Bonanova o Muntaner?

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Bonanova o Muntaner?

Entrada Autor: Mako448 » Dimarts 10/10/2006 19:01

Hola a tots tinc un dubte;
el próxim día 19 d'Octubre,enfront del departament d'Educació,hi ha un manifestació contra el bullying,com no sé on està el departament,l'he consultat i queda en mig de les parades de FGC de Bonanova i Muntaner,voldria saber quina parada queda més propera.
Per cert,des de Francesc Macià fins allà quant hi ha caminant?Ho dic perqué potser vaig amb tranvia o bé amb bus :suar
Gràcies per la vostra col.laboració.



orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Dimarts 10/10/2006 19:56

Muntaner i La Bonanova estan , si fa no fa, a la mateixa distància, tot i que a Muntaner s'aturen tots els trens.

Des de la parada de Francesc Macià fins al Departament tens uns 800 metres, tots en pujada :D. La manera més fàcil d'arribar és fer-se tot el carrer Calvet.



Ferry1ac1
N8
N8
Entrades: 926
Ubicació: Barcelona-Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Ferry1ac1 » Dimarts 10/10/2006 19:58

Jo diria que és Muntaner. Has de sortir per la sortida del carrer Santaló que és la que et deixa més a prop.



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dimarts 10/10/2006 19:59

Qué està mès a prop,Bonanova i Muntaner,crec que és Muntaner,peró no n'esttic segur,espero que sí,perqué s'aturen tots els trens,a veure si pujo a una 111 :D i al mateix día una 211
Gràcies als que m'ajudeu!



Ferrovi
N8
N8
Entrades: 867

Entrada Autor: Ferrovi » Dimarts 10/10/2006 19:59

Que es el bullyng? El bulli, es del Ferran Adrià :D , pero, fa temps que parlen de allò, que es si es pot saber?



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dimarts 10/10/2006 20:02

Ferrovi ha escrit:Que es el bullyng? El bulli, es del Ferran Adrià :D , pero, fa temps que parlen de allò, que es si es pot saber?
Bullying o no s´com s'escriu,serìa acòs escolar d'aquells,i com el día 19 hi ha una manifestació,i gent de la classe diu que hi anirà,jo també m'he apuntat per dues coses,per que estic en contra de l'acòs escolar i a mès aprofito per passejar en tren :D



Avatar de l’usuari
abegot
N8
N8
Entrades: 739
Ubicació: Bcn - Dereta Eixample (08009)

Entrada Autor: abegot » Dimarts 10/10/2006 20:06

Mako448 ha escrit:Hola a tots tinc un dubte;
el próxim día 19 d'Octubre,enfront del departament d'Educació,hi ha un manifestació contra el bullying,com no sé on està el departament,l'he consultat i queda en mig de les parades de FGC de Bonanova i Muntaner,voldria saber quina parada queda més propera.
Per cert,des de Francesc Macià fins allà quant hi ha caminant?Ho dic perqué potser vaig amb tranvia o bé amb bus :suar
Gràcies per la vostra col.laboració.
La parada més propera, és . . . . .

primer - depent desde on vagis o vinguis, si vens des de la Plaça Adriano, ... :D qualsevol de les dues, dons la baixada és considerable ....

segon ´ Et recomano un calçat comode, tant si vas amb metro, tranvia, bus, i sobre tot utilitza hores vall, ...

tercer - Aprofita aquests dies de tardor, per fer una passetjada i et baixes a Tres Torres i, ... tot xino xano, comprobaras la distància. 8) :D :oops:


El món és un teatre. Hi vens, hi actues i marxes. ... ... (I deixes de molestar, ... emprenyar, .... etz., etz.)

Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dimarts 10/10/2006 20:20

Per cert,la L7 no l'ha he d'agafar,veritat,no ho dic per mi,peró com aniré amb gent que no té ni idea de trens,pos em sembla que tindràn problemes :)
Jo he vsit gent que diuen que van a Sant vicenç dels Horts i va i agafen l'R5,i després van a parar a Sant Andreu,i d'allà a Sant Boi.



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dimarts 10/10/2006 21:30

Mako448 ha escrit:Per cert,la L7 no l'ha he d'agafar,veritat,no ho dic per mi,peró com aniré amb gent que no té ni idea de trens,pos em sembla que tindràn problemes :)
Jo he vsit gent que diuen que van a Sant vicenç dels Horts i va i agafen l'R5,i després van a parar a Sant Andreu,i d'allà a Sant Boi.
Si vas a Muntaner et serveix qualsevol tren menys L7 [Av.Tibidabo], tal i com has dit.



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”