Fil d'errors del Fòrum

Idees per a millorar el fòrum i suggeriments. Feu aquí les proves de funcionament que vulgueu.
Ideas para mejorar el foro y sugerencias. Haced aquí las pruebas de funcionamiento que queráis.
Respon
Avatar de l’usuari
oscsanchez6
N5
N5
Entrades: 158
Ubicació: Barcelona, Catalunya

Re: Fil d'errors del Fòrum

Entrada Autor: oscsanchez6 » Dijous 12/04/2018 12:38

robertotlh ha escrit:No em deixa iniciar sessió al fòrum desde el mòvil. Poso usuari i contrasenya, avanço i la sessió no s'inicia. Es un Android amb navegador Chrome.
Prova en desactivar l'economitzador de dades del Chrome



Avatar de l’usuari
robertotlh
N7
N7
Entrades: 324

Entrada Autor: robertotlh » Dijous 12/04/2018 19:19

oscsanchez6 ha escrit:
robertotlh ha escrit:No em deixa iniciar sessió al fòrum desde el mòvil. Poso usuari i contrasenya, avanço i la sessió no s'inicia. Es un Android amb navegador Chrome.
Prova en desactivar l'economitzador de dades del Chrome
Funciona! Moltes gràcies



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Diumenge 01/07/2018 19:46

Fa un temps, intentava posar un enllaç de Twitter al FTC dins d'un missatge des del meu mobil i no sortia, comprovaba si era un problema del Fòrum, però quan posava enllaços amb el BBCode des de l'ordinador anava correctament. Provant, provant, he descobert el següent :

Quan copies i deses des del mòbil un enllaç d'un missatge de Twitter, per un motiu que desconec, li afegeix aquests caràcters :

?s=19

la qual cosa fa que el BBCode quedi inservible.
Així que ja sabeu, "Supers", si teniu aquest problema per publicar un missatge amb un de Twitter a dins, només heu d'esborrar els caràcters que he posat abans, i la resta, posar-la entre [tweet] [/tweet] I funcionarà perfectament.



Avatar de l’usuari
genissimon
N10
N10
Entrades: 3142
Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Entrada Autor: genissimon » Dilluns 16/07/2018 13:29

Doncs jo no veig pas els missatges on hi ha un enllaç de twitter.

Per exemple, aquest missatge http://www.transport.cat/viewtopic.php? ... 70#p277615 el veig com a la imatge adjunta.

En canvi, si faig respondre citant, el text que m'apareix és:

Codi: Selecciona’ls tots

[quote="metring"][tweet]https://twitter.com/ArchivoRTVE/status/1017148257703690241[/tweet][/quote]
Salut !!

P.D.: no tinc compte a twitter.
Fitxers adjunts
FTC_i_twitter.JPG
FTC_i_twitter.JPG (34.12 KiB) Visualitzat 21493 cops


Reposició del Tramvia Blau.
Manteniment del servei ferroviari a l'Estació de França i connexió decent amb el metro.
Corredor mediterrani per a mercaderies amb via d'ample normal (UIC 1435mm), apartadors llargs (>1000m) i pendents suaus (<15‰).
Desdoblament de la C-55 entre Manresa i Abrera.
Actualització de la C-26 entre Berga i Solsona.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 16/07/2018 14:16

Doncs sí que dóna problemes ben variats el Twitter! A veure què diu el màster...



Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4436
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dimecres 21/11/2018 23:50

Hola, esto no es bien bien del foro pero forma parte de él, me refiero a la wiki.
Hace unos días volví a hacer unas consultas a vuestra wiki pero pasa que no se formatea la página como debería de ser normalmente, sino que me salta el texto con el formato predeterminado. He probado en multitud de navegadores, y también en sistemas diferentes (no tiene nada que ver pero ya que estamos para curarnos en salud): en Windows, en un Macintosh y en un arch linux.
No soy experto en el tema pero puede ser que la hoja donde se definen los estilos de párrafo, carácter, etc. se ha perdido y el programa no la puede localizar.
Os paso captura de lo sucedido, una imagen vale más que mil palabrejas.
Imatge



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dissabte 15/06/2019 16:13

No sé si hi ha gaire gent ara veient el FTC, però absurdament, la plana principal no funciona des del matí, i en canvi, si accediu per enllaços des de llocs com Twitter, sí :x :x :x :x algú ho entén???



Miquel
Administrador
Entrades: 4417
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dilluns 17/06/2019 7:00

A mi, durant cap de setmana, els cop que hi he volgut accedir, no he pogut :'(


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 17/06/2019 12:03

Miquel ha escrit:A mi, durant cap de setmana, els cop que hi he volgut accedir, no he pogut :'(
Què estrany...Dissabte sí que no funcionava la plana principal, però buscant enllaços per Twitter, s'hi podia accedir. En wefer va trobar el problema, i és que el Twitter de Rodalies no funcionava, i això feia que la pàgina quedés sense servei, coses estranyes de la informàtica...



davida
N9
N9
Entrades: 1793
Contacta:

Entrada Autor: davida » Dijous 20/06/2019 15:27

Desde fa molt tempos www.transport.cat em dona un error de certificats nomes a Firefox.

Aqui hi ha la causa:
https://blog.mozilla.org/security/2018/ ... tificates/

Firefox no acepta CA TLS de Symantec i aquest va ser adquirida per DigiCert.
El certificat de transport.cat es de Digicert.



adriaesc
N7
N7
Entrades: 489
Ubicació: Llucmajor (L4)

Entrada Autor: adriaesc » Diumenge 22/12/2019 15:46

Cada cert temps se’m tanca la sessió del Fòrum. El cas és que quan he d’iniciar sessió, ho faig des de la barra lateral i sempre em dona error. Llavors em redirigeix a un altre formulari d’inici de sessió i llavors hi entro sense cap problema. A algú més li passa?



Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3941
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Dilluns 13/04/2020 19:23

Des de fa un parell de dies aproximadament, no puc entrar al fòrum des del meu ordinador, almenys des del navegador Opera que es el que jo utilitzo. Desconec si això passa amb altres navegadors.

Ara mateix estic escrivint des de Google Chrome en versió de telèfon mòbil.

A algú més l'hi passa?


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

mfuentesll2
N5
N5
Entrades: 125

Entrada Autor: mfuentesll2 » Dimarts 14/04/2020 0:55

Alguna cosa falla, avui des de Chrome no em carregava quan tota la resta si. Coses que passen :nose



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 14/04/2020 18:57

mfuentesll2 ha escrit:
Dimarts 14/04/2020 0:55
Alguna cosa falla, avui des de Chrome no em carregava quan tota la resta si. Coses que passen :nose
Hola,

Per fi puc accedir al Fòrum, però està fallant bastant. Jo l'estic veient amb Firefox i al mòbil amb Chome, i a tot arreu va petant per estones. En wefer va reiniciar fa unes hores i funcionava, i ara també, però va a trompicons...



Avatar de l’usuari
Sky
N9
N9
Entrades: 1915
Ubicació: Lleida

Entrada Autor: Sky » Dimarts 14/04/2020 20:20

A mi des de fa unes setmanes no em desa la sessió. Cada cop que entro he d'introduir novament el nom i la contrasenya encara que hagi seleccionat l'opció "Recorda'm".

Ho he provat amb diversos navegadors i dispositius i en tots passa el mateix. :?



Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4436
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dimarts 14/04/2020 20:21

Sky ha escrit:
Dimarts 14/04/2020 20:20
A mi des de fa unes setmanes no em desa la sessió. Cada cop que entro he d'introduir novament el nom i la contrasenya encara que hagi seleccionat l'opció "Recorda'm".

Ho he provat amb diversos navegadors i dispositius i en tots passa el mateix. :?
A mí també em passa el mateix.



Avatar de l’usuari
Adolescent barceloní
N9
N9
Entrades: 2373
Ubicació: Entre el Barcelonès i Osona
Contacta:

Entrada Autor: Adolescent barceloní » Dimecres 15/04/2020 9:01

Hola, jo feia uns dies que no podia accedir al fòrum, almenys des de Chrome (mòbil i PC; no he provat amb altres navegadors). Em sortia l'error de navegador CONNECTION_RESET.

Avui sí que hi he pogut accedir, però em salta l'advertència de "connexió amb aquest lloc web no segura" (ERR_CERT_AUTHORITY_INVALID), el que indica que és possible que hi hagi algun problema amb el certificat SSL.


Juanjo Rubio. Software Engineer. Faig coses a ARCA, ACEMA, BusClàssicBCN i Jove de Barcelona. Aficionat al transport públic, a la fotografia i a les telecomunicacions. Diguéssim que el nom d'usuari fa (mooolt de) temps que se'm va quedar petit.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 15/04/2020 9:19

Adolescent barceloní ha escrit:
Dimecres 15/04/2020 9:01
Hola, jo feia uns dies que no podia accedir al fòrum, almenys des de Chrome (mòbil i PC; no he provat amb altres navegadors). Em sortia l'error de navegador CONNECTION_RESET.

Avui sí que hi he pogut accedir, però em salta l'advertència de "connexió amb aquest lloc web no segura" (ERR_CERT_AUTHORITY_INVALID), el que indica que és possible que hi hagi algun problema amb el certificat SSL.
Hola!

Cert, jo ara ho acabo de veure. Ahir en Wefer va fer canvi de servidor, i falta tornar a posar el certificat de seguretat, ja està avisat.



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dimecres 15/04/2020 10:16

Ara hauria de funcionar correctament. Ja em direu el què ;)



Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4436
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dimecres 15/04/2020 10:23

Ara siiii!!



Respon

Torna a “Suggeriments i proves / Sugerencias y pruebas”