Hem actualitzat el fòrum a la última versió disponible, de 2024.
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!
Si us plau, si veieu qualsevol problema comuniqueu-ho al subfòrum de SUGGERIMENTS I PROVES. Gràcies!
Funicular del Tibidabo
Funicular del Tibidabo
El funicular del Tibidabo estarà tancat durant quatre mesos
El funicular del Tibidabo estarà tancat fins a finals del mes de febrer que ve, amb motiu de l'inici dels treballs de renovació d'aquesta instal·lació, que permetran doblar la freqüència de viatges i, en conseqüència, la seva capacitat de transport. Les obres, que duraran uns quatre mesos i tenen un cost aproximat d'1,85 milions d'euros, consistiran a dotar el funicular d'un motor nou, millorar la sala de control i rehabilitar l'estació inferior, la del Doctor Andreu. La principal intervenció consistirà en la renovació total de la maquinària motriu del funicular, com la substitució de les politges, del motor elèctric, dels sistemes de frenada d'emergència i de la instal·lació elèctrica.
Telenoticies.cat
El funicular del Tibidabo estarà tancat fins a finals del mes de febrer que ve, amb motiu de l'inici dels treballs de renovació d'aquesta instal·lació, que permetran doblar la freqüència de viatges i, en conseqüència, la seva capacitat de transport. Les obres, que duraran uns quatre mesos i tenen un cost aproximat d'1,85 milions d'euros, consistiran a dotar el funicular d'un motor nou, millorar la sala de control i rehabilitar l'estació inferior, la del Doctor Andreu. La principal intervenció consistirà en la renovació total de la maquinària motriu del funicular, com la substitució de les politges, del motor elèctric, dels sistemes de frenada d'emergència i de la instal·lació elèctrica.
Telenoticies.cat
A la noticia hi posen una foto del Tramvia
Vox
Vox
Espero que aprofitin també per netejar totes les instal·lacions i sobretot repintar els vehicles d'una manera més elegant que no pas ara d'estil grafiti (que ja no es distingeixen els fets expressament dels vandàlics).
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
-
- N10
- Entrades: 3191
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
No ho crec ja que la segona fase del projecte és la substitució dels cotxes. Puc confirmar que tot està tancat i barrat i tinc intenció de fer un seguiment de la "rehabilitació" de l'estació inferior.Trenscat ha escrit:Espero que aprofitin també per netejar totes les instal·lacions i sobretot repintar els vehicles d'una manera més elegant que no pas ara d'estil grafiti (que ja no es distingeixen els fets expressament dels vandàlics).
La temo.
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
Ja tocava, ja.
Jo no temo per la existencia de la estació inferior, perque amb tant pocs diners, no es pot fer una nova. Canvi de vehicles? Fantastic, hi ha molta gent que li te panic a aquets trens que porten unes pintes..., i assobre, no sols es la pinta, si no com es mouen i tot.
Jo no temo per la existencia de la estació inferior, perque amb tant pocs diners, no es pot fer una nova. Canvi de vehicles? Fantastic, hi ha molta gent que li te panic a aquets trens que porten unes pintes..., i assobre, no sols es la pinta, si no com es mouen i tot.
No volien fer-ne una renovació més a fons, com un traçat més llarg perquè l'estació inferior fos subterrània i connectés directament amb el metro o alguna cosa així? Em refereixo al que es va sentir dir quan van descartar el megapàrquing dalt del Tibidabo.
Cert, fa temps que van dir que volien fer una estació que connectés amb FGC, però no s'ha tornat a sentir res més.
-
- N10
- Entrades: 3191
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
El cremallera ha quedat descartat i BSM ara vol fer coexistir el Funi amb la resta de transports, incloent el privat.
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
Alguns em matareu però... què us semblaria posar un Citadis per la línia del Tramvia Blau? Òbviament els festius se seguiria amb els clàssics, deixant de fer servir autobusos per als feiners.
Ara, ja podrien pujar l'Avinguda?
Ara, ja podrien pujar l'Avinguda?
No siusplau! un Citadis no!, posem altre, per variar. Jo faría això, els Dissabtes, en circulació 2 Citadis, i Dos antics, per millorar frequencies, Si vols l'antic, espera, i si vols anar rapid, agafa el primer que passi, i paga amb un bitllet integrat.orique ha escrit:Alguns em matareu però... què us semblaria posar un Citadis per la línia del Tramvia Blau? Òbviament els festius se seguiria amb els clàssics, deixant de fer servir autobusos per als feiners.
Ara, ja podrien pujar l'Avinguda?
Laborals, 2 Tranvies moderns. I festivitats (125è aniversari del tranvia, etc...) que funcionin tots els antics!
-
- N10
- Entrades: 3191
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
orique ha escrit:Alguns em matareu però... què us semblaria posar un Citadis per la línia del Tramvia Blau? Òbviament els festius se seguiria amb els clàssics, deixant de fer servir autobusos per als feiners.
Ara, ja podrien pujar l'Avinguda?
I per què no podem tramvies antics tots els dies? Total ja tenen pantalla tàctil...
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
Tenint en compte que TMB posa els busos xatarra al servei de laborables del tramvia Blau...
Em sento generós i et deixo escollir:orique ha escrit:Alguns em matareu però... què us semblaria posar un Citadis per la línia del Tramvia Blau? Òbviament els festius se seguiria amb els clàssics, deixant de fer servir autobusos per als feiners.
1) Cadira elèctrica
2) Afusellament
3) Injecció letal
Ara fora de conyes, jo crec que si el Blau no circula entre setmana és per culpa de l'emplaçament de les vies. El tramvia circula ben bé pel mig del carrer sense carril reservat, i això es fa complicat en carrers amb molt de trànsit de cotxes. Des de l'enllaç de l'Av Tibidabo amb la Ronda de Dalt, el tram inferior de l'Av Tibidabo té molt de tràfic. Amb la baixada que fa, no veig com un tramvia podria frenar en una distància adequada en un entorn farcit de cotxes.
Diríase que no...Ara bé, sóc Alstom-maníac però deixa els clàssics!orique ha escrit:Ara, ja podrien pujar l'Avinguda?
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
La veritat es que el tema del Tibidabo es complicat. Es sap ja 100% segur que pensen fer o només ens basem en la modernització del funicular?
Si es carreguen el Tramvia i fan tot un cremallera desde Kennedy, perderiem potser el més maco d'ambdós transports, un cas únic ara a BCN pero alhora el que més fàcil sembla treure's de sota.
Per altra banda, el funicular sembla que te que estars-hi per nassos i te el seu encant. Crec que si es fa una bona feina, pot quedar xulo així mig antic per fora mig modern per dins/maquinaria.
El darrer cop vaig anar al Tibidabo amb S2+Funi Vallvidrera+bus i em va anar molt bé, ràpid i maco. Sense la gracia del recorregut clàsic i sense el Tram+Funi tant típics del parc però coi, es una excel·lent alternativa.
Amb això vull dir que potser el millor es deixar-ho tot com està, així ho tenim tot, però amb el Funi modernitzat, clar, encara que sense passarse
El que si que s'hauria de fer es fer una opció de compra d'entrada que incloés Tram+Funi (potser presentant els bitllets al parc i que llavors et fessin un % de descompte a l'entrada).
Vox
Si es carreguen el Tramvia i fan tot un cremallera desde Kennedy, perderiem potser el més maco d'ambdós transports, un cas únic ara a BCN pero alhora el que més fàcil sembla treure's de sota.
Per altra banda, el funicular sembla que te que estars-hi per nassos i te el seu encant. Crec que si es fa una bona feina, pot quedar xulo així mig antic per fora mig modern per dins/maquinaria.
El darrer cop vaig anar al Tibidabo amb S2+Funi Vallvidrera+bus i em va anar molt bé, ràpid i maco. Sense la gracia del recorregut clàsic i sense el Tram+Funi tant típics del parc però coi, es una excel·lent alternativa.
Amb això vull dir que potser el millor es deixar-ho tot com està, així ho tenim tot, però amb el Funi modernitzat, clar, encara que sense passarse
El que si que s'hauria de fer es fer una opció de compra d'entrada que incloés Tram+Funi (potser presentant els bitllets al parc i que llavors et fessin un % de descompte a l'entrada).
Vox
Ara que tindrem un funicular cada 7 min aprox. podrien integrar-lo dins el sistema integrat de transport, no?
Una de les opcions, tot i ser molt complicada, seria l´allargament de FGC Av. Tibidabo fins a la pl. del Funicular, suposo que l´estació seria tan profunda que farien falt uns ascensors, però no estaria mal, oi?
El tramvia blau no aniria tan saturat i quedaria com el que és, una atracció/monument que cal conservar.
Una de les opcions, tot i ser molt complicada, seria l´allargament de FGC Av. Tibidabo fins a la pl. del Funicular, suposo que l´estació seria tan profunda que farien falt uns ascensors, però no estaria mal, oi?
El tramvia blau no aniria tan saturat i quedaria com el que és, una atracció/monument que cal conservar.
Funicular cada 7 minuts?
Pel que jo sé es doblarà la freqüència de pas actual, passant de dos a quatre expedicions per hora.
Pel que jo sé es doblarà la freqüència de pas actual, passant de dos a quatre expedicions per hora.
Per lògica se suposa que hi haurà un funicular cada 15 minuts en lloc dels trenta actuals, no?entfe001 ha escrit:Funicular cada 7 minuts?
Pel que jo sé es doblarà la freqüència de pas actual, passant de dos a quatre expedicions per hora.
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
- Ecomobisostrans
- N10
- Entrades: 3718
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
I mentrestant estara sustituit per autobusos? O s'ahuran d'agafar els TCC desde Pl.Catalunya o Lesseps?davida ha escrit:El funicular del Tibidabo estarà tancat durant quatre mesos
El funicular del Tibidabo estarà tancat fins a finals del mes de febrer que ve, amb motiu de l'inici dels treballs de renovació d'aquesta instal·lació, que permetran doblar la freqüència de viatges i, en conseqüència, la seva capacitat de transport. Les obres, que duraran uns quatre mesos i tenen un cost aproximat d'1,85 milions d'euros, consistiran a dotar el funicular d'un motor nou, millorar la sala de control i rehabilitar l'estació inferior, la del Doctor Andreu. La principal intervenció consistirà en la renovació total de la maquinària motriu del funicular, com la substitució de les politges, del motor elèctric, dels sistemes de frenada d'emergència i de la instal·lació elèctrica.
Telenoticies.cat
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
-
- N10
- Entrades: 3191
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
Hi ha un servei entre la Plaça Kennedy i el Cim, ofert per BSM.
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.