Batuda d'interventors de TMB

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Dabi
N4
N4
Entrades: 69

Re: M'han demanat el bitllet

Entrada Autor: Dabi » Diumenge 20/01/2008 10:51

Fa molt de temps que no agafo el metro, això de viure a la Zona Franca és el que té però quan vivia a Cornellà i llavors l'agafa cada dia us puc asegurar que a la linea 5 el demanaven molt i a dins del metro. Ho feien tres o quatre persones i pujaven en una estació uns per una punta i uns per l'altra del vagó.

Durant temps també ho van fer els autobusos però ja fa temps que no en veig.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Diumenge 20/01/2008 17:09

Dabi ha escrit:Durant temps també ho van fer els autobusos però ja fa temps que no en veig.
A l'autobús ja me l'han demanat vàries vegades. L'última que recordi, al 14 fa cosa de tres mesos.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
pcongre
N5
N5
Entrades: 113
Ubicació: Barcelona & Stockholm

Entrada Autor: pcongre » Diumenge 20/01/2008 21:52

Estació de Tres torres de FGC al migdia del dc 16/01 - primera vegada en dos anys i mig que vaig a l'UAB que veig revisors demanant bitllets a la sortida :o
Quant als busos, ara ja no ho faig gaire, però en tots els anys que vaig fer servir el 72, potser em van demanar el bitllet dues vegades...
L'estiu passat, al metro d'Oslo, en potser 6-7 trajectes ens els van demanar 4 vegades (clar que alla fan servir el curiós mètode de no posar torniquets ni barreres ni res a les entrades per això)


Plànols dels metros de Barcelona i Madrid.
El mapa del metro de Barcelona de carto.metro: http://carto.metro.free.fr/metro-tram-barcelona/

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Diumenge 20/01/2008 21:55

pcongre ha escrit:L'estiu passat, al metro d'Oslo, en potser 6-7 trajectes ens els van demanar 4 vegades (clar que alla fan servir el curiós mètode de no posar torniquets ni barreres ni res a les entrades per això)
Considerant la calerada que s'estalvien en tecnologia, malgrat haver-ho de compensar amb personal, no crec que sigui més curiós que el "mètode de gàbia" que es porta per aquests verals.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
pcongre
N5
N5
Entrades: 113
Ubicació: Barcelona & Stockholm

Entrada Autor: pcongre » Diumenge 20/01/2008 23:50

Perdó, volia dir curiós en el sentit que ni se m'havia acudit.
Em va fer pensar que potser algun dia ho podrien aplicar a d'altres llocs com Estocolm i Barcelona, com a mínim a les estacions menys saturades per començar, però potser només són il·lusions meves, no sé.
Cheers


Plànols dels metros de Barcelona i Madrid.
El mapa del metro de Barcelona de carto.metro: http://carto.metro.free.fr/metro-tram-barcelona/

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dilluns 21/01/2008 0:01

Aquests sistemes no es poden aplicar selectivament, sinó que en cal una implantació total per assegurar-ne l'èxit. I si Barcelona opta pel tancament del perímetre de validesa tarifària, ha de procurar que no hi hagi forats, tal com s'està fent al metro pel que fa a la instal·lació de les noves cancel·ladores i portes de sortida a totes les estacions.

Altrament passen coses com a Renfe, on determinades estacions són un colador, amb l'agravant de que els kinkis de torn poden anar ben tranquilets perquè saben que, si allí on baixen no hi ha cancel·ladores de sortida o poden saltar-se-les sense problemes, ningú els buscarà les pessigolles.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

orique
N9
N9
Entrades: 2046
Ubicació: Terrassa

Entrada Autor: orique » Dilluns 21/01/2008 0:29

A Porto l'accés al metro/tramvia també és lliure, inclòs aquelles estacions soterrades.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dilluns 21/01/2008 0:32

orique ha escrit:A Porto l'accés al metro/tramvia també és lliure, inclòs aquelles estacions soterrades.
I a totes les ciutats alemanyes i austríaques.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
entfe001
N10
N10
Entrades: 3589

Entrada Autor: entfe001 » Dissabte 26/01/2008 21:46

Guigui ha escrit:
Dabi ha escrit:Durant temps també ho van fer els autobusos però ja fa temps que no en veig.
A l'autobús ja me l'han demanat vàries vegades. L'última que recordi, al 14 fa cosa de tres mesos.
La setmana passada em van demanar el bitllet al 44. Si bé és cert que no és el primer cop que veig a interventors pujar a un autobús, sí que ha estat el primer cop des de setembre que els he vist demanar bitllets.

Deuen anar estressats. Al moment del control érem sis viatgers. Més gent deu ser massa feina.



De_Bufalà
N3
N3
Entrades: 28
Contacta:

Entrada Autor: De_Bufalà » Diumenge 27/01/2008 10:08

Doncs a mi me'l van demanar al 68 si no recordo malament i estava ple a vessar. Van pujar dos homes i es van fer l'autobús en mitja parada. Quan vam sortir no vaig poder evitar sentir a un d'ells dir: "Oye nos vamos a Passeig de Gràcia que hay más ambientillo, anem?" Potser parlaven de més gent sense bitllet però jo em temo que es referien més (pel to festiu que portaven i per les rialles de >> "vaya chollo de trabajo") als carrers, bars... En aquell moment vaig decidir que volia ser interventor :D



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dijous 28/04/2011 17:40

Fa mitja hora m'he trobat amb un dispositu gairebé policial al passadís d'enllaç entre l'L1 i l'L3 de Catalunya. Et feien passar per la teva dreta mitjançant cintes, i al final hi havia tota una tropa d'interventors (potser 4 o 6 per sentit). I em sembla recordar també algun membre de seguretat amb gos. Mai havia vist tal desplegament.

El personal retingut, ja us el podeu imaginar...


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
Platanito
N9
N9
Entrades: 2396
Ubicació: La Bordurie

Entrada Autor: Platanito » Dijous 28/04/2011 18:33

Guigui ha escrit:Fa mitja hora m'he trobat amb un dispositu gairebé policial al passadís d'enllaç entre l'L1 i l'L3 de Catalunya. Et feien passar per la teva dreta mitjançant cintes, i al final hi havia tota una tropa d'interventors (potser 4 o 6 per sentit). I em sembla recordar també algun membre de seguretat amb gos. Mai havia vist tal desplegament.

El personal retingut, ja us el podeu imaginar...
Dilluns a les dues de la tarda també hi havia una patrulla a la L3, em sembla que a Lesseps.

En tot cas, :plas pels controls i :cop pel col.lapse que aquest suposa de vegades.


Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.

Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dijous 28/04/2011 19:15

L'espera ha sigut de segons, com a màxim; en tot cas, semblant a una barrera de validació sense massa aglomeracions. Pel que fa a la gent retinguda, em referia als que havien caçat sense títol vàlid.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

Avatar de l’usuari
foronda 141
N8
N8
Entrades: 849
Ubicació: Poblenou

Entrada Autor: foronda 141 » Dijous 28/04/2011 22:38

I aquesta tarda a La Pau L2, també batuda, i amb Mossos inclosos.



U-bahn de BCN
N5
N5
Entrades: 91

Entrada Autor: U-bahn de BCN » Dijous 28/04/2011 23:15

Aquesta tarda cap a les 19:h cap validadora de Joanic funcionaba, les portes eren obertes i no admetia tarjetes. Hi havia una certa confusió entre la gent. Evidentment no hi havia cap mes remei que entrar sense pagar. De fet no ho havia vist mai. El problema es que després et pots trobar un control massiu i explica-ho. El que no creo adient és perdre el temps per qüestions alienes a un.



Avatar de l’usuari
Guigui
Administrador
Entrades: 23724
Ubicació: Penitents L3 (Barcelona)

Entrada Autor: Guigui » Dijous 02/06/2011 17:48

Aquesta tarda, mateix dispositiu al passadís de connexió de Catalunya, com alguns missatges més amunt.


a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.

oriolp13
N9
N9
Entrades: 2191
Ubicació: Llinars del Vallès

Entrada Autor: oriolp13 » Dijous 02/06/2011 18:04

Guigui ha escrit:Aquesta tarda, mateix dispositiu al passadís de connexió de Catalunya, com alguns missatges més amunt.
Fa uns dies a Sagrera em vaig trobar exactement el mateix que comentes, i era pràcticament impossible passar sense que et veiessim, ja que controlaven per un costat de la cinta els que anaven direcció L1 i per l'altra els que entraven del carrer i els que anaven direcció L5.


Salutacions,

Oriol

UT596001
N10
N10
Entrades: 3664

Entrada Autor: UT596001 » Dijous 02/06/2011 23:12

Al passadís de transbord de Verdaguer L4-L5 també m'he trobat a les últimes setmanes control d'aquest tipus, tot i que jo sempre ho he enganxat o quan ho estaven muntant o bé quan ja havien acabat la batuda i encara no ho havien desmuntat.



Avatar de l’usuari
Nozomi
N8
N8
Entrades: 687

Entrada Autor: Nozomi » Divendres 03/06/2011 0:22

Hace 2-3 semanas estaban en el pasillo de Urquinaona con el mismo formato "tubo", y debieron estar toda la tarde pues me revisaron el billete a las 14h y de nuevo a las 21h.



Avatar de l’usuari
Pere
N9
N9
Entrades: 1566
Ubicació: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Entrada Autor: Pere » Divendres 03/06/2011 12:16

He de dir que el dimarts a les 20:30 em van demanar el bitllet a mi al passadís de sortida de l'Arc del Triomf, tenien posat un agent de seguretat al final de les escales que pugen de l'andana, de manera que ningú tornés enrrera.



Respon

Torna a “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”