"Prueba de envío forzado a Cartelería"

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

"Prueba de envío forzado a Cartelería"

Entrada Autor: UT596001 » Dilluns 25/09/2006 21:54

Ahir, anant amb una 447 de Gelida a Martorell, el teleindicador de cop va posar el missatge que porta per títol aquest fil. Certament extrany i curiós.

I un vídeo que ho acredita. És cutre perquè el vaig fer com vaig poder amb la càmera, però alguna cosa és...

http://www.youtube.com/watch?v=Fu8IUCnycyc



Avatar de l’usuari
George85
N8
N8
Entrades: 700
Ubicació: BCN, Eixample
Contacta:

Entrada Autor: George85 » Dilluns 25/09/2006 22:22

Potser estan fent proves desde el CTC per enviar info en temps real d'incidències dins dels convois... :cari

xD



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dilluns 25/09/2006 22:31

UT596001 ha escrit:Ahir, anant amb una 447 de Gelida a Martorell, el teleindicador de cop va posar el missatge que porta per títol aquest fil. Certament extrany i curiós.

I un vídeo que ho acredita. És cutre perquè el vaig fer com vaig poder amb la càmera, però alguna cosa és...

http://www.youtube.com/watch?v=Fu8IUCnycyc
Curióosss.... a veure quan ens posen allò de "Puerta inútil" amb dues fletxetes al costat mirant avall. :D


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Dilluns 25/09/2006 22:33

Que sosa i encorbatada la frase. Amb lo maco (i educat) que seria veure "HELLO WORLD"... xD



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dilluns 25/09/2006 22:34

liniadelRipollés ha escrit:
UT596001 ha escrit:Ahir, anant amb una 447 de Gelida a Martorell, el teleindicador de cop va posar el missatge que porta per títol aquest fil. Certament extrany i curiós.

I un vídeo que ho acredita. És cutre perquè el vaig fer com vaig poder amb la càmera, però alguna cosa és...

http://www.youtube.com/watch?v=Fu8IUCnycyc
Curióosss.... a veure quan ens posen allò de "Puerta inútil" amb dues fletxetes al costat mirant avall. :D
xD xD xD :riure :riure

M'estic descollonant només de pensar-ho. :D



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dimarts 26/09/2006 10:23

orique ha escrit:Que sosa i encorbatada la frase. Amb lo maco (i educat) que seria veure "HELLO WORLD"... xD
:):riure:):riure:):riure:)

Ara, pel bé de la política lingüística potser haurien de posar ¡HOLA, MUNDO! HOLA, MÓN!
xD



orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Dimarts 26/09/2006 12:50

Per a qui no ho entengui...

I això que ve aquí és un Hello World en perl, tot usant el mòdul Acme::Buffy:

Codi: Selecciona’ls tots

use Acme::Buffy;
BUffY bUFFY BUffY bUFFY bUfFy buffy BUFfy	buFFY BufFy	BufFY	bUFfy BuFFY buffy	bufFy bUffy bUffY BuFfy	BuffY	bUFfy BUfFY BUFFy	Buffy bUffY	BuFfY BUFFy	BufFy BUFfy BUfFY buFfy	BuFfy bUffy BUFfY bUFFy	BufFy bUffY	bUFFy 
xD



Ferry1ac1
N8
N8
Entrades: 926
Ubicació: Barcelona-Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Ferry1ac1 » Dijous 26/10/2006 11:09

Dilluns estava dins d'un tren entre Bellvitge i el Prat amb destinació Sant Vicenç i va aparèixer la famosa frase de ENVÍO FORZADO A CARTELERÍA.

Per desgràcia la gent estava tant empanada que ningú ho va mirar. però relament l'efecte que fa és que envíen el tren a una "cartelería"



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dijous 26/10/2006 12:04

Jo també ho vaig veure això de prueba de envío forzado a cartelería un dia entre Sabadell Nord i Terrassa. Algú o altre també ho va veure i va fer cara de :x



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5702
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dijous 26/10/2006 12:56

En la meva feina anterior, un programador havia posat, com a "xivato" d'un test en l'entorn de proves, un missatge tan lacònic com contundent: "LA POLLA".

Per coses de la vida, el missatge va quedar oblidat, i aquell cas d'ús no es va donar mai durant 3 anys... però, un dia, va succeïr, amb tan mala fortuna que el missatge emès per l'esmentat xivato va ser dirigit cap a un procediment automàtic que enviava certes errades o avisos en forma de correu electrònic a... una llista de distribució d'uns 200 empleats. I amb el seu username com a emissor, per acabar d'adobar-ho.

Quan allò va passar, tots érem online, vam rebre el lacònic mail alhora... El moment va ser inoblidable.

Moraleja: nens i nenes programadors, digueu "no" al "debugging cutre in Spanish way" :D


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dijous 26/10/2006 13:59

Fran-Ikarus ha escrit:En la meva feina anterior, un programador havia posat, com a "xivato" d'un test en l'entorn de proves, un missatge tan lacònic com contundent: "LA POLLA".

Per coses de la vida, el missatge va quedar oblidat, i aquell cas d'ús no es va donar mai durant 3 anys... però, un dia, va succeïr, amb tan mala fortuna que el missatge emès per l'esmentat xivato va ser dirigit cap a un procediment automàtic que enviava certes errades o avisos en forma de correu electrònic a... una llista de distribució d'uns 200 empleats. I amb el seu username com a emissor, per acabar d'adobar-ho.

Quan allò va passar, tots érem online, vam rebre el lacònic mail alhora... El moment va ser inoblidable.

Moraleja: nens i nenes programadors, digueu "no" al "debugging cutre in Spanish way" :D
Si ja ho dic jo que introduir mode debug a programes sencills és tonteria, i més si aquests els fan una colla d'adolescents que es diverteixen fent programets tontos :D (el nostre professor de pràctiques es passa l'hora diguent "Poseu tractament d'errors als programes, encara que no us ho demani l'ACME (sistema d'enviament d'exercicis per internet)!!!"


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”