Segons fonts meves, no viatjarem mai mes amb 1000!

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
Avatar de l’usuari
Serie-1000-metro
N7
N7
Entrades: 506
Ubicació: Barcelona i Osseja (Cerdanya Francesa)
Contacta:

Segons fonts meves, no viatjarem mai mes amb 1000!

Entrada Autor: Serie-1000-metro » Divendres 27/04/2007 11:55

Segons fonts meves, que no dire quines, pero us puc asegurar que molt creibles, no veurem mai mes un 1000.

El 1000l que s'estava o s'estava començant a restaurar, ha sigut o serà desgusat en les proximes hores.

Ha sigut unc anvi repentí de plans per part de METRO, diuen que guardaràn una unitat 1100 de tres cotxes: 1100-1400-1100.

No se sí serà veritat, jo us u comento, pero les persones que mu han dit, son fonts molt creibles, a part que m'hu han dit dos persones de METRO, i totes dues concidien en lu mateix, amb això del 1100, i les dues mu varen dir en moments separats, per lu tan dona a pensar que es molt creible.

Ara sí que els i em de dir un adeu per sempre!

Salut i peles!!!



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Divendres 27/04/2007 12:00

Bé, no sé què en penseu vosaltres, però hem de fer alguna cosa!!!!!



Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Divendres 27/04/2007 13:16

Espero que això no sigui cert :'( :'(



Avatar de l’usuari
Mortadel·lo
N9
N9
Entrades: 1381

Entrada Autor: Mortadel·lo » Divendres 27/04/2007 13:26

ja m'extranyava a mi tant ànim conservacionista.... :evil:


ES PELIGROSO ASOMARSE

Avatar de l’usuari
EUKibo
N9
N9
Entrades: 1321
Ubicació: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

Entrada Autor: EUKibo » Divendres 27/04/2007 15:14

Buaaaaaaa com sigui cert!!!!!!

Pero que s'han tornat bojos? Esque es surrealista! Com volen carregarse l'unic 1000 que queda!

Espero que no sigui cert i com ho sigui s'ha de fer algo, contacat amb qui sigui gencat, museu d'historia nacional etc etc



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5690
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Divendres 27/04/2007 15:35

És a dir, que el viatge que va presenciar casualment en Sigfrid fa uns dies... era realment l'últim.

No us sóna, la teoria aquesta de "no preservaran un 1000, perquè diran que encara en queden, a la L4"?


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

megapauer
N8
N8
Entrades: 1203
Ubicació: De la Terra Ferma a l'exili
Contacta:

Entrada Autor: megapauer » Divendres 27/04/2007 16:07

I segons es preveu no veurem ni un 1000 ni una 1000, al menys en molt temps.

Podem donar gràcies al pais que vivim, on passen coses úniques i exclusives.


Salutacions,
Joan

http://www.joanespina.com

Vox
N8
N8
Entrades: 1255
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Vox » Divendres 27/04/2007 16:20

Podem fer alguna cosa???

Toca pensar ràpid. Avui penso agafar més d'un 1100 :'(

Vox


I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.

Avatar de l’usuari
EUKibo
N9
N9
Entrades: 1321
Ubicació: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

Entrada Autor: EUKibo » Divendres 27/04/2007 16:23

El que dic, correm la veu i l'alarma, a unes molt dolentes sempre es pot dir a alguna associacio de França que se'l compri a TMB i TMB s'estalviaria dinerets de trinxar i tot. El que està clar que a Espanya no el voldran adquirir, entre que el 1000 es català i que en aquest pais tenim vies d'ample extrany on no poden ficar les 1000 a no ser que la fiquina les vies de l'AVE...



252-071
N7
N7
Entrades: 357

Entrada Autor: 252-071 » Divendres 27/04/2007 17:24

Spain is diferent.

Dels pirineus ençà tothom es africà.

Quin pais aquest on no es vol conservar el patrimoni historic perque hi ha una gent tocanassos que preferixen els diners per un desguasser a veure circular una composició historica. :nono :nono :nono :nono :martell2 :avall :avall
Y ja no diguem de la gent que té mania als catalans que els hi hem fet?

En fi que descansi en pau el 1000 fent la funció de tapa del clavegueram o una aixeta... :'( :'( :'( :mort


Salutacions



orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Divendres 27/04/2007 19:05

Anem a la Zona Franca... :pistola



Vox
N8
N8
Entrades: 1255
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Vox » Divendres 27/04/2007 21:08

No es pot enviar una carta/mail a TMB?

Vox


I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.

Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dissabte 28/04/2007 0:14

Vox ha escrit:No es pot enviar una carta/mail a TMB?
Vox
I tant que es pot enviar. Els anirà molt bé per si, en cas d'emergència, s'acabessin els rotllos de paper higiènic.
Dit d'una altre manera: ja pots escriure el que vulguis, que no servirà de res.

El que sí pot ser útil és comunicar amb els diaris, televisions i ràdios. Personalment disposo de diversos centenars d'adreces de mitjans de comunicació que no dubtaré a fer servir, si us animeu a fer una carta ben feta i a donar els vostres moms i DNIs.

Qui comença?

P.D: quan són les eleccions? :twisted:



Vox
N8
N8
Entrades: 1255
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Vox » Dissabte 28/04/2007 5:27

Jo donaré el DNI i el que façi falta.

Però hauriem de confirmar la mala noticia abans del bombardeig, no?

De ser cert, la carta hauria de deixar-los en ridícul.

Vox


I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dissabte 28/04/2007 10:10

wefer ha escrit:
Vox ha escrit:No es pot enviar una carta/mail a TMB?
Vox
I tant que es pot enviar. Els anirà molt bé per si, en cas d'emergència, s'acabessin els rotllos de paper higiènic.
Dit d'una altre manera: ja pots escriure el que vulguis, que no servirà de res.

El que sí pot ser útil és comunicar amb els diaris, televisions i ràdios. Personalment disposo de diversos centenars d'adreces de mitjans de comunicació que no dubtaré a fer servir, si us animeu a fer una carta ben feta i a donar els vostres moms i DNIs.

Qui comença?

P.D: quan són les eleccions? :twisted:
Em sembla que les eleccions són el 27. Ja em pots afegir a la carta, i si no disposes del meu DNI, demaname'l per privat.

De confirmar-se que no deixaran cap 1000, aprofitaria per fer una sola carta d'aquest i de l'assumpte de Liceu, i així matem dos pardals d'un sol tret, encara que aquest últim depengui de l'Ajuntament i no de TMB. Amb això vindriem a demostrar que en aquesta ciutat no tenen interés de conservar el patrimoni històric. I pensar que a París hi han tantes boques modernistes!! (ganes tenia jo d'endur-me'n algun dels forjats i posar-se'ls a les boques de Liceu!! :D ).



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5690
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dissabte 28/04/2007 11:00

Jo també signo el que calgui... un cop confirmat. Nois, alguna manera de que aquesta informació es corrobori? LLOP, on estàs?


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
aim
N9
N9
Entrades: 1370
Ubicació: Navas (L1) - Bac de Roda (L2)
Contacta:

Entrada Autor: aim » Dissabte 28/04/2007 12:52

Si el que ha comentat en Serie-1000-metro és cert, a aquestes hores poca cosa podem fer ja que desgraciadament l'últim 1000 ja deu estar a l'altre barri. (esperem que els trinxadors s'hagin agafat el pont i així potser encara tenim un petit marge de temps per fer alguna cosa)

Alguna novetat respecte el possible estat del 1000 ?



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dissabte 28/04/2007 13:46

Veig que TMB torna a ser TMB. :cop


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5690
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dissabte 28/04/2007 19:04

Espero que no ho justifiquin amb un "...és que ens hem adonat que la composició M-M-R dels trens 1000 no és idònia, i ens hem estimat més preservar una M-R-M dels 1100, que és més fàcil de fer funcionar de cara a una possible utilització..." :evil:

Tant de bo capiguéssin 6 cotxes, a les estacions! Es podria fer una composició històrica M1000-M1000-R1300-M1100-R1400-M1100...


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

252-071
N7
N7
Entrades: 357

Entrada Autor: 252-071 » Dissabte 28/04/2007 20:15

TMB=Timem Molt Bé.

M'apunto a deixar-los en ridicul.

El meu DNI per privat.

Ens hem d'afanyar!

Salutacions



Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”