Antic forum d'autobusos de melodysoft de Jose Mora.

Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.
Avatar de l’usuari
foronda 141
N8
N8
Entrades: 849
Ubicació: Poblenou

Antic forum d'autobusos de melodysoft de Jose Mora.

Entrada Autor: foronda 141 » Dilluns 25/12/2006 14:04

Bon dia i bon Nadal companys.

Durant un temps no hi pogut conectarme amb vosaltres per problemas informatics, i al fer-ho avui veig que en lloc del foro melodysoft a la página d'autobusos de Jose Mora, redireccciona al foro de Transport Catalá, en el que també de tant en tant feia alguna aportació.

¿Es definitiu i desapareix l'antic forum?
Hi llegit que algun usuari había tingun problemas.
¿Que ha pasat per pendre aquesta decisió?

Salutacions i Bones Festes.



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5702
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dilluns 25/12/2006 16:44

El fòrum de Melodysoft continua existint:
http://boards4.melodysoft.com/app?ID=autbcn

L'única diferència és que Mora ha tret el vincle des de la web (i ha afegit el vincle aquí).

Les raons suposo que només les pot explicar el mateix José Mora...


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
foronda 141
N8
N8
Entrades: 849
Ubicació: Poblenou

Entrada Autor: foronda 141 » Dimarts 26/12/2006 0:20

Gracies per l'informacio.
Salutacions.



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dimarts 26/12/2006 1:18

Fran-Ikarus ha escrit:L'única diferència és que Mora ha tret el vincle des de la web (i ha afegit el vincle aquí).
:o
Doncs és la primera notícia que en tinc!!! Bé, benvingut sigui!! ;)



Avatar de l’usuari
autobusesbcn
N1
N1
Entrades: 2

Entrada Autor: autobusesbcn » Dimarts 26/12/2006 20:18

Hola a todos

El motivo de quitar el link del foro de la web aparece en el apartado de la web, en "Novedades", creo que del día 19 de diciembre. Es por
problemas técnicos de proxys que han aparecido. Aunque el cierre definitivo es ,principalmente, por no tener ya el tiempo para poder arreglar y atender éste y otros problemas que puedan ir surgiendo.

Y antes de ver un foro degenerado, lleno de spam y problemas técnicos he preferido dejarlo. Creo que ahora ya hay un nuevo foro que suple con muchisima más cálidad el antiguo foro de los autobuses, que es el de TC (Transport Català).

Es un cambio de época, que comenzó con personas con ganas de hablar de autobuses, una novedad por aquella época!! ...en el 2001, y que ahora ya es "normal", hablar de autobuses. creo que entre todos lo hemos conseguido, gracias a todos.

Y doy las gracias a wefer por su acto de bienvenida.

Aprovecho el mensaje para desearos unas felices fiestas!
JMora

PD: He tenido que quitar definitivamente el foro, es que creia que solamente la gente entraba por la web. Lo digo por si entrais en la dirección que indica frank-ikarus que ahora no funcionará.



Avatar de l’usuari
Joan
N2
N2
Entrades: 13
Ubicació: Bcn-Verneda

Entrada Autor: Joan » Dimarts 26/12/2006 23:48

Hola!

Sóc nou aqui! He participat al fòrum "Autobuses de Barcelona" (de J.Mora) durant uns 9 mesos. Avui he intentar entrar però hem diu que no existeix. Sabeu si s'ha tancat per sempre? Seria una llàstima perquè era un fòrum molt familiar. De totes formes espero passar-ho bé en aquest fòrum i aprendre més coses sobre els autobusos de Barcelona.

Felices festes i fins aviat!

Joan.



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dimecres 27/12/2006 0:07

Company Joan, has llegit això d'aquí dalt publicat pel José Mora (a.k.a. autobusesbcn)? Em fa l'efecte que no... :P :D


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Ferrovi
N8
N8
Entrades: 867

Entrada Autor: Ferrovi » Dimecres 27/12/2006 1:47

Joan ha escrit:Hola!

Sóc nou aqui! He participat al fòrum "Autobuses de Barcelona" (de J.Mora) durant uns 9 mesos. Avui he intentar entrar però hem diu que no existeix. Sabeu si s'ha tancat per sempre? Seria una llàstima perquè era un fòrum molt familiar. De totes formes espero passar-ho bé en aquest fòrum i aprendre més coses sobre els autobusos de Barcelona.

Felices festes i fins aviat!

Joan.
Ha tancat, es una llàstima, jo el llegía, i vaig participar 2 o 3 cops. De tota manera, benvingut Joan! ;)



Avatar de l’usuari
mikado
N9
N9
Entrades: 1844

Entrada Autor: mikado » Dimecres 27/12/2006 9:28

Durant anys he participat ja sigui activa o passivament en ambdos forums. Espero que el canvi i unificació cap al FTC sigui positiu i l'esperit de l'anterior forum no s'esvaeixi. De totes maneres la web autobusesbcn http://www.geocities.com/autobusesbcn/ i tota la seva exhaustiva informació segueix vigent amb totes les seves novetats. A tots els ex-foreros de la web els hi recomano aquest forum de wefer, més segur i no vulnerable a spams ni "chiflados"·



Avatar de l’usuari
SKYWALKER
N3
N3
Entrades: 26
Ubicació: Babylon 5

Entrada Autor: SKYWALKER » Dimecres 27/12/2006 16:28

Particularment m'en alegro molt d'aquest canvi. Fa molt de temps que ho venia demanant. Gràcies a J. Mora per la decissió presa i gràcies també, Marçal, per la vostra acollida.
Salutacions ;)



Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dimecres 27/12/2006 18:21

Ferrovi ha escrit:Ha tancat, es una llàstima, jo el llegía, i vaig participar 2 o 3 cops. De tota manera, benvingut Joan! ;)
Jo crec que no es una llastima sino que es un canvi positiu, ja que un foro un no s'hi ha de ficar contraseña es un caldo de cultiu perfecte per l'SPAM. A més, es millor que hi hagi un sol foro d'autobusos, aixi tots podem llegir els missatges de tots i no els hem d'escriure per duplicat per parlar amb els de tots 2 fòrums, no us sembla? ;) Jo posats a fer unificaria aquest foro amb el de la PTP i aixi ja estariem tots reunits "bajo el mismo techo", pero aixo potser ja es molt demanar (o no, potser amb el temps...)



Avatar de l’usuari
Servicio Interior
N1
N1
Entrades: 3

Entrada Autor: Servicio Interior » Dimecres 27/12/2006 19:21

Pues bueno, haremos las maletas y nos vendremos aquí de tanto en tanto, a ver que tal.
Saludos a todos y feliz año



Avatar de l’usuari
Denisuko
N7
N7
Entrades: 487
Ubicació: Buscant codis ATP
Contacta:

Entrada Autor: Denisuko » Dimecres 27/12/2006 20:26

Servicio Interior ha escrit:Pues bueno, haremos las maletas y nos vendremos aquí de tanto en tanto, a ver que tal.
Saludos a todos y feliz año
Welcome to the Forum!!


Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es

Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....

Marcel Estadella
N6
N6
Entrades: 311
Ubicació: Sabadell
Contacta:

Entrada Autor: Marcel Estadella » Dimecres 27/12/2006 20:42

Tot i que per aquí ja hi passava de tant en quant , anava més frequentment al foro d'Autobusos Barcelona . A ARCA hi tenim un deute de gratitut , doncs ARCA n'es filla : després de parlar pel teclat uns tres anys , al final vam decidir de veuren's en persona al mercadillo de Massadas , i al cap de sis mesos , de muntar una associació per salvar l'ex-3055 ; la resta ja és coneguda de tots .

En part positiva , la concentració en un sol foro agrupa els temes i fa mes ràpida la comunicació . Esperem que sigui per a millor , encara que em fa por que el tema del registre retregui a mes d'un a l'hora de participar .

Salutacions a tots

Marcel



Avatar de l’usuari
SKYWALKER
N3
N3
Entrades: 26
Ubicació: Babylon 5

Entrada Autor: SKYWALKER » Dimecres 27/12/2006 22:53

Aquesta discussió ja l'hem mantiguda tu i jo, Marcel. Jo crec que no, si algú l'interessa aquest tema no crec que el freni pas un simple enregistrament. Aqui, a més dels aventatges que té en temes de seguretat l'has d'afegir comunicació entre usuaris si cal, la posibilitat d'adjuntar arxius, ordenació de temes com cal, en fí, aquest format de fòrum guanya per golejada.
Salutacions ;)



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dijous 28/12/2006 17:32

Benvinguts tots al Fòrum del Transport Català. Esperem que us hi sentiu a gust i que contribuiu a que tots n'aprenguem una mica més ;)



Avatar de l’usuari
autobusesbcn
N1
N1
Entrades: 2

Entrada Autor: autobusesbcn » Diumenge 31/12/2006 21:19

Hola a todos

Ante todo gracias a este foro por acogernos, a los viejos foristas de los autobusesbcn, y que me gustaria que la gente que lo desee...continuara por aqui, ya que es un foro de una gran calidad técnica, informativa y sobretodo humana.

Pero hoy, en la quedada de la circulación del último autobús de piso alto de Mohn, nos hemos reunidos algunos antiguos foreros y hemos acordado poner de nuevo el funcionamiento el foro de autobusesbcn, más que nada por que estabamos acostumbrados a su manejo. Hemos conseguido personas que lo atienda, personas que lo haran de nuevo revivir.

Por eso encontrareis de nuevo el link de la web apuntado al "viejo" foro. Pero este foro de TC sigue estando en el listado de link interesantes, y nos seguiremos viendo por aqui.

Gracias a este foro!
JMora



Avatar de l’usuari
Joan
N2
N2
Entrades: 13
Ubicació: Bcn-Verneda

Entrada Autor: Joan » Dilluns 01/01/2007 12:15

Me alegro muchísimo que volvais a abrir el foro. De todas formas yo participaré en los dos foros.



Avatar de l’usuari
SKYWALKER
N3
N3
Entrades: 26
Ubicació: Babylon 5

Entrada Autor: SKYWALKER » Dilluns 01/01/2007 23:38

Pues nada, seguiré entonces aqui. Mientras siga en ese formato no pienso volver alli.
Un saludo



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dimarts 02/01/2007 16:40

En tot cas, per als qui preferiu seguir amb l'antic fòrum i feu servir un navegador tipus Mozilla (Seamonkey o Firefox) podeu instal·lar-vos l'AdBlock Plus per carregar-vos els empipadors anuncis ;)

Jo estic subscrit a la llista de http://adblock.free.fr/adblock.txt que és la que millor funciona a Europa (la majoria estan massa orientades als EUA).

Faig pública aquesta informació aquí perquè les condicions de participació a Melodysoft prohibeixen explicar mètodes per esquivar la publicitat.



Respon

Torna a “Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público”