Font Ripollet

Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.
Respon
trainman
N9
N9
Entrades: 2365
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

Font Ripollet

Entrada Autor: trainman » Dimecres 16/05/2007 13:56

Hoy he podido en los teleindicadores de los buses de Font han cambiado las numeraciones de las líneas V20 y V20 Exprés de la siguiente manera:

-La anterior V20 es ahora la 620, poniendo en los teleindicadores 620 DIRECCIO RIPOLLET o 620 DIRECCIO BARCELONA
-La anterior V20 Exprés es ahora la 622, poniendo en los teleindicadores 622 AUTOPISTA RIPOLLET o 622 AUTOPISTA BARCELONA
trainman l’ha editat per darrera vegada el dia: Dimecres 30/12/2020 22:06, en total s’ha editat 3 vegades.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 16/05/2007 17:26

Si això correspon a les directrius emeses per l'ATM o EMT, benvingut sigui. Ja va sent hora d'unificar la nomenclatura del bus a l'RMB.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

buertu
N7
N7
Entrades: 384
Ubicació: Sant Joan Despí

Entrada Autor: buertu » Dimecres 16/05/2007 20:18

Jo crec que això ho haurien de fer a totes les linies (amb excepció potser de les urbanes) i substituir totes les L, B i A per numeros, formant una numeració única amb 3 xifres.



Avatar de l’usuari
U-Bahn
N7
N7
Entrades: 570
Ubicació: A prop de "San Andrés Condal"

Entrada Autor: U-Bahn » Dimecres 16/05/2007 20:31

Estem a l'inici d'una unificació de nomenclatures?



alexbn
N6
N6
Entrades: 230

Entrada Autor: alexbn » Dimecres 16/05/2007 20:37

Corresponde a la numeración ATM. Habrá que fijarse si los buses de Sarbús son 601 (A1), 602 (A2), 641 (B1), etc. Por cierto, ¿se sabe si las demás líneas de Font usan sus indicativos ATM o sólo son el 620 y el 622?



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 16/05/2007 20:38

buertu ha escrit:Jo crec que això ho haurien de fer a totes les linies (amb excepció potser de les urbanes) i substituir totes les L, B i A per numeros, formant una numeració única amb 3 xifres.
Les urbanes són tan bus com les interurbanes. Ho trobo un criteri molt artificial i que no diu res, per exemple, a gent que, venint d'un altre municipi amb una altra línia, n'hagi d'agafar una urbana. Per tant, aquestes també haurien de sotmetre's a una nomenclatura unificada.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dimecres 16/05/2007 21:40

alexbn ha escrit:Corresponde a la numeración ATM. Habrá que fijarse si los buses de Sarbús son 601 (A1), 602 (A2), 641 (B1), etc. Por cierto, ¿se sabe si las demás líneas de Font usan sus indicativos ATM o sólo son el 620 y el 622?
En la Vallesana aún sigue siendo C1, C2... o simplemente C.



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dimecres 16/05/2007 21:42

Guigui ha escrit:
buertu ha escrit:Jo crec que això ho haurien de fer a totes les linies (amb excepció potser de les urbanes) i substituir totes les L, B i A per numeros, formant una numeració única amb 3 xifres.
Les urbanes són tan bus com les interurbanes. Ho trobo un criteri molt artificial i que no diu res, per exemple, a gent que, venint d'un altre municipi amb una altra línia, n'hagi d'agafar una urbana. Per tant, aquestes també haurien de sotmetre's a una nomenclatura unificada.
No crec que s'hagin de unificar les urbanes. Ningú confon l'1 de Sabadell amb l'1 de Terrassa o amb l'1 de Mataró o amb l'1 de l'Hospitalet (Barcelona no té línia 1! :x ).

Trobo absurd unificar les línies urbanes, doncs precisament per ser urbanes no cal tenir en compte les línies urbanes d'altres municipis.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23722
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dimecres 16/05/2007 21:46

UT596001 ha escrit:No crec que s'hagin de unificar les urbanes. Ningú confon l'1 de Sabadell amb l'1 de Terrassa o amb l'1 de Mataró o amb l'1 de l'Hospitalet (Barcelona no té línia 1! :x ).

Trobo absurd unificar les línies urbanes, doncs precisament per ser urbanes no cal tenir en compte les línies urbanes d'altres municipis.
No parlo tant d'unificar-ne la numeració, de manera que sigui correlativa, sinó de simplificar-la i deixar-se de tanta sopa de lletres. En aquest sentit, més val una nomenclatura amb un o dos dígits en lloc dels tres que duria la resta de línies.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dimecres 16/05/2007 21:59

Guigui ha escrit:
UT596001 ha escrit:No crec que s'hagin de unificar les urbanes. Ningú confon l'1 de Sabadell amb l'1 de Terrassa o amb l'1 de Mataró o amb l'1 de l'Hospitalet (Barcelona no té línia 1! :x ).

Trobo absurd unificar les línies urbanes, doncs precisament per ser urbanes no cal tenir en compte les línies urbanes d'altres municipis.
No parlo tant d'unificar-ne la numeració, de manera que sigui correlativa, sinó de simplificar-la i deixar-se de tanta sopa de lletres. En aquest sentit, més val una nomenclatura amb un o dos dígits en lloc dels tres que duria la resta de línies.
En aquest cas estic totalment d'acord. Jo mateix canviaria l'urbà de Castellar així:
-Línia C4->Línia 4
-Línia C6->Línia 6

Deixant la 1, 2, 3, 5 per a futures línies.



Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Dijous 17/05/2007 9:37

Estic d'acord en que les urbanes no tenen per que modificar les numeracions, excepte a la zona 1, o altres aglomeracions urbanes, ja que no te cap sentit la diferenciacio per municipis si aquests estan totalment enganxats. Què separa Barcelona d'Hospitalet, o Badalona de Santa Coloma? Es pura separació política, per que física no existeix, per tant la zona 1* ha d'actuar com un sol municipi.

*Tenint en compte que la zona 1 tambe pot ser modificada, tal com s'ha dit en altres fils.



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dimecres 11/06/2008 17:35

alexbn ha escrit: ¿se sabe si las demás líneas de Font usan sus indicativos ATM o sólo son el 620 y el 622?
Con un poco de retraso, te respondo:

Las otras líneas usan la nomenclatura integrada, hoy he visto el Badalona-UAB de Font llevando en el frontal orgulloso su número de línea 690.

Curiosamente, esta línea no aparece en el listado de la ATM con la propuesta de numeración única...



trainman
N9
N9
Entrades: 2365
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

Entrada Autor: trainman » Divendres 13/06/2008 10:36

Els autobusos de Font mantenen el servei després de l'arribada de carburant
L'empresa Autobusos Font no ha hagut d'aturar el servei degut a la vaga de transportistes. Segons fonts de l'empresa, ahir a la tarda els va arribar el subministrament de gasoil que els va permetre continuar amb normalitat el servei. L'empresa havia advertit que si en breu no els arribava el camió cisterna, haurien d'interrompre el servei.
Una de les línies que podia estar afectada era la 648, que circula per Montcada, Ripollet, Cerdanyola, UAB i Bellaterra i té parada als Quatre Cantons, Carretera de Blasco Ibáñez i Serragalliners al seu pas per la ciutat. La N62, serveu nocturn que fa la ruta de Barcelona, Ripollet, Cerdanyola (Les Fontetes), UAB, Bellaterra i Sant Cugat, també podia haver interromput el servei per manca de gasoil. Les altres dues línies afectades serien la 620 i la 622, que van de Ripollet a Barcelona.

http://www.cerdanyola.info/noticies/noticia14329.html

Y la noticia que apareció el día anterior:

Els serveis d’autobús de l'empresa Font podrien quedar interromputs demà per la vaga de transport
Les línies d’autobús 648 i N62 amb parada a Cerdanyola podrien quedar suspeses a partir de demà per la manca de combustible. L’empresa Autocars Font ha anunciat l’aturada imminent del servei si no els arriba el subministrament de gasoil.
L'autobús de la línia Montcada-Ripollet-Cerdanyola, a la plaça del Pi de Bellaterra

Foto: CedidaLa vaga de transport de mercaderies iniciada ara fa tres dies se segueix cobrant víctimes. Les línies d’autobús 620, 622, 648 i N62 podrien quedar interrompudes si l’empresa Autocars Font no rep el subministrament de combustible. Sònia Lorca, directora de projectes de Font, assenyala que “només disposem de gasoil per avui. Estem a l’espera de que els camions amb el combustible puguin circular escortats pels Mossos d’Esquadra”.

Una de les línies afectades és la 648, que circula per Montcada, Ripollet, Cerdanyola, UAB i Bellaterra i té parada als Quatre Cantons, Carretera de Blasco Ibáñez i Serragalliners al seu pas per la ciutat. La N62, serveu nocturn que fa la ruta de Barcelona, Ripollet, Cerdanyola (Les Fontetes), UAB, Bellaterra i Sant Cugat, també quedaria interrompuda per manca de gasoil. Les altres dues línies afectades serien la 620 i la 622, que van de Ripollet a Barcelona.

Des de l’Empresa Autocars Font, Sònia Lorca, explica que “estem seguint els esdeveniments de la vaga de transport, però sembla que tot continua igual”.

http://www.cerdanyola.info/noticies/noticia14327.html



palamalaguti
N2
N2
Entrades: 12

Entrada Autor: palamalaguti » Divendres 13/06/2008 16:10

La gente de Font, no habla en ningún momento de dejar de hacer los colegios, fábricas (Nissan) y demás servicios discrecionales que realizan.

Esos vehículos no funcionan con gas-oil.


botones

trainman
N9
N9
Entrades: 2365
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

Entrada Autor: trainman » Dimecres 14/04/2010 10:38

Actualitat / Notícies
Una línia d'autobús connectarà el centre de Montcada i Reixac amb Ripollet cada hora

13/04/2010
El recorregut acabarà a la plaça Lluís Companys

A partir del proper dilluns 26 d'abril Montcada i Reixac disposarà d'una nova millora al servei de transport públic. Es tracta de la línia d'autobusos 685, que uneix Montcada i Reixac amb el barri de Can Tiana de Ripollet. Fins ara aquesta línia, antiga V11, només connectava amb el barri montcadenc de La Rasa amb una freqüència de pas de tan sols 3 cops al dia. Amb aquesta millora l'autobús passarà un total de 16 vegades en cada sentit durant tota la jornada i arribarà al centre de Montcada i Reixac.

La presidenta de l'Àrea Interna, M. Carmen Porro ha afirmat que "en els darrers mesos hem fet una aposta clara per millorar la xarxa de transport públic de Montcada i Reixac, reforçant de manera molt important el servei d'autobusos".

Aquesta línia serà explotada per l'empresa Font i estarà inclosa del sistema tarifari integrat. L'autobús donarà servei de dilluns a divendres, des de les 6.30h fins a les 21.39h, i tindrà una freqüència de pas d'un cop cada hora. A Montcada i Reixac les parades estaran ubicades a les marquesines i pals del passeig Sant Jordi, a la rambla de Països Catalans, al número 71 i sota l'autopista C33, a l'avinguda de la Ribera amb carrer Major i amb el carrer Rocamora i a la plaça Lluís Companys. La línia 685 farà un total de 8,8 quilòmetres de recorregut.

La regidora M. Carmen Porro ha comentat que "a partir d'ara els montcadencs i montcadenques tindran un nou servei de transport que millorarà la connexió amb Ripollet, molt precària fins ara". La línia 685 s'afegeix a les línies de Font i Sarbus 648, que uneix Montcada i Reixac amb Bellaterra, passant per Ripollet, Cerdanyola i la Universitat Autònoma de Barcelona, i a la 620 de Font (antiga V20), que connecta Barcelona i Ripollet per la zona de Terra Nostra.

Aquesta nova línia ve a complementar la resta de línies de transport ja existents de Transports Metropolitans de Barcelona, com el 96 (Sagrera-Mas Rampinyo) i 155 (tot el municipi) ¿ recentment ampliades-, i les línies 62 (Pl. Catalunya-Can Cuiàs), 76 (Vall d'Hebrón-Can Cuiàs), 102 (Barcelona-Cementiri Collserola), 103 (Cementiri Collserola-Can Cuiàs) i 104 (Collserola-Fabra i Puig); les línies de Tusgsal: B12 (Montcada i Reixac-Can Ruti), B18 (Montcada i Reixac-Santa Coloma de Gramenet) i la N3 (nocturn Barcelona-Montcada i Reixac); les línies de Sarbus: A3 (Barcelona-Montcada i Reixac-Cerdanyola), A4 (Barcelona-Montcada-Cerdanyola-Sant Cugat-Rubí-Terrassa); i les diferents línies de la companyia Sagalés, que passant per Montcada i Reixac, van des de Barcelona fins a destinacions com: Caldes de Montbui, La Roca del Vallès, Granollers, Mollet del Vallès, Parets, Lliçà d'Avall, Riells, Sentmenant, la N71, que va a Granollers en horari nocturn.

http://www.montcada.org/montcadaPortal/ ... anguage=ca



trainman
N9
N9
Entrades: 2365
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

Entrada Autor: trainman » Dilluns 15/11/2010 11:33

Un nou servei de bus connecta Barcelona amb els polígons industrials de Montcada i Reixac, Ripollet i Barberà del Vallès
El Departament de Política Territorial i Obres Públiques ha posat en marxa avui un nou servei de bus que enllaçarà Barcelona amb diversos polígons industrials de Montcada i Reixac, Ripollet i Barberà del Vallès. L’actuació pretén facilitar l’accessibilitat en transport públic a aquestes zones, que concentren un elevat volum de treballadors, sense necessitat de transbordaments. Així, s’oferiran 3 expedicions d’anada i 3 de tornada, en coordinació amb els horaris laborals, entre Barcelona, Montcada i Reixac, Ripollet i Barberà del Vallès.


El DPTOP posa en marxa avui, 15 de novembre, un nou servei d’autobús que enllaçarà Barcelona amb diferents polígons industrials de Montcada i Reixac, Ripollet i Barberà del Vallès, sense necessitat de transbordaments, amb altres modes de transport. Es tracta dels polígons de la Ferreria, la Granja, Molí d’en Bisbe, Can Tapioles, Foinvasa, Cadesbank, Can Masachs, Pinetons, Can Salvatella i Santiga-Provasa, que ara disposaran d’aquest nou servei.

L’objectiu és facilitar l’accés en transport públic des de Barcelona fins a les àrees que concentren un volum més elevat de desplaçaments per motius laborals, en coordinació amb els horaris d’entrada i sortida a la feina.

Aquest nou servei respon a les directrius del Pla de transports de viatgers de Catalunya 2008-2012 aprovat pel Govern amb l’objectiu de reforçar les comunicacions d’arreu del territori, especialment pel que fa a llocs de concentració d’activitats laborals com són els polígons industrials.

6 expedicions diàries

La nova línia oferirà 6 expedicions diàries, de dilluns a divendres feiners, 3 d’anada i 3 de tornada. Des de Barcelona, les sortides tindran lloc a les 5.15, 13.15 i 21.15 hores, i des de Barberà del Vallès, a les 6.15, 14.15 i 22.15 hores. El servei, que tindrà una durada de prop de 30 minuts sense transbordament, comunicarà l’estació d’autobusos de Fabra i Puig, situada a Barcelona, amb Barberà del Vallès, passant pels municipis de Montcada i Reixac, i Ripollet. El nou servei serà gestionat per l’empresa Autocars R. Font, SAU.

Les noves expedicions se sumaran a l’oferta de serveis d’autobús existent entre Barcelona i Ripollet, que inclou la línia 620, amb sortides cada 30 minuts entre les 4.45 i les 21.45 hores, i la línia 622 amb sortides cada 20 minuts aproximadament, entre les 6.00 i les 21.00 hores, ambdues amb sortida des de Fabra i Puig.

http://blocs.gencat.cat/blocs/AppPHP/pt ... el-valles/



trainman
N9
N9
Entrades: 2365
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

Entrada Autor: trainman » Diumenge 08/05/2011 15:43

Según he visto esta mañana en el 36 de Font, la línea 622 (Ripollet-Metro Sagrera por Autopìsta) pasa a circular cada 15 minutos de 14 a 21 horas hasta el 30 de julio.



Avatar de l’usuari
ABB_Traccion
N7
N7
Entrades: 322

Entrada Autor: ABB_Traccion » Dimecres 01/06/2011 14:21

Hola!

Llevo unos días viendo como el servicio de la UAB está decayendo cada vez más, hace unos días la L3 que está servida por una Mercedes Unvi ex-TMB, una auténtica cacerola rodante, está fallando más que una escopeta de feria, averías y tirones, a la orden del día. El lunes pasado se quedó tirada en una de las cabeceras y un mecánico toqueteando el motor, hoy, más de lo mismo, con la conductora desesperada y sin saber qué hacer.
Ayer, el autobús 84, un MAN NL202F ex-TMB de la serie 8000 que servía la L1 por la tarde había, probablemente, roto el turbo dada la gran humareda azul que emitía ya fuera estando completamente parado o el humo gris al acelerar, estuvo toda la tarde así... no sé si ya lo habrán arreglado. ¿Que no ven, por otra parte, que ese autobús se puede incendiar en cualquier momento y liar una buena?

Sin hablar de los Scania ex-Autobuses de Alcalá que no hay uno que se salve... están tan trillados que fallan las puertas como escopetas de feria, entra agua cuando llueve o en la parte trasera se cuela líquido (a saber qué es) de color naranja o verde... todo esto sin mencionar el 85, un Scania que desde que empezó el curso tiene algún tipo de fuga de aire que cuando va en marcha todo el rato va haciendo un molesto pffff-pffffffff que no se han dignado ni a arreglar.

¿Tan mal está la empresa, para tener los autobuses así? :'(



trainman
N9
N9
Entrades: 2365
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

Entrada Autor: trainman » Divendres 02/09/2011 15:49

Ayer entró en servicio en la línea 685 Can Tiana-Montcada el nuevo Mercedes 516 CDI Indcar Cytios de Font. Lleva colores Font-TPC y su matrícula es 2396 HFL.



trainman
N9
N9
Entrades: 2365
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

Entrada Autor: trainman » Divendres 16/12/2011 16:56

Ya está en servicio la última novedad de Font. Se trata un Mercedes OC500LE1830 Castrosua Magnus E con matrícula 8984 HGH que lleva colores Font-TPC y que está numerado como 99.



Respon

Torna a “Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público”