Em sembla molt interessant peatonalitzar Pujades. Així s'acaba aquesta competència salvatge entre la B 20/25 i la línia 4 del metro.gracienc ha escrit: ↑Divendres 02/10/2020 22:41 M'ha sorprès veure aquest mapa de super-illes.
Personalment, jo que treballo al Carrer Ciutat de Granada amb Ramon Turró, veig molt bé que es facin. La que ja hi ha va quedar bastant bé (a banda dels problemes amb les línies de bus que comenteu).
En la meva opinió, l'únic carrer que em sembla delicat petonalitzar és Pujades. En tot cas, a nivell de mobilitat la seva peatonalització (molt positiva també per la gent que es mou en bici o a peu; que allà n'hi ha bastanta) crec que es podria solucionar, com ja suggeriu, posant un carril bus de sentit invers, el qual podria anar a parar al carrer Llull (el qual té marge sobrat i s'hi pot en primer lloc treure la filera de cotxes que hi ha aparcats).
Francament, espero que l'experiència de les superilles es vagi extenent a tot Barcelona.
Salut,
Jo també espero que s'estengui el concepte de les superilles, no només a Barcelona sinó a tota l'Àrea Metropolitana, però clar, amb millores radicals del transport públic (carrils bus contrasentit, línies de tramvia, etc).