A on anirieu si tinguessiu una màquina del temps?

Simuladors de transport i conducció, col·leccionisme, modelisme, sèries de bitllets, jocs, etc.
Simuladores de transporte y conducción, coleccionismo, modelismo, series de billetes, juegos, etc.
Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

A on anirieu si tinguessiu una màquina del temps?

Entrada Autor: Mako448 » Diumenge 07/01/2007 12:58

Doncs,si tinguessiu una màquina del temps,a on aniriei?
Jo aniria a l'any 1996 a donar voltes i voltes per FGC i veure MAN'S,navals reformats,211,8000 etc....,donant voltes,mirant les estacions com eren abans,ja que la majoria ha fet un canvi descomunal,passar per Sant Andeu en superfície,etc...
També m'acostaria a la renfe per pujar a una 440 sense reformar seients sòfas,i aniria a les estacions a veure que no hi ahn barreres tarifàries,i també per pujar a 446.
Després m'aniria cap als 80 a pujar a navals no reformats i passant per Cornellà per superficies i Hospitalet també.
Vosaltres on anirieu ?
També estaria bé anar al futur i veure els 6000 del metro,per exeple,o veure civie's per tot arreu.



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Diumenge 07/01/2007 13:03

Jo aniria al futur, cap allà l'any 2100, per poder veure la inauguració del primer tram de la L9 i l'estació de Sagrera-TAV :D
I després, més cap al futur, per veure què passa amb el món del transport en general.
Més o menys, del passat te'n pots fer una idea gràcies als llibres d'història. En canvi, del futur no en podem saber res cert, per la qual cosa seria una oportunitat única el posseïr aquesta màquina del temps.
Per cert... una màquina del temps (que et transporta en el temps però no en l'espai) seria un mitjà de transport? A més, si et transporta en el temps però no en l'espai, i la Terra no és exactament al mateix lloc... malament, no? :x
wefer l’ha editat per darrera vegada el dia: Diumenge 07/01/2007 13:07, en total s’ha editat 1 vegada.



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Diumenge 07/01/2007 13:07

wefer ha escrit:Jo aniria al futur, cap allà l'any 2100, per poder veure la inauguració del primer tram de la L9

xD



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Diumenge 07/01/2007 13:08

Seguidor de les pel·lícules de Cuatro? :D

Jo em vaig quedar amb la de la nit passada... Blücher! :)



Avatar de l’usuari
Mako448
N10
N10
Entrades: 3248

Entrada Autor: Mako448 » Diumenge 07/01/2007 13:12

wefer ha escrit:Per cert... una màquina del temps (que et transporta en el temps però no en l'espai) seria un mitjà de transport? A més, si et transporta en el temps però no en l'espai, i la Terra no és exactament al mateix lloc... malament, no? :x
Una màquina de temps com la de Doraemon :D



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Diumenge 07/01/2007 13:17

wefer ha escrit:A més, si et transporta en el temps però no en l'espai, i la Terra no és exactament al mateix lloc... malament, no? :x
Segons això, per a caure en el mateix lloc hauries de triar qualsevol any però al mateix dia del que surts, i tot i això variaries també algun metre...:D

Jo no sé on aniria...potser tiraria un parell o tres d'anys endavant per veure què se n'ha fet de la meva vida xD i ja de pas veure les novetats al transport, per veure si hi ha rodalies per la diagonal (bé, això potser uns 20-25 anys endavant xD), si hi ha rodalies a Girona...etc.


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Diumenge 07/01/2007 13:51

Jo, sens dubte, recorreria el Gran Metro, faria fotos de qualsevol detall, i el Transversal. També, aniria a veure el Ferrocarril de Sarrià per superfície, antigues estacions de tren de l'actual Renfe, i algunes de desaparegudes, la línia Barcelona-Mataró....aaaaai, a què esperen per inventar-la????



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Diumenge 07/01/2007 14:51

Donar una volteta recta amb el Mina-Grott, sen dubte.


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Diumenge 07/01/2007 15:22

Als anys 80 per veure com era l'Estació de Badalona.



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Diumenge 07/01/2007 17:19

Jo aniria a finals dels setanta, primers anys vuintanta també per poder veure els trens per la superfície a Terrassa i la transició de FCC i CGFC a FGC. :D



Avatar de l’usuari
Santfeliuenc
N10
N10
Entrades: 3520
Ubicació: Sant Andreu de la Barca, BL

Entrada Autor: Santfeliuenc » Diumenge 07/01/2007 17:30

Hola,
wefer ha escrit:Jo aniria al futur, cap allà l'any 2100, per poder veure la inauguració del primer tram de la L9 i l'estació de Sagrera-TAV :D
I després, més cap al futur, per veure què passa amb el món del transport en general.
Més o menys, del passat te'n pots fer una idea gràcies als llibres d'història. En canvi, del futur no en podem saber res cert, per la qual cosa seria una oportunitat única el posseïr aquesta màquina del temps.
Per cert... una màquina del temps (que et transporta en el temps però no en l'espai) seria un mitjà de transport? A més, si et transporta en el temps però no en l'espai, i la Terra no és exactament al mateix lloc... malament, no? :x
Si te vas al 2100 y sigue sin haber nada por donde ya sabeis todos, no me lo digas, que me da un síncope...

:cop

Yo por ejemplo me iría a ver la inauguración de la línea de Barcelona a Molins de Rei de la que hace poco se cumplieron 50 años y daría una vuelta para ver que lo que ahora es el aparcamiento de la estación, quizá alguna vez fue una playa de vías.

También me acercaría por la línea férrea de lo que hoy es el túnel de Aragón para verla sin soterrar, idem para la línea de Balmes, idem para el Gran Metro, etc. y por supuesto me interesaría por ir a ver las estaciones fantasma, perdidas, etc. como Banco, Gaudí, Correos, Fernando.

Vería el puerto de Barcelona, me iría a ver la red ferroviaria de Mallorca en su máxima extensión... Y alguna cosa más que se me olvida, claro.

Saludos,
Sergio


"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"

UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dilluns 08/01/2007 16:58

D'una banda aniria als anys 80 per veure el transport de Castellar llavors, i als FGC per poder anar amb Granotes. També aniria enrere cap als anys 1910-1920 per poder fer la línia Barcelona-Vallès en aquella època, el metro, les primeres Vallesanes... :D

I també aniria al futur... per poder arribar en tren a Castellar :D :D



Avatar de l’usuari
aarongilp
N10
N10
Entrades: 3076
Ubicació: NULL

Entrada Autor: aarongilp » Dilluns 08/01/2007 17:07

UT596001 ha escrit:I també aniria al futur... per poder arribar en tren a Castellar :D :D
O no :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:


Imatge

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...

Avatar de l’usuari
Mortadel·lo
N9
N9
Entrades: 1381

Entrada Autor: Mortadel·lo » Dilluns 08/01/2007 18:06

aniria a aquest divendres al vespre, m'apuntaria la combinació dels euromilions i tornaria a avui per fer-la, digueu-me prosaic

(no patiu que compraria un mil complet i us hi deixaria pujar :D )


ES PELIGROSO ASOMARSE

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dilluns 08/01/2007 18:14

Bueno, vaaale, si és per una bona causa... :D



Avatar de l’usuari
Santfeliuenc
N10
N10
Entrades: 3520
Ubicació: Sant Andreu de la Barca, BL

Entrada Autor: Santfeliuenc » Dilluns 08/01/2007 18:26

Hola,
Mortadel·lo ha escrit:aniria a aquest divendres al vespre, m'apuntaria la combinació dels euromilions i tornaria a avui per fer-la, digueu-me prosaic

(no patiu que compraria un mil complet i us hi deixaria pujar :D )
Hombre, en la cadena de mensajes, se refieren a qué harías... aparte de ESO que es algo en lo que ya habíamos pensado TODOS.

Pero cuidado, no te vayas a encontrar con tu "yo" futuro, no vaya a ser que desencadenes un cataclismo que acabe con la destrucción del universo. Yo más bien me trasladaría a un punto en el que poder imprimirme desde internet (web de ONLAE) todos los resultados de las primitivas, euromillones, quinielas y demás con bote y una vez de vuelta iría acertando uno a uno todos y cada uno de los botes, eso sí, como sabría ya cuántos acertantes ha habido en cada sorteo, en aquel en el que hubiese habido uno solo, echaría varios boletos con la misma combinación para que así tocase repartir más y el que hubiese acertado se quedase con menos, jejejejeje, ¿qué te cres? ¿que no lo habíamos pensado antes ninguno? wefer ya está construyendo el coche ese que vuela y ya sabes quién lo va a montar en la factoría de Alstom.

xD xD xD xD xD xD

Saludos,
Sergio


"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"

Avatar de l’usuari
Estrella_de_Galicia
N6
N6
Entrades: 288
Ubicació: /dev/null
Contacta:

Entrada Autor: Estrella_de_Galicia » Dilluns 08/01/2007 19:01

Mortadel·lo ha escrit:aniria a aquest divendres al vespre, m'apuntaria la combinació dels euromilions i tornaria a avui per fer-la, digueu-me prosaic

(no patiu que compraria un mil complet i us hi deixaria pujar :D )
Dons jo faria el mateix pero amb una diferencia, que als que realmente ment son amics els hi preguntaria?

Que et fa falta?
-s'me ha punxat una roda del cotxe
Dons li regalaria un cotxe nou. (a veure si puc comprar-me de una puñetera vegada el C5 Exclusive amb el hidractive que estic "estoy que no cago" amb la conya del cotxe...
Vius en un pis de lloguer... dons toma pis.

No me llames iluso porque tenga una ilusion...

Però realment si tingues una maquina del temps m'agradaria fer el mitic shangai barcelona-vigo en tren de vapor :D ¿soc friki o massoca?
Estrella_de_Galicia l’ha editat per darrera vegada el dia: Dimarts 09/01/2007 16:49, en total s’ha editat 1 vegada.


Saludos

Pedro Aguilar

Ferrovi
N8
N8
Entrades: 867

Entrada Autor: Ferrovi » Dilluns 08/01/2007 19:49

Jo, apart de lo de la lotería, aniría a 1923 a coneixer el meu besavi, l'admiro, em sembla una gran persona, i molt intel·ligent. De pas, aniría a coneixer tots els racons que avui dia no hi son a la xarxa ferroviaria, aniría a la innauguració del l'autòdrom de Terramar, i a la innauguració del Gran Metro, (va ser l'any 1923?), em faría tota la xarxa de tranvies de barcelona, i moltes coses més.
Amés, aniría al futur, per veure si un dels meus somnis es compleix. No dic quin per no portar discussió, només dic CI
Aniría any per any per coneixer la història desde aprop, desde la creació de Catalunya, fins al dia d'avui, i si puc, aniría a l'any que calgui per fer que fasin una xarxa ferroviaria com calía, i així, tindríam el que cal, i si cal, canviant el passat, el pressent i/o el futur.



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dilluns 08/01/2007 20:01

Hola!

A l'època de la Revolució Industrial per poder veure l'empenta del vapor a Catalunya i tot de locomotores a vapor! :P

També faria una passejada pel Transversal i pel Gran Metro... :D
Santfeliuenc ha escrit:wefer ya está construyendo el coche ese que vuela y ya sabes quién lo va a montar en la factoría de Alstom.
:D

Salut!


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dimarts 09/01/2007 11:00

Bones,

jo viatjaria a la cort del rei Pere I i li dissenyaria una xarxa ferroviària que li permetés traslladar les tropes i armes necessàries per vèncer a la batalla de Muret (1213) i conservar així el domini sobre Occitània. Després em tornaria a passar per ajudar al comte Jaume II d'Urgell a ser anomenat hereu de Martí l'Humà i evitar així que els Trastámara arribessin al tro. En termes ferroviaris, culminaria la xarxa que hauria de permetre la comunicació ràpida entre les capitals de la Confederació. També crearia una llei que permetés condemnar a mort a qui se li acudís plantejar la creació de vehicles d'ús privat amb motor.


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Respon

Torna a “Oci i divertiments / Ocio y divertimentos”