ATENCIÓ!! Plànol ATM per fi actualitzat a octubre 2006!!

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

ATENCIÓ!! Plànol ATM per fi actualitzat a octubre 2006!!

Entrada Autor: Trenscat » Divendres 13/10/2006 13:39

Breaking news: Acabo de veure l'actualització del plànol ATM penjada a internet. Per fi inclouen la R10, la T3 sense el cartellet de "propera inauguració", la T5 i han suprimit la S7. Una altra cosa és si s'entén gaire o no... :roll:

Mapa xarxa ferroviària integrada: http://www.atm-transmet.org/pdfs_cat/A. ... Global.pdf

Mapa xarxa ferroviària integrada zona central: http://www.atm-transmet.org/pdfs_cat/A. ... entral.pdf



Ferrovi
N8
N8
Entrades: 867

Entrada Autor: Ferrovi » Divendres 13/10/2006 13:54

Per a mi, els planols de la ATM tenen una cosa equivalent, el rotllo de paper de vàter :wc



Avatar de l’usuari
Santfeliuenc
N10
N10
Entrades: 3520
Ubicació: Sant Andreu de la Barca, BL

Entrada Autor: Santfeliuenc » Divendres 13/10/2006 17:06

Hola,

Cualquiera diría mirando esta basura que la línea 10 de cercanías sube por Via Laietana, ¿verdad?

xD

Saludos,
Sergio


"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"

orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Divendres 13/10/2006 17:09

Pues sí. Ya de paso que pare en Correos xD



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Divendres 13/10/2006 17:21

Espero que estiguin als trens d'FGC els nous plànols.



Avatar de l’usuari
sequera
N8
N8
Entrades: 678
Ubicació: L'Hospitalet de Llobregat

Entrada Autor: sequera » Divendres 13/10/2006 18:32

Debo ser un gilipollas porque siempre acabo defendiendo a la autoridad competente.

Vamos a ver, los planos me gustan y creo que la solución de pintar la R10 la han resuelto muy bien.

Yo como usuario de la R10 me importan las estaciones por donde pasa...no por donde la pintan (más o menos) , siempre y cuando no tenga estaciones intermedias .



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 13/10/2006 21:54

És una mica complicat d'entendre. Quan es tracta de plànols separats, com el de Renfe d'ATM, la cosa és més esclareidora, amb tot junt, si no coneixes una mica bé els transports, no t'enteres d'on conflueixen :x



Avatar de l’usuari
Serie600
N7
N7
Entrades: 525

Entrada Autor: Serie600 » Divendres 13/10/2006 22:46

Hola:

I desde la mes absol.luta ignorancia: Que trobeu de malament?.

No es per donar-li la rao a la ATM ni a Sequera, pero penso que cumpleixen la seva funcio: Donar un punt de referencia de per on passen i s'aturen les diferents lines ferroviaries de la ciutat i la provincia. al marge de la seva exactitud en cuant a termes de per on passen exactament les linies (i em penso que ni les propies operadores ferroviaries ho saven real i exactament) dins d'un marge de 25 a 50 metres, sobre tot en els trams on les vies estan soterrades i els seus traçats son mes antics, per exemple ex-Tranversal, ex-GMB, RENFE-Adif.

Crec que cumpleixen -ull, al meu entendre com a usuari- correctament la seva comesa: donar informacio de la xarxa ferroviaria. Ara be, si el que volem es un planol real, amb acotacions, traçats reals, etc, de ben segur que no ho compleix i tampoc crec que les operadores estiguin dispossades a facil.litar aquesta informacio -per la rao que sigui- al public.

Sal.lutacions:

Serie600



Ferrovi
N8
N8
Entrades: 867

Entrada Autor: Ferrovi » Dissabte 14/10/2006 0:28

Si jo no ho critico per això! jo ho critico, perque està tot apretat, els noms s'ahunten a altres linies, de qui es fontana? de qui es putxet?
tot apretat, noms a altres linies... un lio



Avatar de l’usuari
Carlos L'H
N6
N6
Entrades: 161
Ubicació: Hospitalet - Florida (L1) Pubilla Cases (L5)

Entrada Autor: Carlos L'H » Dissabte 14/10/2006 2:07

Pues el día que llegue la L9/L10 habrá que ver como lo hacen :)



Ferrovi
N8
N8
Entrades: 867

Entrada Autor: Ferrovi » Dissabte 14/10/2006 2:25

Carlos L´H ha escrit:Pues el día que llegue la L9/L10 habrá que ver como lo hacen :)
El día en que llegue la L9, la gente tendra GPS en sus gafas, los coches no contaminarán, i volarán. Barcelona estará inundada de tranvías, arriba y abajo, por todas las calles, y la gente no usará el transporte privado. Los buses volarán, y cojeran velocidades descomunales. El travía tendrá prioridad semaforica, y los pocos coches no osarán ponerse delante de el.
Todas las capitales de comarca, tendrán estación de AVE, y las capitales de provincia, tendrán Transrapid 020 xD



Avatar de l’usuari
sequera
N8
N8
Entrades: 678
Ubicació: L'Hospitalet de Llobregat

Entrada Autor: sequera » Dissabte 14/10/2006 10:22

Serie600 ha escrit:Hola:

I desde la mes absol.luta ignorancia: Que trobeu de malament?.

No es per donar-li la rao a la ATM ni a Sequera, pero penso que cumpleixen la seva funcio: Donar un punt de referencia de per on passen i s'aturen les diferents lines ferroviaries de la ciutat i la provincia. al marge de la seva exactitud en cuant a termes de per on passen exactament les linies (i em penso que ni les propies operadores ferroviaries ho saven real i exactament) dins d'un marge de 25 a 50 metres, sobre tot en els trams on les vies estan soterrades i els seus traçats son mes antics, per exemple ex-Tranversal, ex-GMB, RENFE-Adif.

Crec que cumpleixen -ull, al meu entendre com a usuari- correctament la seva comesa: donar informacio de la xarxa ferroviaria. Ara be, si el que volem es un planol real, amb acotacions, traçats reals, etc, de ben segur que no ho compleix i tampoc crec que les operadores estiguin dispossades a facil.litar aquesta informacio -per la rao que sigui- al public.

Sal.lutacions:

Serie600
:master :master :master



Avatar de l’usuari
Serie600
N7
N7
Entrades: 525

Entrada Autor: Serie600 » Dissabte 14/10/2006 19:12

Hola:

Doncs a veure, no es per tirar pedres a altres sostres, pero el planol de Paris (metro + rer/sncf) tampoc es per tirar cohets de claredat. A menys que ho tingiuis per la ma, no saps quin carai d'operador porta cada linia.

Els planols que he vist jo per la xarxa, molt aclaridors no ho son que diguem. I els dies que vaig estar m'hi vaig fotre cada castanya (a banda d'estacions que "xapen" segons quins dies i hores) amb els transbordaments, que semblava que tronava.

A veure, no dic que aquestos planols siguin millorables i que als nostres ulls poguin ser uma mica nyaps, pero per a la gent de carrer i pels turistes, compleixen la seva funcio.

Sal.lutacions:

Serie600

PD: El dia que la L9-L10 rutlli completament.... em sembla que al pas que van.... no ho arribare a veure pas jo.



Ophani
N4
N4
Entrades: 74

Entrada Autor: Ophani » Dissabte 14/10/2006 20:32

jo com el serie 600 destaco que el planol esta prou be per entendre mes o menys l'esquema de parades, aixo si, volia comentar que ATM a trigat bastant, i que discrimina sistematicament a renfe



|Ethan|
N4
N4
Entrades: 40
Ubicació: Sant Just Desvern
Contacta:

Entrada Autor: |Ethan| » Dissabte 14/10/2006 23:04

Hola,
i que discrimina sistematicament a renfe
No ho entenc. Perquè ho dius? a mi el plànol em sembla que és igual per a totes les operadores.



Ophani
N4
N4
Entrades: 74

Entrada Autor: Ophani » Dissabte 14/10/2006 23:19

No em referia al planol ho deia en referencia a la pagina web



Avatar de l’usuari
javi82
N6
N6
Entrades: 278
Ubicació: L'Hospitalet

Entrada Autor: javi82 » Dissabte 14/10/2006 23:27

Lògic q no apareguin coses de Renfe, pq Renfe no pertany a l'ATM... nomès forma part del sistema tarifari integrat però mai s'hi ha volgut adherir com a membre de ple dret de l'ATM.



Avatar de l’usuari
Xarxa BCN
N3
N3
Entrades: 34
Ubicació: 20 metros bajo tierra

Entrada Autor: Xarxa BCN » Dissabte 14/10/2006 23:35

A mi el plànol em sembla correcte i cromaticament atractiu :D em fa gràcia però veure plànols de fa poc anys que semblan molt mes buits, quan no s'ha fet gairebé res en materia d'inversions en tren real (TRAMS i L11 a banda)

Amb això de dibuixar les linees de rodalies per separat (quan abans renfe eren linees blau fosc i es dibuixaben les vies no les linees, no se si m'explico) ha quedat un plànol molt atapeit a la zona central sobretot.

Però vaja no em sembla dolent.



Watermark
N7
N7
Entrades: 328

Entrada Autor: Watermark » Dissabte 14/10/2006 23:57

A mi els mapes de l'ATM, deixant de banda les extranyes complicacions que fa dels recorreguts de diferents línies (R1 zigzacejant Poble Nou, merdé de Sant Cugat, etc) em semblen un bunyol doncs utilitza una mateixa traça per a tots els tipus de transport: metro, ferrocarrils i tranvies, el que fa que tot plegat siguin molt confusos. Haurien d'aprendre del mapa del consorci RATP de París...

L'antítesi dels mapes de l'ATM



Avatar de l’usuari
sequera
N8
N8
Entrades: 678
Ubicació: L'Hospitalet de Llobregat

Entrada Autor: sequera » Diumenge 15/10/2006 9:55

Pues vaya ejemplo que has ido a poner.....

No me parece mejor el plano, aunque eso si tienen mayor extensión y espacio, ya que no tienen el mar como nosotros, y la distribución espacial en el papel es más facil.



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”