Carlos González ha escrit: Faria parar els R5/R50 i R6/R60 per Gornal i no per Sant Josep... jo faria parar els serveis ràpids que proposes per on hi han i haurien intercanviadors... crec que seria més adient que Sant Andreu també paressin els serveis ràpids o almenys els R5 i R6 només.
Operativament no importa en quina de les dues estacions parin, mentres només sigui una de les dues, per tant, es pot canviar perfectament. El motiu pel que ho havia posat així és perque St. Josep té bastants més passatgers que Gornal, però estic d'acord que pels trens ràpids és més atractiva la parada a Gornal.ortegote ha escrit:Buenas,bigcoaster ha escrit:
Me gustan tus propuestas, pero creo que has cometido un error ya que todos los Semidirectos los haces parar en Sant Josep y se saltan Gornal que es el enlace con Renfe.
No se si es por cuadrar avanzamientos pero lo logico seria hacerlos parar en Gornal y que se salten Sant Josep.
Por otro lado y esto es personal creo que es mas importante la parada de Sant Andreu de la Barca que Sant Viçens dels Horts, pero seguro que lo ha echo por los cruces y por la S3, pero ya se puede quedar asi.
Saludos.