Remodelació d'estacions de Renfe Rodalies a Barcelona

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon

Quines estacions renovaries primer?

1) Barcelona-Plaça Catalunya (R1, R3, R4), amb connexió a metro Universitat (L1, L2)
24
18%
2) Ocata (R1), amb ascensors
1
1%
3) Tordera (R1), amb segona via
5
4%
4) Cardedeu (R2), amb noves marquesines
1
1%
5) Llinars del Vallès (R2), amb noves marquesines
1
1%
6) Palautordera (R2), amb noves marquesines
2
2%
7) Barcelona-Sant Andreu Arenal (R3/R4/R7), amb ascensors i andanes altes
20
15%
8) Montcada-Bifurcació (R3/R4/R7)
16
12%
9) Montcada-Ripollet (R3)
1
1%
10) Santa Perpètua de Mogoda (R3), l'actual de La Florida
2
2%
11) Balenyà-Tona-Seva (R3)
0
No hi ha cap vot
12) Sant Vicenç de Castellet (R4)
2
2%
13) Barcelona-Arc de Triomf (R1/R3/R4), perllongament d'andanes
17
13%
14) Centelles (R3)
0
No hi ha cap vot
15) Figaró (R3)
0
No hi ha cap vot
16) Vacarisses-Torreblanca (R3)
3
2%
17) Sant Sadurní d'Anoia (R4)
0
No hi ha cap vot
18) Vilafranca del Penedès (R4), nous accessos amb barreres tarifàries
5
4%
19) La Granada (R4)
0
No hi ha cap vot
20) L'Arboç (R4)
1
1%
21) El Vendrell (R4)
3
2%
22) Molins de Rei (R1/R4)
3
2%
23) Parets del Vallès (R3)
0
No hi ha cap vot
24) Granollers-Canovelles (R3)
0
No hi ha cap vot
25) Les Franqueses del Vallès (R3)
0
No hi ha cap vot
26) La Garriga (R3)
0
No hi ha cap vot
27) Martorell (R4/R8), amb millora del transbordament Rodalies/FGC
18
14%
28) Mollet-Sant Fost (R2/R8)
4
3%
29) Altres (expliqueu)
2
2%
 
Vots totals: 131
437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Ahir (09/04/2019)

Entrada Autor: 437.001 » Dimecres 10/04/2019 1:14

A Barcelona-Sants (R1/R2/R3/R4):

-Res de nou.

A Barcelona-Arc de Triomf (R1/R3/R4):
[des del tren]

-Res de nou.

A Barcelona-Torre Baró (R3/R4/R7):

-Andana direcció Sants amb les vores d'andana i el paviment podotàctil ja totalment instal.lats, i el paviment normal també, tret de la zona de la porta giratòria costat Sant Andreu Arenal, la que dóna més a prop del metro.
-Instal.lant ja el nou enllumenat a l'andana direcció Sants.
-Zona del perllongament de l'andana dirección Sants amb moviments de terra i no gaire avenç més.
-Escales del pas inferior de l'andana direcció Sants: no ho he pogut veure.
-Andana direcció Montcada i escales del pas inferior de la dita andana: res de nou, obres encara no iniciades.

A Montcada-Ripollet (R3):

-Teleindicadors model Deimos/Aesys de color taronja en funcionament, dos per andana.
-Megafonia nova en funcionament.

A Santa Perpètua de Mogoda (R3):

-Teleindicadors (dos, model antic de lletres vermelles) ja en funcionament, però no van bé del tot, no indiquen correctament els trens sense parada, en comptes de fer-ho indiquen les parades del tren sense parada, la qual cosa és perillosa perquè pot induïr la gent a apropar-se a la vora de l'andana. Sí que indiquen correctament els trens amb parada i les parades que faran.
-Megafonia nova encara no en servei.
-Aquesta estació és un desastre absolut, caldrà reconstruir-la de cap a peus per tal de poder fer-la accessible, i si fós possible, amb via desviada. L'edifici de viatgers no té salvació possible.

A Mollet-Santa Rosa (R3):

-Cap avenç. :( Ni ascensors, ni cartelleria, ni teleindicadors, ni megafonia. Van a pas de caragol.

A Mollet-Sant Fost (R2/R8):

-Res de nou.

A Santa Perpètua de Mogoda-Granja Soldevila (R8):
[des del tren]

-Res de nou.

A Cerdanyola-Universitat (R7/R8):
[des del tren]

-Res de nou.

A Sant Cugat del Vallès (R8):
[des del tren]

-Res de nou.

A Rubí (R8):
[des del tren]

-Res de nou.

A Castellbisbal (R4/R8):

-Res de nou.

A Gelida (R4):
[des del tren]

-Avui funcionaven els dos teleindicadors de l'andana direcció Vilafranca/Sant Vicenç de Calders.

A Sant Sadurní d'Anoia (R4):
[des del tren]

-Res de nou.

A Lavern-Subirats (R4):
[des del tren]

-Res de nou.
437.001 l’ha editat per darrera vegada el dia: Dimecres 10/04/2019 1:38, en total s’ha editat 4 vegades.



Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3941
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Dimecres 10/04/2019 1:28

Santa Perpètua, com a tal, si es fan bé les coses, ha de desaparèixer, i fer la variant fins a la nova estació de la R8 i tornar a baixar cap a Mollet Santa Rosa. Tal com està ara, es un baixador que limita molt la capacitat del tram Montcada - La Garriga, al ser en via única sense possibilitat de creuament entre Montcada Ripollet i Mollet Santa Rosa. No parlem de la mida de l'andana, a més sense adaptar, on una 447 en doble, te problemes per ocupar tota l'andana a nivell.


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dimecres 10/04/2019 1:41

UT440_132M ha escrit:Santa Perpètua, com a tal, si es fan bé les coses, ha de desaparèixer, i fer la variant fins a la nova estació de la R8 i tornar a baixar cap a Mollet Santa Rosa.
Això és fer bé les coses, segons tu? Jo no hi estic d'acord.
Es perdria temps al trajecte Sants-Vic, i total, per no guanyar tants nous passatgers com això.
UT440_132M ha escrit:Tal com està ara, es un baixador que limita molt la capacitat del tram Montcada - La Garriga, al ser en via única sense possibilitat de creuament entre Montcada Ripollet i Mollet Santa Rosa.
Hi ha espai de sobres per a una segona via i una segona andana.
UT440_132M ha escrit:No parlem de la mida de l'andana, a més sense adaptar, on una 447 en doble, te problemes per ocupar tota l'andana a nivell.
Això és el menys important en aquest cas, i la solució és ben fàcil.



437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dimecres 10/04/2019 1:46

En curs d'instal.lació

R2: Sant Celoni.

R4: Lavern-Subirats (instal.lats fa mesos i vandalitzats abans d'entrar en servei, mai han funcionat), Sant Vicenç de Castellet, Manresa.


Estacions sense teleindicadors

R1: Cabrera de Mar-Vilassar de Mar.

R2: Viladecans, Bellvitge, Palautordera.

R3: Barcelona-Torre Baró, Mollet-Santa Rosa, Parets del Vallès, Les Franqueses del Vallès, La Garriga, Figaró,
Sant Martí de Centelles, Centelles, Balenyà-Els Hostalets, Balenyà-Tona-Seva.

R4: Barcelona-Torre Baró, Sant Miquel de Gonteres, Vacarisses-Torreblanca, Vacarisses.

R7: Barcelona-Torre Baró.

R8: totes les estacions tenen teleindicadors. :D



Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3941
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Dimecres 10/04/2019 1:51

437.001 ha escrit:
UT440_132M ha escrit:Santa Perpètua, com a tal, si es fan bé les coses, ha de desaparèixer, i fer la variant fins a la nova estació de la R8 i tornar a baixar cap a Mollet Santa Rosa.
Això és fer bé les coses, segons tu? Jo no hi estic d'acord.
Es perdria temps al trajecte Sants-Vic, i total, per no guanyar tants nous passatgers com això.
Més aviat ho dic per tenir una correspondència amb la R8, per la gent d'Osona, Ripollès i Cerdanya amb destinació la UAB, per exemple, i estalviar una pila de temps en fer aquest transbord a Montcada Bifurcació, o fer la caminada fins a Granollers Centre (35 minuts des de Granollers Canovelles) o Mollet Sant Fost (15 minuts des de Mollet Santa Rosa).

Si es vol deixar, endavant, però només ho faria per a trànsit local, i amb via única, si com he dit, no es vol enderrocar l'edifici de viatgers). Els serveis més enllà de Granollers, els faria passar per la hipotètica variant.
UT440_132M ha escrit:Tal com està ara, es un baixador que limita molt la capacitat del tram Montcada - La Garriga, al ser en via única sense possibilitat de creuament entre Montcada Ripollet i Mollet Santa Rosa.
437.001 ha escrit:Hi ha espai de sobres per a una segona via i una segona andana.
Si s'enderroqués l'edifici de viatgers, sí hi hauria espai. Si no es vol enderrocar, no n'hi ha. Almenys segons el meu punt de vista.


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dimecres 10/04/2019 1:53

Estacions recentment reformades:

-El Vendrell (R4, 2018)
-Els Monjos (R4)

Estacions en obres:

-Aeroport (R2, reconstrucció per soterrament + nou ramal i nova estació T1)
-Sant Cugat del Vallès (R8) -finalitzant-se-
-Mollet-Santa Rosa (R3) -finalitzant-se-
-Sant Miquel de Gonteres (R4) -finalitzant-se-
-Barcelona-Estació de França (R2) -finalitzant-se-
-Manresa (R4) -finalitzant-se-
-Barcelona-Torre Baró (R3/R4/R7)
-Bellvitge (R2) -finalitzant-se-
-Vacarisses (R4)
-Bellvitge (R2) -segona reforma-
-Vilassar de Mar (R1) -segona reforma- -finalitzant-se-

Estacions amb obres adjudicades, però encara no iniciades (ja amb retard):

[...]

Estacions amb obres paralitzades i inacabades:

-Vilafranca del Penedès (R4, reconstrucció per semi-soterrament)
-Barcelona-Sagrera (R1/R2, nova estació)
-Barcelona-Sant Andreu Comtal (R2, reconstrucció per soterrament)
-Mollet-Sant Fost (R2/R8, adjudicada el 2017, paralitzada per problemes al projecte, a relicitar)

Obres recentment adjudicades (previsible inici ben aviat -mesos-):

-Barcelona-Sants (R1/R2/R3/R4)
-Cerdanyola-Universitat (R7/R8) -segona reforma-
-Barcelona-Arc de Triomf (R1/R3/R4)
-Sant Sadurní d'Anoia (R4)
-Barcelona-Sants (R1/R2/R3/R4) -segona reforma-
-Santa Perpètua de Mogoda-Granja Soldevila (R8, nova estació)
-Castellbisbal (R4/R8)

Obres en licitació:

-Palautordera (R2)
-Molins de Rei (R1/R4)
-Ocata (R1)

Licitacions desertes o desistides:

[...]



437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dimecres 10/04/2019 2:13

UT440_132M ha escrit:
437.001 ha escrit:
UT440_132M ha escrit:Santa Perpètua, com a tal, si es fan bé les coses, ha de desaparèixer, i fer la variant fins a la nova estació de la R8 i tornar a baixar cap a Mollet Santa Rosa.
Això és fer bé les coses, segons tu? Jo no hi estic d'acord.
Es perdria temps al trajecte Sants-Vic, i total, per no guanyar tants nous passatgers com això.
Més aviat ho dic per tenir una correspondència amb la R8, per la gent d'Osona, Ripollès i Cerdanya amb destinació la UAB, per exemple, i estalviar una pila de temps en fer aquest transbord a Montcada Bifurcació, o fer la caminada fins a Granollers Centre (35 minuts des de Granollers Canovelles) o Mollet Sant Fost (15 minuts des de Mollet Santa Rosa).
Si ara com ara la gent del Vallès Oriental, la Selva, el Gironès i l'Empordà no genera tants viatgers com això a la R8, creus que als de la R3 els agradaria trigar més en arribar a Sants per tal de que quatre gats arribéssin a l'Autònoma si fa no fa a la mateixa hora que ara, quatre gats que ara ja tenen transbordament a Montcada-Bifurcació o Torre Baró (segons el tren), i que trigarien si fa no fa el mateix, o potser més, perquè molt s'haurien d'afinar els horaris per no haver-se d'esperar potser més i tot que no ara, perquè la R8 té pitjors freqüències que la R7?
I a més, havent de fer una obra de cal déu a Santa Perpètua amb salts de moltó i túnels?

Sincerament, em sembla deixar-se dur per una cosa que no deixa de ser nimbysme barat d'ajuntament (de Santa Perpètua, i potser també de La Llagosta), que per no haver de suprimir passos a nivell prefereixen treure les vies. I aquesta pel.lícula, ja me la conec.
UT440_132M ha escrit:Si es vol deixar, endavant, però només ho faria per a trànsit local, i amb via única, si com he dit, no es vol enderrocar l'edifici de viatgers). Els serveis més enllà de Granollers, els faria passar per la hipotètica variant.
Repeteixo: trigarieu més, no menys!!!
UT440_132M ha escrit:
UT440_132M ha escrit:Tal com està ara, es un baixador que limita molt la capacitat del tram Montcada - La Garriga, al ser en via única sense possibilitat de creuament entre Montcada Ripollet i Mollet Santa Rosa.
437.001 ha escrit:Hi ha espai de sobres per a una segona via i una segona andana.
Si s'enderroqués l'edifici de viatgers, sí hi hauria espai. Si no es vol enderrocar, no n'hi ha. Almenys segons el meu punt de vista.
No.
Sense enderrocar-lo ja hi ha espai de sobres.



437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Divendres 12/04/2019 0:41

A Barcelona-Sants (R2):

-Em sembla que encara queden algunes noves pantalles per instal.lar a les andanes, tot i que no gaires.

A Barcelona-Passeig de Gràcia (R2):
[des del tren]

-Res de nou.

A La Llagosta (R2):

-Teleindicadors en servei per fi! Dos per andana, model Deimos/Aesys de color taronja.
-Megafonia nova en servei per fi també.
-Nova pantalla al vestíbul instal.lada i en servei.

A Mollet-Sant Fost (R2/R8):
[des del tren]

-Tots el teleindicadors funcionant trets del del costat Montmeló de l'andana de via 1 (direcció Barcelona/Castellbisbal), que estava apagat.

A Les Franqueses-Granollers Nord (R2):
[des del tren]

-Avui només funcionava el teleindicador costat Cardedeu de l'andana direcció Maçanet, els altres tres teleindicadors estaven apagats.

A Cardedeu (R2):
[des del tren]

-Avui només funcionava el teleindicador costat Les Franqueses de l'andana direcció Barcelona,, els altres quatre teleindicadors estaven apagats.

A Palautordera (R2):
[des del tren]

-Res de nou.

A Sant Celoni (R2):

-Teleindicadors nous en servei, model Deimos/Aesys en color, dos a vies 1, 2 i 4, un a vies 3, 6 i 8.
-Teleindicadors antics retirats.
-Megafonia nova en servei.
-Les dues rajoles del paviment podotàctil groc de via 2 que estaven mal encaixades han estat retirades, cosa que fa la zona una mica perillosa en cas d'ensopegada. A veure si ho reparen.

A Bellvitge (R2):

-Costat Bellvitge han tancat una zona del carrer, a la qual hi han instal.lat dues casetes d'obra. No he pogut veure si al costat Gornal també hi ha zona tallada o no.
-A la zona de les escales d'accés al vestíbul des de vies 0/1, han fet una rasa longitudinal a la zona que se suposa que ha de ser el perllongament de l'andana fins al futur ascensor, s'hi veu cablejat.
-Costat Barcelona els trens entran a via 1 i surten de via 2 sense limitació, via 0 no ho sé.
-Costat El Prat, els trens entran a via 2 sense limitació, i surten de via 1 amb limitació.
-A via 0, costat Sants, hi havia estacionada una dresina.

A Viladecans (R2):

-Res de nou.



437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Divendres 12/04/2019 17:35

Adjudicaciones de Renfe
Número de Expediente: 2017-00205
SUMINISTRO E INSTALACIÓN DE ELEMENTOS DE SEÑALIZACIÓN COMERCIAL EN ESTACIONES DE CERCANÍAS, RODALIES Y ANCHO MÉTRICO. FASE 2
Adjudicatario: UTE TECNOROURA
CIF: U88316807
Contrato: 4500030667
Importe (sin Iva): 4.794.431,76
Plazo Ejecución (Meses): 24

Fecha Adjudicación: 08/01/2019
Fecha Publicación en Web: 12/04/2019



437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Divendres 12/04/2019 22:40




437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Diumenge 14/04/2019 0:48

A Barcelona-Sants (R1/R2/R3/R4):

-Res de nou.

A Barcelona-Arc de Triomf (R1/R3/R4):
[des del tren]

-Res de nou.

A Barcelona-Torre Baró (R3/R4/R7):
[des del tren]

-Res de nou.

A Montcada-Bifurcació (R3/R4/R7):
[des del tren]

-Al voltant de les 20:15, el tren (sense parada) ha fet una sonora pitada i quasi que ha atropellat un grup de grafiters, alguns dels quals encaputxats, que es dirigien per les vies des de la zona de l'edifici de viatgers cap al dipòsit, sens dubte amb intencions molt artístiques. El maquinista ha pitat més a l'alçada de l'edifici de viatgers i ha reduït, sens dubte per avisar al responsable de circulació, que ha sortit a l'andana i ha començat a mirar cap a on eren els grafiters.
-Alguna cosa em diu que si reforméssin d'una punyetera vegada aquesta estació, potser seria més difícil que els grafiters hi poguéssin accedir.

A Santa Perpètua de Mogoda (R3):
[des del tren]

-Res de nou.

A Mollet-Santa Rosa (R3):
[des del tren]

-Res de nou.

A Parets del Vallès (R3):
[des del tren]

-No estic segur de si he entrevist teleindicadors o no.
-Les obres de la nova subestació, JA HAN COMENÇAT!! Anirà al costat del pas a nivell entre andanes (i futur pas inferior), és a dir costat Montmeló/Granollers.

))) ))) )))

A Granollers-Canovelles (R3):

-Megafonia nova en curs d'instal.lació.
-Segueix havent-hi un teleindicador per vía de model antic i lletres vermelles, peeeerò... em sembla que un d'ells, el de via 2 (edifici de viatgers), ha estat traslladat cap al costat Montmeló/Parets.

A Les Franqueses del Vallès (R3):
[des del tren]

-Observat com a mínim un teleindicador, em sembla que model Deimos/Aesys, en curs d'instal.lació.

A La Garriga (R3):
[des del tren]

-No he pogut fixar-m'hi massa, però crec recordar que res de nou.

A Figaró (R3):
[des del tren]

-Instal.lats dos teleindicadors, un per andana, model antic de lletres vermelles, funcionen, però em sembla que no anuncien correctament els trens sense parada, com passa a Santa Perpètua.
-Instal.lada megafonia nova, però no sé si ja deu funcionar o no.

A Sant Martí de Centelles (R3):
[des del tren]

-Entrevist un teleindicador Deimos/Aesys, apagat o en curs d'instal.lació, no ho recordo.

A Centelles (R3):
[des del tren]

-Observat com a mínim un teleindicador, em sembla que model antic de lletres vermelles, en curs d'instal.lació.

A Balenyà-Els Hostalets (R3):
[des del tren]

-Instal.lats dos teleindicadors, model antic de lletres vermelles, funcionen, però em sembla que no anuncien correctament els trens sense parada, com passa a Santa Perpètua.
-Instal.lada megafonia nova, però no sé si ja deu funcionar o no.

A Balenyà-Tona-Seva (R3):
[des del tren]

-Entrevist un teleindicador Deimos/Aesys, apagat o en curs d'instal.lació, no ho recordo.

A Taradell-Mont-rodon (R3, estació clausurada):
[des del tren]

-Res de nou.

A Vic (R3):
[des del tren]

-Res de nou.
-Moltes caques de colom a les andanes, especialment costat Manlleu, que fa una mica de fàstic.

A Sant Vicenç de Calders (R2/R4):
[des del tren]

-No n'estic segur, pero m'ha semblat veure (ja era fosc) dos teleindicadors a l'andana de vies 1/3 costat Calafell/El Vendrell. No n'estic segur, repieteixo.



437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dilluns 15/04/2019 1:31

A Sant Vicenç de Calders (R2/R4):
437.001 ha escrit:-No n'estic segur, pero m'ha semblat veure (ja era fosc) dos teleindicadors a l'andana de vies 1/3 costat Calafell/El Vendrell. No n'estic segur, repieteixo.
-Ja feia bé, de no estar-ne segur. Avui hi he passat, i no hi ha cap nou teleindicador.
437.001 l’ha editat per darrera vegada el dia: Dimarts 03/12/2019 1:49, en total s’ha editat 1 vegada.



437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dilluns 15/04/2019 18:56

Adjudicaciones de Renfe
Número de Expediente: 2018-01771
OBRA DE ADECUACIÓN INSTALACIÓN ELECTRICA EDIFICIO VIAJEROS ESTACIÓN DE SANT MIQUEL DE GONTERES
Adjudicatario: GENSERMA 2008 S.L.
CIF: B64759673
Contrato: 4500031771
Importe (sin Iva): 14.010,33
Plazo Ejecución (Meses): 1

Fecha Adjudicación: 12/04/2019
Fecha Publicación en Web: 15/04/2019

Pliego



437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dilluns 15/04/2019 18:57

Aquesta nova adjudicació em sembla que deu ser el que falta per poder posar en servei l'enllumenat.



437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dissabte 27/04/2019 2:46

A Barcelona-Sants (R1/R2/R3/R4):

-Res de nou.

A Barcelona-Plaça Catalunya (R1/R3/R4):

-Al vestíbul hi ha nova cartelleria (suposo que instal.lada fa un temps alhora que la de les andanes, tot i que fins ara no ho havia vist).
-Ni rastre de top manta al vestíbul, per cert.

A Barcelona-Arc de Triomf (R1/R3/R4):
[des del tren]

-Res de nou.

A Barcelona-Torre Baró (R3/R4/R7):

-A l'andana direcció Sants, ja han acabat de recréixer la totalitat de l'andana fins ara oberta al públic, només falta el perllongament costat Sants de la mateixa andana, a la qual encara li queda molt, ni tan sols han acabat de remoure terra, allà.
-A l'andana direcció Sants també han instal.lat els fanals del nou enllumenatal, i han canviat la barana de les escales del pas inferior.
-Estan canviant el revestiment de les dues escales del pas inferior.
-Encara no han començat a canviar els tancaments.
-Les obres de l'andana direcció Montcada encara no han començat.

A Montcada-Santa Maria (R4/R7):
[des del tren]

-Al costat de l'extrem costat Montcada-Manresa de l'andana direcció Barcelona (però uns metres fora de l'andana, de fet), han trencat un tros de tanca i demolit un tros del mur per tal de poder utilitzar la zona como a accés il.legal per evitar les barreres tarifàries del vestíbul de l'estació. :nono

A Barberà del Vallès (R4):
[des del tren]

-No sé si és obra d'Adif/Renfe o de l'ajuntament, pero al costat de l'edifici de viatgers, costat Sabadell-Sud, hi ha obres d'urbanització, no sé si és que fan un pàrquing dissuassori, o si són obres de creació d'un carrer, o què.

A Terrassa-Est (R4):

-M'ha fet la impressió de com si les andanes comencéssin a no estar estables del tot.
-L'extrem costat Terrassa de les andanes és un autèntic "coladero", moltíssima gent l'utilitza per tal d'evitar les barreres tarifàries del vestíbul.

A Sant Miquel de Gonteres (R4):

-Totes les baranes instal.lades.
-Han instal.lat cartells de "no passar" a cada extrem de totes dues andanes, només un dels mateixos està desembalat, la resta de la cartelleria encara no ha estat instal.lada.
-Falta posar en servei l'enllumenat i els dos ascensors (probablement afectats per la segona licitació, la de l'instal.lació elèctrica de l'estació).
-Els dos ascensors estan tancats amb persianes metàliques (a Viladecavalls es tanquen amb reixes).
-També queden pendents d'instal.lar teleindicadors, nova megafonia, nous bancs, noves papereres i monitors per a maquinistes.
-La resta de l'obra està finalitzada i en servei.

A Sant Sadurní d'Anoia (R4):
[des del tren]

-Res de nou.

A Lavern-Subirats (R4):
[des del tren]

-PER FI!!! Teleindicadors funcionant, model Deimos/Aesys de color taronja, un per andana.
-Han trigat moltíssim en reparar els desperfectes (van ser vandalitzats abans d'entrar en servei).
-No sé si la nova megafonia ja deu funcionar o no (no ho he pogut sentir...).



437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Diumenge 28/04/2019 8:05

A Barcelona-Passeig de Gràcia (R2):
[des del tren]

-Res de nou.

A Barcelona-Sants (R1/R2/R3/R4):

-Res de nou.

A Bellvitge (R2):
[des del tren]

-Res de nou a les andanes (tot i que hem passat sense parada i ja era de nit).
-Precisament, al passar-hi sense parada m'he adonat que han alleujat la limitació de velocitat al costat El Prat de la via direcció El Prat. No sé si ja l'hauran aixecat, pero sembla que falti poc per a que ho facin (això sense comptar amb les properes obres de les andanes, és clar).



Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4440
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Diumenge 28/04/2019 15:13

437.001 ha escrit:A Barcelona-Passeig de Gràcia (R2):
[des del tren]

-Res de nou.

A Barcelona-Sants (R1/R2/R3/R4):

-Res de nou.
¿Qué van a hacer en Passeig de Gràcia? :nose

¿Y en Sants se supone que iban a cambiar la disposición de las vías no?



437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dilluns 29/04/2019 15:16

Renfe445 ha escrit:¿Qué van a hacer en Passeig de Gràcia?


Obra menor: reparan las escaleras mecánicas del acceso Pau Claris.
Renfe445 ha escrit:¿Y en Sants se supone que iban a cambiar la disposición de las vías no?
Sí, y también instalarán iluminación de LEDs en los andenes.



437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dilluns 29/04/2019 15:17

A Barcelona-Sants (R1/R2/R3/R4):

-Res de nou.

A Barcelona-Arc de Triomf (R1/R3/R4):
[des del tren]

-Res de nou.

A Barcelona-Torre Baró (R3/R4/R7):

-L'escala d'accés a l'andana direcció Montcada està sense revestiment a les parets, i amb els graons vells, dels quals un de trencat (endevineu qui s'hi ha fotut de cap? :oops:).
-L'escala d'accés a l'andana direcció Sants ja té els graons definitius, i una de les dues parets també té el revestiment definitiu, ja.
-La resta, sense cap avenç destacable respecte a l'altre dia.

A Mollet-Santa Rosa (R3):
[des del tren]

-Res de nou.

A Parets del Vallès (R3):

-No hi ha teleindicadors... o encara no.
-Megafonia nova en curs d'instal.lació.
-Estan excavant els ciments de la nova subestació.

Entre Parets del Vallès i Granollers-Canovelles (R3):
[des del tren]

-Continuen les obres de supressió de dos passos a nivell i millora d'un pas inferior a la zona de Palau (entre Montmeló i Granollers).

A Granollers-Canovelles (R3):
[des del tren]

-Res de nou.

A Les Franqueses del Vallès (R3):
[des del tren]

-Han instal.lat quatre teleindicadors model Deimos/Aesys, dos per andana, encara estan apagats.

Entre Les Franqueses del Vallès i La Garriga (R3):
[des del tren]

-Continuen les obres de supressió d'un pas a nivell a La Garriga, al sud del casc urbà.

A La Garriga (R3):

-Res de nou.
-Ni teleindicadors, ni megafonia, ni res. L'altre dia no m'hi vaig poder fixar bé.

A Barberà del Vallès (R4):
[des del tren]

-El què està potes amunt és efectivament el pàrquing de l'estació, sembla com si estiguin urbanitzant-hi un sector veí per desenvolupament urbanístic (cases, suposo).

A Sant Miquel de Gonteres (R4):
[des del tren]

-Res de nou.

A Vacarisses (R4):

-El perllongament pel costat Vacarisses-Torreblanca de l'andana direcció Manresa comença a estar avançat, tot i que encara no està obert ni molt menys.
-A l'andana direcció Manresa ja han recrescut la totalitat de l'andana, tot i que encara sense el paviment definitiu, pero al menys pujar i baixar del tren a aquesta andana ja no és perillós.
-El perllongamennt pel costat Vacarisses-Torreblanca de l'andana direcció Barcelona segueix en obres, que estan menys avançades que a l'altra andana.
-A l'andana direcció Barcelona han recrescut l'espai per a tres cotxes des de la part originalment ja recrescuda... però la meitat no recrescuda de la mateixa (costat Castellbell)segueix sent tant perillosa com sempre (o sigui, bastant).
-Segueixen les obras de cimentació de la zona del futur pas superior.

A Castellbell i el Vilar (R4):
[des del tren]

-El teleindicador de l'andana direcció Barcelona segueix KO...

A Sant Vicenç de Castellet (R4):

-Res de nou.

A Manresa (R4):

-Res de nou. Pot ser que estiguin esperant fins després de les eleccions per obrir?

A Lavern-Subirats (R4):
[des del tren]

-Res de nou. Teleindicadors funcionant, però segueixo tenint el dubte de si la megafonia nova funciona o no.



Granolleri

Entrada Autor: Granolleri » Dilluns 29/04/2019 21:56

437.001 ha escrit:-Continuen les obres de supressió de dos passos a nivell i millora d'un pas inferior a la zona de Palau (entre Montmeló i Granollers).
Palou. Amb o.



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”