Tall pro-soterrament a Montcada

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Demagògia repugnant

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 16/08/2017 23:32

Això caldria fer-ho arribar a Adif, perquè no posin ni un trist cèntim per al soterrament. Si aquesta colla d'inconscients el volen, que se'l paguin ells sols!


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4439
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dijous 17/08/2017 3:46

Se tendría que imprimir el tweet y pegarlo en todos los sitios donde se reivindique el soterramiento de Montcada.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 17/08/2017 9:22

Guigui ha escrit:Això caldria fer-ho arribar a Adif, perquè no posin ni un trist cèntim per al soterrament. Si aquesta colla d'inconscients el volen, que se'l paguin ells sols!
Enviada cadena de tweets a Adif i a Íñigo de la Serna.



Granolleri

Entrada Autor: Granolleri » Dijous 17/08/2017 10:29

I a més a més, si us fixeu apareix a la foto apareix el cotxe de la policia local... i dubto que hagin multat a cap persona que hagi travessat amb les barreres baixades.



Avatar de l’usuari
ortegote
N8
N8
Entrades: 1231
Ubicació: a prop d' ADIF
Contacta:

Entrada Autor: ortegote » Dijous 17/08/2017 16:36

Granolleri ha escrit:I a més a més, si us fixeu apareix a la foto apareix el cotxe de la policia local... i dubto que hagin multat a cap persona que hagi travessat amb les barreres baixades.
Si ves toda la cadena de Tweets que ha puesto @maquinistilla hay uno en que se ve como hay gente que ha cruzado y que saluda a la patrulla y como dice N se multo a nadie.
Saludos.



Avatar de l’usuari
canalcole
N9
N9
Entrades: 2074
Facebook: XavierMartinezVidal
Ubicació: PENEDÈS
Contacta:

Entrada Autor: canalcole » Dimecres 18/10/2017 13:11

Ahir li vaig poder fer unes preguntes a l'alcaldessa de Montcada sobre el soterrament... (a partir del minut 16:30)

http://www.xiptv.cat/lentrevista/capito ... a-campos-1



Avatar de l’usuari
m.h.t.
N9
N9
Entrades: 2208
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: m.h.t. » Dilluns 05/11/2018 10:47

Com barrejar la unitat d'Espanya, el soterrament de les vies del tren i els morts per suïcidi i/o irresponsabilitat; i usar-ho tot com a campanya política.

Populisme, demagògia i campanya electoral en un sol tweet. El portaveu de Fomento ho ha aconseguit:


Salvem l'Estació de França!

Avatar de l’usuari
El Maño amañado
N7
N7
Entrades: 463
Ubicació: Sant Martí (Barcelona).

Entrada Autor: El Maño amañado » Dijous 08/11/2018 18:05

canalcole ha escrit:Ahir li vaig poder fer unes preguntes a l'alcaldessa de Montcada sobre el soterrament... (a partir del minut 16:30)

http://www.xiptv.cat/lentrevista/capito ... a-campos-1
Lo de les víctimes mortals és bàsicament una qüestió de falta de civisme i sentit comú. Sé que l'administrador d'infraestructues vol eliminar uns quants PN degut a que són perillosos, però hi ha PN arreu del territori nacional on hi circulen el mateix nombre de trens que a Montcada o més. Un exemple clar seria Alfafar-Benetússer i allà no hi ha hagut tantes víctimes. Així que, malgrat tot el que diu i defensa l'alcadessa de Montcada, jo em continuo posicionant a favor de mantindre els 2 PN i no soterrar el tram ferroviari per la localitat.

No obstant, el que sí penso que s'hauria de rectificar, si un cas, seria el temps d'espera amb el PN baixats. És cert que és excessiu en alguns casos i més, quan hi ha creuaments entre 2 trens.



Avatar de l’usuari
m.h.t.
N9
N9
Entrades: 2208
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: m.h.t. » Dilluns 29/07/2019 20:15

L'alcaldessa de Montcada amenaça amb tallar i col·lapsar totes les vies (viàries i ferroviàries) al municipi si no s'aprova pressupost pel soterrament de l'R2-R11.

Tot molt democràtic i civilitzat. Però, d'apel·lar al respecte a les barreres del tren i multar a tots aquells que les passin abaixades, res de res.


Salvem l'Estació de França!

Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4439
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dilluns 29/07/2019 21:07

m.h.t. ha escrit:L'alcaldessa de Montcada amenaça amb tallar i col·lapsar totes les vies (viàries i ferroviàries) al municipi si no s'aprova pressupost pel soterrament de l'R2-R11.

Tot molt democràtic i civilitzat. Però, d'apel·lar al respecte a les barreres del tren i multar a tots aquells que les passin abaixades, res de res.
Que es col·lapsi ella primer, quina pocavergonya.



437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Dissabte 30/11/2019 1:47

m.h.t. ha escrit:
Dilluns 29/07/2019 20:15
L'alcaldessa de Montcada amenaça amb tallar i col·lapsar totes les vies (viàries i ferroviàries) al municipi si no s'aprova pressupost pel soterrament de l'R2-R11.

Tot molt democràtic i civilitzat. Però, d'apel·lar al respecte a les barreres del tren i multar a tots aquells que les passin abaixades, res de res.
Havent trepitjat darrerament diverses estacions de Montcada darrerament, crec que en aquell municipi tenen un problema greu de no entendre què és el civisme, què és un tren i què fa, i què és l'autoritat (qualsevol autoritat).

Quan veus que a una estació com Montcada-Bifurcació, els passatgers (els del tren, no els que creuen el pas a nivell), travessen les vies tot i tenir el pas inferior literalment a UNA passa, i ignorant absolutament les advertències del vigilant, que es trobava a davant... és que no hi ha res a fer.

A Montcada-Santa Maria, quan baixen passatgers, per no haver de passar per les barreres tarifàries, encara que estiguin OBERTES, un percentatge dels passatgers surt pel costat Barcelona de l'andana, travessa les vies, i surt del recinte d'Adif per un forat a la tàpia.

A Montcada-Manresa, hi ha gent que hi accedeix caminant per les vies des del costat Terrassa, cosa extremadament perillosa, i que segurament ha causat diversos atropellaments. També hi he vist creuar les vies, cosa extremadament perillosa en aquesta estació en corba tancada, per sortir de l'estació per l'andana direcció Terrassa, sense passar per les barreres tarifàries (que les trencaven tantes vegades que Renfe va desistir, i simplement va tancar-les i deixar que la gent es colés).

A Montcada i Reixac-R2, dels passatgers que baixen del tren, aproximadament el 25% deu sortir (o entrar) pel pas a nivell, cosa que ha causat atropellaments, i que és frau, evidentment.

Com lemmings.

I a Montcada-Ripollet directament mai hi ha hagut barrerres tarifàries.
Si mai hi aneu, mireu quants piquen el bitllet...

Ah, sí, i a Montcada-Sant Joan van instal.lar-hi fa uns mesos unes tanques per limitar l'accés als grafiters, i ja les han trencat.

No, no és l'únic lloc on la gent fa aquestes coses, però pel tamany del municipi, i la quantitat d'estacions que té, el percentatge de frau i d'incivisme deu ser espantós.

El pitjor de tot no és que hi hagi tanta gent que ho faci: és que són gent de totes les edats, colors i aspectes...
El problema del frau i de l'incivisme a Rodalies Barcelona no entén d'ideologies, ni de nacionalitats, ni de res.
L'únic que sé, és que als busos la gent no fa tant aquestes coses.
I que passa més a certes estacions que a d'altres.



torres997
N6
N6
Entrades: 172

Entrada Autor: torres997 » Dilluns 02/12/2019 15:29

437.001 ha escrit:
Dissabte 30/11/2019 1:47
Ah, sí, i a Montcada-Sant Joan van instal.lar-hi fa uns mesos unes tanques per limitar l'accés als grafiters, i ja les han trencat.
Aquesta estació no és actualment un habitatge particular? Ho dic perquè fa un any o així hi vaig anar per fer-hi unes fotos i em vaig trobar un senyor que en sortia, el qual em va dir que era la seva casa i que no s'hi podia entrar.


Esquema ferroviari integrat de Catalunya ja!

Avatar de l’usuari
ortegote
N8
N8
Entrades: 1231
Ubicació: a prop d' ADIF
Contacta:

Entrada Autor: ortegote » Dilluns 02/12/2019 18:41

torres997 ha escrit:
Dilluns 02/12/2019 15:29
437.001 ha escrit:
Dissabte 30/11/2019 1:47
Ah, sí, i a Montcada-Sant Joan van instal.lar-hi fa uns mesos unes tanques per limitar l'accés als grafiters, i ja les han trencat.
Aquesta estació no és actualment un habitatge particular? Ho dic perquè fa un any o així hi vaig anar per fer-hi unes fotos i em vaig trobar un senyor que en sortia, el qual em va dir que era la seva casa i que no s'hi podia entrar.
Fa anys que es un habitatge.
Salutacions.



Avatar de l’usuari
m.h.t.
N9
N9
Entrades: 2208
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: m.h.t. » Dimarts 07/04/2020 10:18

Adif aprova el projecte bàsic del soterrament de la R2

Imatge
L'Administrador d’Infraestructures Ferroviàries dona un nou pas i comunica al consistori que el projecte bàsic del soterrament de la R2 al seu pas per Montcada i Reixac ha estat aprovat, després d’haver passat el tràmit intern de supervisió.
https://www.montcada.cat/actualitat/not ... a-r2-.html


Salvem l'Estació de França!

Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”