Plànols ferroviaris de Barcelona

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
França451
N9
N9
Entrades: 2236
Facebook: Mikel Eric Redondo Santoyo (Pluma de Hierro)
Ubicació: Tota TUS excepte: 11,80,23
Contacta:

Re: Plànols ferroviaris de Barcelona

Entrada Autor: França451 » Dimarts 19/03/2019 23:28

De Maragall a Llucmajor alejado de Virrei Amat!!!!! Es lo primero que me salta a la vista. El túnel de L4 pasa bajo la plaza de Virrei, o por lo menos la bordea.


Los tiempos de Calígula se van acabando... Según la Historia, en el 41 vino Claudio. Vamos a ver si es verdad. Al menos para una parte...

torres997
N6
N6
Entrades: 172

Entrada Autor: torres997 » Dissabte 06/04/2019 19:28

Cierto, muchas gracias!

Si algú té més suggerències que me les faci saber!


Esquema ferroviari integrat de Catalunya ja!

Avatar de l’usuari
Renfe445  
N10
N10
Entrades: 4439
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Divendres 12/04/2019 20:38

Ya lo puse por twitter pero lo coloco aquí también.
http://fav.me/dd3vw4r
A partir de este plano que la primera vez que lo encontré no me acuerdo donde estaba, lo he recreado a alta resolución.

Estoy pensando en emprender un pequeño proyecto de recreación de planos y también de hacer crossovers, por ejemplo, diseño de Berlín del plano de Barcelona. :) :D



torres997
N6
N6
Entrades: 172

Entrada Autor: torres997 » Dimarts 16/04/2019 8:36

Pues te ha quedado muy bien, felicidades!
Yo estoy creando un plano ferroviario de Catalunya, cuando lo tenga os lo enseñaré.


Esquema ferroviari integrat de Catalunya ja!

torres997
N6
N6
Entrades: 172

Entrada Autor: torres997 » Dijous 20/06/2019 17:21

Bones.
Fa uns dies vaig penjar en aquest mateix fil un plànol que havia elaborat de la xarxa ferroviària de Barcelona.

El meu principal objectiu era (i és) que les distàncies siguin proporcionals a la realitat i que el plànol sigui, alhora, visualment atractiu.
Després d'uns quants retocs, us deixo la versió final del projecte:

PD: Agrairé que si veieu algun error o alguna cosa a millorar, per petita que sigui, m'ho feu saber!

Imatge


Esquema ferroviari integrat de Catalunya ja!

Avatar de l’usuari
Aeduh
N6
N6
Entrades: 307
Ubicació: Volpelleres

Entrada Autor: Aeduh » Dijous 20/06/2019 19:23

Em mola molt que hagis pogut conservar la estètica de metro amb distàncies que pel que crec son més o menys reals. Per altra banda, pel meu gust personal, els girs de les línies seria millor que no fossin tan aristats i secs, sino més aviat una mica arrodonits.

També, la L2 ampliada hauria d'arribar a l'aeroport.
Edit: els limits municipals en blanc em molen bastant.


Ciutadans de Catalunya, ja soc aquí!

torres997
N6
N6
Entrades: 172

Entrada Autor: torres997 » Dijous 20/06/2019 20:10

Aeduh ha escrit:Em mola molt que hagis pogut conservar la estètica de metro amb distàncies que pel que crec son més o menys reals. Per altra banda, pel meu gust personal, els girs de les línies seria millor que no fossin tan aristats i secs, sino més aviat una mica arrodonits.

També, la L2 ampliada hauria d'arribar a l'aeroport.
D'acord, em guardo aquestes suggerències per la revisió que en faci d'aquí uns dies!
Aeduh ha escrit:Edit: els limits municipals en blanc em molen bastant.
Moltes gràcies!


Esquema ferroviari integrat de Catalunya ja!

marc_bcn_2
N5
N5
Entrades: 117
Ubicació: L1 Santa Coloma

Entrada Autor: marc_bcn_2 » Dilluns 24/06/2019 13:41

Doncs aquest és el servei de metro que ens ha deixat TMB per a aquest estiu :)

El mapa l'he fet jo amb els talls i els serveis de bus substitutori que hi haurà, modificant el planol actual

Imatge
internet fotos
marc_bcn_2 l’ha editat per darrera vegada el dia: Dimarts 25/06/2019 20:12, en total s’ha editat 1 vegada.



Avatar de l’usuari
Carlos González
N9
N9
Entrades: 1876
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

Entrada Autor: Carlos González » Dilluns 24/06/2019 15:52

marc_bcn_2 ha escrit:Doncs aquest és el mapa de metro que ens ha deixat TMB per a aquest estiu :)

Imatge
internet fotos
Son els retalls que hi haurà??? O què vol dir exactament???


Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13

Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4

Avatar de l’usuari
Renfe445  
N10
N10
Entrades: 4439
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dilluns 24/06/2019 16:06

Carlos González ha escrit:Son els retalls que hi haurà??? O què vol dir exactament???
Sí. Se muestran los tramos afectados.

Eso sí, ¿soy yo o es la primera vez que hacen esto?



marc_bcn_2
N5
N5
Entrades: 117
Ubicació: L1 Santa Coloma

Entrada Autor: marc_bcn_2 » Dilluns 24/06/2019 16:22

Es que l'he fet jo. A Can TMB no es preocupen gaire de facilitar la informació amb aquest tipus de coses...



Avatar de l’usuari
Renfe445  
N10
N10
Entrades: 4439
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dimarts 25/06/2019 0:17

marc_bcn_2 ha escrit:Es que l'he fet jo. A Can TMB no es preocupen gaire de facilitar la informació amb aquest tipus de coses...
Ya decía yo... xD



Avatar de l’usuari
Carlos González
N9
N9
Entrades: 1876
Ubicació: Sant Boi de Llobregat

Entrada Autor: Carlos González » Dimarts 25/06/2019 14:46

Renfe445 ha escrit:
Carlos González ha escrit:Son els retalls que hi haurà??? O què vol dir exactament???
Sí. Se muestran los tramos afectados.

Eso sí, ¿soy yo o es la primera vez que hacen esto?
¿Hasta cuando estarán cortados esos tramos de servicio?


Mapa ferroviario de Cataluña: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit? ... 05483&z=13

Mapa ferroviario de Cataluña (versión ampliada): https://www.google.com/maps/d/viewer?hl ... Gk_qB2YxL4

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 25/06/2019 15:10

Trobaràs la resposta als següents fils:

viewtopic.php?f=2&t=8677
viewtopic.php?f=2&t=1662


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Javi M
N9
N9
Entrades: 1618
Ubicació: Sant Feliu

Entrada Autor: Javi M » Dimarts 25/06/2019 18:19

marc_bcn_2 ha escrit:Es que l'he fet jo. A Can TMB no es preocupen gaire de facilitar la informació amb aquest tipus de coses...
No tindria sentit gastar-se diners i confondre el personal canviant els plànols per a un tall que durarà setmanes. La informació es pot canalitzar a travès de molts altres canals.



Avatar de l’usuari
122-042-132
N9
N9
Entrades: 1637
Ubicació: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)

Entrada Autor: 122-042-132 » Dimarts 25/06/2019 18:20

Carlos González ha escrit:
marc_bcn_2 ha escrit:Doncs aquest és el mapa de metro que ens ha deixat TMB per a aquest estiu :)

Imatge
internet fotos
Son els retalls que hi haurà??? O què vol dir exactament???
Heu vist Onze de Setembre-Sant Andreu. Mare meva, quin tram és aquest, un tram fantasma i a sobre tancat?. Qui ha fet aquest plànol?. Salut!



Avatar de l’usuari
122-042-132
N9
N9
Entrades: 1637
Ubicació: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)

Entrada Autor: 122-042-132 » Dimarts 25/06/2019 18:23

Nois, i a sobre hi ha qui diu que l'ha fet Can TMB; sí us plau "marc_bcn_2", fes la rectificació corresponent. Salut!



marc_bcn_2
N5
N5
Entrades: 117
Ubicació: L1 Santa Coloma

Entrada Autor: marc_bcn_2 » Dimarts 25/06/2019 20:17

En cap moment he dit que l'hagi fet TMB, de fet he dit que l'he fet jo perquè a TMB no es dediquen a donar la informació d'una forma tan senzilla com seria aquesta.

"122-042-132", he posat el logo de Bus als serveis especials que ha posat TMB. No es cap tram fasntasma ni res semblant, crec que es veu clar.

"Javi M", ja se que no te sentit que TMB es gasti els diners en canviar els planols que hi ha a tota la xarxa, però si que es podria imprimir de cara a l'estiu, posar alguna cosa semblant al web o afegir-lo als pamflets informatius.

PD: Ja he fet la modificació al post original



Avatar de l’usuari
122-042-132
N9
N9
Entrades: 1637
Ubicació: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)

Entrada Autor: 122-042-132 » Dimarts 25/06/2019 20:57

Gracies per l'aclariment, però porta a confusió, tanmateix hi havia, per part teva, bona voluntat. Merci!



torres997
N6
N6
Entrades: 172

Entrada Autor: torres997 » Dijous 24/10/2019 20:11

Bones!

Fa un temps vaig penjar en aquest mateix fil un plànol que vaig fer de la xarxa ferroviària de Barcelona. Doncs bé, l'he realitzat de nou amb un altre programari i millorant alguns aspectes (adjunto imatge). Bàsicament, he volgut fer un esquema de la xarxa que sigui proporcional a la realitat (en quant a distàncies i posicions) i, alhora, visualment amable (és a dir, amb les línies en angles de 0º, 90º o 45º).

Agrairia molt que em diguéssiu si hi veieu algun aspecte a millorar (de moment només tinc pendent incorporar els límits municipals, com en l'anterior versió), o simplement qualsevol comentari o opinió que us vingui al cap...

La idea és, quan tingui la versió definitiva, passar-vos-el en format PDF, per tal que us el pugueu descarregar, si voleu!

Imatge


Esquema ferroviari integrat de Catalunya ja!

Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”