspectiva de posar les persones al centre de les nostres actuacions, tant pel que fa al personal que treballa a Ferrocarrils com a les persones usuàries i els clients.

En resum, han estat uns bons anys, i una gran tasca feta pel conjunt de treballadors i treballadores de Ferrocarrils de la Generalitat.

Ara emprenc nous reptes professionals. Com sempre, amb il·lusió i compromís. Queden moltes coses per inventar, per discutir, per tirar endavant. Us vull agrair tot l’ajut que he rebut per part vostra durant aquests anys al capdavant de Ferrocarrils. Em sento en deute amb vosaltres.

També us vull demanar disculpes –sé que sona a tòpic, però la vida que arrosseguem no sempre ens permet fer les coses bé, ho sento de debò – si alguna vegada us he fallat. Cap problema, la vida és llarga i tenim (tinc) temps de rectificar.

Us estic agraït, si em necessiteu per a qualsevol cosa, el meu telèfon (xxx) i el meu correu (presidencia@feteia.org) són a la vostra disposició.

Us desitjo sort, encerts, i errors, que no deixen de ser un primer pas per futurs encerts... i salut!


Enric Ticó
Ep! Gràcies per transcriure'ns la carta. Jo, però, n'esborraria el telèfon com a mínim, ja que al ser un fil en obert, qualsevol podria tenir-hi accés!
Salut.


Salutacions,

Oriol

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 11/07/2018 20:04

oriolp13 ha escrit:
122-042-132 ha escrit:Us vull fer arribar la carta de comiat de l'Enric Ticó, i que m'ha fet arribar avui mateix

Estimats,
Estimades,

He estat gairebé 8 anys a Ferrocarrils. Han estat uns anys difícils, en plena crisi econòmica, amb dificultats de tot tipus però plens de reptes i d’il·lusió.

Malgrat la situació general del país, crec que des de Ferrocarrils hem fet una feina impressionant: l’impuls de les modificacions legals per assolir una progressiva autonomia de gestió; el nou Contracte Programa que ens assegura estabilitat i recursos per als propers anys; els perllongaments de Terrassa i Sabadell; les noves Unitats 113 i 114; l’assumpció d’Espot, Port Ainé i Vallter. Tot això he procurat fer-ho sense perdre mai la perspectiva de posar les persones al centre de les nostres actuacions, tant pel que fa al personal que treballa a Ferrocarrils com a les persones usuàries i els clients.

En resum, han estat uns bons anys, i una gran tasca feta pel conjunt de treballadors i treballadores de Ferrocarrils de la Generalitat.

Ara emprenc nous reptes professionals. Com sempre, amb il·lusió i compromís. Queden moltes coses per inventar, per discutir, per tirar endavant. Us vull agrair tot l’ajut que he rebut per part vostra durant aquests anys al capdavant de Ferrocarrils. Em sento en deute amb vosaltres.

També us vull demanar disculpes –sé que sona a tòpic, però la vida que arrosseguem no sempre ens permet fer les coses bé, ho sento de debò – si alguna vegada us he fallat. Cap problema, la vida és llarga i tenim (tinc) temps de rectificar.

Us estic agraït, si em necessiteu per a qualsevol cosa, el meu telèfon (xxx) i el meu correu (presidencia@feteia.org) són a la vostra disposició.

Us desitjo sort, encerts, i errors, que no deixen de ser un primer pas per futurs encerts... i salut!


Enric Ticó
Ep! Gràcies per transcriure'ns la carta. Jo, però, n'esborraria el telèfon com a mínim, ja que al ser un fil en obert, qualsevol podria tenir-hi accés!
Salut.
Ja ho he editat per esborrar el mòbil :suar

Anem amb compte amb les dades sensibles, que ens pot caure un puro!



Avatar de l’usuari
122-042-132
N9
N9
Entrades: 1631
Ubicació: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)

Entrada Autor: 122-042-132 » Dijous 12/07/2018 11:23

Gràcies Metring, gràcies Oriolp 13. No hi vaig caure, i perdoneu. Salut!



Avatar de l’usuari
122-042-132
N9
N9
Entrades: 1631
Ubicació: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)

Entrada Autor: 122-042-132 » Dijous 12/07/2018 11:28

robertotlh ha escrit:
122-042-132 ha escrit:
En aquests punts no hi estic gens d'acord; s´ha impulsat el disseny i compra de 15 noves unitats que arribaran, les primeres, a finals del 2019, s'està treballant en la implantació del nou sistema de control de trànsit ferroviari ETCS que permetra frequències de 90 segons.
Si afegeixes més trens a un ferrocarril saturat no en disminueixes la saturació, ans al contrari. I no crec que per cobrir una reducció de l interval de pas de 107 a 90 segons facin falta tans trens. Crec que veurem una reconfiguració de linies fent desapareixer la L6, retallant la L7 i posant mes S1 i S2, sino, no se m acut com fer cabre els 15 trens. Fins que no vegi com s ho maneguen, per mi posar mes trens em sembla mes un error que un encert. A veure si em fan canviar d opinió
Ja he comentat que son les dues variables, la introducció de més trens als carrusels es fa amb un nou sistema de gestió de circulació. Està molt ben pensat. Les coses no es fan per que sí; s'han fet estudis molt seriosos que avalen la introducció de més trens, i per això de la compra de les noves unitats 115. Les noves unitats i la introducció del nou sistema de gestió ETCS és una inversió econòmica prou important. Salut!



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 12/07/2018 22:39

122-042-132 ha escrit:
robertotlh ha escrit:
122-042-132 ha escrit:
En aquests punts no hi estic gens d'acord; s´ha impulsat el disseny i compra de 15 noves unitats que arribaran, les primeres, a finals del 2019, s'està treballant en la implantació del nou sistema de control de trànsit ferroviari ETCS que permetra frequències de 90 segons.
Si afegeixes més trens a un ferrocarril saturat no en disminueixes la saturació, ans al contrari. I no crec que per cobrir una reducció de l interval de pas de 107 a 90 segons facin falta tans trens. Crec que veurem una reconfiguració de linies fent desapareixer la L6, retallant la L7 i posant mes S1 i S2, sino, no se m acut com fer cabre els 15 trens. Fins que no vegi com s ho maneguen, per mi posar mes trens em sembla mes un error que un encert. A veure si em fan canviar d opinió
Ja he comentat que son les dues variables, la introducció de més trens als carrusels es fa amb un nou sistema de gestió de circulació. Està molt ben pensat. Les coses no es fan per que sí; s'han fet estudis molt seriosos que avalen la introducció de més trens, i per això de la compra de les noves unitats 115. Les noves unitats i la introducció del nou sistema de gestió ETCS és una inversió econòmica prou important. Salut!
El problema sempre serà quan peti un tren, que si ho fa a una estació amb dues vies, ja hem begut oli.



Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Divendres 13/07/2018 0:30

robertotlh ha escrit:- Manté oberta una línia de metro de 500 metres que a peu son 5 minuts però no ha abordat el seu perllongament natural fins a Esplugues
Totalment d'acord en que s'hauria de prolongar a Esplugues, però mentrestant no la treguis encara que siguin 500 metres, sino per això també ens podriem anar carregant parades d'aqui i d'allà i algun torn estalviariem però això es empitjorar el servei. Lo que a veure si aquest president no li te tant de cangueli a la cisalla, que tampoc era per tant, i torna a juntar L6 i L12, només cal posar una agulla a l'entrada de Sarrià i farà cisalla només de pujada per passar a la via 4, de baixada ja entraria per la 2



Miquel
Administrador
Entrades: 4417
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Divendres 13/07/2018 19:00

Ecomobisostrans ha escrit:
robertotlh ha escrit:- Manté oberta una línia de metro de 500 metres que a peu son 5 minuts però no ha abordat el seu perllongament natural fins a Esplugues
Totalment d'acord en que s'hauria de prolongar a Esplugues, però mentrestant no la treguis encara que siguin 500 metres, sino per això també ens podriem anar carregant parades d'aqui i d'allà i algun torn estalviariem però això es empitjorar el servei. Lo que a veure si aquest president no li te tant de cangueli a la cisalla, que tampoc era per tant, i torna a juntar L6 i L12, només cal posar una agulla a l'entrada de Sarrià i farà cisalla només de pujada per passar a la via 4, de baixada ja entraria per la 2
Mentrestant el que s'haurien de mirar es el tema de la coordinació dels enllaç de L12 + L6...


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
Renfe445  
N10
N10
Entrades: 4436
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Divendres 13/07/2018 19:05

Miquel ha escrit:Mentrestant el que s'haurien de mirar es el tema de la coordinació dels enllaç de L12 + L6...
Sí, porque es lenta de narices. :x



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 24/01/2019 17:25

Va, obrim polèmica! No trobeu que des de que hi ha el nou president, no rebem informació d'esdeveniments com commemoracions amb gaire antelació? Igual no té relació, no ho sé, o s'ha fet canvi de política informativa, a saber. I apart d'aquest tema, veieu més diferències?



Respon

Torna a “Ferrocarril en general”