Samarretes del nen punki (PREUS A LA PAGINA 8!!!)

Simuladors de transport i conducció, col·leccionisme, modelisme, sèries de bitllets, jocs, etc.
Simuladores de transporte y conducción, coleccionismo, modelismo, series de billetes, juegos, etc.
Respon
Avatar de l’usuari
Serie600
N7
N7
Entrades: 525

Entrada Autor: Serie600 » Divendres 04/08/2006 22:33

Hola:

No, no som en Jamiro i un servidor.... encara que per aqui de vegades ho semblem xD :

Imatge

Perdoneu l'off topic....

Sal.lutacions:

Serie600



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dissabte 05/08/2006 14:10

xD xD xD xD xD xD xD xD xD xD


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Diumenge 06/08/2006 0:58

Entre bodes i casoris, al final a quin preu hem quedat per samarreta? Ho dic per dur els diners justos a la Trobada Orxatera de dilluns i no fer curt :oops:



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Diumenge 06/08/2006 12:02

16,87 EUR. Pobre d'ell qui no porti el preu exacte :)



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5690
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Diumenge 06/08/2006 13:08

Bé, els 13 cèntims de canvi els hi perdonarem tothom, oi? al Mortadel·lo. Només faltaria. Va, que amb els 13 cèntims de tothom li pot surtir gairebé gratis, l'orxata. De fet, l'hem de convidar a l'orxata, què menys.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
viscaelcat
N6
N6
Entrades: 258
Ubicació: Mataró

Entrada Autor: viscaelcat » Diumenge 06/08/2006 14:53

Fran-Ikarus ha escrit:Bé, els 13 cèntims de canvi els hi perdonarem tothom, oi?
Esclar
Em podeu explicar el programa una mica? Després de trobar-nos tots a l'andana i veure l'operació de canvi de via, i en el supòsit cas que no ens prenguin per terroristes, anirem a prendre l'orxata. Jo vull aprofitar que sóc a Barcelona per veure la línia 11 i alguna cosa friqui més de les que hi ha posades pel fòrum. I tornar a casa aviat que em llevo a les sis del matí per anar a treballar.



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Diumenge 06/08/2006 16:37

Bé, crec que és millor si el programa l'improvisem sobre la marxa, com s'acostuma a fer en aquest tipus de trobades. El que és fix és la trobada a Paral·lel, la compre de la pertinent samarreta i l'orxata. La resta, ja es veurà ;)



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Diumenge 06/08/2006 16:49

Jo tampoc puc tornar gaire tard o em quedaré sense tren, recordo que baixaré de Girona expressament per a la trobada ;)



Avatar de l’usuari
viscaelcat
N6
N6
Entrades: 258
Ubicació: Mataró

Entrada Autor: viscaelcat » Diumenge 06/08/2006 17:03

He escrit un missatge al fil de la trobada que podriem anar a visitar el vestíbul de linia 3 Univeristat de l'andana Plaça Catalunya



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5690
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Diumenge 06/08/2006 18:57

Sí, certament és millor que continuem parlant-ne (de la trobada) només al fil de la trobada, que si no ens farem un embolic.

Hauríem de deixar aquest fil només per quan comencin a encongir les samarretes, després de rentar-les per primer cop, o a perdre el dibuix, i volguem fer una segona trobada per anar a linxar en Mortadel·lo :D


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dilluns 07/08/2006 14:31

Fran-Ikarus ha escrit:Hauríem de deixar aquest fil només per quan comencin a encongir les samarretes, després de rentar-les per primer cop, o a perdre el dibuix, i volguem fer una segona trobada per anar a linxar en Mortadel·lo :D
:D :D :D


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dilluns 07/08/2006 22:48

La veritat és que la samarreta m'encanta, ha quedat molt i molt bé. S'ha de felicitar a en mortadel·lo per la feina feta :D

Si finalment, tal com s'apuntava n'acaben sobrant dues en cas que sigui de la talla L m'agradaria que una fos per mi (per regalar-li a la meva xicota :roll: ) tot i que per ordre de prioritat i tal com hem acordat a la Trobada Orxatera primer va en victorcasta. ;)



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dilluns 07/08/2006 23:18

jejeje a veure què diu en Mortadel·lo de les samarretes que li queden, que m'agradaria tenir-ne una.



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5690
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dilluns 07/08/2006 23:20

Les samarretes estan molt bé, i profetitzo que un cop s'hagin esgotat, hi haurà entre un 27,23 i un 35,12% de la gent que havia declinat demanar-ne una, que començaran a insistir en que es reeditin :D


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dilluns 07/08/2006 23:41

Realment, tota una samarreta metrera-friki. Riu-te'n de la que diu "MIND THE GAP"... :D


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dimarts 08/08/2006 0:25

Ei, jo en tinc una que hi diu "UNDERGROUND" jejejeje



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dimarts 08/08/2006 11:58

Ja ho sabeu, a la propera trobada tots amb aquesta samarreta posada per visitar Gaudí o les cotxeres del Triangle, el que s'esdevingui primer :)



Avatar de l’usuari
Mortadel·lo
N9
N9
Entrades: 1381

Entrada Autor: Mortadel·lo » Dimarts 08/08/2006 13:58

Mortadel·lo ha escrit:XXL: 6 (Josep Serre, aarongilp, serie600 i sra., amic d'en Fran, Megapauer)
XL: 7 (Trenscat, abegot, Fran-Ikarus, El Llop, entfe001, Jamiro, davids_from_liepaja)
L: 1 (Mortadel·lo)
M: 4 (Gersenz,UT596001, Wefer, Pere)
S: 0

TOTAL:
18 samarretes 18
aaaaaaaa veure, si no em surten malament els números la cosa va quedar així:

XXL: en Wefer es va endur la d'en Josep Serre, Serie 600 i sra es van endur les seves i el Fran la del seu Amic, total 4, n'haurien de quedar 2
XL: Trenscat, abegot, Fran-Ikarus, Jamiro i entfe001 es van endur les seves, n'haurien de quedar 2
L: jo tinc la meva
M: UT596001, Wefer i Pere es van endur les seves, n'hauria de quedar 1

el cas és que em queden 3 XXL i una XL, així que algú es va endur el que no tocava, o es van equivocar amb el nombre de XL i XXL al lloc de les samarretes


ES PELIGROSO ASOMARSE

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5690
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimarts 08/08/2006 16:07

Ostres, què xungo, en Davids from Liepaja o bé en LLOP aniran en camisón blau :?


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Dimarts 08/08/2006 19:56

Hola a tots, per temes de feina/familiars/personals, estic més liat que el Brian de "la vida de Brian" i no puc anar a recollir la semarreta. Sis plau Mortadel.lo, et demanaria que me l'enviesis a casa, si m'envies un correu et dono la meva adreça. Si tens un compte amb La Caixa, et faig una transferència amb el preu de la semarreta i els gastos d'enviament. Després del que va costar trobar l'enganxina dels pebrots, ara em fotria quedar-me sense semarreta.

Una salutació a tothom.

El Llop.



Respon

Torna a “Oci i divertiments / Ocio y divertimentos”