Megafonies Xarxa Renfe i FGC Integrada.

Simuladors de transport i conducció, col·leccionisme, modelisme, sèries de bitllets, jocs, etc.
Simuladores de transporte y conducción, coleccionismo, modelismo, series de billetes, juegos, etc.
Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Dimarts 24/10/2006 20:37

Doncs si, t'ho dic jo que la gent et mira bastant malament, pensa que estas sonat o no gaire bé del cap quan fas això. :D



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dimarts 24/10/2006 20:53

Pere ha escrit:Doncs si, t'ho dic jo que la gent et mira bastant malament, pensa que estas sonat o no gaire bé del cap quan fas això. :D
Si jo us diguès del tema fer fotos al Metro de Barcelona (bé, també al de València i Madrid)...M'han fet unes cares... :D


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Dimarts 24/10/2006 21:08

Doncs li dieu, no ponga esa cara que es para x periódico.

Llavors ho troben la mar de normal.

:x



Ferrovi
N8
N8
Entrades: 867

Entrada Autor: Ferrovi » Dimarts 24/10/2006 21:57

Bé, jo vaig petar de riure quan, estava fent fotos als detalls de les 213, de fet, uns dies després de l'11 M. Allà per Pallejà, uns senyors, ja majors (uns seixanta anys) em van començar a seguir amb la mirada. A la estona, el senyor (soposo que son parella) es va aixecar i em va dir em veu baixa:
- Diu la meva dona que... no serà vostè un dels terroristes...
Jo, petava de riure interiorment, li vaig contesar que ho faig per amor a l'art, amb un to una mica ironic, i un somriure. Després em van deixar tranquil...



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dimarts 24/10/2006 23:57

Som uns incompresos... :roll:



Avatar de l’usuari
Mr. Baricentro
N6
N6
Entrades: 311
Ubicació: España
Contacta:

Entrada Autor: Mr. Baricentro » Dimecres 25/10/2006 0:54

Yo mira, amb el tema megafonies, em posso a gavarles cuant vaig en Metro. I la veritat, me d'un s'ha kedat mirant.

Pero be, que i farem, uns s'ho passen be amb les maquines tragaperres, altres donant cops auna pilota, i altres gravant megafonies.



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dimecres 25/10/2006 11:53

Mr. Baricentro ha escrit:Pero be, que i farem, uns s'ho passen be amb les maquines tragaperres, altres donant cops auna pilota, i altres gravant megafonies.
D'altres s'ho passen teta esperant que passi un 1000... :D


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
Mr. Baricentro
N6
N6
Entrades: 311
Ubicació: España
Contacta:

Entrada Autor: Mr. Baricentro » Dimecres 25/10/2006 14:57

ya veus, i cuant passa un 3000..... :o i cuant passa un 211... :o :o :o :o :o :o :o



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dimecres 25/10/2006 15:38

Mr. Baricentro ha escrit:ya veus, i cuant passa un 3000..... :o i cuant passa un 211... :o :o :o :o :o :o :o
Sí, no cal que ho diguis...jo tinc una grabació d'una 211 arribant a l'estació de Sant Boi on un sr surt exclamant: "Uooooouoooo!!!"...no sé quí serà...


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
Mr. Baricentro
N6
N6
Entrades: 311
Ubicació: España
Contacta:

Entrada Autor: Mr. Baricentro » Dimecres 25/10/2006 15:46

Ket sembla aixo? aixo si, amb gravacio de veu :)

Imatge



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Dimecres 25/10/2006 17:22

Com puc fer per escoltar la megafonia de la xarxa de rodalies a barcelona?
Per riure,la megafonia de FGV,és que la noia que anuncia les paraules ho diu d'una manera :) ,amb un to,i sinó escolteu el "Prócima parada;Xàtiva"i com ho diu,o el "Próxima parada;Colom correspondencia amb les línies 1 i 3"
Si algú té megafonies de FGV,que les posi,sisplau,així em ric una mica :)



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dimecres 25/10/2006 22:23

Mako448 ha escrit:Com puc fer per escoltar la megafonia de la xarxa de rodalies a barcelona?
Per riure,la megafonia de FGV,és que la noia que anuncia les paraules ho diu d'una manera :) ,amb un to,i sinó escolteu el "Prócima parada;Xàtiva"i com ho diu,o el "Próxima parada;Colom correspondencia amb les línies 1 i 3"
Si algú té megafonies de FGV,que les posi,sisplau,així em ric una mica :)
Doncs la megafonia de Rodalies València de RENFE és encara més cridanera, és molt semblant. Quan vaig sentir el "Próxima parada Vila-Real Pròxima parada Vila-Real" em vaig quedar acollonit. :o



Avatar de l’usuari
Mr. Baricentro
N6
N6
Entrades: 311
Ubicació: España
Contacta:

Entrada Autor: Mr. Baricentro » Dijous 26/10/2006 16:29

UT596001 ha escrit:Doncs la megafonia de Rodalies València de RENFE és encara més cridanera, és molt semblant. Quan vaig sentir el "Próxima parada Vila-Real Pròxima parada Vila-Real" em vaig quedar acollonit. :o
Doncs será fa temps, doncs ya anuncien correspondencia amb Metro a Nord(per fi...). I no criden precisament.




En referencia al senyor que li fan grácia les megafonies de FGV:
Mako448 ha escrit:"Próxima parada;Colom correspondencia amb les línies 1 i 3"

A Colón hi ha correspendència amb la línia 3, si venim de la 5(m'imagino que et refereixes a l'estació d'Àngel Guimerà, per on circulen les línies 1, 3, i 5), i si ens possem a filar prim, amb el Corte Inglés de Colón i el de Pintor Sorolla.
Mako448 ha escrit:Si algú té megafonies de FGV,que les posi,sisplau,així em ric una mica :)
Aviam, si em dius Foios, o Benimàmet, o Empalme, vale. Pero en les 3900, Hospital diu d'una manera una mica aterradora. Sentir l'avis de Jesús em possa els pels de punta.



Ferrovi
N8
N8
Entrades: 867

Entrada Autor: Ferrovi » Dijous 26/10/2006 18:10

Pero que Colom ni que Colon, es diu Drassanes! :D



orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Dijous 26/10/2006 20:18

UT596001 ha escrit:Doncs la megafonia de Rodalies València de RENFE és encara més cridanera, és molt semblant. Quan vaig sentir el "Próxima parada Vila-Real Pròxima parada Vila-Real" em vaig quedar acollonit. :o
xD No ets l'única persona, creu-me... xD



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dijous 26/10/2006 22:35

Mr. Baricentro ha escrit:
UT596001 ha escrit:Doncs la megafonia de Rodalies València de RENFE és encara més cridanera, és molt semblant. Quan vaig sentir el "Próxima parada Vila-Real Pròxima parada Vila-Real" em vaig quedar acollonit. :o
Doncs será fa temps, doncs ya anuncien correspondencia amb Metro a Nord(per fi...). I no criden precisament.
Era al Gener, i no anunciaven la correspondència amb FGV a València.



Avatar de l’usuari
Mr. Baricentro
N6
N6
Entrades: 311
Ubicació: España
Contacta:

Entrada Autor: Mr. Baricentro » Dijous 26/10/2006 22:43

Doncs a València-Nord de Renfe, ara si que o diuen(correspondencia amb Metro, entre d'altres). El que no diuen es que també hi ha correspondència amb la plaça de toros(braus en catala) ni amb la pensió de l'Anglès. Amès, han canviat la locutora, ara ya no canta la "xica cridanera"...



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dijous 10/11/2011 16:29

A Monistrol FGC megafonia "tipus Binèfar"...


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Respon

Torna a “Oci i divertiments / Ocio y divertimentos”