La primera, confirmar que el segon 6000 està de proves. Vist a Catalunya des de l'andana de renfe anant cap a Hospital de Bellvitge sobre les 19:10.
La segona, ja hi ha el tercer 6000 encarrilant-se a Sabadell Sud per al seu trasllat. Quan he passat amb el tren he vist dos cotxes ja posats a la via i un tercer a un camió.







