Segons fonts meves, no viatjarem mai mes amb 1000!

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Respon
Avatar de l’usuari
BCN Término
N5
N5
Entrades: 128
Ubicació: Allà ón ja no hi queda cap 1000

Entrada Autor: BCN Término » Dijous 31/05/2007 0:12

En origen els 1000 circulaven en parelles de dos motors, després ho van fer en grups de cuatre motors, i va ser després quan van arribar els remolcs.

En quant al Gran Metro, segons la época i la demanda, van circular amb motors aillats, motor + remolc, motor remolc + motor remolc i finalment motor+remolc+motor+remolc+motor quan les andanes es van ampliar a 90 metres.

BCN Término.

Alex Reyes.



Avatar de l’usuari
faristol
N8
N8
Entrades: 769
Ubicació: Barcelona-Barri La Salut (Gràcia) i Masquefa.

Entrada Autor: faristol » Dijous 31/05/2007 1:35

Els remolcs 1300 tenien unes particularitats uniques.

En els museus i coleccions, a part de objectes representatius, sempre hi ha objectes unics, diferents, i en aquest cas un remolc 1300 encara que sol, ho era, pero explica aixo a qui no te cap mena de sensibiliat cap aquest tema i que ho entengui.

De totes formes estem molt lluny d'altres ciutats a les que ens volem comparar....I FINS I TOT SUPERAR!! (vols transoceanics i bla...bla...bla) i en aquests temes es nota que som un vestit molt maco pero totalment buit per a dins, menys mal que hi van haver uns genis que han fet de Barcelona una ciutat universal, pero la veritat en molts temes actualment no hi ha comparació.

Es curios que ens volen fer creure el que no som encara, malgrat els molts turistes que ens visiten, o nomes es fa servir aixo per mesurar el nivell de la ciutat? perque en molts altres nivells hi ha un munt de ciutats que ens superen per exemple en el tema dels transports i la seva historia, encara que a molts mes nivells també estem lluny, no es tirar pedres sobre el nostre terrat, nomes cal sortir fora i viatgar i veure.

"Busque, compare y si encuentra algo mejor......."

Un bon museu de la movilitat, no tindria que ser "inmovil" si no que les coses que un bon dia es "MOVIEN" ho continuin fent, es evident que s'hagues hagut de conservar tot un tren sencer pero...res es com si per questions d'espai nomes es guardes unes rodes i el public s'imagines el tren sencer, el recordar un tren va mes enllà de la vista hi ha un munt de sensacions que no es poden explicar ni viure sense moviment, sense vida i aqui em cito:
faristol ha escrit:pero explica aixo a qui no te cap mena de sensibiliat cap aquest tema i que ho entengui.
en fi...que li farem....



Avatar de l’usuari
El LLOP
N9
N9
Entrades: 1635
Ubicació: esperant via lliure

Entrada Autor: El LLOP » Dijous 31/05/2007 15:59

a veure, el que he averiguat fins ara es el següent:

personal de cotxeres de la L5 no sap on està el tren, a part del que se'l van emportar gent d'OCSAL a un lloc indeterminat, encara que el que si que m'han dit es que si veiem a les intal.lacions d'ocsal un 1000 de dos colors (danone) són 1100 de la L4 que estaven apartats del servei i que s'estan desballestant.

Intentaré informar-me millor a veure si el tren està emmagatzemat a algun lloc o simplement destruit.



Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dijous 31/05/2007 16:45

Esperem doncs, però com ja he dit això no li treu mèrit al genocidi històrico-cultural del contuberni destrossa-patrimoni TMB-Ajuntament de Barcelona i l'infinit cinisme d'aquest últim demanant el títol de Patrimoni de la Humanitat per a un carrer que només fa un any han desprovist del que era el seu tret més característic juntament amb el mosaic d'en Miró (que no hi porta tants anys ni de bon tros) i la font de Canaletes. Es clar que si treiessin aquesta última, a banda de que no és un objecte únic (n'hi ha unes quantes més idèntiques repartides per la ciutat), milers de fanàtics del futbol entrarien a sang i foc al Consistori!


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5690
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dijous 31/05/2007 16:51

A mi em fa la impressió que ens estan prenent el pel de mala manera.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Jordilar

Entrada Autor: Jordilar » Dijous 31/05/2007 19:13

Doncs a mi em dona la impresió que els de TMB ni saven on han enviat el 1000: tot són rumors i cap cosa es certa.

Salut,



Avatar de l’usuari
Serie-1000-metro
N7
N7
Entrades: 506
Ubicació: Barcelona i Osseja (Cerdanya Francesa)
Contacta:

Entrada Autor: Serie-1000-metro » Dijous 31/05/2007 22:31

Be, habera, jo crec que el 1000 ja a pasat a millor vida.

I ahir vaic veure un 1100 a Colon, direcció Ronda Del Litoral, i posteriorment OCSAL.

Vaic ferli una fotu amb el mobil, pero caca, va sortir bellugada.

Salut i peles!!!



Avatar de l’usuari
faristol
N8
N8
Entrades: 769
Ubicació: Barcelona-Barri La Salut (Gràcia) i Masquefa.

Entrada Autor: faristol » Dijous 31/05/2007 23:12

Tant costa dir que s'el han carregat? potser no ho diuen per vergonya o pel que podria passar?

Si esta en algun lloc "guardat" tan costa dir que el seu futur es la restauració?
En aquest darrer cas no tindria cap sentit amagar la seva situació, potser la ubicació no seria tan important, si estes en algun lloc pendent de restauracio ho dirien amb orgull i presumirien d'aquest fet.

Tanta falta de noticies nomes fa que sospitar un desenllaÇ "xatarril".

Despres de tot "amagar" 3 vagons de metro no es tan "facil" i no te cap sentit a banda de grafitaires, la rao d'amagar-ho per grafitaires em semblaria massa debil per mantenir tant secretisme.

Pero mentre hi ha vida hi ha esperanÇa....



Avatar de l’usuari
Serie-1000-metro
N7
N7
Entrades: 506
Ubicació: Barcelona i Osseja (Cerdanya Francesa)
Contacta:

Entrada Autor: Serie-1000-metro » Divendres 01/06/2007 10:18

Tens rao, mentre hi hagi vida hi esperança, no obstant, amb aquet tema jo ja la vaic perdre fa dies.

Desde petit que els 1000ls han sigut els trens que mes man agradat de tots, cuan era petit al sortir del cole, mun avi em venia a buscar i sempre li demanava anar a fer la Linia 5 tota sencera per pujar a un 1000.

Petita anecdota sentimental dels 1000ls.

Ja us dic, per mi ja numes son records, i fotus.

Salut i peles!!!



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5690
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Diumenge 03/06/2007 15:51

Ahir, més gent que opina que l'han desballestat :|

Que, de fet, és el que sembla gairebé evident.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5690
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimarts 25/10/2016 10:30

Mortadel·lo ha escrit:
Platanito ha escrit:
Mortadel·lo ha escrit:sempre ens quedaran els 1400 :x
Nooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!!!

:'( :enfado
no et mola el meu nou avatar? :nyam
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Miquel
Administrador
Entrades: 4417
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Miquel » Dimarts 25/10/2016 14:15

Quasi em dona un infart al veure reflotat aquest funest fil :llengua :llengua
Ja pensava que ens havien trinxat els 1100's.


El metro de Barcelona amb motoristes!

Avatar de l’usuari
Renfe445
N10
N10
Entrades: 4436
Ubicació: ??!!!#=?¿****!!! ©
Contacta:

Entrada Autor: Renfe445 » Dimarts 25/10/2016 15:03

Miquel ha escrit:Quasi em dona un infart al veure reflotat aquest funest fil :llengua :llengua
Ja pensava que ens havien trinxat els 1100's.
Pero no dice 1100 :x



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5690
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimarts 25/10/2016 15:04

És que, 3.436 dies (o 9 anys, 3 setmanes i 4 dies) més tard, en Mortadel·lo ha immolat el seu avatar i, amb ell, tot vestigi dels R-1400 :aaa


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
Mortadel·lo
N9
N9
Entrades: 1381

Entrada Autor: Mortadel·lo » Dimecres 26/10/2016 18:12

Fran-Ikarus ha escrit:És que, 3.436 dies (o 9 anys, 3 setmanes i 4 dies) més tard, en Mortadel·lo ha immolat el seu avatar i, amb ell, tot vestigi dels R-1400 :aaa
:malabar :sorpresa


ES PELIGROSO ASOMARSE

Respon

Torna a “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”