Personatges estrafolaris al metro

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Respon
Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Personatges estrafolaris al metro

Entrada Autor: Guigui » Dijous 31/05/2007 23:48

Obro fil perquè recollir-hi avistaments d'exemplars estranyots de l'espècie homo sapiens. Poso específicament el metro perquè és el mode de TP on sembla (almenys ho observo així) que n'abunden més.

Comencem per un clàssic: el cantant de Pg. de Gràcia, tot i que ja l'he vist més d'un cop fent la seva funció a Penitents, sempre a l'andana direcció Canyelles. Per cert, ja fa un bon grapat de temps que no el veig. Alguna notícia d'aquell bon home?

Un que he vist aquesta tarda a la L3 a partir de Catalunya, més o menys, direcció Canyelles: un home amb barretina, assegut i llegint un diari gratuït amb lupa i (atenció!) xiulant però com un ventríloc, si no hi paraves l'orella semblava que s'hagués ficat un pardal al tren.

I un altre que ja fa algun temps que vaig veure: un home, d'aparença força normal i de mitjana edat, amb bossa d'esport, situat davant la porta per baixar a la següent estació. Es mira en el vidre i, de sobte, treu unes senyores tisores de la bossa i, d'un cop segur, es talla una petita cresta que se li aixecava del cabell. Com si fos al bany de casa.

I vosaltres? Quins congèneres d'aquest tipus us heu trobat?


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dijous 31/05/2007 23:50

Hola!

El mític venedor de cupons de la ONCE del passadís de Sants-Estació entre la L3 i la L5... :D

Para la suerte, para cuponeeeeeeeeeeeeeeeees, para hooooooy, para la sueeeeeerteeeeeee para cuponeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees paraaaaa hoooy... :P

De vegades el "para hoy" el canvia per "para esta noche"... :x

Salut!


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Dijous 31/05/2007 23:54

Ara que dius això de les tisores, ahir vaig veure a un home que rondaria la seixantena, tot ben vestit, amb unes tisoretes petites a la mà agafades amb molta força amb les dues mans. Afegim que era hora punta i l'home estava contra la porta, amb les tisores a l'alçada del pit. Tot plegat em va produïr una mescla de por i sorpresa. :fuig



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5702
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dijous 31/05/2007 23:54

El mític venedor d'encenedors al "passadís de la mort" de Passeig de Gràcia, que, cap als anys 1993-95, a les intempestives 7:20-7:30 del matí, ens delectava amb la seva cantinela: "TRES MECHEROS CIEN... ¡TRES, CIEN!"


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
Denisuko
N7
N7
Entrades: 487
Ubicació: Buscant codis ATP
Contacta:

Entrada Autor: Denisuko » Divendres 01/06/2007 1:12

Durant uns dies m'he trobat amb un home assegut a les andanes, no diria una estació en concret perquè l'he vist a moltes i sempre que l'he vist em demana (a mi o a la gent que hi ha pel voltant) 50 cts, me l'hauré trobat uns 7 o 8 cops a diferents estacions de la xarxa.


Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es

Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....

Avatar de l’usuari
faristol
N8
N8
Entrades: 769
Ubicació: Barcelona-Barri La Salut (Gràcia) i Masquefa.

Entrada Autor: faristol » Divendres 01/06/2007 1:24

L'home cantant d'Opera, un home alt, prim i "llargarut" va comenÇar les seves "actuacions" a l'Estació de Catalunya L3 andana LESSEPS cantó montanya, jo el recordo cap el any 1981 (encara circulaven 300 :D ), despres de apareixer i desapareixer per temporades, uns quants anys mes tard va fer seu, el cantó montanya de l'andana Lesseps de l'estacio de Passeig de Gracia i es a on mes hi ha estat, sempre amb el mateix troÇ de canÇo i la mateixa entonacio i el boligraf a la ma com per expresar mes el seu bel?? canto, estaria be saber mes coses d'aquest personatge i el perque de les seves "actuacions".

A Penitents mai l'he vist, mes que res perque tant amunt no pujo habitualment, d'altre banda jo també l'he vist a Liceu, sempre andana direcció LESSEPS i cantó montanya i es cert fa bastant temps que ja no es veu.


L'HOME DELS GLOBUS.


Un altre home "estrafolari" que he vist es l'home dels globus, tindria jo uns 17 anys i un bon dia vaig agafar la linia 5 a Diagonal a dos quarts de 8 del mati (encara corrien els 1000 :D, vaja corrien no, eren quasi nous), i va pujar un home amb una bossa d'esports tipus "macuto" i amb mitja cara afeitada i l'altre mitja amb barba i bigoti, vaja comparats amb ell no som ni aprenents de friki, i amb un somriure perenne, quasi forÇat, vaja que semblava un "ido P'alla" i quan el metro va arrencar, va comenÇar a parlar amb veu alta i accent alemany, dient coses com "ustedes van a trabajar, hacen unas caras de aburridos de amargados" i coses semblants despres va dir "yo he venido a alegrarles el dia y la mañana"
(perque encara no habien passat coses d'atentats i similars si no mes d'un s'acollona de veritat) i de cop i volta de la bossa treu globus i els comenÇa a inflar total que en uns minuts i del trajecte Diagonal-Sants Estacio, hi habien dins del vagó uns 10 globus o mes i la gent clar, globus per aqui, globus per alla com en una festa d'aniversari de nens, la gent realment es partia de ruire de tot plegat i la sorpresa dels qui van pujar a EntenÇa era per veure les seves cares, total que el home al baixar a Sants-Estació va dir un altre cop en veu alta "sean felices y sonrian y quitenle dramatismo a la vida, sean niños" aquesta frase em va quedar gravada, i efectivament de un vago amb cares de son i llargues va passar a ser un vago de gent rient de la situació absurda i mes quant ell ja no hi era i el tren s'en va anar amb els globus dins, EL MILLOR DE TOT es que l'home va aconseguir el seu objectiu, nomes el vaig veure un cop i no se perque feia aixo, pero va ser molt curios.



josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Divendres 01/06/2007 7:33

Al tenor com li dic jo l'he vist també algun cop en alguna estació de FGC, que de fet solen tenir millor acústica.


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

Avatar de l’usuari
mikado
N9
N9
Entrades: 1844

Entrada Autor: mikado » Divendres 01/06/2007 8:42

JaMiRo! ha escrit:Hola!

El mític venedor de cupons de la ONCE del passadís de Sants-Estació entre la L3 i la L5... :D

Para la suerte, para cuponeeeeeeeeeeeeeeeees, para hooooooy, para la sueeeeeerteeeeeee para cuponeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees paraaaaa hoooy... :P

De vegades el "para hoy" el canvia per "para esta noche"... :x

Salut!
Ya me lo ha quitado ¡¡¡¡

Q grande que es este chaval del pasillo de la L3



Avatar de l’usuari
genissimon
N10
N10
Entrades: 3152
Ubicació: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc

Entrada Autor: genissimon » Divendres 01/06/2007 9:34

Encara hi ha el venedor de despertadors al passadís de sortida de la L3 de pl. Catalunya cap al c. Pelai que feia sonar constantment un despertador?

Encara tinc ficat el ti-ti-ti-tit al cervell i mira que fa anys d'això.

Salut !!



Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Divendres 01/06/2007 9:35

:error

"Oci i divertiments", si us plau.

Afegiré el mític "Una limosnita para Paquitooooo!" de Liceu de fa uns quinze anys.


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Avatar de l’usuari
Mortadel·lo
N9
N9
Entrades: 1381

Entrada Autor: Mortadel·lo » Divendres 01/06/2007 10:08

jo he vist l'Amparito (personatge característic de la rambla) alguna vegada a la L1, deu viure per hostafrancs o així


ES PELIGROSO ASOMARSE

Avatar de l’usuari
mikado
N9
N9
Entrades: 1844

Entrada Autor: mikado » Divendres 01/06/2007 10:37

Mortadel·lo ha escrit:jo he vist l'Amparito (personatge característic de la rambla) alguna vegada a la L1, deu viure per hostafrancs o així
Viu a L'Hospitalet, quan jo anava a la Universitat agafava el BUS LH1 desde Can Serra L1 fins a Pubilla Casas L5 i a la nit baixava del metro a Can Serra L1 tota maquillada i disfressada i amb un carrito de la compra



Avatar de l’usuari
evarujo
N6
N6
Entrades: 187

Entrada Autor: evarujo » Divendres 01/06/2007 10:44

JaMiRo! ha escrit:Hola!

El mític venedor de cupons de la ONCE del passadís de Sants-Estació entre la L3 i la L5... :D

Para la suerte, para cuponeeeeeeeeeeeeeeeees, para hooooooy, para la sueeeeeerteeeeeee para cuponeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees paraaaaa hoooy... :P

De vegades el "para hoy" el canvia per "para esta noche"... :x

Salut!
Aquest home era "cupones Valdovi" i, lamentablement fa mesos que no s'el veu pel passadís de Sants que va de la L5 a la L3, ara hi ha una noia grassoneta que aquest matí portava la ma enguixada...
Després no se si s'ha dit, el Tenor de Passeig de Gràcia L3, al que també fa temps que no veig, o no hauré coincidit amb ell i el que ven els cupons a la entrada a la L3 del metro a plaça espanya passat els torns que també és peculiar. Després també hi ha algo molt curiós i és que, tornant al passadis de Sants de la L3 a la L5 s'hi posa una senyora a vegades amb el seu fill amb un orgue que toca amb una sola mà, sense cantar, tocant ´música rotllo camela... però en fi...

Saluts,

Sergio



Avatar de l’usuari
Mortadel·lo
N9
N9
Entrades: 1381

Entrada Autor: Mortadel·lo » Divendres 01/06/2007 11:19

la noia del casiotone va estar una temporada a l'enllaç diagonal-provença, tota una experiència :D


ES PELIGROSO ASOMARSE

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Divendres 01/06/2007 11:44

Mortadel·lo ha escrit:la noia del casiotone va estar una temporada a l'enllaç diagonal-provença, tota una experiència :D
Jo la recordo a l'enllaç de Maragall :x
__________
entfe001 l’ha editat per darrera vegada el dia: Divendres 01/06/2007 13:50, en total s’ha editat 1 vegada.



Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Divendres 01/06/2007 11:56

evarujo ha escrit:
JaMiRo! ha escrit:Hola!

El mític venedor de cupons de la ONCE del passadís de Sants-Estació entre la L3 i la L5... :D

Para la suerte, para cuponeeeeeeeeeeeeeeeees, para hooooooy, para la sueeeeeerteeeeeee para cuponeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees paraaaaa hoooy... :P

De vegades el "para hoy" el canvia per "para esta noche"... :x

Salut!
Aquest home era "cupones Valdovi" i, lamentablement fa mesos que no s'el veu pel passadís de Sants que va de la L5 a la L3, ara hi ha una noia grassoneta que aquest matí portava la ma enguixada...
Després no se si s'ha dit, el Tenor de Passeig de Gràcia L3, al que també fa temps que no veig, o no hauré coincidit amb ell i el que ven els cupons a la entrada a la L3 del metro a plaça espanya passat els torns que també és peculiar. Després també hi ha algo molt curiós i és que, tornant al passadis de Sants de la L3 a la L5 s'hi posa una senyora a vegades amb el seu fill amb un orgue que toca amb una sola mà, sense cantar, tocant ´música rotllo camela... però en fi...

Saluts,

Sergio
Lamentablement, dius? :evil: Pues per mi ja era hora que deixes el puestu, per que mira que fotia uns crits... quan no hi havia gaire gent se sentia fins i tot des de l'andana de L5 dir.Cornella. Donava una mala imatge impressionat del metro de BCN, i al menys deu fer 14 o 15 anys que hi era.



Avatar de l’usuari
Denisuko
N7
N7
Entrades: 487
Ubicació: Buscant codis ATP
Contacta:

Entrada Autor: Denisuko » Divendres 01/06/2007 12:56

Els turistes els podem considerar com a personatges estrafolaris?


Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es

Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....

orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Divendres 01/06/2007 13:25

Ecomobisostrans ha escrit:Donava una mala imatge impressionat del metro de BCN, i al menys deu fer 14 o 15 anys que hi era.
A mí el que em fa una mala imatge impressionant del metro de Barcelona són els lladres, els kinkis que es dediquen a ratllar els vidres i fer pintades, la xusma que viatja fent l'imbècil a dins i fora dels cotxes, la manca gairebé total de personal qualificat a les estacions, l'ús de la megafonia per dir obvietats de forma entretallada i un llarg etcètera.

Un pobre treballador que es guanya la vida venent cupons, no.



Avatar de l’usuari
Ecomobisostrans
N10
N10
Entrades: 3713
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Ecomobisostrans » Divendres 01/06/2007 13:33

Per mi aquest "pobre treballador" esta al mateix nivell que les persones que canten o criden en estat d'embriaguesa. La vida se la pot guanyar igual sense aquella cantinella infernal a tot volum. Es mes, crec que aixo encara li feia perdre clients i tot.



orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Divendres 01/06/2007 14:40

Ecomobisostrans ha escrit:Per mi aquest "pobre treballador" esta al mateix nivell que les persones que canten o criden en estat d'embriaguesa. La vida se la pot guanyar igual sense aquella cantinella infernal a tot volum. Es mes, crec que aixo encara li feia perdre clients i tot.
Et dic jo que és molt diferent un borratxo.



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”