T5, el 14 d'octubre

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Diria...

Entrada Autor: JaMiRo! » Diumenge 22/10/2006 23:18

metring ha escrit:Eeeeps, doncs això és molt gruixut!!!!! Així que per fer transbordament entre línies de tramvia, et descompta??? Doncs que prenguin nota els del Tram, que això no pot ser de cap de les maneres!!!!!
Suposo que només deu passar amb la tarja aquesta especial. Diria que no hi ha cap problema amb un bitllet senzill o una T10... ;)


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
Denisuko
N7
N7
Entrades: 487
Ubicació: Buscant codis ATP
Contacta:

Entrada Autor: Denisuko » Dilluns 23/10/2006 9:01

El bitllet T-Tram, al ser 2 bitllets senzills de tram i al no ser una tarjeta integrada, nomes et permet fer transbordament durant 30 minuts (si no m'equivoco)



Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dilluns 23/10/2006 9:58

Trenscat ha escrit:Avui he anat al Trambesòs amb el meu pare. Hem fet el recorregut T4 Estació de Sant Adrià-Glòries i després el Glòries-Besòs anar i tornar. Hem utilitzat una T-TRAM i em pensava que en fer l'enllaç entre la T4 i la T5 i validar de nou al tramvia no descomptaria viatge però sí que ho ha fet...
Jo vaig fer l'enllaç T5-T4 el dia de la inauguració i va funcionar correctament. A més, feia força estona que havia validat.


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 23/10/2006 10:04

Doncs per això jo deia que no funcionava la cosa.



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dilluns 23/10/2006 22:45

Vaig aprofitar la T-Tram per posar a prova el sistema de validació. Amb un dels dos viatges ja esgotats, vaig entrar a Besòs procedent com si vingués del metro i em descompta correctament un viatge. A l'entrar al tramvia pocs instants més tard torno a introduir la T-Tram a la validadora interior, la qual me la rebutja dient que el títol estava esgotat. Una de dues: o comprova abans si queden viatges o si l'última validació és recent. Per deduir quin dels dos casos seria aplicable, faig transbord a Glòries a un tramvia T5 fins a Ca l'Aranyó (tampoc volia allunyar-me gaire que després tornava a casa a peu :P) i la validadora del segon tramvia em va donar el títol de transport com a vàlid.

Vaig deduir que, de tenir més saldo de viatges, la doble validació a Besòs me n'hauria descomptat dos.



Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dimarts 24/10/2006 9:05

entfe001 ha escrit:Vaig aprofitar la T-Tram per posar a prova el sistema de validació. Amb un dels dos viatges ja esgotats, vaig entrar a Besòs procedent com si vingués del metro i em descompta correctament un viatge. A l'entrar al tramvia pocs instants més tard torno a introduir la T-Tram a la validadora interior, la qual me la rebutja dient que el títol estava esgotat. Una de dues: o comprova abans si queden viatges o si l'última validació és recent. Per deduir quin dels dos casos seria aplicable, faig transbord a Glòries a un tramvia T4 fins a Ca l'Aranyó (tampoc volia allunyar-me gaire que després tornava a casa a peu :P) i la validadora del segon tramvia em va donar el títol de transport com a vàlid.

Vaig deduir que, de tenir més saldo de viatges, la doble validació a Besòs me n'hauria descomptat dos.
Correcte, doncs anava amb un amic que va fer la mateixa prova. Va esgotar el títol a les BTs d'Espronceda, va intentar marcar al vehicle i li va dir que estava esgotat, i una estona després el mateix bitllet li va permetre agafar la T4 (que és el que volies dir, i no T5).


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Avatar de l’usuari
Denisuko
N7
N7
Entrades: 487
Ubicació: Buscant codis ATP
Contacta:

Entrada Autor: Denisuko » Divendres 27/10/2006 20:22

HOLA

Ja tinc penjats TOTS els videos que he fet a la inauguració de la nova T5. La espera, esperem, que hagi valgut la pena :)

Besos - Can Jaumandreu: http://www.youtube.com/watch?v=I9VWiAlKafg
Can Jaumandreu - Farinera: http://www.youtube.com/watch?v=ZigXD1yMBWk

(es va acabar la pila i no vaig poder fer el tram fins a glòries, pero allà, es van cambiar :P)

Glories - Can Jaumandreu: http://www.youtube.com/watch?v=hmNt59KP_Zo
Can Jaumandreu - Besos: http://www.youtube.com/watch?v=EB3QF4dApSM

Aquests 2 videos estaven en un de sol, pero com el YouTube només accepta videos de 10 minuts, l'he partit per la meitat (més o menys) i esta penjat en 2 parts. Fixeu-vos sobretot amb la llarga espera que han de patir els usuaris del tram mentre passen els cotxes per la dreta abans d'arribar a Can Jaumandreu.

Espero que us agradin



437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Divendres 27/10/2006 21:43

Ja he estrenat la T5, encara no hi va massa gent... De tota manera, la línia tindrà èxit segur.
Ja hi ha un graffitti al túnel...
Em venen dues preguntes al cap:

a) el tram entre La Farinera i Can Jaumendreu acabarà sent de doble via, i el carril de la Gran Via suprimit, desviant el tràfic per Diagonal-Rbla Poblenou?

b) els tramvies poden anar en doble composició?



Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Divendres 27/10/2006 23:04

437.001 ha escrit: a) el tram entre La Farinera i Can Jaumendreu acabarà sent de doble via, i el carril de la Gran Via suprimit, desviant el tràfic per Diagonal-Rbla Poblenou?

b) els tramvies poden anar en doble composició?

a) Pel que tinc entés quan lo de les Glòries vagi fora el tram que ara és via única passarà a doble.

b) Ni idea.



orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Dissabte 28/10/2006 0:07

Les andanes estan adaptades per a doble composició... altra cosa es que no facin servir mai els enganxalls.



Avatar de l’usuari
Serie600
N7
N7
Entrades: 525

Entrada Autor: Serie600 » Dissabte 28/10/2006 1:48

Hola:

Gracies pels videos Denisuko :plas

Mitica la frase: "Aqui un operario en plena actividad"... i el tio plantat arrecolzat a la valla xD

I la pregunta: "Esto para donde es?, una revista?". "Para una web". "Como se llama?". "Tranvias del mundo".... Simplement brillant.

A mi el tema de que el tramvia vagi soterrat o semi-soterrat, com que no em fa el pes. Es una mena de "quiero y no puedo" de metro. A banda que amb aquest sistema donem "raons" als "Pro-soterrament". El tramvia deuria anar per sobre, al mateix nivell que els cotxes i ni tan sols "segregat", al contrari, barrejat amb la circul.lacio. O es que els busos van "segregats" de la resta de vehicles?. Eh, el carril bus no val.

A mi ja m'agradaria un sistema de tramvia tipus Goteborg, pel mig del carrer, barrejat amb la resta de la circul.lacio. Vaja, com el que varem tenir fins al '71 aqui.

Aixo si, totalment "denigrant" que el tramvia tingui que estar aturat tanta estona als semafors. Tant costa donar-li prioritat semaforica?. Senyors, que es un transport public i dintre hi va mes gent que no pas a un cotxe o fins i tot a un bus!. Si no fem aixo quina caqueta de "vel.locitat comercial" pot agafar?. La gent no el veura com un transport public rapid i agil i aleshores no l'utilitzara. No fotem!.

Sal.lutacions:

Serie600



buertu
N7
N7
Entrades: 384
Ubicació: Sant Joan Despí

Entrada Autor: buertu » Dissabte 28/10/2006 2:15

437.001 ha escrit: b) els tramvies poden anar en doble composició?
com ja s'ha dit per aquí tant les andanes del trambaix, com les del trambesós estan adaptades per a doble composició.
L'any passat per a les festes de la Mercè ja van circular trams en doble composició per la xarxa del Besós (per desallotjar la zona del fórum).



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Diumenge 29/10/2006 13:04

orique ha escrit:Les andanes estan adaptades per a doble composició...
Les andanes sí... la marca d'accés per a cecs i/o minusvàlids no.



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”