Novetats a Sagalés

Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.

Posada en marxa de la línia Sabadell-Granollers-Mataró

EntradaAutor: UT596001 » Divendres 29/09/2006 22:23

Segons he llegit al fòrum de la PTP, dilluns que ve es posa en marxa la nova línia d'autobús que uneix, de manera directa, aquestes tres ciutats.

En el mateix fil podeu veure més detalls, entre d'altres un enllaç al PDF amb els horaris.

http://www.laptp.org/forum/index.php?showtopic=273

La línia serà explotada per Sagalés.
UT596001
N10
N10
 
Entrades: 4094
Membre des de: Dilluns 02/05/2005 15:44

EntradaAutor: trainman » Dilluns 02/10/2006 16:39

02/10/06
Es posa en funcionament el servei directe de transport públic per autopista entre Mataró, Granollers i Sabadell

Ampliar foto
Avui ha entrat en funcionament una nova línia d’autobusos entre Mataró, Granollers i Sabadell, que permetrà una comunicació ràpida i directa entre les tres capitals comarcals i les comarques respectives. La nova línia realitzarà 14 expedicions d’anada i tornada, amb una freqüència de pas d’un hora. D’aquesta forma es vol potenciar el transport públic i la interrelació de la segona àrea metropolitana. Aquesta actuació comportarà una inversió d’uns 290.000 euros anuals.

El nou servei Mataró - Granollers - Sabadell per autopista permetrà una millora en la comunicació d'aquests municipis, impulsant la seva interrelació, que ha anat creixent en els darrers anys, amb la potenciació de l'estructura de ciutats de la segona corona metropolitana. Amb el nou servei s'atén a la reivindicació local de millora de connexió intercomarcal.

Es realitzaran 14 expedicions d'anada i tornada, de dilluns a divendres feiners, amb una freqüència de pas d'un hora des de les 6.30 del matí i fins les 9.15 de la nit.

Aquest servei es realitzarà a través de les autopistes C-60 i l'AP-7 i les vies d'accés a les respectives poblacions. El temps del recorregut total serà de 60 minuts.

El nou servei, gestionat per l'empresa Sagalès, es presta amb vehicles adaptats per transportar persones amb mobilitat reduïda. El servei gaudirà també dels avantatges del sistema d'integració tarifària de l'ATM.

Amb aquesta iniciativa, el DPTOP pretén contribuir a la millora de la seguretat viària, la sostenibilitat ambiental i el forment del transport públic.

Horaris de la nova línia

De dilluns a divendres feiners
ANADA HORARIS
Mataró (Pl. Tereses)

06:30 07:30 08:45 10:00 11:00 12:00 13:00 14:15 15:30 16:30 17:45 19:00 20:15 21:15
Granollers (Est. Bus)

06:50 07:50 09:05 10:20 11:20 12:20 13:20 14:35 15:50 16:50 18:05 19:20 20:35 21:35
Sabadell (Est. Bus)

07:30 08:40 09:55 11:00 12:00 12:55 14:10 15:25 16:30 17:40 18:55 20:10 21:15 22:15



TORNADA HORARIS
Sabadell (Est. Bus)

06:30 07:30 08:45 10:00 11:00 12:00 13:00 14:15 15:30 16:30 17:45 19:00 20:15 21:15
Granollers (Est. Bus)

07:05 08:15 09:30 10:35 11:35 12:35 13:35 15:00 16:05 17:15 18:30 19:45 20:50 21:50
Mataró (Pl. Tereses)

07:30 08:40 09:50 11:00 12:00 13:00 14:10 15:25 16:30 17:40 18:55 20:10 21:15 22:15


Dissabtes, festius i tot el mes d'agost

ANADA HORARIS
Mataró (Pl. Tereses) 06:30* 08:45 11:00 13:00 15:30 17:45 20:15
Granollers (Est. Bus) 06:50* 09:05 11:20 13:20 15:50 18:05 20:35
Sabadell (Est. Bus) 07:30* 09:55 12:00 14:10 16:30 18:55 21:15

TORNADA HORARIS
Sabadell (Est. Bus) 07:30* 10:00 12:00 14:15 16:30 19:00 21:15
Granollers (Est. Bus) 08:15* 10:35 12:35 15:00 17:15 19:45 21:50
Mataró (Pl. Tereses) 08:40* 11:00 13:00 15:25 17:40 20:10 22:15

(*) No circula els dies festius

--------------------------------------------------------------------------------

http://www.granollers.cat/AjGra/AjGra-P ... 28496.html
trainman
N9
N9
 
Entrades: 2353
Membre des de: Dilluns 02/05/2005 11:50
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

EntradaAutor: trainman » Dilluns 02/10/2006 17:03

Un nou servei de bus directe uneix Mataró, Granollers i Sabadell


El recorregut, sense aturades intermèdies, té una durada total de 60 minuts


Redacció/ACN | Ciutat
dilluns, 02 octubre 2006
Els ciutadans de Mataró estan més a prop de Granollers i Sabadell des d’aquest dilluns gràcies a la posada en funcionament del servei directe de bus, sense parades intermèdies, entre les tres ciutats i les comarques respectives. La nova línia tindrà una freqüència de pas d’una hora i deixarà el centre de Mataró a 20 minuts de la capital del Vallès Oriental i a 60 de Sabadell.

El nou servei Mataró-Granollers-Sabadell transcorrerà principalment a través de les autopistes C-60 i l’AP-7, així com les vies d’accés a les respectives poblacions. És previst que aquest servei directe en autobús a través de les tres capitals comarcals faci un total de 14 expedicions d’anada i tornada, de dilluns a divendres, amb una freqüència de pas d’una hora, de 2/4 de set del matí fins 1/4 de deu de la nit.

El servei, gestinot per l’empresa Sagalès, compta amb vehicles per transportar persones amb mobilitat reduïda i gaudirà de tots els avantatges del sistema d’integració tarifària de l’ATM. L'alcalde de Mataró ha destacat que aquesta era una actuació "molt necesària per la gran mobilitat registrada entre ambdues comarques".

http://www.totmataro.cat/portal/index.p ... Itemid=106
trainman
N9
N9
 
Entrades: 2353
Membre des de: Dilluns 02/05/2005 11:50
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

EntradaAutor: trainman » Dilluns 02/10/2006 17:06

NOU SERVEI D’AUTOBUSOS DIRECTE ENTRE MATARÓ, GRANOLLERS I SABADELL
La col·laboració entre el Departament de Política Territorial i Obres Publiques de la Generalitat de Catalunya, els ajuntaments de Sabadell, Granollers i Mataró i l’ empresa Sagalés, ha permès que avui dilluns dia 2 d’octubre s’inauguri el nou servei d’autobusos directe que uneix les capitals de comarca del Maresme, Vallès Oriental i Vallès Occidental.
El nou servei diari, té 14 sortides en dies feiners en cada direcció, el que pràcticament suposa disposar d’una sortida cada hora entre les 6.30 i les 21.15. Dissabtes i festius contarà amb 7 i 6 sortides per sentit respectivament..
La duració del trajecte en 20 minuts entre Mataró i Granollers, i en 40 entre Granollers i Sabadell ha estat possible per la concentració de parades al centre de cada ciutat.
El autobusos que prestaran el servei seran adaptats per a les persones amb mobilitat reduïda i disposaran de servei de premsa gratuïta.

http://horarissagales.arkediem.com/news ... oma=catala
trainman
N9
N9
 
Entrades: 2353
Membre des de: Dilluns 02/05/2005 11:50
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

EntradaAutor: UT596001 » Dilluns 02/10/2006 21:54

Bona nit a tothom,

Aquesta tarda he provat la línia des de Sabadell fins a Mataró. He tingut sort doncs com no havia mirat gaire bé l'hora he agafat la Vallesana a les 5 de la tarda a Castellar, arribant cap a les 17.30 a Sabadell. Així, doncs, he près el bus que surt de Sabadell a les 17.45, i ha sortit de l'andana número 7 (la mateixa d'on surten els busos a Sentmenat/Caldes i Polinyà/Palau)

De Sabadell ha sortit el bus buit, només he pujat jo. Hem sortit a l'hora. Després de sortejar un mega-embús a la rotonda de sortida de l'estació d'autobusos de Sabadell, hem agafat la Gran Via fins al Baixador, on pren l'Avinguda de Barberà on hi té parada, i no puja ningú. Tirem avinguda avall, on prenem la B-140, tal com si fos l'autobús que fa la línia a Santa Perpètua de Mogoda. Un cop en aquesta, i passat el pont del Ripoll, tira per l'interior del Polígon de Santiga per anar a buscar l'autopista AP-7. Imagino que ho faran així, i no anar recte per la mateixa B-140 per entrar per la nova sortida que han fet allà per l'AP-7 per els mega-embussos que es formen a la mateixa. Un cop dins l'autopista en un moment ens hem plantat en un moment a la sortida de Granollers, ja que si bé hi havia trànsit no era gaire dens. Hem entrat a la ciutat per l'entrada de la carretera del Masnou, on tira recte fins el carrer que dóna a l'estació de la RENFE del Centre, on fa parada en els dos sentits (l'horari posa que només el fa a la tornada). Finalment arribem a l'estació de busos de Granollers, amb 8 minuts d'avançament. Para a l'andana número 14 tant a l'anar com al tornar.

Sortim de Granollers i passa l'inspector. Aquí passa una anècdota força curiosa. Un dia abans vaig mirar la web de Sagalés per mirar quantes zones demanava per anar de Sabadell a Granollers, i així calcular les zones per Mataró. Em posava que 2 (i així encara ho diu, ho acabo de mirar), però per Mataró no posava res. Vaig pensar: Granollers és a la zona 3D, i Mataró a la 3E, així que si a Granollers són 2 zones, a Mataró seran 3. Doncs no, li ensenyo la meva tarjeta a l'interventor i em diu que són 4 zones per anar a Mataró, i que de Sabadell a Granollers en són 3. M'ha dit que si tenia alguna T-10 de 2 zones per allà la marqués, i com no en tenia (no n'he neccesitat des del Maig), he hagut de comprar un bitllet senzill de Granollers a Mataró: 1,85 euros. Però el cas és que a la web fa uns dies no deia res, no permetia consultar les zones neccesàries. Ara sí ho permet, i diu clarament que en són 4: 2C, 2D, 3D I 3E (i així és com m'ho ha explicat l'inspector). Què hi farem... això sí, el número de sèrie del bitllet és el número 4 :D

Bé, sortim de Granollers i en un moment entrem a la autopista C-60, i quan menys ens donem compte ja hi som a Mataró. A l'entrada ens encreuem amb un bus de Sarbus, el 811, fent servei a la línia C-10 de Casas. Com aguanten aquests Scania amb 18 anys a les seves espatlles... nosaltres hem girat al primer carrer a l'esquerra, i anant tot recte hem arribat al final, a la Plaça de les Tereses de Mataró, és un final molt cèntric, en ple centre, a 1 minut de la Rambla de Mataró. La veritat és que conec molt poc Mataró, però la parada del bus urbà annexa (hi paraven les línies 0, 2 i 5) estava plena a vessar. Hem arribat més o menys a l'hora, però a la conversa entre el conductor i l'inspector deien que en alguna expedició els hi faltava temps, tot i que tenen 1 hora llarga per anar de Mataró a Sabadell.
I aquí acaba tot, ja que de seguida he anat a l'estació de la RENFE per tornar a Sabadell amb tren, la plaça aquesta és a només 5 minuts a peu de l'estació de la RENFE i és molt fàcil d'anar, i a més he tingut sort i he anat amb Civia fins a Barcelona :D

Sobre el material mòbil: hi han 2 busos, numerats com a 560 i 561, sembla que són nous de trinca ja que feien olor a nou, són de pis baix. La línia la ha numerat Sagalés amb el número 555 :x

I una foto de cortesia...

Imatge
UT596001
N10
N10
 
Entrades: 4094
Membre des de: Dilluns 02/05/2005 15:44

EntradaAutor: trainman » Dilluns 02/10/2006 23:09

Los datos de los cuales son éstos:

560 2204 FFP Scania L94 IB Noge Touring TPC
561 2116 FFP Scania L94 IB Noge Touring TPC

Saludos

Yo he visto salir de Sabadell las expediciones destino Mataró de las 20:15 (con el 560) y el de las 21:15 (con el 561), la de las 20:15 ha sido vacía de Sabadell, en cambio, la de las 21:15 ha salido con dos personas
trainman
N9
N9
 
Entrades: 2353
Membre des de: Dilluns 02/05/2005 11:50
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

EntradaAutor: Ecomobisostrans » Dimarts 03/10/2006 14:50

UT596001 ha escrit:De Sabadell ha sortit el bus buit, només he pujat jo.
Quan es diu que ha sortit buit podem interpretar que no hi havia cap persona apart del conductor, per tant si l'UT cinccentsipicomil diu que hi anava es que... es un fantasma :o

Es clar, ara hi caic! Es el fantasma d'aquell que va morir d'esgotament intentant arrossegar un tren des de Sabadell fins a Castellar del Vallès :mort I ara torna de l'altre mon per venjar-se de tots els Barcelonins que li treuen protagonisme a la regió metropolitana :twisted:
Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
 
Entrades: 3552
Membre des de: Dimecres 11/05/2005 9:59
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Platanito » Dimarts 03/10/2006 15:44

Ecomobisostrans ha escrit:Es el fantasma d'aquell que va morir d'esgotament intentant arrossegar un tren des de Sabadell fins a Castellar del Vallès


Tant que li agradava el ferrocarril, i mai no s'havia fixat que els trens van sobre rails! Si n'hi hagués instal.lat abans d'arrossegar el tren, segurament no s'hauria esgotat tant. :'(
Avatar de l’usuari
Platanito
N10
N10
 
Entrades: 2654
Membre des de: Divendres 17/06/2005 9:22
Ubicació: Isàrnia

EntradaAutor: entfe001 » Dimarts 03/10/2006 22:55

UT596001 ha escrit:Sortim de Granollers i passa l'inspector. Aquí passa una anècdota força curiosa. Un dia abans vaig mirar la web de Sagalés per mirar quantes zones demanava per anar de Sabadell a Granollers, i així calcular les zones per Mataró. Em posava que 2 (i així encara ho diu, ho acabo de mirar), però per Mataró no posava res. Vaig pensar: Granollers és a la zona 3D, i Mataró a la 3E, així que si a Granollers són 2 zones, a Mataró seran 3. Doncs no, li ensenyo la meva tarjeta a l'interventor i em diu que són 4 zones per anar a Mataró, i que de Sabadell a Granollers en són 3. M'ha dit que si tenia alguna T-10 de 2 zones per allà la marqués, i com no en tenia (no n'he neccesitat des del Maig), he hagut de comprar un bitllet senzill de Granollers a Mataró: 1,85 euros. Però el cas és que a la web fa uns dies no deia res, no permetia consultar les zones neccesàries. Ara sí ho permet, i diu clarament que en són 4: 2C, 2D, 3D I 3E (i així és com m'ho ha explicat l'inspector). Què hi farem... això sí, el número de sèrie del bitllet és el número 4 :D

Fa parada a Santa Perpètua que admeti recollida i/o baixada de passatge?

Perquè de no ser així, no tinc tan clar que el viatge es cobri a quatre zones quan el trajecte es pot fer amb tres. El fet que la ruta vagi a prendre l'AP-7 és una qüestió estratègica de la companyia que no té res a veure amb el servei a la població que presta. Perquè amb aquest pla bé podrien baixar fins a Montcada per cobrar la cinquena zona.

A més, Sagalés té molta tirada a fer la pirula en casos com aquests. Jo de tu preguntaria directament a l'ATM.
Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
 
Entrades: 4240
Membre des de: Dilluns 02/05/2005 13:43

EntradaAutor: trainman » Dimecres 04/10/2006 19:10

Vallès. Nova línia de bus entre Sabadell i Mataró



LLUÏS ARCAL. Mataró

Una nova línia d'autobusos uneix des d'aquesta setmana Mataró, Granollers i Sabadell. El nou servei diari tindrà 14 sortides en dies feiners en cada direcció, i això pràcticament suposa una sortida cada hora entre les 6.30 i les 21.15. Els dissabtes, els festius i durant el mes d'agost es faran 7 i 6 trajectes per sentit, respectivament. Es calcula que en un any es podran beneficiar del servei gairebé 500.000 persones. El trajecte, gestionat per l'empresa Sagalès, es realitza a través de l'autovia C-60 –de Mataró a Granollers– i per a l'AP-7 fins a Sabadell. El recorregut serà de 60 minuts aproximadament. La tarifa del bitllet senzill serà d'1,75 euros si es va de Mataró a Granollers, i de 3,30 euros si es vol arribar fins a Sabadell. La Generalitat assumirà el cost anual del servei, que assoleix els 290.000 euros.

Des de Mataró, l'autobús sortirà de la plaça de les Tereses, just a la parada on s'atura l'actual l'autobús que arriba només fins a Granollers. El vehicle farà parada a l'estació d'autobusos i a la parada de Renfe del carrer Colom de Granollers, i després continuarà per l'AP-7 fins a Sabadell, on pararà a l'avinguda Barberà i al Parc Taulí, i acabarà el recorregut a l'estació d'autobusos de la plaça Antoni Llonch.

En el viatge inaugural, els alcaldes de Mataró, Joan Antoni Baron (PSC), i de Granollers, Josep Mayoral (PSC), van coincidir amb el regidor d'Urbanisme de Sabadell, Paco Bustos, i amb el secretari de Mobilitat de la Generalitat, Manel Nadal, en la necessitat de fer realitat el projecte del tren orbital que uneixi les poblacions que formen part de la segona corona metropolitana.

http://www.vilaweb.cat/www/elpunt/notic ... mp=2078908
trainman
N9
N9
 
Entrades: 2353
Membre des de: Dilluns 02/05/2005 11:50
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

EntradaAutor: trainman » Dimecres 04/10/2006 19:12

Maresme. Mataró i Sabadell queden unides per una nova línia d'autobús públic

El servei, que també para a Granollers, preveu donar cobertura a 500.000 persones en un any

LLUÍS ARCAL. Mataró
Una nova línia d'autobusos uneix des d'aquesta setmana Mataró, Granollers i Sabadell. El nou servei diari, tindrà 14 sortides en dies feiners en cada direcció, fet que pràcticament suposa una sortida cada hora entre les 6.30 hores i les 21.15 hores. Els dissabtes, els festius i durant el mes d'agost es faran set i sis trajectes per sentit respectivament. Es calcula que en un any es podran beneficiar del servei gairebé 500.000 persones. El trajecte, gestionat per l'empresa Sagalés, es fa a través de l'autovia C-60 –de Mataró a Granollers– i per l'AP-7 fins a Sabadell. El recorregut serà de 60 minuts aproximadament.


+ Baron, Nadal i Mayoral abans d'iniciar el trajecte que va de Mataró a Sabadell. Foto: LLUÍS ARCAL.
Mataró i Sabadell ja estan connectats per una nova línia d'autobús. El trajecte, que també passarà per Granollers, tindrà una hora de durada. El servei, a càrrec de l'empresa Sagalés, serà de caràcter diari, i tindrà 14 sortides en cada direcció des de les 6.30 hores fins a les 21.15 hores.

Es calcula que aquest trajecte donarà servei a gairebé 500.000 persones en un any. La tarifa del bitllet senzill serà d'1,75 euros si es va de Mataró a Granollers, i de 3,30 euros si es vol arribar fins a Sabadell. La Generalitat assumirà el cost anual del servei, que assoleix els 290.000 euros. Des de Mataró, l'autobús sortirà de la plaça de les Tereses, just a la parada on s'atura l'actual autobús que arriba només fins a Granollers. El vehicle farà parada a l'estació d'autobusos i a la parada de Renfe del carrer Colom de Granollers, per després seguir per l'AP-7 fins a Sabadell, on pararà a l'avinguda Barberà i al Parc Taulí per acabar el recorregut a l'estació d'autobusos de la plaça Antoni Llonch.



EL TREN ORBITAL TAMBÉ
En el viatge inaugural, els alcaldes de Mataró, Joan Antoni Baron (PSC), i de Granollers, Josep Mayoral (PSC), van coincidir amb el regidor d'Urbanisme de Sabadell, Paco Bustos, i amb el secretari de Mobilitat de la Generalitat, Manel Nadal, en la necessitat de fer realitat el projecte del tren orbital que uneixi les poblacions que formen part de la segona corona metropolitana. D'altra banda, tant Baron com Mayoral van mostrar la seva satisfacció per la potenciació del transport públic entre aquestes poblacions, i van ressaltar que «amb aquests serveis es podrà descongestionar el túnel de Parpers de cotxes». Es calcula que per aquest punt hi passen uns 50.000 vehicles diaris, fet que en alguns moments provoca retencions importants a la C-60, una de les principals vies de comunicació entre el Maresme i el Vallès Oriental. Per la seva banda, Nadal va assegurar que «s'haurà de duplicar el servei de transport públic per poder satisfer la demanda».

http://www.vilaweb.cat/www/elpunt/notic ... mp=2079481
trainman
N9
N9
 
Entrades: 2353
Membre des de: Dilluns 02/05/2005 11:50
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

EntradaAutor: trainman » Dimecres 04/10/2006 19:15

Mataró s'acosta en bus a Granollers i Sabadell

La nova línia tindrà una freqüència de pas d'una hora i deixarà el centre de Granollers a 20 minuts de Mataró i a 40 minuts de Sabadell

per capgros.com/ACN - fotos Romuald Gallofré - 02/10/2006 16:08

Nadal, Mayoral i Baron durant el trajecte
Els ciutadans de Mataró, Granollers i Sabadell estan més a prop des d'aquest dilluns gràcies a la posada en funcionament del servei directe de bus, sense parades intermèdies, entre les tres ciutats. La nova línia tindrà una freqüència de pas d'una hora i deixarà el centre de Granollers a 20 minuts de la capital del Maresme i a 40 minuts de la ciutat de Sabadell.

L'alcalde de Granollers, Josep Mayoral ha explicat durant el trajecte inaugural de la línia que s'ha fet aquest dilluns al matí que amb la posada en marxa d'aquest nou servei s'ha assolit una reivindicació històrica. "És un vell somni que avui es fa realitat", ha declarat. L'alcalde de Granollers ha destacat que aquesta conexió entre Granollers i Mataró era una qüestió que "feia anys que estàvem esperant" i ha recordat que la conexió que hi havia fins ara "funciona a través d'un bus que tarda més d'una hora amb múltiples parades".

Per la seva banda l'alcalde de Mataró, Joan Antoni Baron, ha explicat que el nou servei "és una peça importantíssima a la mobilitat entre les dues comarques, Mataró i Granollers" i ha destacat que ra una actuació "molt necesària per la gran mobilitat registrada entre ambdues comarques".


Mobilitat sostenible en transport públic
Els alcaldes de Mataró i Granollers han estat acompanyats pel secretari de mobilitat, Manel Nadal, que ha explicat que la mobilitat és una de les polítiques socials més importants d'aquest govern. En aquest sentit, Nadal ha afegit que la voluntat de la política social del Govern és "aconseguir una mobilitat sostenible en transport públic entre tots els ciutadans". Manel Nadal ha recordat que en l'àmbit de l'AMTU el Govern "subvenciona el 50% del preu del bitllet integrat" i ha afegit que el Govern "promou i subvenciona el transport públi perquè el Govern el considera un dret dels ciutadans".

Nadal ha destacat que l'estratègia del Govern és descentralitzar el transport públic de l'àrea metropolitana de Barcelona i aconseguir "un segon arc metropolità de Mataró a Vilafranca, com una peça fonamental del país, la gran corona del creixement econòmic". En relació a aquest gran arc metrolità, Manel Nadal ha destacat que perquè doni equilibri entre l'àrea metropolitana i l'arc metropolità "necessita integrar-se i infraestructures". Per això Nadal ha destacat que "comencem per un servei de transport públic que uneix de manera directe Mataró Granollers i Sabadell".

http://www.capgros.com/noticies/detall. ... 61&sec=106
trainman
N9
N9
 
Entrades: 2353
Membre des de: Dilluns 02/05/2005 11:50
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

EntradaAutor: trainman » Dimecres 04/10/2006 19:17

Unirà el Maresme amb el Vallès
Un nou servei de bus per a la segona corona
mida lletra guardarescoltarenviarimprimir
Que les comarques barcelonines del Maresme i del Vallès són autèntics motors i dinamitzadors de la nostra economia, no és cap secret. Ara, el departament de Política Territorial i Obres Públiques de la Generalitat i l'empresa Sagalés han endegat un nou bus que, a partir d'aquesta setmana, uneix Mataró amb Granollers i Sabadell. El nou servei anirà per autopista i gaudeix d'una inversió anual de 290.000 euros. Farà 14 viatges d'anada i tornada entre les 6:30 i les 21:15 hores; fet que significa un viatge per hora. La freqüència baixa a la meitat els caps de setmana i festius. La duració del trajecte entre Mataró i Granollers serà de 20 minuts mentre que el temps entre la capital del Vallès Oriental i Sabadell es preveu d'uns 40. Tots els busos estan adaptats per a persones amb mobilitat reduïda i tindran premsa gratuïta. Es tracta d'una vella reclamació d'aquestes comarques.
Joan Escofet (laMalla.net)
Publicat 02/10/2006 - 17:08h

http://www.lamalla.net/canal/localia/br ... ?id=148898
trainman
N9
N9
 
Entrades: 2353
Membre des de: Dilluns 02/05/2005 11:50
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

EntradaAutor: UT596001 » Dimecres 04/10/2006 22:00

entfe001 ha escrit:
UT596001 ha escrit:Sortim de Granollers i passa l'inspector. Aquí passa una anècdota força curiosa. Un dia abans vaig mirar la web de Sagalés per mirar quantes zones demanava per anar de Sabadell a Granollers, i així calcular les zones per Mataró. Em posava que 2 (i així encara ho diu, ho acabo de mirar), però per Mataró no posava res. Vaig pensar: Granollers és a la zona 3D, i Mataró a la 3E, així que si a Granollers són 2 zones, a Mataró seran 3. Doncs no, li ensenyo la meva tarjeta a l'interventor i em diu que són 4 zones per anar a Mataró, i que de Sabadell a Granollers en són 3. M'ha dit que si tenia alguna T-10 de 2 zones per allà la marqués, i com no en tenia (no n'he neccesitat des del Maig), he hagut de comprar un bitllet senzill de Granollers a Mataró: 1,85 euros. Però el cas és que a la web fa uns dies no deia res, no permetia consultar les zones neccesàries. Ara sí ho permet, i diu clarament que en són 4: 2C, 2D, 3D I 3E (i així és com m'ho ha explicat l'inspector). Què hi farem... això sí, el número de sèrie del bitllet és el número 4 :D

Fa parada a Santa Perpètua que admeti recollida i/o baixada de passatge?


No, no hi han parades intermèdies entre Sabadell i Granollers, de fet no passa per cap altra població.

Enviaré un mail a l'ATM sobre aquesta qüestió i aviam què em contesten.
UT596001
N10
N10
 
Entrades: 4094
Membre des de: Dilluns 02/05/2005 15:44

EntradaAutor: Minotaure » Dijous 05/10/2006 13:21

Una cosa UT596001. A Granollers quanta gent va pujar? O vas anar sol fins a Mataró?

D'altra banda a què es referix amb això de "tindrà premsa gratuïta"?

A Granollers de quina estació de Renfe et deixa a prop de la de la R3 o la R2?
Minotaure
N6
N6
 
Entrades: 178
Membre des de: Dissabte 28/05/2005 1:42
Ubicació: Sabadell (Vallès Occidental)

EntradaAutor: entfe001 » Dijous 05/10/2006 17:49

Tradicionalment FYTSA obsequia als seus clients amb un exemplar dels diaris el Periódico o Sport. A l'hora de la veritat, a les línies de Barcelona (A)Bús que arriben a Girona o no els reparteixen o només n'arriben per a una tercera part del passatge.
Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
 
Entrades: 4240
Membre des de: Dilluns 02/05/2005 13:43

EntradaAutor: aarongilp » Dijous 05/10/2006 18:24

entfe001 ha escrit:Tradicionalment FYTSA obsequia als seus clients amb un exemplar dels diaris el Periódico o Sport. A l'hora de la veritat, a les línies de Barcelona (A)Bús que arriben a Girona o no els reparteixen o només n'arriben per a una tercera part del passatge.
No sempre és així. L'únic cop que he utilitzat el Girona - UAB hi havia 30 diaris per a 7 persones :D I a mi només em van deixar llegir La Razón :'( :'( :'( El motiu és que anaven en pilons i on jo era només va arribar aquest. Els altres diaris eren La Vanguardia, El Periódico i Sport. I és clar, la gent ja se'ls va guardar per a ells...
Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
 
Entrades: 3411
Membre des de: Diumenge 08/05/2005 23:04
Ubicació: NULL

EntradaAutor: UT596001 » Dijous 05/10/2006 22:04

entfe001 ha escrit:Tradicionalment FYTSA obsequia als seus clients amb un exemplar dels diaris el Periódico o Sport. A l'hora de la veritat, a les línies de Barcelona (A)Bús que arriben a Girona o no els reparteixen o només n'arriben per a una tercera part del passatge.


Això no és així a la Castellar-Sentmenat. >:(

P.D: La concessió de la Sabadell-Mataró és de Cingles Bus, al igual que Granollers-St.Celoni o Granollers-Mataró per la C-1415c.
UT596001
N10
N10
 
Entrades: 4094
Membre des de: Dilluns 02/05/2005 15:44

EntradaAutor: UT596001 » Dijous 05/10/2006 22:05

Minotaure ha escrit:Una cosa UT596001. A Granollers quanta gent va pujar? O vas anar sol fins a Mataró?

D'altra banda a què es referix amb això de "tindrà premsa gratuïta"?

A Granollers de quina estació de Renfe et deixa a prop de la de la R3 o la R2?


1ª) A Granollers van pujar 2 persones, crec recordar.

2ª) Et deixa a prop de l'estació de la R2, Granollers Centre.
UT596001
N10
N10
 
Entrades: 4094
Membre des de: Dilluns 02/05/2005 15:44

EntradaAutor: liniadelRipollés » Dijous 05/10/2006 22:16

Minotaure ha escrit:Una cosa UT596001. A Granollers quanta gent va pujar? O vas anar sol fins a Mataró?

D'altra banda a què es referix amb això de "tindrà premsa gratuïta"?

A Granollers de quina estació de Renfe et deixa a prop de la de la R3 o la R2?


Sagalés i algunes línies de l'Alsina Graells tenen conveni amb el Periódico de Catalunya i ofereixen un diari gratuït als viatgers.
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
liniadelRipollés
N10
N10
 
Entrades: 3409
Membre des de: Dimecres 04/05/2005 22:13

Següent

Torna a: Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: fgc113 i 2 visitants