Més Tren Groc: en clàssic i a fons a finals d'agost

Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc.
Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 08/08/2007 21:30

Hola!

De moment, tinc reservades dues habitacions. Lo de la mitja pensió és perquè no tenien disponibles amb només esmorçar :nose sino, ja ho hauria fet, ja.

Jo espero que em digui alguna cosa la resta de participants, perquè sino, jo he de pagar demà com a dia límit el 25 % de la reserva, i si al final no venen els 8, la gràcia serà que entre 4 haurem de pagar 8 places, i això no seria de rebut. Per tant, necessito saber-ho ja, sino demà tornaré a trucar, i diré que només reservo una sola habitació. I repeteixo, si algú sap com contactar amb la resta, sense comtar en Lluís, pels motius que deia en Frank, si us plau que ho digui!!!!



Avatar de l’usuari
JaMiRo!
N10
N10
Entrades: 3548
Ubicació: Olesa de Montserrat

Entrada Autor: JaMiRo! » Dimecres 08/08/2007 22:48

Hola!

María José, et contesto per aquí donat que els privats no em xuten. ;)

No tinc forma de contactar amb el Lluís, no sé el seu mail ni el seu mòbil, ho sento. :(

Salut!


PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimecres 08/08/2007 22:59

Bueno, gràcies de totes maneres, encara que com diu en Frank, probablement ell no tindria problema amb l'allotjament.

Com sempre, apurant fins a l'últim moment :x



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 09/08/2007 8:37

Hola! Sento molt haver de donar pressa, però si l'Abegot i cia. no responen al missatge, hauré de trucar a l'administrador de la casa de col·lònies, i anul·lar la reserva d'una de les dues habitacions, d'aquí a mitja hora. He fet el que he pogut per posar-me en contacte amb la gent (mp, missatge al mòbil i e-mail), però no hi ha hagut forma. A les 9:00, procediré amb el que he dit :(



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5690
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dijous 09/08/2007 9:24

(Apurant els 13 minuts que em van sobrar ahir de connexio)

Jo havia tingut el telefon del Lluis, pero se m va esborrar amb la catastrofe mobilistica del gener :(


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 09/08/2007 9:31

Bé, confiem en que ell no tindrà problema amb l'allotjament, ja estic en el tema dels canvis. I gràcies per interessar-te en el tema des d'allà! ;)



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dijous 09/08/2007 11:06

Última hora: confirmat que l'Abegot i el seu amic no podran anar, així que quedem els quatre de la llista, i en Lluís, a veure què diu. Habitació de 4 persones a mitja pensió confirmada, amb sopar, dormir i esmorçar inclosos, no està malament, oi?



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5690
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dijous 09/08/2007 16:01

Be, al capdavall no ha sortit tan malament la cosa, no? (molt pitjor hagues estat reservar mes habitacions del compte i no poder omplir-les!) Esperem que realment pel que fa al Lluis no hi hagi problema (on s haura ficat, aquest noi, que no diu res?)

Si mitja pensio inclou el sopar, llavors molt be, perque ja us puc dir que he provat els apats que prepara la gestio actual de la casa (si no han canviat de cuiner en l ultim any) i no estan malament. A mes, se suposa que la ruta ens permetra d arribar a temps de sopar alla (oi, Marcal?)

La llastima es que, per un cop que gairebe podia anar al festival de Musica de Llivia, justament dijous no hi ha res! (es divendres 24)
http://www.llivia.org/imagenes/festival ... via_07.pdf


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
sigfrid440s
N6
N6
Entrades: 292
Facebook: ssygger
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: sigfrid440s » Diumenge 12/08/2007 2:02

Osti tu, arribo tard?

Aixo em pasa per no estar atent pels forums! :cop

Tinc el num de movil d'en serie1000metro si es que cal trucarlo, m'he perdut una mic amb el tema.

(En tot cas si fos necewsari i cap mes te el seu num de movil el truco, si no dono senyals de vida pel forum m'ho diu per msn).



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Diumenge 12/08/2007 9:35

Hola!

No t'amoïnis, el cas és que vaig acabar reservant una habitació de 4, perquè vaig insistir en localitzar l'Abegot, i em va dir que no vindrien ni el amic ni ell, i en Frank diu que en Lluís te casa per allà, així que no hi haurà problema, per això em vaig prendre el seu cas amb més tranquilitat. De totes maneres, qui s'apunta a una trobada, sobretot quan hi han diners per pagar pel mig...home, hauria de confirmar ràpidament, perquè és un tema peliagut, ja m'entens, i tú ho has fet bé ;) Tandebó no es tornin a repetir situacions d'aquestes! :suar



Avatar de l’usuari
Serie-1000-metro
N7
N7
Entrades: 506
Ubicació: Barcelona i Osseja (Cerdanya Francesa)
Contacta:

Entrada Autor: Serie-1000-metro » Dimarts 21/08/2007 12:02

Nens!!!!!

Perdoneume! Degut a un tema logístic i familiar, no he pogut tenir internet i res duran tot aquest temps!

Jo demà ja pujo cap a Cerdanya!

Jo vindré amb vosaltres però dormire a casa meva.
Ja li he dit a en Fran, que em digui a l'hora que arribareu a Puigcerdà i allà estaré esperrant-vos, el que pasa que vindré amb el PANDA, el 124 té un fallo electric, porto no sé quants dies barallatme amb ell, i no li trobo, ja ho deixo per després de vacances, lo fotut és que me'l van trobar a la ITV, i com podeu imaginar em van dir: Ale niño vete pa casa con ese trasto, i arreglalo!

Buenu, ja que a Setembre deixaré de tenir el PANDA, podrem fer-li una petita despedida, i qui vulgi en hores de temps sense fer res, podem anar a fer una petita excursió per la montanya, per camins de terra amb ell, i deixar enrrere el Porches cayenes o BMW X5 dels Pixapins, com ja he fet en altres ocasions.

Ens veurem allà dalt!

Salut i peles!



Avatar de l’usuari
Serie-1000-metro
N7
N7
Entrades: 506
Ubicació: Barcelona i Osseja (Cerdanya Francesa)
Contacta:

Entrada Autor: Serie-1000-metro » Dimarts 21/08/2007 12:11

Ah, família per cert, no us ho he dit!

Allà dalt a casa tinc una sèrie de material LGB, algun d'aquest material és la reproducció, del Tren Groc, la d'un Tramvia de Barcelona, i la del Tramvia Blau, concretament el cotxe numero 5, (Aquets tres fabricació artesanal i "casera"), si en algun moment ho voleu venir a veure, no hi ha cap problema!

Fins Dijous!

Salut i peles!!!



orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Dimarts 21/08/2007 16:51

Serie-1000-metro ha escrit:El 124 té un fallo electric, porto no sé quants dies barallatme amb ell, i no li trobo, ja ho deixo per després de vacances, lo fotut és que me'l van trobar a la ITV, i com podeu imaginar em van dir: Ale niño vete pa casa con ese trasto, i arreglalo!
Si no es indiscreció, què li passa? Potser algú et pot ajudar.



Avatar de l’usuari
sigfrid440s
N6
N6
Entrades: 292
Facebook: ssygger
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: sigfrid440s » Dimarts 21/08/2007 22:37

Hola de 9.

Weno, Pere m'ha comentat que hi ha vaga al tren groc , per lo tant es molt probable que el que veiem no siguin trens sino trastocars.... :cop

Comfiem en que no sigui així :suar ..per que no tindria gaire sentit aquest viatge....

Parades obligatories que considero jo: La otur de Carol (Mirar horaris per veure quan coincideixen mes trens aqui) , el ferrocarril LGB d'en serie1000metro :) , villefranche de comflent y no se si sortiria masa car prolongar el recorregunt fins a cerbere o perpignan vja que el meu presupost es molt reduit.

Aixó si, trens francesos per fotografiar que no faltin please! xD



Avatar de l’usuari
metring
Administrador
Entrades: 23217
Ubicació: Fabra i Puig

Entrada Autor: metring » Dimarts 21/08/2007 22:42

Ooooooh!!!!!!!!

Toquem fusta, i si no, a veure pobles, que és un altre al·licient, què hi farem...



Avatar de l’usuari
wefer
Administrador
Entrades: 6993
Ubicació: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
Contacta:

Entrada Autor: wefer » Dimarts 21/08/2007 23:37

sigfrid440s ha escrit:Weno, Pere m'ha comentat que hi ha vaga al tren groc , per lo tant es molt
No home no, hi ha moltes altres coses a veure a part dels trens. La línia en sí mateixa, amb els seus dos ponts principals i les seves estacions, ja val el viatge ;)



Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dimarts 21/08/2007 23:45

No no, quan a França fan vaga la fan de veritat. Si no hi ha tren groc, desmunten els ponts i tot :)



Avatar de l’usuari
Fran-Ikarus
N11
N11
Entrades: 5690
Ubicació: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Contacta:

Entrada Autor: Fran-Ikarus » Dimecres 22/08/2007 10:04

Tanmateix, algú podria proporcionar fonts (webs de notícies) on parlin d'aquesta grève, per saber-ne una mica més?


Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dimecres 22/08/2007 12:53

Només he trobat aquesta nota a la web dels trens regionals francesos de la regió del Llenguadoc - Rosselló:
TER-SNCF ha escrit:Suite à l'arrêt de travail d'une certaine partie du personnel, la circulation du Train Jaune (Villefranche Vernet les Bains-La Tour de Carol) est perturbée à partir du vendredi 3 aout 2007.



Avatar de l’usuari
ROMI65
N6
N6
Entrades: 232
Ubicació: València, ex-París, ex-Ambérieu-en-Bugey, Chambéry

Entrada Autor: ROMI65 » Dimecres 22/08/2007 17:41

entfe001 ha escrit:Només he trobat aquesta nota a la web dels trens regionals francesos de la regió del Llenguadoc - Rosselló:
TER-SNCF ha escrit:Suite à l'arrêt de travail d'une certaine partie du personnel, la circulation du Train Jaune (Villefranche Vernet les Bains-La Tour de Carol) est perturbée à partir du vendredi 3 aout 2007.
Al telèfon que indica a la pàgina dels TER del Llenguadoc - Rosselló us donaran els horaris dels trens que circulen.


Le progrès ne vaut que s'il est partagé par tous (SNCF, 1992).

Respon

Torna a “Trobades i esdeveniments / Encuentros y eventos”