Centenari de l'Autobus a Barcelona

Documents, fotografies, museus i tot allò relacionat amb la història dels transports.
Documentos, fotografías, museos y todo aquello relacionado con la historia de los transportes.
orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Fotos...

Entrada Autor: orique » Diumenge 17/09/2006 19:10

Com que ningú penja fotos (garrepes) us en penjo jo un parell, fetes aquesta mateixa tarda:



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Diumenge 17/09/2006 20:10

Ei, jo les penjaria però m'he quedat sense piles i no puc descarregar les fotos al PC. Aquesta setmana les penjo sense falta. :D


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Diumenge 17/09/2006 20:21

JaMiRo! ha escrit:Ei, jo les penjaria però m'he quedat sense piles i no puc descarregar les fotos al PC. Aquesta setmana les penjo sense falta. :D
Et recomano que et compris un carregador i quatre o sis piles recarregables. Surt MOLT a compte.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Diumenge 17/09/2006 21:16

De la web dels Autobusos de Barcelona:


Aún hay más, una vez acabado la concentración de vehículos en el Pº de Borbón, ACEMA presenta el próximo 21 de septiembre una exposición de fotografías y artículos en la Galeria Foranda, que se encuentra en el vestíbulo de la estación Tarragona de la línea 3 de Metro. La exposición durará hasta finales de este año. Vea aquí el catálogo de lo que mostrará (en pdf).



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Diumenge 17/09/2006 22:38

Jo també tinc un bitllet commemoratiu... el 318 :D

Jo a la rua vaig anar dins del Pegaso renumerat com a 9xxx... va estar força bé. :D



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5690
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Diumenge 17/09/2006 23:11

orique ha escrit:Com que ningú penja fotos (garrepes) us en penjo jo un parell, fetes aquesta mateixa tarda:
T'he vist fer-nos aquesta foto ;) Jo sóc la taca "fosforito" que s'endevina entre el muntant que separa ambdós vidres davanters, i la barra de la porta d'entrada.

Jo penjaré també alguna foto, però deixeu-me temps per... assaborir els records d'aquest cap de setmana fantàstic (acabo d'arribar a casa)


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5690
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Diumenge 17/09/2006 23:12

metring ha escrit:Aún hay más, una vez acabado la concentración de vehículos en el Pº de Borbón, ACEMA presenta el próximo 21 de septiembre una exposición de fotografías y artículos en la Galeria Foranda(...)
Un ocellet m'ha dit que el Monotral 3055 tindrà també quelcom a veure, amb aquesta exposició, però de moment no en sé res més.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5690
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Diumenge 17/09/2006 23:13

Parlant de bitllets commemoratius i similars: algú ha aconseguit arreplegar els 4 models de clauers?

Jo, 3 (em falta l'Aclo de 2 pisos!)


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Diumenge 17/09/2006 23:35

Jo només he aconseguit un model i un parell de globus :). El bitllet no... :'(
Fran-Ikarus ha escrit:T'he vist fer-nos aquesta foto ;) Jo sóc la taca "fosforito" que s'endevina entre el muntant que separa ambdós vidres davanters, i la barra de la porta d'entrada.
Bé, jo era el que portava una samarreta marró... ho dic perquè a prop meu hi havia un altre "personatge" com jo ametrallant-vos... :D



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5690
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dilluns 18/09/2006 0:29

Sí, ja ho he vist, que hi havia un altre, je je... De fet, de "francotiradors" al llarg del recorregut no ens faltaven. Al final de Pg. Joan de Borbó, hi havia el Lluís Comaposada (d'EUROFER), que a cada volta que fèiem, continuava allà, però una mica més lluny. I el Manel (conductor) m'ha dit que al matí ja hi era, és a dir, que deu tenir fotografies del 3055 al llarg del recorregut, com per fer una mena d'animació :D


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
vr
N6
N6
Entrades: 220

Entrada Autor: vr » Dilluns 18/09/2006 0:46

Ja podieu haver avissat de que avui estarieu fent sortides amb els busos. Aquesta tarda estava passejant amb la senyora pel port i de sobte em trobo el 3055 al Pla de Palau i amb passatge. Quina ràbia! Com que eren gairabé les 8 ho he deixat correr, si no la deixo plantada i me'n vaig a donar voltes amb vosaltres. Encara he vist sortir un dels de l'UAB ple de gent.



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5690
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dilluns 18/09/2006 8:55

Haver avisat? Company, s'ha de visitar el fòrum més sovint ;) Si fins i tot gaudim del luxe de tenir temes paral·lels a dos subfòrums, amb el beneplàcit del mestre motxer :D


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dilluns 18/09/2006 9:57

vr ha escrit:Ja podieu haver avissat de que avui estarieu fent sortides amb els busos. Aquesta tarda estava passejant amb la senyora pel port i de sobte em trobo el 3055 al Pla de Palau i amb passatge. Quina ràbia! Com que eren gairabé les 8 ho he deixat correr, si no la deixo plantada i me'n vaig a donar voltes amb vosaltres. Encara he vist sortir un dels de l'UAB ple de gent.
Envia ALERTA FOTRACAT BUS al 1000 (a quin número si no) si vols rebre les alertes buseres al teu mòbil... :)

És broma, company. Cal vigilar els temes de trobades i esdeveniments, a mi al principi ja em va passar que em vaig perdre alguna coseta. Ara, no se m'escapa ninguna. ;)


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dilluns 18/09/2006 10:18

vr ha escrit:Encara he vist sortir un dels de l'UAB ple de gent.
Jo veia diàriament els busos de la UAB sortir plens de gent :D



orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Dilluns 18/09/2006 10:21

entfe001 ha escrit:
vr ha escrit:Encara he vist sortir un dels de l'UAB ple de gent.
Jo veia diàriament els busos de la UAB sortir plens de gent :D
Com deien en un llibre que em van fer llegir a Primària, autobusos asmàtics.



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 18/09/2006 12:11

Bueeno, posats a avisar ;) algú hi anirà a l'inauguració de l'expo a la Galeria Foranda?



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5690
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dilluns 18/09/2006 12:19

Caldrà esbrinar a quina hora serà (algú ho sap?).

Jo no puc abans de les 18:15 aprox., així que, concretament a la inauguració, imagino que no :(


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 18/09/2006 12:27

Al catàleg no diu l'hora de l'inauguració :( Apart,algú sap si ACEMA encara té web? Fa anus en tenien, però ara no trobo res de res!



Avatar de l’usuari
foronda 141
N8
N8
Entrades: 848
Ubicació: Poblenou

Entrada Autor: foronda 141 » Dilluns 18/09/2006 21:51

Segons vaig sentir per la Rua del Centenari, será dijous a las 18,00 horas.

Salutacions.



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dilluns 18/09/2006 23:41

foronda 141 ha escrit:Segons vaig sentir per la Rua del Centenari, será dijous a las 18,00 horas.

Salutacions.
Gràcies Sr.Marquès! ;) :D


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Respon

Torna a “Història del transport / Historia del transporte”