nou capítol de la sèrie "Imprudències al tren!"

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

nou capítol de la sèrie "Imprudències al tren!"

Entrada Autor: 437.001 » Dijous 26/10/2006 23:37

Aquesta tarda, sobre les 19h.
Estació: El Clot-Aragó (RENFE).
Situació: Arriba un rodalies destinació St.Celoni. Jo estic a l´altra nau esperant un tren destinació l´Hospitalet per anar a Arc de Triomf.
Arriba segons després un tren destinació Mataró, just al mateix moment que entra el meu tren cap a L´Hospitalet.

Fins aquí, tot bé, oi?

Doncs bé, en aquell moment, surt d´una de les portes del tren de Mataró un tio jove, corrent com un desesperat, travessa la via sense mirar (i sense veure que a cinc metres venia el rodalies de l´Hospitalet), es fica dins del forat de la paret de l´estació del Clot, i salta a l´altra via per agafar corrents el rodalies de Sant Celoni.

Li ha anat d´un o dos segons.

No sé si al maquinista del rodalies de l´Hospitalet li haurà semblat inútil pitar o frenar, potser ha pensat que ja se´l menjava o potser no ha tingut temps a reaccionar, o potser ni l´ha vist...

Hi ha gent que està boja.



Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Divendres 27/10/2006 0:15

Si continua així, ell s'ho trobará.



orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Divendres 27/10/2006 8:02

Mai millor dit.



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Divendres 27/10/2006 9:20

Mare meva...Encara recordo l'episodi de la noia seccionada per un 4000 a l'estació d'Espanya per creuar les vies... :x


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Divendres 27/10/2006 9:57

Al metro, i més encara a Plaça Espanya no creuaria ni que m'obliguesin, doncs l'andana és més alta que metro i mig i a part el factor atropellament no m'importaria tant com el de caure a la clavaguera-sala de bombes un dia després de pluja, que tot allò està inundat d'aigua putrefacte :?

Per cert, es cert això de la noia que ha dir en JaMiRo!?



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Divendres 27/10/2006 10:52

Hola!
Jordilar ha escrit:Per cert, es cert això de la noia que ha dit en JaMiRo!?
Es veu que ara farà més o menys un parell d'anys, una parella (un noi i una noia) va discutir a l'estació d'Espanya del Transversal. Es veu que estaven a una de les andanes i volien anar a algún lloc junts; doncs resulta que es van enfadar i a la noia volia anar-se'n a casa seva (per la qual cosa havia d'anar a l'altra andana). A la xicota no se li va ocòrrer altra cosa que passar per les vies per canviar d'andana. :x

En aquell moment s'aproximava un 4000 i no se per què la xicota va intentar pujar desesperadament a l'andana (no em pregunteu per què no va còrrer a l'andana oposada, no me'n recordo). Es va quedar arrepenjada mig cos a l'andana i les cames i la cintura penjant; ja us podeu imaginar què va fer el 4000, seccionar-la literalment. :|

La notícia va sortir a El Periódico de Catalunya. :|

Salut!


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Divendres 27/10/2006 10:55

Només una puntualització; l'arrollament es va produir a l'estació d'Urgell o i coma a atenuant ( o agravant, segons es miri) la noia anava completament borratxa darrera del seu nòvio al que si que li va donar temps de pujar.



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Divendres 27/10/2006 11:00

Hola!
El LLOP ha escrit:Només una puntualització; l'arrollament es va produir a l'estació d'Urgell o i coma a atenuant ( o agravant, segons es miri) la noia anava completament borratxa darrera del seu nòvio al que si que li va donar temps de pujar.
Gràcies, LLOP! ;)

No m'estranya pas que la parella fos borratxa o tinguès problemes de salut mental, perquè fer això...Per mi és la notícia més gore del Metro de Barcelona... :|

No m'enrecordava que el noi també va saltar a la via... :|

Salut!


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Divendres 27/10/2006 11:00

quina forma de morir més desagradable :|



Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Divendres 27/10/2006 11:08

Doncs si havien discutit, segur que ell no ha tornat a beure mai més...


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Divendres 27/10/2006 11:11

aquestes barbaritats s'haurien d'ensenyar als colegis perquè els nanos veiesin que fer el burro no surt gratis. Per no donar la volta per les escales (que perds 2 minuts):
- una noia de 19 anys morta i partida per la meitat.
- un noi de 20 anys detingut per imprudència temerària amb resultat de mort.
- un treballador de baixa per problemes psicològics
- una línia de metro tallada
- famílies destrossades

per 2 minuts. :cop :cop



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Divendres 27/10/2006 11:33

Hola!

La meva xicota era a l'estació de Paral·lel de la L2 esperant un tren cap a Pep Ventura quan va veure un paio a l'andana oposada; no li va fer cas ja que potser era algú que estava esperant. :?:

Doncs resulta que quan va venir el primer tren procedent de Sant Antoni el tio es va llençar a la via. Afortunadament, la meva xicota estava sentint música del MP3 (així que no va sentir res) i tant aviat com va veure que el tio saltava va girar el cap i va marxar a l'estació de la L3. Es va estalviar un bon impacte, pobreta. No m'agradaria trobar-me amb aquesta situació mai. :|

Salut!


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Divendres 27/10/2006 12:23

Ja que hi estem, el dia 8 d'octubre anava jo i Mr Baricentro camí de tarragona per agafar la 906 en un Catalunya exprés. A l'altura de Cunit ens quedem parats una mitja hora. Ens informen que s'ha produit un atropellament, molt probablement causat per l'Euromed que havia sortit abans que nosaltres. Ens fiquen a banalitzada ( per la via contraria ) i abancem.

Més o ménys l'atropellament s'havia produit poc abans de l'estació de Segur de Calafell però el més fort es que a uns 200m metres abans del l'accident havia 2 nens amb bicicleta intentan creuar la via i que molt probablement per anar allà hauríen passat abans pel lloc dels fets.

Sense conseqüències, no hi ha forma d'apendr en aquest país >:(



Alacreu
N4
N4
Entrades: 64
Ubicació: L'Hospitalet del Llobregat // BCN

Entrada Autor: Alacreu » Divendres 27/10/2006 17:46

Em penso que avuí tornen a haver problemes a les línies de rodalíes. un tren que sortia de via 1 cap a l'hospitalet s'ha aturat i a donat mitja volta. Bombers, policia... en fi, ves a saber, un altre capítol d'aquesta bonica historia que ens ofereix la renfe! :D :D



Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Divendres 27/10/2006 19:47

Com ja he dit abans, aquesta tarda hi ha hagut atropellament/suicidi en el tram Sants - Hospitalet.



Ferry1ac1
N8
N8
Entrades: 926
Ubicació: Barcelona-Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Ferry1ac1 » Divendres 27/10/2006 20:26

Si avui entre Sants i l'Hospitalet/bellvitge s'ha tirat un home a la via.
Jo he passat amb un tren amb destinació a St. Andreu Comtal i ho he vist tot perfectament. encara hi havia el tren que l'havia aixafat, el cadàver (bastant fastigós) i els mossos.
M'he quedat parat perquè jo ja veia que alguna cosa no anava bé però la gent que estava empanada s'ha "despertat" tota al mateix moment i tot el vagó ha fet un crit. :vomit



437.001
N10
N10
Entrades: 5038
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: 437.001 » Divendres 27/10/2006 21:29

Ho sento metring...

De fet, quan vaig agafar la 447 i vaig baixar a Arc de Triomf (havia de transbordar a un C7 cap a Martorell), un paio va creuar les vies d´Arc de Triomf, estació en corba i amb molts més trens que les vies 3 i 4 de Clot.

I per cert, a Arc de Triomf deu ser habitual, ja que he vist a bastanta gent fent la imprudència de creuar pel darrere del tren...

Per cert, ja he vist el civia, està bé, cinc vagons, arrenca fort, ja fa dos anys que hi vaig pujar, però en un de dos vagons a Sevilla...
Segueixo mantenint que dues portes per vagó són poques portes.
437.001 l’ha editat per darrera vegada el dia: Divendres 27/10/2006 21:34, en total s’ha editat 1 vegada.



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”