Autobusos dels FGC

Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.
Respon
Avatar de l’usuari
Izo
N6
N6
Entrades: 186
Ubicació: Piera, Montserratí

Autobusos dels FGC

Entrada Autor: Izo » Dijous 04/01/2007 6:16

Com deveu saber FGC posa a disposició dels seus viatgers algunes línies d'autobús per tal d'enllaçar algunes de les seves estacions amb certs nuclis residencials.
Jo visc a Can Bonastre, una urbanització de Piera. Hi ha una línia que enllaça l'estació amb Can Bonastre, la P2. No l'he utilitzada mai perquè o bé em recullen a Masquefa o bé, quan baixo a Piera, vaig caminant fins a casa.
Però quan estic massa cansat o fa calor potser seria millor agafar la P2. La meva pregunta és, he de comprar un bitllet per agafar aquest bus o em serveix la meva T-trimestre de 4 zones? En cas d'haver de comprar bitllet, he d'adquirir-lo al conductor del bus o a la taquilla de l'estació?

Gràcies anticipades per la informació!


Cahorniverns, nicarons, magas è garuns

UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dijous 04/01/2007 10:43

No sé si està integrat, però si has de comprar el bitllet l'has de comprar al conductor. Així ho és almenys al Piera-Hostalets de Pierola.



josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Dijous 04/01/2007 12:59

En cas d'estar integrat, que em penso que sí, que ho està aquest autobús està a la zona 5, per la qual cosa la validesa de la T-Trimestre dependrà de la zona de la primera validació, si la primera validació s'ha fet a Masquefa o a Piera l'admetrà sense problemes, si està feta a Barcelona no.


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Divendres 05/01/2007 10:49

Josep, Piera està a la zona 4, no a la 5. El bus que es refereix és a l'urbà 2 de Piera.



Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4441
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dijous 12/11/2020 22:38

Sempre m'he preguntat, els autobusos que surten a la informació de FGC, com el bus de Piera, el de Sant Joan, etc. FGC té res a veure amb això? Participa en un tant per cent en l'explotació de la línia?



Avatar de l’usuari
122-042-132
N9
N9
Entrades: 1642
Ubicació: (Barcelona CAT, Houston TX, Washington DC)

Entrada Autor: 122-042-132 » Dissabte 14/11/2020 7:49

Poligón Can Sant Joan

Actualment, aquest servei que facilita la mobilitat dels usuaris d’FGC entre l’estació i les empreses del polígon té un volum de viatgers elevat, més de
400.000 a l’any. Les previsions de l’Ajuntament de Sant Cugat és que aquesta xifra augmenti en els propers anys com a conseqüència de l’increment de les necessitats en
transport públic de les empreses ubicades al polígon, així com per la construcció de noves empreses.

Davant d’aquesta situació, s’ha establert una comissió de seguiment dels estudis tècnics integrada per l’Ajuntament de Sant Cugat, Moventis i FGC, que està
redactant una anàlisi de l’impacte que podria suposar aquest nou esquema de servei en la demanda, avaluant la que es podria captar, així com l’impacte en la
demanda actual.

D’aquest estudi se’n derivarà la idoneïtat de la proposta de nous serveis de bus i el dimensionament de parc mòbil necessari i, per tant, els costos del nou servei.
FGC, com ja fa actualment, contribuirà al finançament del nous serveis de bus a través d'un conveni de col·laboració,
en la mesura que les línies de bus contribueixin a aportar viatges al ferrocarril.

Infomació extreta dels comunicats de premsa de FGC.



Respon

Torna a “Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público”