Procés de Selecció, Formació i treballar al metro

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
Avatar de l’usuari
Denisuko
N7
N7
Entrades: 487
Ubicació: Buscant codis ATP
Contacta:

Procés de Selecció, Formació i treballar al metro

Entrada Autor: Denisuko » Diumenge 23/07/2006 23:15

Hola,
Algunes persones m'ho han demanat que expliques el procés de selecció i formació de metro.
Doncs be, tot va començar un dia de maig qualsevol quan vaig entrar a la página de TMB i vaig veure al: "Treballa amb Nosaltres" la possibilitat de treballar durant els mesos de juliol, agost i setembre. Hi vaig entrar i vaig omplir les meves dades. Aixo va ser un dimarts. El divendres de la mateixa setmana em van trucar per fer un test psicotecnic a una empresa externa: CIEF, una consultoria que es troba al carrer Francesc Tàrrega (congres), al dia següent pel matí (aquest dissabte es feia la festa del carnet jove a port aventura, hi vaig anar-hi per la tarda al parc per fer el test pel mati). Aquest test va durar al voltant de les 4-5 hores.

2 dies despres, el dilluns, em truquen i em diuen per fer entrevista al dimarts al mateix lloc. L'entrevista era grupal, estavem uns 12 candidats i 5 entrevistadors (2 de CIEF i 3 de metro). Durant aquesta entrevista ens van fer 3 series de proves:
1. Una petita descripció de cadascun de nosaltres, la nostra vida laboral, l'interes que tenim en el treball (realment jo si estic alla es pq m'agrada el mon ferroviari i aixi els hi vaig dir, tot el que sigui metro, tren, tramvia... m'agrada)
2. Ens van donar un paper amb 10 tipus de candidats i habiem de parlar-ho entre tots i seleccionar a 4 que nosaltres creiem que serien els adequants per a estar al lloc de treball (persones del tipus: un homosexual, un drogadicte, una noia q li tira la canya als membres del tribunal)
3. Una situació puntiaguda al metro: com actuaries, com reaccionaries, q faries; ex: estas conduint el tren i es para al mig del tunel i no tens comunicació amb el centre de control; estas a l'estació i tens un suicidi, com actues....

Al dia següent (final champions) em van trucar i em van dir q estaba a dins (ilusion por las nubes :) )
Dijous era una prova medica q tambe vaig superar.

Dues setmanes despres sense saber res, em truquen i em donen a escollir la linia que voldria i em diuen que faig una visita a les cotxeres de Trinitat Nova i ens van deixar conduir (automaticament) els trens de L11 amb passatge a dins.
El dia 1 de juny vaig començar el meu procés de formació, a CIEF, l'empresa externa (Gracies Enric per les teves explicacions i els grans comentaris que feies de les classes), durant uns 6 dies, 6 hores diaries (dissabte inclos).

Després va començar una segona formació a l'estacio de Tarragona, 6 dies 7 hores diaries (pero dissabte no inclos) on alla tenen els aparells que veiem sovint a l'estacio (distribuidores, validadores, via, catenaria (sense tensió, e?) andana... ) perque hi poguem apendre com funciona i tal. Vam coneixer algunes persones de metro i algunes, del qual no dire el nom pero si dire que ens va fer la vida una mica impossible pel seu to a l'hora de parlar amb la gent amb crits, q vulguis o no, no era molt agradable d'escoltar (si algu sap qui es, q ho escrigui, no em vull jugar el puesto de treball). L'ultim dia de la formacio a Tarragona, ens van dir que teniem que anar cadascun de nosaltres al dia següent a les gerencies de cada linia per parlar amb els caps de zona sobre el que fariem els proxims dies.

Una vegada a gerencia, al mateix dia, ens van assignar una estació i vam aprendre el que haviem de fer per tancarl-la, el dia seguent en una altre estacio pel torn de tarda i al dia següent, a una altre per l'obertura.

I a la setmana següent vam anar un dia i ens van assignar un motorista instructor per començar a aprender a conduir el tren. Aquest mateix dia un CTO ens va ensenyar el tunel de la nostra linia (a dins d'una cabina amb un motorista treballant) i on estaben els punts forts de la linia com ara a la L3 la corva de Liceu-Drassanes. (Si, estic a la L3). Durant els 3 dies següents vaig aprendre a conduir el tren, que fer en cas de que una porta es quedi oberta o quan no funcioni l'aire acondicionat... (l'ATP em va caçar uns quants cops :P). En el meu cas, a mitjans de juliol em van fer una segona clase de trens a les cotxeres, llavors es pot dir q la formacio en tren son 5 dies (pero menys de.... 30 hores potser)

El dia 30 va ser l'examen de tot en general i el dia 1 a començar a treballar.

Opinen ustedes ;)



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23218
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Diumenge 23/07/2006 23:28

En fi...molt poquet temps per a una feina de tanta responsabilitat. I ja no dic només que hagis d'aprendre en uns dies a conduir el tren, sino que ja tens que portar-te aprés què faries en casos tan greus com reaccionar davant un suicidi, em sembla que l'ensinistrament l'haurien de fer ells.

Jo no sé si després de la desgràcia del metro de Valencia canviaran la formació dels treballadors, en aquest cas dels conductors, però davant l'opinió pública, que està evidentment sensibilitzada, no poden fer declaracions com les que estan fent de que la seguretat del metro de Barcelona és perfecte, perquè a les hores es tracta d'un eslogan del tipus de les enganxines verdes, és a dir, moltes paraules i sense substància, o com quan diuen que els treballadors estan ara més aprop de l'usuari, tot publicitat, però que no pot convèncer a ningú.

Davant d'això, la solució seria que els ciutadans d'a peu no agafessim el metro, fins que no obtinguessin plenes garanties de que el servei serà eficient i totalment segur, i que els maquinistes han rebut la formació més adequada, però juguen amb que no podem prescindir del servei de metro, i per tant, poden fer el que volen. Però en aquest cas ens hi juguem la vida, i amb això no s'hi juga.



Watermark
N7
N7
Entrades: 328

Entrada Autor: Watermark » Dilluns 24/07/2006 0:22

A mi el que em sorpren és que contractin gent per conduir els trens únicament durant 3 mesos. Com que el contracte és per tan poc temps no és d'extranyar doncs que els hi facin pràctiques efímeres ja que sino estarien més temps aprenent que conduïnt.
Jo sempre he tingut la imatge de que el maquinista d'un tren és una persona que té molta experiència amb la màquina que condueix, que la coneix profundament, que controla totes les seves reaccions, que identifica automàticament les avaries habituals de les més greus i que fins i tot coneix una mica el vehícle mecànicament podent detectar i arreglar les avaries més simples (Jo vaig observar un cop un maquinista examinant els baixos de la seva 440R que es va quedar tirada a Girona, i va poder arreglar l'avaria reemprenent la marxa cap a Cerbère!). Això en cinc dies lamentablement no es pot aprendre. La relació conductor-màquina ha de ser llarga i experimentada i no efímera. De fet crec que ho és a la majoria de companyies ferroviàries, però sembla que als estius de TMB no :| .
Que consti que això no va en contra del company Denisuko, del que estic segur que gaudeix de la experiència i que de ben segur hi posa les millors ganes. De debó, et desitjo que t'ofereixin una renovació del contracte al acabar l'estiu per tal de que puguis aprofitar el màxim que vulguis tota aquesta experiència que adquiriràs aquests mesos conduïnt els 3000. ;)
Watermark l’ha editat per darrera vegada el dia: Dilluns 24/07/2006 0:28, en total s’ha editat 2 vegades.



Avatar de l’usuari
Jefe de C.T.C.
N5
N5
Entrades: 102
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: Jefe de C.T.C. » Dilluns 24/07/2006 0:25

Doncs si. Molt interessant de cara als que ens agrada el mon del ferrocarril això de fer un curset i treballar un estiu.
Però una falta de seguretat important ja que, amb aquest temps de formació es impossible que algú tingui suficients recursos per conduir un metro amb seguretat. ((Amb tots els meus respectes per a tu Denisuko. No dubto que vas assimilar tot el que et van explicar i que ho saps aplicar correctament, però dic que en aquest temps no va haver prou per explicar-te tot el que hauries de saber ni per fer casos práctics etc...)).
L


Hola gent!!

Avatar de l’usuari
Denisuko
N7
N7
Entrades: 487
Ubicació: Buscant codis ATP
Contacta:

Entrada Autor: Denisuko » Dimarts 25/07/2006 1:58

metring ha escrit:En fi...molt poquet temps per a una feina de tanta responsabilitat. I ja no dic només que hagis d'aprendre en uns dies a conduir el tren, sino que ja tens que portar-te aprés què faries en casos tan greus com reaccionar davant un suicidi, em sembla que l'ensinistrament l'haurien de fer ells.

Jo no sé si després de la desgràcia del metro de Valencia canviaran la formació dels treballadors, en aquest cas dels conductors, però davant l'opinió pública, que està evidentment sensibilitzada, no poden fer declaracions com les que estan fent de que la seguretat del metro de Barcelona és perfecte, perquè a les hores es tracta d'un eslogan del tipus de les enganxines verdes, és a dir, moltes paraules i sense substància, o com quan diuen que els treballadors estan ara més aprop de l'usuari, tot publicitat, però que no pot convèncer a ningú.

Davant d'això, la solució seria que els ciutadans d'a peu no agafessim el metro, fins que no obtinguessin plenes garanties de que el servei serà eficient i totalment segur, i que els maquinistes han rebut la formació més adequada, però juguen amb que no podem prescindir del servei de metro, i per tant, poden fer el que volen. Però en aquest cas ens hi juguem la vida, i amb això no s'hi juga.
A veure, ara per ara jo et puc assegurar que, excepte la L1, les altres 5 son les linies mes segures que hi han gracies a l'ATP. La formació jo crec que es rep mica en mica mitjançant la práctica i sobretot preguntant al centre de control que sempre ens ayuda quan tenim qualsevol problema. En part es veritat que es molt poquet temps per a aprendre tot i com reaccionariem davant algun fet en concret, pero ja et dic que si hi ha un suicidi el que hem de fer es parar el tren el mes aviat possible i, una vegada arribin els bombers, fer el que ens manin ells.

L'anunci de L2 i L5 de que els treballadors estan mes a prop de l'usuari, ja dic jo q es totalment mentida, al contrari, s'han allunyat molt mes, ja que aquestes dues linies tenen implantades el nou model operatiu on es diu q a les estacions de menys afluencia de public, estaran buides. Com molt be va dir un company meu a formació: "¿En que puedo ayudarle si me encuentra?" Al cap d'uns dies aquesta campanya va desapareixer, pq la gent no estava convençuda.
Watermark ha escrit:A mi el que em sorpren és que contractin gent per conduir els trens únicament durant 3 mesos. Com que el contracte és per tan poc temps no és d'extranyar doncs que els hi facin pràctiques efímeres ja que sino estarien més temps aprenent que conduïnt.
Jo sempre he tingut la imatge de que el maquinista d'un tren és una persona que té molta experiència amb la màquina que condueix, que la coneix profundament, que controla totes les seves reaccions, que identifica automàticament les avaries habituals de les més greus i que fins i tot coneix una mica el vehícle mecànicament podent detectar i arreglar les avaries més simples (Jo vaig observar un cop un maquinista examinant els baixos de la seva 440R que es va quedar tirada a Girona, i va poder arreglar l'avaria reemprenent la marxa cap a Cerbère!). Això en cinc dies lamentablement no es pot aprendre. La relació conductor-màquina ha de ser llarga i experimentada i no efímera. De fet crec que ho és a la majoria de companyies ferroviàries, però sembla que als estius de TMB no .
Que consti que això no va en contra del company Denisuko, del que estic segur que gaudeix de la experiència i que de ben segur hi posa les millors ganes. De debó, et desitjo que t'ofereixin una renovació del contracte al acabar l'estiu per tal de que puguis aprofitar el màxim que vulguis tota aquesta experiència que adquiriràs aquests mesos conduïnt els 3000.
Si, contracten a gent per a fer substitucions durant els 3 mesos de vacances i si, ens fan molt poques practiques perque de fet som molta gent per entrar i molt poca per donar formació (hi ha gent de L1 que encara no ha rebut la formacio de trens). Al metro de Barcelona, els motoristes, alguns d'ells no tenen coneixements de mecanica, en canvi, els de rodalies, regionals... si que en tenen de saber ja que, com molt be expliques, si es dona el cas de que un tren es queda averiat al mig del cami, el conductor pot arreglarlo i no ha de anar-hi cap vehicle mecanic a fer el que hagi de fer, en canvi, a la ciutat, es mes rapid anar d'un lloc a l'altre, i si un tren s'espatlla a Liceu (per dir una qualsevol) doncs el mecanic i pot anar mes rapidament que no si el tren es troba a PortBou. De moment he gaudit molt de l'experiencia de conduir un 2000/3000 amb passatge (i de tancar-li a algu la porta als nassos :P)
Jefe de C.T.C. ha escrit: ((Amb tots els meus respectes per a tu Denisuko. No dubto que vas assimilar tot el que et van explicar i que ho saps aplicar correctament, però dic que en aquest temps no va haver prou per explicar-te tot el que hauries de saber ni per fer casos práctics etc...)).
L
Assimilar-ho si, pero a l'hora de la veritat estas tan nervios que no saps per on començar, tens la pressio de que tens molts botons que no saps on picar, la pressio de la gent al darrera teu (q alguns donen cops a la porta o si estas a l'estació, surten per cridar-te) i clar, la gent com paga el seu bitllet, doncs vol que els hi portis pero rapidament i molt poca gent sap que viatja amb una máquina i aquesta es pot espatllar.



Minotaure
N5
N5
Entrades: 149
Ubicació: Sabadell (Vallès Occidental)

Entrada Autor: Minotaure » Dimarts 25/07/2006 12:57

Molt ineresant saber les interiortats del procés de selecció i formació de TMB.

Una cosa Denisuko, demanaven una titulació concreta i/o una experiència concreta per poder obtara al plaça?



Avatar de l’usuari
Denisuko
N7
N7
Entrades: 487
Ubicació: Buscant codis ATP
Contacta:

Entrada Autor: Denisuko » Dimarts 25/07/2006 15:27

Minotaure ha escrit:Molt ineresant saber les interiortats del procés de selecció i formació de TMB.

Una cosa Denisuko, demanaven una titulació concreta i/o una experiència concreta per poder obtara al plaça?
Una de les coses que demanaven era si tenies certa experiencia en donar la cara al públic ja que a més de conduir els trens, també has d'estar a les estacions. Aixo si, a l'entrevista grupal, m'enrecordo molt be que, excepte un parell o 3, moltes persones volien la feina o pels diners o per cambiar la feina actual que tenen, cosa que aixo no els va combencer molt als membres del tribunal.



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dimarts 25/07/2006 15:35

Un dubte: quan arriba setembre podràs quedar-te? O et faran fora i adiós muy buenas?



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dimarts 25/07/2006 17:49

Molt interessant Denisuko, gràcies per compartir tot plegat amb nosaltres!


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5698
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimarts 25/07/2006 22:57

Denisuko ha escrit:Aixo si, a l'entrevista grupal, m'enrecordo molt be que, excepte un parell o 3, moltes persones volien la feina o pels diners o per cambiar la feina actual que tenen, cosa que aixo no els va combencer molt als membres del tribunal.
Això deu ser perquè el funcionariat ha fet als membres del tribunal apartar-se de la realitat d'aquest món, de les raons per les quals la gent treballa, etc. :?

Denisuko, impagables les teves aportacions. Benvingut al fòrum. Ja tenim un "infiltrat" dins de les cabines ;)


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
Serie600
N7
N7
Entrades: 525

Entrada Autor: Serie600 » Dimarts 25/07/2006 23:19

Hola:

Gracies per les teves explicacions Denisuko.

Tant de bo tinguis sort i al setembre et renovin i et puguis quedar dintre l'empressa.

Estas en un lloc que a molts ens agradaria estar una estoneta "de paquet" o treballant realment.

En cuant al tema del temps de formacio, penso, a l'igual que la resta de companys, que es massa curt. Mes tenint en comte, pel que expliques, que un dia us parlen d'obrir i tancar estacions, al dia següent de conduccio, a l'altre de les validadores, i aixi un tema cada dia, sense temps (crec) d'aprofundir molt en cas de dubtes o poder practicar.

Us donen alguna nocio de socorrisme, primers auxilis, etc?....

Per cert, si alguna vegada veus algu fent fotos a la L3, no l'esbronquis, potser que sigui algun de nosaltres.... :)

(mega quedada fotografera a la L3?..... Jamiro, tu no, que no has fet els deures xD )

Sal.lutacions:

Serie600



Avatar de l’usuari
Denisuko
N7
N7
Entrades: 487
Ubicació: Buscant codis ATP
Contacta:

Entrada Autor: Denisuko » Dimecres 26/07/2006 2:07

Serie600 ha escrit:Hola:

Gracies per les teves explicacions Denisuko.

Tant de bo tinguis sort i al setembre et renovin i et puguis quedar dintre l'empressa.

Estas en un lloc que a molts ens agradaria estar una estoneta "de paquet" o treballant realment.

En cuant al tema del temps de formacio, penso, a l'igual que la resta de companys, que es massa curt. Mes tenint en comte, pel que expliques, que un dia us parlen d'obrir i tancar estacions, al dia següent de conduccio, a l'altre de les validadores, i aixi un tema cada dia, sense temps (crec) d'aprofundir molt en cas de dubtes o poder practicar.

Us donen alguna nocio de socorrisme, primers auxilis, etc?....

Per cert, si alguna vegada veus algu fent fotos a la L3, no l'esbronquis, potser que sigui algun de nosaltres.... :)

(mega quedada fotografera a la L3?..... Jamiro, tu no, que no has fet els deures xD )

Sal.lutacions:

Serie600
Ojala em renovin, per mi de conya, he estat estudiant un cicle superior d'informatica per a res llavors (per omplir curriculum, xDxD), pero de veritat que m'agradaria molt. Si feu fotos a la L3, endavant, jo no dire res a ningu, aixo si, sempre que no sigui pq hi ha hagut un fet greu (suicidi...) (i no doneu excuses del pal: som de la premsa, e? jejejejejeje)

Sobre el tema de primers auxilis, si et soc sincer, no m'enrecordo pq et fiquen tanta informació, tant de rollo, que mira, ara q m'ho dius no et sabria respondre. Se que vam fer una clase sobre temes de seguretat, prevencions i riscos, i a sobre anava una miqueta sobat (pq començava a les 7 del mati :'( ) de totes formes, ells diuen que comprenen com estem i la quantitat d'informació que ens fiquen, i que per a qualsevol dubte, truquem al centre de control i llestos (i els he trucat bastants cops :))

Gracies per tot i pels anims :)



Avatar de l’usuari
Serie600
N7
N7
Entrades: 525

Entrada Autor: Serie600 » Dimecres 26/07/2006 3:38

Hola:

Mmmmm..... posa alguna cosa a la finestra perque et poguem reconeixer cuan agafem la L3 (un DIN A4 amb el Nick?..... :D ).... No, deixa't de punyetes, no et fiquis en lios.... Sols una cosa: deixa pujar a la gent sense "espantar-los" amb el "pito".... que emprenya molt xD

(mmmm.... cuan agafi la L3 m'anire cap a la maquina i em fregare el nas mirant el conductor.... si ets tu, fes llums.... jejejeje.... ei!.... aixo es una "Jamironiada" que fot fredor.... xD )

Sal.lutacions:

Serie600



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dimecres 26/07/2006 8:41

Denisuko ha escrit:De moment he gaudit molt de l'experiencia de conduir un 2000/3000 amb passatge (i de tancar-li a algu la porta als nassos :P)
Ja sabia jo que els motoristes havien de sentir quelcom per tenir aquesta afició a tancar les portes als morros de la gent :D

Gràcies per compartir la teva experiència amb tots nosaltres!



Dabi
N4
N4
Entrades: 69

Entrada Autor: Dabi » Dimecres 26/07/2006 18:45

Jo com amant dels transports... sempre m'ha fet gràcia pujar al capdavant d'un metro(encara no ho he fet mai :'( ) però em sorpren la facilitat que dóna TMB... :o no per pujar sino per conduir-los :x



Avatar de l’usuari
Denisuko
N7
N7
Entrades: 487
Ubicació: Buscant codis ATP
Contacta:

Entrada Autor: Denisuko » Dimecres 26/07/2006 23:25

entfe001 ha escrit:
Denisuko ha escrit:De moment he gaudit molt de l'experiencia de conduir un 2000/3000 amb passatge (i de tancar-li a algu la porta als nassos :P)
Ja sabia jo que els motoristes havien de sentir quelcom per tenir aquesta afició a tancar les portes als morros de la gent :D

Gràcies per compartir la teva experiència amb tots nosaltres!
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Pero es sorprenent, perque tu arribes a l'estació, arribes sobrat de temps perque t'ho indiquen els cartells de regulació, mires pel mirall i pel monitor que t'enfoca la cua del tren i veus que tothom entra, i quan veus que no entra ningu, pitjes el boto per tancar portes i veus a traves del monitor com una onada de gent apareix de cop per voler entrar. No se si ho faran expresament per veure si els dona temps o q, :)
de totes maneres, nose perque la gent s'emprenya tant al perdre el tren si 3-4 minuts despres en vindra un altre i seran els primers en pujar-hi, no es el mateix que a l'autobus que ara triga mes estona perque alguns conductors estan de vacances.



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dimecres 26/07/2006 23:53

Serie600 ha escrit:(mega quedada fotografera a la L3?..... Jamiro, tu no, que no has fet els deures )
:D
Serie600 ha escrit:(mmmm.... cuan agafi la L3 m'anire cap a la maquina i em fregare el nas mirant el conductor.... si ets tu, fes llums.... jejejeje.... ei!.... aixo es una "Jamironiada" que fot fredor.... )
:D


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
Serie600
N7
N7
Entrades: 525

Entrada Autor: Serie600 » Dijous 27/07/2006 0:06

Hola:

Denisuko, no crec que la gent ho faci expressament. En el meu cas -m'ha passat moltes vegades- que baixo les escales i indefectiblement el motorista m'ha tancat les portes als morros. Dos segons mes i hagues entrat. No et parlo de començar a correr cuan sents el "pito" adalt les escales, et parlo de estar a una passa de la porta i "plaf!, aqui et quedes perque em surt dels nassos, xato!". O aixo, o llençarme de cap, bloquejar les portes -no sera la primera ni l'ultima vegada que ho faci- i entrar ("pa cohones los mios"). O estar dintre del vago i veure que el motorista li va a tancar les portes a algu i faig el mateix, aguantar-les per que pugui entrar.

Estem parlant d'un parell de segons, no de fer-se les escales en tromba d'adalt a baix, es estar al peu i dues passes.

M'agradaria que com a "part implicada", opinessis en aquest fil http://www.transport.cat/viewtopic.php?t=1418 que vaig crear ja fa temps. De bon rotllo, no et vull ficar el dit a l'ull i no vull que et donis per al.ludit. M'agradaria que el comentessis "desde dintre".

Ja no corro per agafar un metro si el sento que arriba estant adalt les escales. Dissortadament he apres la lliço de quedar-me a terra. A banda que no paga la pena aguantar els cops i les empentes dels que entren i surten. Si em dona l'aire, em quedo adalt i m'espero, se que l'acabare perdent igualment si corro o no.... aixi que....

Sal.lutacions:

Serie600



Avatar de l’usuari
Denisuko
N7
N7
Entrades: 487
Ubicació: Buscant codis ATP
Contacta:

Entrada Autor: Denisuko » Dijous 27/07/2006 0:44

no home no, ho deia en conya, lo de correr quan es tanquen les portes, e?



Avatar de l’usuari
Serie600
N7
N7
Entrades: 525

Entrada Autor: Serie600 » Dijous 27/07/2006 23:52

Hola:

Denisuko. Anaves aquesta tarde (27-JUL) cap alla 3/4 de 8 a la 313 a l'estacio de Paral.lel?... Es que m'he fregat el nas i el motorista se m'ha quedat mirant d'una manera extranya....

Sal.lutacions:

Serie600



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”