On comprar targetes pretallades a BCN?

Tot el que no es pugui englobar als apartats anteriors.
Todo lo que no se pueda englobar en los apartados anteriores.
Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

On comprar targetes pretallades a BCN?

Entrada Autor: Trenscat » Dimecres 27/06/2007 22:42

Com que aviat em vull comprar una T-50/30 pels meus viatges a diari m'agradaria saber on podria comprar-ne de 3 zones i pretallades, que no siguin les típiques de MAE que s'esborren al cap de no res. Gràcies!



Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Dimecres 27/06/2007 22:44

A qualsevol estanc de Terrassa o de Barcelona en pots trobar.
A molt apurar a alguna taquilla d'FGC de la llobregat-anoia en venen.



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dimecres 27/06/2007 22:50

Bernat, jo he comprat moltes targetes pretallades (T10 i T50/30) a l'estanc que hi ha a la Plaça del Progrés.



josep_serre
N9
N9
Entrades: 2158
Ubicació: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
Contacta:

Entrada Autor: josep_serre » Dimecres 27/06/2007 22:54

A Terrassa no sé si el punt de venda de TMESA a la Rambla d'Egara ven bitllets ATM.


Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van

victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dimecres 27/06/2007 22:54

josep_serre ha escrit:A Terrassa no sé si el punt de venda de TMESA a la Rambla d'Egara ven bitllets ATM.
Sí, sí que en ven, i pretallats.



Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dimecres 27/06/2007 23:36

Ah val, és que no sé perquè em pensava que als estancs només tenien T-10... :P



orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Dimecres 27/06/2007 23:43

Jo comprava T-10 i T-50/30 a l'estanc que hi ha al carrer Villarroel, entre els carrers Provença i Mallorca.



alex86bcn
N5
N5
Entrades: 111
Ubicació: Pels voltants d'Hospital Clinic

Entrada Autor: alex86bcn » Dijous 28/06/2007 3:23

aixo esta al costat de casa meva!!! jajajaja



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5702
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dijous 28/06/2007 8:59

Jo sempre que podia comprava la T50/30 als estancs (ara m'he de conformar amb les T10). El que no sabia és que tinguessin títols de 3 zones (o de més, també?) a tots els estancs.


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dijous 28/06/2007 9:12

Sé que hi ha algun estanc a Esplugues que té títols de dues zones, però també en sé d'un a Cornellà que només té T-10 d'una zona. Suposo que trobar-ne de més zones a Barcelona és difícil, mentre que a les ciutats de la corona desitjada hauria de ser més fàcil.


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

mix3
N5
N5
Entrades: 124
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: mix3 » Dijous 28/06/2007 9:58

a la caseta de TMESA de la rambla les venen, de tots tipus, tant ATM com no integrades, pretallades.



Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Dijous 28/06/2007 10:52

Als estancs de Terrassa imagino que en tindran de tres zones ja que de Terrassa a Barcelona són tres zones, igual que als de Sabadell que també en tenen de dues zones, ja que Sabadell-Barcelona són dues zones.



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dijous 28/06/2007 11:09

Els estancs normalment només tenen els títols de transport integrats que saben que podran vendre fàcilment, ja que els han de pagar quan els recullen a Tabacalera però no són retornables si no els aconsegueixen vendre i a més el marge de benefici per a l'estanc és ínfim.

Ara bé, si tens confiança amb algun/a estanquer/a en particular, sempre pots encarregar la targeta integrada que et plagui. Jo ho vaig fer així per aconseguir una T-Jove de dues zones pretallada (que al cap de quatre dies FGC tingué l'amabilitat de caducar-me-la forçant-me a un bescanvi tèrmic >:()



victorcasta
N10
N10
Entrades: 4267
Ubicació: Horta

Entrada Autor: victorcasta » Dijous 28/06/2007 14:23

Tot i així, la caseta de TMESA té tota la gamma de títols i de totes les zones.



Gersenz
N4
N4
Entrades: 65
Ubicació: Barcelona. L1, L3, L8 --> Espanya
Contacta:

Entrada Autor: Gersenz » Dijous 28/06/2007 17:06

A les taquilles de Sants els títols ATM son pretallats (tot i que impresos a l'expenedora)


Salutacions!
Fora el logo de Rodalies als senzills de metro!

Avatar de l’usuari
Trenscat
N10
N10
Entrades: 2742
Ubicació: Terrassa-Estació del Nord
Contacta:

Entrada Autor: Trenscat » Dijous 28/06/2007 19:26

Doncs avui he anat a l'estanc que tinc al costat de la feina (Aribau amb Diputació) i m'han dit que de T-50/30 només en tenien d'1 zona :'(

Al final he caigut en el parany de comprar-la a una MAE de Pl.Catalunya de FGC però per la propera seré més previsor i aniré a l'estanc de la plaça del Progrés de Terrassa perquè per anar a l'estand de TMESA els horaris no em són compatibles que diguem... :roll:

En fi, lluny queden els temps en què comprava les T-50/30 de 3 zones a la taquilla d'Olesa :triste



liniadelRipollés
N10
N10
Entrades: 3191
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Entrada Autor: liniadelRipollés » Dijous 28/06/2007 19:31

Als FGC:

CACs
Pallejà

Sant Vicenç de Castellet
Manresa-Alta
Piera


A FAMSA:

Montserrat Aeri (pretallades codificades)


Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23220
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 28/06/2007 20:00

Trenscat ha escrit:Doncs avui he anat a l'estanc que tinc al costat de la feina (Aribau amb Diputació) i m'han dit que de T-50/30 només en tenien d'1 zona :'(

Al final he caigut en el parany de comprar-la a una MAE de Pl.Catalunya de FGC però per la propera seré més previsor i aniré a l'estanc de la plaça del Progrés de Terrassa perquè per anar a l'estand de TMESA els horaris no em són compatibles que diguem... :roll:

En fi, lluny queden els temps en què comprava les T-50/30 de 3 zones a la taquilla d'Olesa :triste
Doncs t'asseguro que no és l'habitual, als estancs en solen tenir de totes les zones, ho dic per experiència.



orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Dijous 28/06/2007 21:45

Trenscat ha escrit:Aribau amb Diputació
FGC? :o :P



UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dijous 28/06/2007 22:43

metring ha escrit:
Trenscat ha escrit:Doncs avui he anat a l'estanc que tinc al costat de la feina (Aribau amb Diputació) i m'han dit que de T-50/30 només en tenien d'1 zona :'(

Al final he caigut en el parany de comprar-la a una MAE de Pl.Catalunya de FGC però per la propera seré més previsor i aniré a l'estanc de la plaça del Progrés de Terrassa perquè per anar a l'estand de TMESA els horaris no em són compatibles que diguem... :roll:

En fi, lluny queden els temps en què comprava les T-50/30 de 3 zones a la taquilla d'Olesa :triste
Doncs t'asseguro que no és l'habitual, als estancs en solen tenir de totes les zones, ho dic per experiència.
Una vegada vaig anar amb un amic a un estanc de Sant Llorenç Savall per intentar comprar una T-10 de 1 zona. Resulta que només tenien T-10 de 3 zones (o com ens va dir l'estanquer, "les que serveixen per anar fins a Barcelona")

També vaig intentar, sense èxit, comprar als 2 estancs de Castellar una T-Familiar de 1 zona. La vaig acabar comprant a la taquilla de RENFE de Sabadell Nord.



Respon

Torna a “Transport en general / Transporte en general”