Un dia Alstomero...

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Un dia Alstomero...

Entrada Autor: JaMiRo! » Divendres 06/10/2006 15:11

Hola!

L'entrevista d'aquest matí (pels qui no ho sabeu :D he tingut una entrevista per entrar a treballar a l'Alstom com a enginyer -becari, he d'afegir-) ha anat molt bé. Amb una mica de sort, m'agafaran. He tingut la oportunitat de veure com es contruïen els trens de metro de Washington...El tema dolent és que si treballo, hauré d'anar en vehicle privat, allò és inaccessible en transport públic i si es té en compte que m'ho vull combinar amb la universitat. Què hi farem...Això sí tranquils que en un quatre per quatre no hi aniré pas! ;)

A la tarda, cap a les 14 hores, he pres un Citadis des de la universitat per anar a treballar a Francesc Macià (on sóc ara mateix, són les 15 hores). Doncs bé, el Citadis que he tingut el plaer d'agafar s'ha fotut un pifostio contra un putu Opel Frontera al carrer Entença per una maniobra, com no, il·legal per part de la malparida conductora. Ningú al tramvia ha patit mal malgrat la violència de la frenada, excepte una dona gran que s'ha donat un cop als genolls, però no ha estat res. La conductora afortunadament tampoc ha patit danys personals, però el seu cotxe afortunadament ha quedat destrossat :twisted: . Us penjaria fotos però no tinc el cable de la càmera. Sí, anava amb la càmera digital. :P

Suposo que en Ricard Riol Jurado, webmaster de tramvia.org, penjarà aquesta tarda o com a molt tard demà les fotos. Es trobava allà fent fotos (això sí no anava dins com servidor). Mira, gràcies a l'incident l'he conegut personalment.

Si algú vol sentir la meva versió dels fets (sesgada i parcial a favor del tramvia i en contra del vehicle privat, per variar una mica :D ), que sintonitzi Catalunya Ràdio aquesta tarda... 8)

Salut!


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Divendres 06/10/2006 16:21

JaMiRo! ha escrit:Us penjaria fotos però no tinc el cable de la càmera. Sí, anava amb la càmera digital. :P
No ets l'únic que va sempre que pot amb la càmera al damunt. :D :D
JaMiRo! ha escrit:Si algú vol sentir la meva versió dels fets (sesgada i parcial a favor del tramvia i en contra del vehicle privat, per variar una mica :D ), que sintonitzi Catalunya Ràdio aquesta tarda... 8)


Ara estan parlant de sex-shops i la moral americana... l'accident ha estat amb una americana? xD



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Divendres 06/10/2006 16:26

Hola!
orique ha escrit:No ets l'únic que va sempre que pot amb la càmera al damunt. :D :D
Jo vaig gairebé sempre amb la càmera al damunt, excepte en casos d'incidències imputables a Renfe... :x
orique ha escrit:Ara estan parlant de sex-shops i la moral americana... l'accident ha estat amb una americana? xD
No ho sé, però la dona en qüestió anava amb un 4x4 i venia amb el pa; si realment ha anat a comprar el pa amb el cotxe (cosa que desconec), segur que li mola l'American-lifestyle... >:(

Salut!


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Divendres 06/10/2006 16:47

JaMiRo! ha escrit:No ho sé, però la dona en qüestió anava amb un 4x4 i venia amb el pa; si realment ha anat a comprar el pa amb el cotxe (cosa que desconec), segur que li mola l'American-lifestyle...
Oigh, quiero una baguette con la bolsa de papel a juego con mi Opel Frontera y la quiero ya, que lo tengo en doble fiiiila.

xD >:(



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Divendres 06/10/2006 16:57

orique ha escrit:Oigh, quiero una baguette con la bolsa de papel a juego con mi Opel Frontera y la quiero ya, que lo tengo en doble fiiiila.
Ja no caldrà. L'Opel Frontera ha quedat com una bossa de paper arrugada... :twisted:


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Divendres 06/10/2006 17:03

Jo el que no entenc és que si es fan una cantada no vigilin abans de fer-la. I a més, anant en un cotxe com aquest, que se suposa que tens més camp de visió (FOV per als tècnics :D)...



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Divendres 06/10/2006 17:07

orique ha escrit:Jo el que no entenc és que si es fan una cantada no vigilin abans de fer-la. I a més, anant en un cotxe com aquest, que se suposa que tens més camp de visió (FOV per als tècnics :D)...
Una cantada (SA -Singing Act-, per als tècnics* :) ) molt perillosa. No crec que un ésser humà normal pugui girar a l'esquerra des del lateral mar de la Diagonal, controlant que no vingui cap tramvia en cap dels dos sentits i de pas vigilar que cap cotxe de la part central de la Diagonal t'intercepti. :!:

*Això és una conya, com és evident!


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Divendres 06/10/2006 17:12

Home, pots mirar pel retrovisor (mirror per a certs personatges xD, a part dels anglosaxons) esquerra que no vingui un direcció Francesc Macià i com dirien uns de Cornellà, mirando p'alante veure si no en ve cap cap a Zona Universitària, que els TRAM no són AVEs! :D



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Divendres 06/10/2006 17:14

orique ha escrit:Home, pots mirar pel retrovisor (mirror per a certs personatges xD, a part dels anglosaxons) esquerra que no vingui un direcció Francesc Macià i com dirien uns de Cornellà, mirando p'alante veure si no en ve cap cap a Zona Universitària, que els TRAM no són AVEs! :D
Ara vés i li expliques a qui portava el Frotera... :D


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 06/10/2006 20:28

Jolin, noi, quin ensurt!! Celebro que ningú hagi patit danys! Però ja cansa que hi hagin tants accidents al tramvia, i sempre, absolutament sempre, per culpa de conductors "listillos", que fan el que els hi rota!!!!!!



Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Divendres 06/10/2006 21:17

Tan costa mirar cap a un costat i cap a l'altre abans de creuar?



orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Divendres 06/10/2006 21:50

Això dic jo. Suposo que estaria més pendent de que no hi haguessin cotxes patrulla a prop. Doncs n'haurà tingut uns quants. :D



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Divendres 06/10/2006 21:56

JaMiRo! ha escrit:Hola!

L'entrevista d'aquest matí (pels qui no ho sabeu :D he tingut una entrevista per entrar a treballar a l'Alstom com a enginyer -becari, he d'afegir-) ha anat molt bé. Amb una mica de sort, m'agafaran. He tingut la oportunitat de veure com es contruïen els trens de metro de Washington...El tema dolent és que si treballo, hauré d'anar en vehicle privat, allò és inaccessible en transport públic i si es té en compte que m'ho vull combinar amb la universitat. Què hi farem...Això sí tranquils que en un quatre per quatre no hi aniré pas! ;)
Davant de la porta de la factoria d'Alstom hi ha una parada de la línia Sabadell-Mollet-Badalona. Com sóc conscient que les frequències d'aquesta línia són una patata i des de Barcelona no serveix, hi ha una opció, b, és a dir, anar a peu des de l'estació de Mollet-Santa Rosa de la línia R3, hi han aproximadament uns 15 minuts i, tot i que des del final del tram del nucli urbà de Mollet fins a la factoria s'ha d'anar per carretera, al costat hi ha un passeig peatonal que permet anar des de Mollet fins a l'Alstom a peu de forma segura.



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Divendres 06/10/2006 23:39

UT596001 ha escrit:Davant de la porta de la factoria d'Alstom hi ha una parada de la línia Sabadell-Mollet-Badalona. Com sóc conscient que les frequències d'aquesta línia són una patata i des de Barcelona no serveix, hi ha una opció, b, és a dir, anar a peu des de l'estació de Mollet-Santa Rosa de la línia R3, hi han aproximadament uns 15 minuts i, tot i que des del final del tram del nucli urbà de Mollet fins a la factoria s'ha d'anar per carretera, al costat hi ha un passeig peatonal que permet anar des de Mollet fins a l'Alstom a peu de forma segura.
Gràcies, em miraré horaris i veuré si és possible combinar-ho. ;)

Per cert demà col·locaré fotos de l'accident, que d'aquí a poquet me'n vaig a dormir... :D


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Dissabte 07/10/2006 0:05

JaMiRo! ha escrit:Per cert demà col·locaré fotos de l'accident, que d'aquí a poquet me'n vaig a dormir... :D
Com va dir un presentador de TV una vegada... cuanto c.a.b.r.ó.n
(ho poso així per a què no s'autocensuri xD)

De bon rotllo :P



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”