De què van alguns conductors?

Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.
Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

De què van alguns conductors?

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 05/12/2006 23:47

Avui, 18:10, primera parada a Major de Gràcia després dels jardinets (22, 24 i 28). Espero el meu 28, mentrestant passa un 22 i darrere un 24. Mentre el primer encotxa i desencotxa, veig que el 24 té les portes de sortida obertes perquè la gent baixi. Fins aquí, res d'especial, tot i que, reglament en mà i si no ho he entès malament, hauria d'esperar-se a arribar a la parada. Em distrec una mica quan m'adono que, abans d'arrancar el 22, sento una botzinada, i és el mateix 24 que s'ha posat al carril dels cotxes, avisant als possibles passatgers de que travessin el carril bus davant del 22, que estava a punt d'arrancar, cosa que fan, endarrerint la sortida del 22. Total, que arrenca primer aquest i el 24 després, tornant a posar-se al carril bus, darrere el 22.

Què s'ha pensat aquell conductor? Esgarrapar alguns segons per un possible retard en la ruta? Doncs no li ha servit de res, a més d'entorpir el trànsit i de posar en perill la integritat física dels passatgers que anaven a pujar.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Serie600
N7
N7
Entrades: 525

Entrada Autor: Serie600 » Dimecres 06/12/2006 0:23

Hola:

"Facilita la tasca del conductor, si us plau!"....

Entra tambe el deixar-se atropellar per altre vehicle?.... Saltar-se els codigs de circul.lacio i possar en perill el passatge?....

Sal.lutacions:

Serie600



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 06/12/2006 11:51

Facilita la tasca del conductor, si, si...



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dimecres 06/12/2006 12:00

Guigui ha escrit:Avui, 18:10, primera parada a Major de Gràcia després dels jardinets (22, 24 i 28). Espero el meu 28, mentrestant passa un 22 i darrere un 24. Mentre el primer encotxa i desencotxa, veig que el 24 té les portes de sortida obertes perquè la gent baixi. Fins aquí, res d'especial, tot i que, reglament en mà i si no ho he entès malament, hauria d'esperar-se a arribar a la parada. Em distrec una mica quan m'adono que, abans d'arrancar el 22, sento una botzinada, i és el mateix 24 que s'ha posat al carril dels cotxes, avisant als possibles passatgers de que travessin el carril bus davant del 22, que estava a punt d'arrancar, cosa que fan, endarrerint la sortida del 22. Total, que arrenca primer aquest i el 24 després, tornant a posar-se al carril bus, darrere el 22.

Què s'ha pensat aquell conductor? Esgarrapar alguns segons per un possible retard en la ruta? Doncs no li ha servit de res, a més d'entorpir el trànsit i de posar en perill la integritat física dels passatgers que anaven a pujar.
Ah, que no hauria de ser normal, això? Aquí això ho és, per sort o desgràcia. Monten uns pollastres a les parades de la Pl. Poeta Marquina i a la Pl. Marquès de Camps...a Poeta Marquina perquè tot i que hi paren les línies 2, 3, 4, 5 i 7, realment la gent només puja a les línies 5 i 7 (i jo a la 4), però hi baixa gent a les línies 3, 4 i 5, a més que sol haver embussos. Per tant, autobusos blocats. Això és més greu encara cap a les 14h, on 9 autobusos (de les línies 3 i 4) fan canvi de conductor. A Marquès de Camps, pel fet que si un autobús de la L3 estaciona un pèl malament bloqueja el trànsit perquè els de la L4 no poden sortir.


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
George85
N8
N8
Entrades: 700
Ubicació: BCN, Eixample
Contacta:

Entrada Autor: George85 » Dimecres 06/12/2006 13:12

aarongilp ha escrit: Ah, que no hauria de ser normal, això? Aquí això ho és, per sort o desgràcia. Monten uns pollastres a les parades de la Pl. Poeta Marquina i a la Pl. Marquès de Camps...a Poeta Marquina perquè tot i que hi paren les línies 2, 3, 4, 5 i 7, realment la gent només puja a les línies 5 i 7 (i jo a la 4), però hi baixa gent a les línies 3, 4 i 5, a més que sol haver embussos. Per tant, autobusos blocats. Això és més greu encara cap a les 14h, on 9 autobusos (de les línies 3 i 4) fan canvi de conductor. A Marquès de Camps, pel fet que si un autobús de la L3 estaciona un pèl malament bloqueja el trànsit perquè els de la L4 no poden sortir.
Això però no es culpa dels conductors, sino de la incompetencia del ajuntament o de l'empresa que no son capaços de reorganitzar la zona per tal que no hi hagi enbusos...

Una altra cosa son els canvis de conductor. A Bcn no se com s'ho fan però tenen els "daixonsis" d'arribar a una parada i encara que el relleu no hi sigui parar i au, a esperar que arrivi l'altre. I tot aixo sense dir re a ningu, ni tenir la deferència de parar un cap passada la parada per tal que els altres busos si puguin parar...



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dimecres 06/12/2006 14:29

George85 ha escrit:Això però no es culpa dels conductors, sino de la incompetencia del ajuntament o de l'empresa que no son capaços de reorganitzar la zona per tal que no hi hagi enbusos...
No m'has acabat d'entendre. Em refereixo a que allà hi ha un transit dens, però unit a autobusos estacionats on els surt dels c*l**ns, acaba la cosa amb autobusos blocats per que hi ha transit i, sobretot, els altres no els deixen sortir perquè estan carregant.
George85 ha escrit:Una altra cosa son els canvis de conductor. A Bcn no se com s'ho fan però tenen els "daixonsis" d'arribar a una parada i encara que el relleu no hi sigui parar i au, a esperar que arrivi l'altre. I tot aixo sense dir re a ningu, ni tenir la deferència de parar un cap passada la parada per tal que els altres busos si puguin parar...
Mmm...aquí això no sol passar, el que el segon conductor no s'hagi presentat, no ho sé, no sé com actuen en aquest cas. El que sí que és curiós (i molest) de veure és que en un espai de 25 metres (2 autobusos i ja està), en 60 minuts passin 8 autobusos a fer el canvi, i comptant que 5 d'ells tenen 10-15 minuts de més, i els altres 3 en tenen 5-10...doncs es lien a fer petar la xerrada i et pots trobar amb 2 autobusos fent el canvi simultàniament (de la L3), més un de la L4 fent també el canvi i un L2 i/o un L5 intentant parar...


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
George85
N8
N8
Entrades: 700
Ubicació: BCN, Eixample
Contacta:

Entrada Autor: George85 » Dimecres 06/12/2006 19:38

aarongilp ha escrit:
George85 ha escrit:Això però no es culpa dels conductors, sino de la incompetencia del ajuntament o de l'empresa que no son capaços de reorganitzar la zona per tal que no hi hagi enbusos...
No m'has acabat d'entendre. Em refereixo a que allà hi ha un transit dens, però unit a autobusos estacionats on els surt dels c*l**ns, acaba la cosa amb autobusos blocats per que hi ha transit i, sobretot, els altres no els deixen sortir perquè estan carregant.
Aaaa valeps... '^^

Una bona estirada d'orelles a alguns conductors els faria mirar-s'ho una mica més a l'hora d'estacionar doncs... ;)
aarongilp ha escrit:Mmm...aquí això no sol passar, el que el segon conductor no s'hagi presentat, no ho sé, no sé com actuen en aquest cas. El que sí que és curiós (i molest) de veure és que en un espai de 25 metres (2 autobusos i ja està), en 60 minuts passin 8 autobusos a fer el canvi, i comptant que 5 d'ells tenen 10-15 minuts de més, i els altres 3 en tenen 5-10...doncs es lien a fer petar la xerrada i et pots trobar amb 2 autobusos fent el canvi simultàniament (de la L3), més un de la L4 fent també el canvi i un L2 i/o un L5 intentant parar...
Aqui si que l'empresa hauria de fer-hi alguna cosa per reorganitzar els horaris, vaja crec jo, i potser es podria millorar algua freqüència... :roll:



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dimecres 06/12/2006 19:47

George85 ha escrit:
aarongilp ha escrit:
George85 ha escrit:Això però no es culpa dels conductors, sino de la incompetencia del ajuntament o de l'empresa que no son capaços de reorganitzar la zona per tal que no hi hagi enbusos...
No m'has acabat d'entendre. Em refereixo a que allà hi ha un transit dens, però unit a autobusos estacionats on els surt dels c*l**ns, acaba la cosa amb autobusos blocats per que hi ha transit i, sobretot, els altres no els deixen sortir perquè estan carregant.
Aaaa valeps... '^^

Una bona estirada d'orelles a alguns conductors els faria mirar-s'ho una mica més a l'hora d'estacionar doncs... ;)
aarongilp ha escrit:Mmm...aquí això no sol passar, el que el segon conductor no s'hagi presentat, no ho sé, no sé com actuen en aquest cas. El que sí que és curiós (i molest) de veure és que en un espai de 25 metres (2 autobusos i ja està), en 60 minuts passin 8 autobusos a fer el canvi, i comptant que 5 d'ells tenen 10-15 minuts de més, i els altres 3 en tenen 5-10...doncs es lien a fer petar la xerrada i et pots trobar amb 2 autobusos fent el canvi simultàniament (de la L3), més un de la L4 fent també el canvi i un L2 i/o un L5 intentant parar...
Aqui si que l'empresa hauria de fer-hi alguna cosa per reorganitzar els horaris, vaja crec jo, i potser es podria millorar algua freqüència... :roll:
Millorar alguna freqüència? No fa ni 2 mesos que es van afegir 3 sortides horaries més cap a Salt (passant de 6 a 9 sortides, L3 cada 10 mins i L4 cada 15). El que es podria fer és escollir millor el lloc on fer el canvi, ja que qui conegui Girona sabrà que la Pl. Poeta Marquina no és precisament un bon lloc, i Marquès de Camps, menys.


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimarts 29/04/2008 22:53

Avui al matí m'ha tocat un conductor força salvatge al 27, concretament el del número de sèrie 1376 (un "Roquetas"). Anava a tota llet pels carrers, fent uns cops de volant a una velocitat considerable, ja impropi d'un turisme, doncs imagineu-vos d'un autobús. No sé si encara estava picat amb l'empresa o què li passava, però capteniments com aquest em semblen inadmissibles. Que no són conscients de que tenen un bon grapat de persones sota la seva responsabilitat?

Cada cop sóc més partidari d'introduir proves psicotècniques per a totes les les categories de permís de conduir.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
FGC
N6
N6
Entrades: 165
Ubicació: BARCELONA

Entrada Autor: FGC » Dimecres 30/04/2008 2:18

Hola bona nit, m'agradaria puntualitzar una mica el que es vé dient, i en primer lloc, demanaria que no es donin números de serie dels cotxes amb dates relacionades fent referència a qualsevol apreciació personal teòricament incorrecta, donat que l'empresa en cuestío només té que mirar qui cobria els dos torns d'aquell dia i segurament a part de fer que vagin al darrera de l'empleat en questió, indirectament també posem en "jaque" el de l'altre torn que no en té cap culpa, no se si m'explico.

D'altra banda la bestiesa d'aturar-se i obrir portes enmig d'un carril de circulació, entenc que ve donada que al haver efectuat incorrectament la parada uns metres més enrere i sobreentés que no hi havia ningú que hi volgués pujar, va efectuar la sortida esquivant l'autobús del davant, donant-se compte al sobrepasarlo de que si que hi havia algú i veient-se obligat a "adobar-ho" de la única manera que li quedava posible, no estic defenent a ningú, només tracto d'entendre-ho, perque fer aixó per gust, son ganes d'anar a parar a l'hotel "rejas" més abans que tard en el cas que algún passatger tingués un accident.

Per últim, tot aquest enrenou té molt fàcil sol.lució i de fet ja funciona a la Diagonal, que és la doble parada.

Sento la parrafada!!



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 30/04/2008 8:10

FGC ha escrit:D'altra banda la bestiesa d'aturar-se i obrir portes enmig d'un carril de circulació, entenc que ve donada que al haver efectuat incorrectament la parada uns metres més enrere i sobreentés que no hi havia ningú que hi volgués pujar, va efectuar la sortida esquivant l'autobús del davant, donant-se compte al sobrepasarlo de que si que hi havia algú i veient-se obligat a "adobar-ho" de la única manera que li quedava posible, no estic defenent a ningú, només tracto d'entendre-ho, perque fer aixó per gust, son ganes d'anar a parar a l'hotel "rejas" més abans que tard en el cas que algún passatger tingués un accident.
Referit al primer cas (ja en fa més d'un any, però el recordo perfectament), l'autobús de darrere no tenia cap motiu per fer el que va fer, atès que el de davant estava fent una parada reglamentària i no s'hi estava entretenint més del compte.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Estrella_de_Galicia
N6
N6
Entrades: 288
Ubicació: /dev/null
Contacta:

Entrada Autor: Estrella_de_Galicia » Dimecres 30/04/2008 8:13

Serie600 ha escrit:.... Saltar-se els codigs de circul.lacio i possar en perill el passatge?...
Por favor, no cojas un bus de Vitrasa (Vigo) por la noche (no los nocturnos) porque van haciendo rallies por la ciudad, mejor ir a patas o pillar un taxi... (bueno no se que es peor si el taxi o el bus...)

P.D:
Si us agrada el risc i les aventures, agafeu vitrasa de nit....


Saludos

Pedro Aguilar

Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dimecres 30/04/2008 8:57

FGC ha escrit:demanaria que no es donin números de serie dels cotxes amb dates relacionades fent referència a qualsevol apreciació personal teòricament incorrecta, donat que l'empresa en cuestío només té que mirar qui cobria els dos torns d'aquell dia i segurament a part de fer que vagin al darrera de l'empleat en questió, indirectament també posem en "jaque" el de l'altre torn que no en té cap culpa, no se si m'explico.
Aquesta és la intenció quan algú dóna una data, hora i número de vehicle. De fet, el correcte seria denunciar-lo directament a la companyia.


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Avatar de l’usuari
FGC
N6
N6
Entrades: 165
Ubicació: BARCELONA

Entrada Autor: FGC » Dimecres 30/04/2008 19:06

Avui, 18:10, primera parada a Major de Gràcia després dels jardinets (22, 24 i 28). Espero el meu 28, mentrestant passa un 22 i darrere un 24. Mentre el primer encotxa i desencotxa, veig que el 24 té les portes de sortida obertes perquè la gent baixi. Fins aquí, res d'especial, tot i que, reglament en mà i si no ho he entès malament, hauria d'esperar-se a arribar a la parada. Em distrec una mica quan m'adono que, abans d'arrancar el 22, sento una botzinada, i és el mateix 24 que s'ha posat al carril dels cotxes, avisant als possibles passatgers de que travessin el carril bus davant del 22, que estava a punt d'arrancar, cosa que fan, endarrerint la sortida del 22. Total, que arrenca primer aquest i el 24 després, tornant a posar-se al carril bus, darrere el 22.

Què s'ha pensat aquell conductor? Esgarrapar alguns segons per un possible retard en la ruta? Doncs no li ha servit de res, a més d'entorpir el trànsit i de posar en perill la integritat física dels passatgers que anaven a pujar.
Abolició del cotxe oficial ara!
Guigui
N10

Com pots veure, en aquest text, hi ha línia, data ( la del post ) i hora e inclús lloc, però NO número de sèrie de l'autobús, el que escampa la "Mer.." entre la resta de conductors d'aquella línia i torn ( el de la tarda ) perfectament poden ser 10 o 12 persones pringades per l'acció d'un i el comentari d'un altre.

El fet de fer servir aquest foro com a eina de denúncia, jo personalment no hi estic d'acord donat que aixó ho pot llegir qualsevol i a més a més ja hi han eines legals per a aquests casos ( full de reclamacions, etc...), tot i que si les normes ho permeten, endavant, com si li poseu una reclamació a l'esglesia per que no us agradin els claus que subjecten algún sant, vosaltres veureu. Ara bé, entrats en aquesta dinàmica, aneu afilant ganivets i obrint un nou fil de denúncies que serà més llarg que el de avaries i retrasos de Renfe, i feu el favor de apuntar bé quan us dirigiu a algú.
Gràcies.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 30/04/2008 22:16

FGC ha escrit:Com pots veure, en aquest text, hi ha línia, data ( la del post ) i hora e inclús lloc, però NO número de sèrie de l'autobús, el que escampa la "Mer.." entre la resta de conductors d'aquella línia i torn ( el de la tarda ) perfectament poden ser 10 o 12 persones pringades per l'acció d'un i el comentari d'un altre.
Denuncio fets contrastats (data, hora exacta, lloc exacte), però no m'aventuro a dir coses que no sé del cert (núm. de sèrie, perquè en aquell moment no ho vaig anotar). Pel que fa al 27 d'ahir al matí, no tinc embuts per completar la informació: 9.05 hores, parada CAP Vallcarca, direcció Pl. Espanya. Un fet denunciable és un fet denunciable. I moltes vegades ho he fet a la web de TMB, dades en mà, i la resposta rebuda ha sigut en el sentit de que l'empresa donava un toc d'atenció al conductor. Per tant, no veig cap problema en fer-ho aquí ja que és igual de fàcil fer-ho pel canal oficial on, a més, et demanen les dades personals.

Però pels conductors, no us preocupeu. Si troben que els tracten injustament, truquen a la central de destralers, que en un tres i no res ordeixen una vaga per demanar la lluna a l'empresa, als usuaris i al canari de la veïna del tercer.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
UT440_132M
N10
N10
Entrades: 3941
Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
Ubicació: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
Contacta:

Entrada Autor: UT440_132M » Dijous 01/05/2008 0:28

A mi fa uns dies, el conductor del 562 de Sagalés de la linia 450 (BCN - Granollers - La Garriga - Vic), jo pujo a La Garriga i pico la T10 de 2 zones, i em demana on vaig, i responc: A Tona, i despres em diu: De cuantas zonas es? Jo li dic 2. I m'acaba dient. Pues tendria de ser de 3 zonas i jo, :x eing? :o que m'estàs dient (penso) diria que de La Garriga a Tona segons ATM son 2 zones. Tot i que no li vaig discutir però tampoc pagar la diferència de preu. Una anècdota...
(per cert, dir que el conductor, al meu parer, deu ser d'origen llatinoamericà per l'accent) I dir que sempre que toca aquest, va amb retard sempre. En teoria hauria d'haverl-lo agafat cap a les 18.30 18.35 aprox. i l'he agafat a les 18.45. Avui he arribat a les 19.15 a la parada que tinc uns metres abans de casa meva, quan en teoria hauria d'haver arribat a les 19.05. Però es clar, no pots reclamar, perquè el compliment d'aquests horaris, està subjecte a l'estat del trànsit.


Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m

PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3

https://www.youtube.com/c/N152a

Avatar de l’usuari
FGC
N6
N6
Entrades: 165
Ubicació: BARCELONA

Entrada Autor: FGC » Dijous 01/05/2008 3:21

D'acord Guigui, del 27 pots dir tot alló que et sembli oportú donat que en tens les dades complertes ( tot i així et recordo que darrere de la xerrera verbal, ben possiblement hi ha una familia que depen del sou que potser estàs posant en risc ), res més a dir del cas 27.

Ara bé del cas 22, 24 i companyia, trobo que ja no l'hauries hagut ni d'exposar per les raons que he comentat anteriorment.

D'altra banda, que jo en tingui coneixement, els conductors, ni han demanat la lluna, ni a l'empresa ni als usuaris ni a cap canari sigui del pis que sigui, senzillament han demanat 2 dies de festa setmanals, ( o potser és que tu mateix no els tens? )

PD: tels va donar el canari de la veina del tercer? :)



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dijous 01/05/2008 10:41

FGC ha escrit:D'acord Guigui, del 27 pots dir tot alló que et sembli oportú donat que en tens les dades complertes ( tot i així et recordo que darrere de la xerrera verbal, ben possiblement hi ha una familia que depen del sou que potser estàs posant en risc ), res més a dir del cas 27.
Et sembla xerrera verbal denunciar un estil de conducció que posa en perill la integritat física del passatge de l'autobús (en aquell moment, també hi havia la meva dona, que està embarassada de 8 mesos i escaig, a més d'algunes persones grans)? Si tant en depèn el sou d'una família, doncs que sigui el propi conductor que actuï de tal manera que no el posi en risc. Si l'estil de conducció fos correcte, no s'exposaria a aquestes coses.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dijous 01/05/2008 11:34

Si em permeteu que m'hi posi enmig, com a persona avesada a aquest món i amb un coneixement relatiu d'aquests temes, crec que n'esteu fent un grà massa. Totes aquestes situacions que comenteu les he viscut jo molts cops (tant la de la parada com la de la conducció), i trobo que si algú vol denunciar-ho, és lliure de fer-ho, però pel general ningú en sol fer massa cas d'aquestes praxis. Jo tinc clar que per la meva afinitat amb el tema no posaré mai en un fòrum públic les dades d'un torn en concret, però és que tampoc crec que sigui necessari. Si saps que hi ha un conductor d'un torn concret que, pel que sigui, no creus que garanteixi la teva seguretat, agafes el següent, que a BCN en aquestes línies que comenteu significa esperar com a molt 10 minuts més.


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Inspecció Oficiosa
N3
N3
Entrades: 31

Entrada Autor: Inspecció Oficiosa » Dijous 01/05/2008 23:33

UT440_132M ha escrit:A mi fa uns dies, el conductor del 562 de Sagalés de la linia 450 (BCN - Granollers - La Garriga - Vic), jo pujo a La Garriga i pico la T10 de 2 zones, i em demana on vaig, i responc: A Tona, i despres em diu: De cuantas zonas es? Jo li dic 2. I m'acaba dient. Pues tendria de ser de 3 zonas i jo, :x eing? :o que m'estàs dient (penso) diria que de La Garriga a Tona segons ATM son 2 zones. Tot i que no li vaig discutir però tampoc pagar la diferència de preu. Una anècdota...
D'anècdota, poca cosa. La Sagalés té prou experiència en el frau de zona, però pel costat de l'operadora.

Sorprèn que en tots aquests anys l'ATM encara no s'hi hagi posat seriosament.



Respon

Torna a “Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público”